השרשרת הגנובה שנמצאה
השרשרת הגנובה שנמצאהצילום: דוברות משטרת ישראל

חיפשו סמים ומצאו את השרשרת הגנובה. בשבוע שעבר פרסמה המתעלמת האולימפית, זוכת מדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו, לינוי אשרם, פוסט בו שיתפה כי השרשרת היקרה שלה נגנבה.

מדובר היה בשרשרת שניתנה לה אחרי הזכיה שלה במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו האחרונה, כאשר זו נלקחה מתוך התיק שלה בזמן שהתאמנה במכון וינגייט. אשרם סיפרה כי מדובר בשרשרת בעלת ערך רגשי גדול עבורה וביקשה מהציבור הרחב עזרה במציאתה.

היום (רביעי) העזרה הגיעה ממקום לא צפוי, כאשר במהלך איתור וחיפוש סמים ביישוב הערבי ג'סר א זרקא, אותרה השרשרת המעוצבת בסמל האולימפיאדה על ידי בלשי תחנת ג'סר א זרקא.

לינוי אשרם הודתה לכל המסייעים בחשבון האינסטגרם שלה. "הודיעו לי אתמול שהשרשרת נמצאה", היא אמרה. "משטרת ישראל הצליחה למצוא אותה. אני הולכת לקבל אותה ביום ראשון. אני מחכה לראות אותה ולזהות שזאת באמת השרשרת. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה".

על פי המשטרה, אתמול קיימו בלשי תחנת המשטרה בג'סר א זרקא מספר חיפושים בכפר ובאחד מהם נעצר תושב המקום לאחר שנתפס ברשותו חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית אלא לסחר.

לאחר מעצרו של החשוד בסחר, הגיע קרוב משפחתו, תושב היישוב הערבי בן 24 ואיים לפגוע בתחנת המשטרה בשל מעצרו של החשוד בהחזקת הסמים. בשל כך, כוחות משטרה פתחו בסריקות וכעבור זמן קצר עצרו את החשוד באיומים ובחיפוש שנעשה על גופו אותרו ונתפסו הן סכין והן השרשרת האולימפית הגנובה שתוחזר לאלופה האולימפית שבינתיים הספיקה לחלות בקורונה.