בישיבת המועצה בעיר שהתכנסה אתמול, התעמתו זה עם זה שני חברי המועצה רמי דרזיה יו"ר סיעת הליכוד בעיר ואלי סמוחה המייצג את שינוי וצעירי גבעתיים. העימות הגיע עד סף מהלומות. התקרית אירעה לעיני חלק מחברי המועצה שהשתתפו בישיבה.

שוטרים שהוזעקו למקום הפרידו בין הניצים, ועיכבו אותם לחקירה. ישיבת המועצה התחדשה לאחר שנרגעו הרוחות ללא שני הניצים.

כתב עתי"ם מוסר, כי ישיבת מועצת העיר עסקה בסוגיית היקף גביית הארנונה. לדברי המעורבים בתקרית והעדים לה, סמוחה שהקליט את הישיבה פנה לדרזייה ואמר לו, כי הוא, דרזיה, משתף פעולה עם ראש העיר, למרות שמציג את עצמו כאילו הוא ראש האופוזיציה.

סמוחה כמו גם דרזיה אמרו לכתב עתי"ם, כי המהומה פרצה כאשר סמוחה אמר לדרזיה שהוא, כמו אביו שכיהן כסגן ראש העיר לפני כ-15 שנים, ונפטר לפני מספר שנים, משתף פעולה עם ראש העיר. דרזיה אף טוען כי סמוחה השמיץ בפניו את אביו המת, על כך שבתפקידו כסגן ראש העיר ביצע עיסקה לא כשרה, והעניק לאחד מבניו זכיון לבריכה ציבורית.

לאחר שסמוחה הזכיר את זכר אביו של דרזיה התלהטו הרוחות, ודרזיה השליך את הטייפ של סמוחה על הרצפה. לטענתו של סמוחה, דרזיה אף איים עליו במהלומות ואמר לו, כי ירדוף אותו בכל העיר.

דרזיה אמר "אני מודה שסמוחה הצליח להוציא אותי משלוותי. הוא פגע בי מאוד. מדובר בפסיכופט שנותן דרור ללשונו. צורת הדיבור שלו על אבי, שכיהן כיו"ר הנהלת קופ"ח מאוחדת וסגן ראש העיר ונפטר, מעליבה, מדהימה ומקוממת. כשאיבדתי את קור רוחי דחף סמוחה את מכשיר הטייפ אל פי כדי שיקליט את הדברים, ובתגובה העפתי את הטייפ".

ראש עיריית גבעתיים, אפי שטנצלר, אישר את השתלשלות הדברים כפי שנמסרה ואמר כי הוא רואה את התקרית בחומרה רבה. ראש העיר מסר, כי הישיבה לא פוצצה בעקבות התקרית, מכיוון שהוא אינו נכנע לאלימות. לדבריו, כשראה שהתלהטו הרוחות, הכריז על הפסקה בישיבת המועצה, בתקווה שחברי המועצה הניצים יתעשתו ויירגעו, אלא ש"במהלך ההפסקה למרבה הצער התלהטה האווירה עוד יותר, ושוטרים הגיעו לאולם הישיבות בעקבות קריאתו של סמוחה".

ראש העיר הביע תקווה כי זהו מקרה חד פעמי שאינו מתאים לאופי העיר, וכי הוא לא יישנה בעתיד. לדבריו, כשעזבו השוטרים את המקום עם שני הניצים התחדשה ישיבת המועצה.

סמוחה מסר מצידו כי בכוונתו להגיש תלונה כנגד דרזיה על תקיפה ואיומים. (ש)