מלק וחסן סרט, זוג נשוי מהעיר אדנה בטורקיה, לא ידעו את נפשם מרוב צער לאחר שהרופאים בבית החולים המקומי הודיעו להם כי התינוק שנשאה מלק ברחמה לא שרד ומת במהלך הלידה.

התינוק נולד בחודש החמישי להריון בלבד, והרופאים הודיעו בצער להורים, להם כבר יש שני ילדים בני 7 ו-10, כי התינוק מת במהלך הלידה.

הם אף הגישו להורים השבורים שקית ובו גופת התינוק על מנת שיוכלו לקחת אותו לקבורה בבית הקברות המקומי, והעניקו להורים תעודת פטירה רשמית עם שמו של התינוק החדש.

אלא שבדרך לבית הקברות נדהמו ההורים לשמוע בכי של תינוק בוקע מתוך השקית ובו "גופתו" של תינוקם הקטן. כאשר הם מיהרו לפתוח את השקית, הם מצאו את התינוק מתנועע ובוכה.

ההורים מיהרו לפנות חזרה ונסעו במהירות אל בית החולים, שם אושפז התינוק הרך במחלקת טיפול נמרץ והוא נאבק על חייו כעת. ההורים אף פנו בבקשה לכל מי שיכול לתרום דם מסוג מסויים לסייע לתינוק, הזקוק לתרומת דם. בראיון שהעניקו לרשת "סבאח ניוז" בטורקיה סיפרה מלק סרט כי בתאריך 27 בדצמבר החלה לחוש בכאבים ודימום, ופנתה לבית החולים.

לאחר טיפול היא שוחררה כעבור שלושה ימים, אולם יום אחד לאחר מכן שוב חשה כאבים עזים וחזרה אל בית החולים. בתאריך 2 בינואר הודיעו לה הרופאים כי היא "עוברת הפלה" ולאחר זמן קצר הודיעו לה בצער כי התינוק "לא שרד את ההפלה" ומת בידי הרופאים. "כשהם לקחו את התינוק שלי, הרגשתי שהתינוק שלי חי ושאלתי את בעלי "האם הילד שלי חי?".

ביקשתי ממנו ללכת לשאול את האחיות, אבל הן אמרו לחסן כי "התינוק לא חי, הוא מת", סיפרה מלק סרט ל"סבאח ניוז". תמונות שפורסמו בתקשורת הטורקית אף הראו קבר קטן שנחפר עבור התינוק בבית הקברות המקומי, אלא שלמרבה המזל התינוק החל לבכות לפני שהוכנס אל חלקת הקבר וכעת הוא נאבק על חייו.