דודי זילברשלג
דודי זילברשלגצילום: רפי קוץ

איש התקשורת דודי זילברשלג התייחס הבוקר (שלישי) לפרשת הסופר חיים ולדר ששם קץ לחייו לאחר שהתפרסמו טענות שהיה מעורב, לכאורה, במקרים של תקיפה מינית.

"אנחנו כולנו רוצים שדברים כאלה ייחקרו באופן הנכון. היתה צריכה להיפתח חקירה, היו צריכים לגבות עדויות. המציאות כפי שהיתה היא בלתי אפשרית - והדברים אמורים לאו דווקא לגבי פרשת ולדר - אלא באופן כללי", אמר זילברשלג.

הוא סיפר שולדר היה עד לא מזמן ידידו הקרוב. "בתחילת התהליך, כשהשמועות כבר התרוצצו, קפצה לי אחת החולשות שלי - לתמוך באנשים במצוקתם. דיברנו הרבה מאוד ולצערי בשבועיים האחרונים לא כל כך היה לנו קשר, כי אני סברתי שאם באמת יש עדויות, ציפיתי לשמוע ממנו מילה של חרטה או סימן שיש דברים בגו. והוא היה כל כך נחוש והצליח לשכנע את סביבתו שהוא חף מפשע".

זילברשלג טען כי "בסיכומו של עניין, גם אם יש קרבנות, רגע אחרי שהוא עשה מה שעשה, יש כבר קרבנות חדשים - ורוב הנפגעים באים ממשפחתו והם כולם חפים מפשע".

עם זאת הצהיר: "לצערנו הגדול במחוזות היצר גם אין מחשבה תחילה. הבעיה הקשה שלי היא עם ההתאבדות שזה דבר נורא. כי אם אתה חף מפשע היית צריך להיאבק עד הסוף לטובת בני משפחתך, ואם היית חב בפשע, על אחת כמה וכמה שאתה לא יכול להשאיר לבני משפחה את ההתמודדות אחריך".