Twitter
TwitteriStock

רשת טוויטר החליטה לחסום את חשבון הטוויטר האישי של מרג'ורי טיילור גרין, חברת המפלגה הרפובליקנית הנחשבת כמקורבת לנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

זאת, לטענת ראשי טוויטר, בשל הפצת ידיעות מזוייפות בנושא מגפת הקורונה. בטוויטר טוענים כי חשבונה של טיילור גרין כבר נחסם מספר פעמים לתקופה קצרה כ"אזהרה" אך היא המשיכה להפיץ ידיעות מזוייפות עד שברשת החברתית החליטו לסגור את חשבונה לצמיתות.

הפעם האחרונה שטיילור גרין התעמתה עם טוויטר היתה בחודש אוגוסט האחרון, אז היא כתבה כי "החיסונים נגד קורונה נכשלים בפעולתם". בתגובה נסגר חשבונה בטוויטר למשך שבוע והיא קיבלה אזהרה כי בפעם הבאה חשבונה יסגר לצמיתות.

דובר טוויטר אמר ל"אינדפנדנט" הבריטי כי "השענו לצמיתות את החשבון של מרג'ורי טיילור גרין עקב הפרות חוזרות ונשנות של מדיניות המידע השגוי שלנו בנושא מגפת הקורונה. הבהרנו כי על פי שיטת האזהרות שלנו בנוגע למדיניות זו, נשעה לצמיתות חשבונות בגין הפרות חוזרות ונשנות".

העיתון גם השיג צילומי מסך של חשבון הטוויטר של טיילור גרין לפני שנחסם לצמיתות, בו היא טוענת בציוץ כי "הממשלה הפדרלית מתעלמת מכמויות גבוהות במיוחד של מקרי מוות כתוצאה מחיסונים נגד קורונה".

טיילור גרין התייחסה להחלטה לחסום את חשבונה לצמיתות וכינתה בדף ה"טלגרם" שלה את טוויטר במילים "אויב של אמריקה".

היא טענה כי הרשת החברתית "אינה יכולה להתמודד עם האמת".

לדבריה, "פלטפורמות מדיה חברתית לא יכולות למנוע מהאמת להתפשט למרחקים. טכנולוגיה גדולה לא יכולה לעצור את האמת. הדמוקרטים הקומוניסטים לא יכולים לעצור את האמת. אני עומדת עם האמת והעם. אנחנו נתגבר".