השרה מרב מיכאלי בכנסת
השרה מרב מיכאלי בכנסתצילום: שלו שלום, TPS

החל מיום ראשון הקרוב, מבחני הנהיגה המעשיים (טסטים) יתקיימו תחת מגבלות התו הירוק. במסגרת זאת, יחויבו תלמידי הנהיגה להציג תו ירוק בתוקף, או לחילופין בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שקדמו למועד הבחינה, כתנאי לביצוע הבחינה.

לפני כחודש הנחתה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, את מנכ"לית משרדה, מיכל פרנק וגורמי המקצוע במשרד, לקדם עם משרדי הבריאות והמשפטים, תיקון תקנות, שיחיל את התו הירוק גם על בחינות הנהיגה המעשיות.

החלת התו הירוק על מבחני הנהיגה המעשיים, נועדה להבטיח גם את רציפות השירות לציבור הנבחנים והנבחנות ולשמור על בריאותם של הבוחנים והבוחנות, שגילם הממוצע עומד על 55, והם שוהים בחלל קטן וסגור, עם תחלופה גבוהה של נבחנים לאורך היום.

שרת התחבורה מיכאלי: "הצגת תו ירוק במבחני נהיגה מעשיים היא צעד מחויב המציאות שישמור על חיי מורי הנהיגה, ובמקביל יאפשר המשך שגרת פעילות תקינה וקיום המבחנים עבור תלמידות ותלמידי הנהיגה.

''חיי מורי הנהיגה אינם הפקר, ואני שמחה שלאחר ניסיונות שכנוע מרובים, החליטו משרד הבריאות ומשרד המשפטים להירתם לצעד הכל כך מובן מאליו. אני קוראת לתלמידות ותלמידי הנהיגה, שמרו על הכללים, הקפידו על ההנחיות ושמרו על המורים שלכם בריאים", הוסיפה מיכאלי.