ברביבאי ופרידמן
ברביבאי ופרידמןצילום: רון ירקוני יחסי ציבור

שרת הכלכלה אורנה ברביבאי ביקרה הבוקר (ב׳) בשוק מחנה יהודה וקיימה סיור מקצועי עם יו״ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן.

השרה הגיעה יחד עם הצוות המקצועי לסיור מקיף שתכליתו לפתח ולהעמיק בחשיבה לטובת השווקים בישראל ולשמוע על צרכיהם המידיים והעתידיים.

בסיור הציגה פרידמן לשרה את הצרכים של שוק מחנה יהודה וסוחריו בפרט והשווקים בישראל בכלל והדגישה את היותם נכס תרבותי רב שנים ורחב היקף.

טרם הסיור ישבו שני הצדדים לפגישה ארוכה בה סקרה פרידמן בפני השרה את הבעיות הבולטות בשוק מחנה יהודה, ואת העובדה כי הן מאפיינות את כלל השווקים בעולם ולכן רצוי לתת עליהן את הדעת בהקדם וזאת על מנת לשמר את השוק המסורתי והאותנטי.

בתום הפגישה העלתה השרה ברביבאי רעיון - להקים גוף בין משרדי בהובלת משרד הכלכלה ותכליתו לאגד מספר משרדים ממשלתיים ולתכלל את הצרכים של כלל השווקים בארץ במגוון רב של נושאים לרבות תיירות, רווחה, מורשת ועוד.

יו״ר ועד סוחרי שוק מנחה יהודה, טלי פרידמן: ״מודה לשרה ברביבאי על האוזן הקשבת, הזמן והרצון הרב לסייע בקשיים של שוק מחנה יהודה ושל השווקים בישראל כולה. העובדה כי השרה הגיעה לסיור שטח רק מוכיחה את כוונותיה לעזור ולהוציא לפועל תוכניות למען חיזוק, טיפוח ופיתוח השווקים. אני מודה לה וסמוכה ובטוחה כי רעיון הקמת גוף בין משרדי ומנהלת שווקים הם פתרון מבורך ואידאלי שיוכל לעשות רבות וטובות למען השגת המטרות.״