ח"כ שירלי פינטו
ח"כ שירלי פינטוצילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

שדר רדיו 'גלי ישראל', יוסי בן עטר, השתלח היום בחברת הכנסת שירלי פינטו בעקבות דבריה נגד נתניהו בטוויטר.

"טיפשה, סתומה. גנבת קולות. הצביעו לך. את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר".

בעקבות הדברים החמורים פרסמה התחנה התנצלות "במהלך תוכנית המאזינים ששודרה היום, הביע מגיש התכנית את דעתו ואמר אמירות נגד ח"כ שירלי פינטו. רדיו גלי ישראל אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח"כ פינטו ובפני כל מי שנפגע. יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש".

שר החוץ, יאיר לפיד, הגיב "ההתקפה הזו על שירלי פינטו היא התקפה על כל אדם עם מוגבלויות במדינת ישראל. מחזק את חברתנו שירלי, גאים בה, גאים שהיא חברה בכנסת ישראל".

שרת הפנים איילת שקד הגיבה "אמירה לא יהודית, לא מוסרית ולא אנושית. רוב האנשים שטינפו פה בפיד, לא התמודדו עם עשירית ממה ששירלי התמודדה איתו בחיים, ובגאון. יוסי בן עטר - תתבייש!".

השר מתן כהנא הגיב "גם אם ח"כ שירלי פינטו טעתה בהתבטאות שלה אתמול, אין שום דבר שיצדיק אמירות מכוערות ואיומות כפי שנשמעו היום ברדיו גלי ישראל. כך לא צריך לדבר שדרן בתחנת רדיו. שמח לראות שהתחנה מיהרה להגיב ולהתנצל על דבריו. אסור לתת יד לאמירות מכוערות כלפי אנשים עם מוגבלויות ובכלל".

חה"כ יום טוב כלפון (ימינה) הגיב "אני נחרד מהאמירה הבזויה כלפי חברתי ⁦שירלי פינטו‬⁩. אין דבר בעולם שיכול להצדיק לעג ופגיעה לבן אדם בשל מוגבלותו. ‏השדרן הזה, יוסי בן עטר, לא ראוי לשדר בתדרי ישראל ואני מקווה שמעסיקיו יסיקו את המסקנות. ‏מותר לא להסכים ולחלוק דעות, אך תוך שמירה על כבוד הדדי!".