בסרטון שנשלח לתושבי איתמר בסוף השבוע, מספר בהתרגשות יונתן ביתן מחברת 'לב ההר יזמות' שכבר שני בתים נמכרו בפרויקט החדש באיתמר והטרקטורים של חנן רוזנמן החלו בעבודות התשתית בשטח.

הפרויקט המדובר הוא פרויקט לב ההר באיתמר, שישה בתים בלבד שיצאו לשיווק לפני כשבועיים ומציעים ללקוחות הפרויקט מפרט עשיר הכולל 6 חדרי שינה, חלל מגורים גדול, גינה פרטית ועוד.

חברת לב ההר בנתה את הפרויקט מתוך חשיבה על משפחות גדולות, שאוהבות לארח ורוצות ליהנות מפרטיות ומקהילה חמה ותוססת.

החברה בחרה באיתמר ותכננה את הבתים לאחר הצלחה בשיווק ומכירת פרויקט הבית באיתמר, פרויקט נוסף שקידמה החברה באיתמר ונמצא כעת בשלבי בניה. עם התקדמות הבניה והשיווק הבינו בחברת לב ההר שקיימת דרישה לבתים גדולים שיתאימו לאורח חיים של משפחות גדולות, משפחות שאוהבות לארח וגם כאלה המעוניינים לעבוד מהבית.

לאחר שבתחילת הרחוב נבנו בתים קטנים יחסית שעם הזמן עברו הרחבות על ידי מי שרכש אותם, הובילה חברת לב ההר, יחד עם משרד האדריכלים במרחב, תכנון של 6 הבתים בהמשך הרחוב שעמדו במשך זמן רב ללא התקדמות בבניה שלהם.

במסגרת התכנון, ניתן דגש על בתים גדולים שיתאימו למשפחות עם ילדים או משפחות שרוצות לארח. בנוסף, התכנון החדש הביא לכך שלכל בית תהיה גינה פרטית, גם היא חלק מהחויה ומהציפיה של משפחות הבוחרות בבתים גדולים.

כאמור, בשטח כבר החלו העבודות והכלים של חנן רוזנמן כבר עובדים במרץ בשטח. זה הפרויקט השני שנבנה בשיתוף פעולה בין חברת לב ההר לרוזנמן. בימים אלו משלים חנן וצוות העובדים המסור שלו את שכונת 'פסגת צל הרים' באלון מורה, שגם היא נבנתה על חברת לב ההר.

קצב הבניה באלון מורה ואיכות הבתים הובילו לתוצאות הבאות לידי ביטוי בהקדמת מסירת הבתים באלון מורה במספר חודשים לא קטן.

"בפועל, נותרו לנו ארבעה בתים בלבד", מספר יונתן, "רק יצאנו לשיווק וכבר שני בתים נחטפו. הרוכשים מגיעים מתוך איתמר ומחוצה לה. ובכוונתנו לשחזר את ההצלחה של הפרויקט הקודם באיתמר ומעריכים שרוב הפרויקט יירכש על ידי לקוחות מחוץ לאיתמר שבוחרים להצטרף לאיתמר".

פרויקט לב ההר באיתמר
פרויקט לב ההר באיתמרצילום: לב ההר יזמות