עידית סילמן בטיקטוקטיקטוק עידית סילמן

אחרי ששרון גל מרדיו גלי ישראל התקשר אתמול (רביעי) בהפתעה אל שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן והוציא ממנו שבחים על בנימין נתניהו, שמוליק ועידית סילמן מגיבים בסרטון טיקטוק משותף.

כפי שפורסם, בראיון לשרון גל שמוליק סיפר מדוע תרם 180 ש''ח לקמפיין למען נתניהו: "קמתי בבוקר ונתקלתי בסרטון של בני משפחת נתניהו עם עורכי הדין שלו. ראיתי שם מישהו עם מגאפון צועק ׳מושחת מושחת׳ והבנתי שאיבדנו את זה, הבנאדם תרם את חייו למדינה, הוא במלחמת חייו, לא יודע, הגענו למצב שאיבדו את זה. תרמתי לא כי הוא צריך את הכסף אלא כהזדהות.

"תרמתי לגיוס כי אני אוהב אותם, את משפחת נתניהו. יש דברים שטובים בממשלה הנוכחית ויש דברים שמייסרים אותי. ברור שהייתי מעדיף ממשלת ימין, מה השאלה, אבל לא היה ברירה. אני רגוע כששניהם מרימים את הטלפון האדום", אמר שמוליק על נתניהו ובנט.

שמוליק נשאל אם לדעתו נעשה עוול לנתניהו, והשיב: "אני לא חושב, אני בטוח. ביום השבעת הממשלה ראיתי את נתניהו, ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שיצטלם איתי, הוא ענה בשמחה, יש לי תמונה איתו. איש לבבי, מנהיג מצוין. אם אתה שואל אותי - צריך לראות איך משנים פה כיוון.

שרון גל: "מה זה משנים כיוון? לפרק את הממשלה?". שמוליק: "אני קודם כל רוצה שנהיה בני אדם. אני רואה ׳ארץ נהדרת׳, אני רואה איך צוחקים על אשתו של בנימין נתניהו, אני לא מבין איך אנשים מפרסמים שם, זו הנקודה הכי חשובה, עזוב פוליטיקה, להיות בני אדם. מה שהאישה הזו עוברת… מתחים שאדם אחר היה לוקח נשק ומתחיל לירות באנשים, גועל נפש".

שרון: "אתה לא פוליטיקאי ואני מעריך את זה שאתה עונה למרות שהפתענו אותך אבל בסוף אי אפשר לברוח מזה, כל מה שהם אמרו הם רמסו ברגל גסה, תראה את הזעם ברחוב הימני''.

שמוליק: "דבר ראשון הכעס הוא לגיטימי, לא משנה מה אבל ימינה אף פעם לא היו האצבע ה-61 בממשלה הזו".

שרון: "ימינה עבדה בזה, היא עשתה הכל כדי שזו תהיה ממשלת ימין".

שמוליק: ''אני מסתכל קצת קדימה, אתה יודע למה נפלנו? נתניהו הביא את הסכמי השלום, הוא הביא חיסונים, היום אנחנו לומדים שהוא ניהל את הקורונה מעולה ביחס למורכבויות. גם בנט מנהל מעולה. אני אומר לך את הדעה שלי, הרבה אנשים צריכים לומר סליחה''.