ניר ברקת בארה"ב
ניר ברקת בארה"בצילום: דוברות

ח"כ ניר ברקת מהליכוד שב ארצה ממסע ההסברה שקיים בארה"ב, במסגרתו פגש 11 חברי סנאט וקונגרס בוושינגטון וכן מובילי דעת קהל אמריקניים - כדי לרתום אותם למאבק נגד איראן.

מסע ההסברה הנוכחי מצטרף למסעות הקודמים בהם רתם גורמים רבים בוושינגטון נגד הקמת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים והוביל להצעת חוק של 36 סנאטורים נגד פתיחתה וכן למכתב מיוחד לנשיא ארה״ב עליו חתמו 200 חברי קונגרס.

בשבוע האחרון ברקת שהה בבוסטון, ניו-יורק, וושינגטון ומיאמי וקיים שורה של נאומים וראיונות בהם הסביר את הסכנה הגדולה של איראן גרעינית כמו גם את איום הטילים שיצרה איראן סביב מדינת ישראל. ברקת נאם כנציג האופוזיציה בכנס ה-IAC בפלורידה.

לדברי ברקת, "על האמריקאים להבין שמדינת הטרור איראן לא מאיימת רק על ישראל, אלא על העולם המערבי כולו ובראשו ארה״ב. משטר האייתולות האירני מתכוון להשיג פצצה גרעינית כדי להשתמש בה ולהשמיד את מדינת היהודים, גם במחיר שייפגע קשות חזרה. לכן עלינו לעשות הכל כדי למנוע מאיראן להשיג את הפצצה".

"הודיתי לחברי הקונגרס וחברי הסנאט שנרתמו למאבק שהובלתי נגד פתיחת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים והגישו הצעת חוק כמו גם מכתב מיוחד לנשיא ארה״ב, ובזכות הלחץ המשותף הצלחנו להוריד את הנושא לעת עתה מסדר היום. שמחתי למצוא בוושינגטון אוזן קשבת לסוגיית האיום האירני ודאגה כנה לשלום ולביטחון ישראל. ארצות הברית היא בעלת הברית הקרובה ביותר למדינת ישראל ועלינו לפעול כדי להעצים ולחזק את הקשר בינינו", הוסיף חבר הכנסת.