מצעד הלהט"ב
מצעד הלהט"בצילום: ISTOCK

חיילות המשרתות במפקדת בסיס של אחת מחטיבות החי"ר של פיקוד הדרום התלוננו לאחרונה כי גורמי הפיקוד בבסיסן הכריחו אותן להיכנס להרצאה בנושא "יציאת להט"בים מהארון".

המרצה, קצינה בשירות קבע, הטיפה לחיילים ולחיילות במהלך ההרצאה, שהיתה חובה בפקודה ללא אפשרות שחרור, על "יציאה מהארון והתמודדות".

החיילות שניסו להימנע מכניסה להרצאה אף ספגו צעקות וקבילה הוגשה על ידן למשרד הבטחון.

בארגון תורת לחימה, המטפל במקרה זה כמו במקרים דומים, שלחו מכתב חריף למפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו שבו כתבו: "תפקידו של צה"ל הוא ניצחון במלחמה וחיסול מחבלים וזוהי מלאכתך, מלאכת הקודש בה הינך עוסק ומתרכז שנים רבות. לא יתכן כי ביחידה צבאית תתבצע כפיה להט"בית נגד חיילים וחיילות, הנראית כמו מורשתו של הסוטה (לכאורה) גל אוחובסקי. חובת כל מפקד לעצור שטיפת מוח פרוגרסיבית רדיקלית זו שאין מקומה בסדר היום של הצבא ומשאביו, בוודאי לא בכפיה הנוגדת את כבוד האדם, ומעודדת בצה"ל עיסוק לא-ממלכתי בשנוי במחלוקת."

בארגון תורת לחימה מסרו לערוץ 7: "מקור הטמעת אג'נדות אלו היא היוהל"ם, קצינה בדרגת תת-אלוף, דרגה המקבילה למפקד אוגדה. כל מטרתה ומשימתה הינה טשטוש מגדרי המיובא מאזורים רדיקליים מאוד באקדמיה ובעולם. רק אשתקד התפרסם כי אותו כי צוות יוהל"ם הוטס בפיקודה של היוהל"ם דאז וכיום הפצ"רית אלוף יפעת תומר-ירושלמי ל'כנס מגדרי' בספרד מתקציב הביטחון, חרף קיצוצי טיסות בתקופת הקורונה. אנו עוד מצפים לתגובת לשכת הרמטכ"ל כוכבי בנושא הרצאות "המהפיכה הלהט"בית" לקצונה הבכירה", נמסר.

כזכור, עם התפוצצות פרשת נשיא ארגון הלהט"ב "איגי" הפורש גל אוחובסקי, חשפו בארגון תורת לחימה כי אוחובסקי מרצה לקצינים בכירים בצה"ל במסגרת קורס מב"ל (המכללה לביטחון לאומי) לדרגות תת-אלוף.

בארגון פנו אל הרמטכ''ל ובקשו ממנו להודיע כי הרצאותיו של אוחובסקי לקצונה הבכירה ייפסקו. ''זהו כתם מוסרי על צה"ל וחרפה. הודע עוד הערב כי הרצאותיו ייפסקו לאלתר וכף רגלו לא תדרוך בשערי צה"ל, בהתאם לערכי צה"ל", אמרו אנשי תורת לחימה. בלשכת הרמטכ"ל השיבו לארגון כי הנושא ייבחן.