לפני כמה שנים, ההשקעה הטובה היתה לקנות דירה בחריש, עיר בצמיחה עם מחירים נמוכים – השקעה בטוחה.

ככל שעובר הזמן שוק הנדל"ן בערים ובריכוזי האוכלוסייה ממצא את עצמו, ונראה שיש יעד חדש מעניין ורלוונטי מתמיד: מועצה מקומית מעלה אפרים, על כביש 5. נשמע רחוק אבל נמצא ממש קרוב.

אז למה מעלה אפרים?

בגלל ההזדמנות הנדירה - בשנים האחרונות כל איזור המרכז צומח מזרחה, ובהתאם מחירי הנדל"ן מאמירים באופן קשה לעיכול. כעת נראה שנפתחה הזדמנות מיוחדת.

משרד השיכון שם יעד ממשלתי להפוך את המועצה המקומית מעלה אפרים לעיר המחוז האיזורית, ומתכנן כעת בנייה עירונית מאסיבית. בשלב ראשון החל המשרד לפתח אזור של כ 600 יחידות דיור בצד המזרחי של המועצה, וכעת העבודות בשיאן. מס' מתחמים שווקו וכעת בהליכי בניה.

לפרטים נוספים על פרוייקט נוף הגלעד לחצו כאן

מיקום פגז - מועצה מקומית מעלה אפרים ממוקמת כ 22 דקות מאריאל , על כביש 5 לכיוון מזרח, במיקום שבין השומרון לבקעת הירדן. גובה הישוב הוא כ 500 מטר מעל בקעת הירדן, כך שנוף עוצר נשימה, לא חסר ... (למרגלות הר הסרטבה הנדיר ביופיו) , ואוויר טוב מגיע עם אווירה נהדרת.

הזדמנות נדל"נית - האזור המיועד נמצא בשלב לפני הזינוק הנדל"ני. לא נותרו הרבה אופציות במרחב אריאל/שומרון/ בנימין, שבהן יש צמודי קרקע, ולכן הערך של הבתים צפוי לזנק בעתיד של השנים הקרובות. כביש 5 נמצא בתכנון ואמור להיות בעל 4 נתיבים מאריאל עד מעלה אפרים בעוד כמה שנים.

אגב, נתון מעניין - הביקוש להשכרת דירות במעלה אפרים בשיאו. לא נשארו דירות להשכרה כלל.

מעלה אפרים
מעלה אפריםצילום: ענבל למברגר

לפרטים נוספים על פרוייקט נוף הגלעד לחצו כאן

הטרוגניות - הישוב מעורב דתיים, מסורתיים וחילונים. כיום אין דירות פנויות להשכרה במעלה אפרים !! הביקוש גבוה. יש כפר סטודנטים גדול (שלומדים באריאל), גרעין דתי חזק ומתפתח, מכינה קדם צבאית, ישיבת הסדר ועוד.

בניהו הוכמן, תושב מעלה אפרים משתף: "אנחנו גרים כאן, אזרחים ותיקים, שורשיים וציוניים, לצד קהילה דתית חדשה, עם חזון ומטרה משותפים. אנו רואים איך האיזור מתפתח והופך לאבן שואבת למשפחות שרוצות לבנות את ביתם בישוב קהילתי, עם היתרונות של העיר."

מחירים שפויים - בעוד מחירי הדירות בישובים על כביש 5 מזנקים והופכים ללא רלוונטים לזוגות רבים בישראל, צמיחת ההתיישבות כאמור צועדת מזרחה בכל הכח. אנחנו רואים פרוייקטים רבים שצומחים בישובי בקעת הירדן והמחירים – בהתאם לאיזור בתנופה.

הבניה - חברת "מכלול הנדסה" נכנסה לנהל את פרוייקט 'נוף הגלעד' במעלה אפרים.

יו"ר החברה יוני הישראלי מספר: "מכל הכיוונים זה ברור שהגיע זמן בקעת הירדן, האופציות לדיור צמוד קרקע הולכות ואוזלות, ובהתאם המחירים מזנקים. מטרתנו היא לאפשר לציבור הרחב להצטרף לבניית בתים צמודי קרקע במחירים שפויים באמצעות המתווה המיוחד שלנו, אותו אנו מבצעים כבר 20 שנה. ניסיון מצטבר רב יחד עם רצון לאפשר דיור בר-השגה, הוליד את הפרוייקט הנוכחי ואני ממליץ לכל מי שמחפש פתרונות התיישבותיים טובים לבחון את הפרוייקט המדובר.

חברת מכלול הנדסה מקימה בימים אלו פרוייקט צמודי קרקע במחיר נדיר של פחות ממיליון ₪ לבית 113 מ"ר , צמוד קרקע עם גינות גדולות, כאשר ישנן אופציות הרחבה לכל הדירות בפרוייקט.

לפרטים נוספים על פרוייקט נוף הגלעד לחצו כאן