הרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן לשעבר, מצטרף לדרישה לחקור את מותו של אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי וקורא לציבור לתמוך במאבק המשפחה להשגת צדק.

הרב אריאל אמר כי על הציבור "לברר איך קרה האסון הזה", הזהיר כי אנו נמצאים במאבק קשה על ארץ ישראל וקרא להקים יישוב על שם אהוביה.

הצטרפו גם אתם לקמפיין "צדק לאהוביה"

הרב מתח ביקורת על התנהלות חקירת מותו של אהוביה, "דמו של אהוביה ז"ל זועק לשמיים. הדברים דורשים חקירה ובירור. איך ייתכן שנער נהרג בצורה כזאת, בלי להיכנס כרגע לפרטים מה היה הרקע. הריגתו של אהוביה קוראת לכולנו לדרוש חקירה, דרישה, לברר איך זה קרה האסון הזה". הרב קרא לציבור לקחת חלק במאבק המשפחה לצדק "הציבור כולו מתבקש לתרום ולעזור למשפחה ולהוציא את הצדק לאור. הצדק חייב להופיע".

בנוסף, התייחס הרב אריאל למאבק על אדמות ארץ ישראל, "אהוביה נהרג על רקע יישוב ארץ ישראל. אנחנו נמצאים במאבק קשה מאוד על כל דונם כאן בארץ ישראל. צריך ליישב את ארץ ישראל, לקרוא יישוב על שמו, לאהוב את ארץ ישראל, לאהוב את עם ישראל, ועל ידי כך לבנות עוד יישובים בארץ ישראל. לקרוא יישוב על שמו של אהוביה זה דורש מאמצים גדולים, מאמצים פיזיים וגם מאמצים ממוניים, והציבור כולו נדרש להטות שכם ולעזור להקים יישוב על שמו של אהוביה", חתם הרב אריאל את דבריו.

הסרטון מתפרסם כחלק כחלק מקמפיין "די לטיוח – צדק לאהוביה", בו מבקשים מהציבור הוריו של אהוביה, איילת ואברהם סנדק, להיות שותפים בהקמת קרן לזכרו של אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג במהלך מרדף משטרתי. הקרן תיקרא 'אור אהוביה' ותפעל למען השגת צדק לאהוביה, למען העמדת האשמים לדין, למען תיקון דרכי המשטרה והפרקליטות ו'ניקוי אורוות' כללי. בדף הקמפיין נכתב כי ל"אחר מאבק של שנה בו עמלנו מדי יום להוציא את הצדק לאור של אהוביה שלנו, האחראים למותו עדיין מסתובבים חופשי. המשטרה זיהמה וטייחה את החקירה ואינה מספקת תשובות".

הצטרפו גם אתם לקמפיין "צדק לאהוביה"