יוסי דגן עם בניה פרץ והוריו
יוסי דגן עם בניה פרץ והוריוצילום: דוברות שומרון

בשורה משמחת: בניה פרץ שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בצומת תפוח לפני כחמישה חודשים החל להניע את ידיו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון כתב בדף הפייסבוק שלו: "בניה פרץ הוא מלח הארץ. תלמיד הישיבה הגבוהה באיתמר, שעמל בתורה ובמקביל התאמן וחלם להתגייס לסיירת מטכ"ל. לפני 5 חודשים, מרצח פחדן מה'רשות הפלסטינית' ירה מטווח קצר בצעירים שעמדו בטרמפיאדה בצומת תפוח ונמלט מהמקום, כאחרון הפחדנים.

"חברו של בניה לספסל הלימודים יהודה גואטה הי"ד, שעמד לידו, נפצע אנושות ולצערנו נפטר מפצעיו. בניה נפצע קשה מאוד והובהל לבית החולים, שם הצוות הרפואי המסור כולו נלחם על חייו.

כתוצאה מפגיעות הירי, בניה משותק מהצוואר ומטה. הוא ראה ושמע אבל לא יכול היה לעשות כלום בכוחות עצמו. בניה הוא נער מלא אמונה, לוחם. לוחם אמיתי, הוא נאבק במלאך המוות וניצח.
נאבק בכל כוחו בשיתוק הנורא - וב"ה מתחיל לנצח גם בקרב הזה".

עוד מספר ראש מועצת שומרון בדף הפייסבוק שלו: "ביום הפיגוע הנורא ובימים שלאחריו נסעתי לבית החולים ללוות את בניה ואת משפחת פרץ היקרה. משפחה שתומכת ב-100% במסירות אינסופית בבנם היקר. אני שמח לספר כי בניה כבר מצליח להזיז את הידים ולהתנייד בעזרת הרופאים.

''עם תנועתיות ביד ימין עד לשורש כף היד, ואף מזיז מעט את יד שמאל. ניסים עצומים! ועם האמונה והעקשנות של בניה והתפילות של עם ישראל - בעזרת ה' זו רק התחלה".

"הוריו של בניה מעדכנים אותי כל הזמן, מעבר להתקדמות המרגשת במצבו הרפואי, גם על המבקרים הרבים מהישיבה באיתמר, מההתיישבות בשומרון ומכל גווני הקשת בעם ישראל שבאים לבקר ולחזק.
אביבה ועופר, הוריו היקרים של בניה, ביקשו ממני למסור לכל עם ישראל כי התפילות וההזדהות של כל עם ישראל מחזקות ומעודדות אותם מאוד.

''אביו עופר ביקש להוסיף ולהדגיש, כי המענה האזרחי ההולם לו הם מצפים מהממשלה אחרי הפיגוע - הוא תנופת בניה בלב השומרון והקמה של הישוב אביתר ע"י המדינה, בצמוד למקום הפיגוע. עם ישראל היקר, המשיכו להתפלל לרפואת בניה בן אביבה בתוך שאר פצועי וחולי ישראל", הוסיף דגן.