החמין של אספרגוס
החמין של אספרגוסצילום: אספרגוס

ימי חמישי ברמת חמישה כוכבים

לכולנו יש פינה חמה בלב לאוכל מבית אמא. לכולנו יש מנות ילדות אהובות שחיכינו להן בציפייה משבת לשבת, והלב התרחב משמחה לשמוע את המילים: "הכנתי במיוחד בשבילך".

תנו לנו להתרפק על מנות מלאות זיכרונות - צ'ולנט ניחוחי בשבת חורפית גשומה, כבד קצוץ שנמס על הלשון, מרק עוף מנחם וגדוש בכל טוב, 'קיגל לוקשן' (אטריות) מהביל - ותראו איך חוש הטעם שלנו מתעורר ואיתו בלוטות הרגש. זה מה שמנה טובה אמורה לעשות - לרגש!

מי אמר שאי אפשר לחדש זיכרונות ילדות? מי לא אוהב קצת חידושים במטבח? לתת ביס במנה מסורתית זכורה לטוב אבל גם מסקרנת, מושקעת ומיוחדת? ב'אספרגוס דליקאטעסאן', מעדניית הגורמה היהודי הראשונה מסוגה בארץ, תוכלו להתענג על סעודת שבת נוסח סבתא וגם לשלב טרנדים עדכניים באותה צלחת. לצוות אספרגוס, זו לגמרי משימה אפשרית.

שבת של גורמה, כבר מיום חמישי

השף אלי פינסלר יוצר עבורכם מנות נדירות בטעמן, המבוססות על מתכונים סודיים מבית סבתא ומתובלות בתבלין הכרחי ושמו רגש. זאת הסיבה שהעניקה לאספרגוס המלצות מפה לפה ולקוחות נאמנים מהטעימה הראשונה. מבחר הנמנות באספרגוס יעורר בכם זיכרונות ילדות מתוקים של שולחן שבת ערוך בכל טוב ומשפחה שמתכנסת סביבו עם זמירות שבת, יחד.

כמו בבית ילדותכם, תמצאו כאן מעדנים שהוכנו אחד אחד בשאיפה לפאר את השבת המשפחתית שלכם. כמו אמא, חשבו כאן עליכם ועל מה שאתם אוהבים. עם אספרגוס תזכו לחוות כל פעם מחדש את אווירת השבת של פעם, בטעמים של היום, ולהעביר את הזיכרונות והציפייה לשבת גם לדור הבא. מעדניית אספרגוס דליקאטעסאן מצליחה לחבר בין מטבח חדש ויוקרתי לאוכל מסורתי אותנטי, בניצוח שף צמרת. מעין עולם הבא.

בעקבות הביקוש, הורחבו שעות הפעילות ומעתה תוכלו להגיע גם בימי חמישי, לטעום ולהרכיב מהמגוון המסחרר את סעודות השבת היפות והטעימות ביותר שתכירו. מנות שמוכנות ונארזות בקפידה, שירות אדיב ומתחם מרהיב, נגישות נוחה ושפע חניה, משלימים את החוויה שמחברת עבר מרגש והווה מתחדש, והכל בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

תמצאו באספרגוס מעל 100(!) מנות: חלות, סלטים, מגוון דגים בסגנונות שונים, מעושנים, שפע בשרים ועופות למנות עיקריות ומבחר תוספות ענק, לצד צ'ולנט (איך אפשר בלי?), קיגלים, פשטידות, ממולאים, בלינצ'סים, קינוחים, משקאות חריפים ועוד.

ועכשיו –אספרגוס פותחת לכם שולחן, במסעדת 'אספרגוס ליל שישי', עם מקבץ מנות גורמה ומקומות ישיבה מסודרים כיאה למסעדת שף.

לכבוד שבת קודש, בואו להכיר חיבור טעים במיוחד של נוסטלגיה וקולינריה. מעדניית אספרגוס מחכה לכם במתחם 'הדודאים', רחוב הרב דנגור 32 בבני ברק.

שעות הפתיחה:
ימי חמישי בין השעות 17:00 לחצות.
בימי שישי בשעות 07:00 ל-14:00.

יש רק "חיסרון" מרכזי אחד בהגעה למקום כבר ביום חמישי: עם כאלה מנות אצלכם בבית, מי אמר שתצליחו להתאפק עד שבת?