מזולה
מזולהצילום: מתוך אתר החברה

מה תרצה למרוח בלחם? זו שאלה שנשמעת כמעט בכל בית, בכל בוקר. יש ילדים שאוהבים בכל יום ממרח אחר, אחרים מעדיפים אותו דבר, תמיד.

Upfield, תאגיד המזון האירופי, מתכוון לפתור להורים את "בעיית הסנדווביץ'" ומשיק מחדש את ממרח Mazola שזכה לפופולריות רבה.

תחליף החמאה האיכותי מעניק לילדכם טעמים חדשים ומפתיעים ויוציא אותם ללימודים עם חיוך גדול על הפנים.

תאגיד Upfield המתמחה בייצור מוצרים מהצומח ובפרט במוצרים לאפייה ובישול, פועל כל הזמן לשפר ולשדרג את מוצריו מבחינה תזונתית וכך פעם גם במוצר זה, הכולל שילוב של שמנים איכותיים בהם פשתן, חמניות וקנולה, שמטרתם יחד לאפשר לצרכן מוצר ש'מרגיש' כמו חמאה, אבל ייצורו מגיע מהצומח - באופן מהפכני הן מבחינת תהליכי הייצור והן מבחינת אופן הצריכה.

לחם שום עם מזולה • מתוך אתר החברה

מדוע להשתמש בתחליף לחמאה?

קודם כל בריאות. ממרח מהצומח שיחליף את החמאה הוא שיפור בריאותי, במיוחד בתקופה שבה כולנו כהורים מחפשים להאכיל את ילדינו במזון איכותי יותר, בריא יותר אך במקביל שלא מתפשר על הטעם המעולה. החמאה, היא חלק בלתי נפרד מכל מטבח כמעט בישראל, אבל בעולם שבו הכשרות היא חלק מחיינו, צריך להתפשר לגבי החמאה החלבית.

עכשיו כבר אין חובה להתפשר ואפשר לשלב את המזולה גם במוצרים בשריים - לשדרג טעמים - ולא להתפשר על תזונה בריאה.

המזולה שמגיעה כולה מהצומח, היא בעלת ערכים תזונתיים מצויינים ובעלת טעם נפלא והיא תשתלב בכל מקום - באפייה, בבישול, במריחה, בטעם קלאסי או בטעם חמאה.

בישול עם מזולה • מתוך אתר החברה

ההורים ממליצים

נורית (שם בדוי) אם לילדים ממרכז הארץ מספרת: "מאז השימוש בממרח מזלה, הילדים הרבה יותר מרוצים ועולה פחות השאלה מה יכלול הכריך שלהם בבוקר. הגעתי איתם לעמק השווה - הם נהנים מסנדוויץ' טעים וגם אני מרוצה שהם אוכלים דברים איכותיים וטובים. מדובר בשיטה מעולה בה גם ההורים וגם הילדים יוצאים מרוצים".

אם אחרת, שמרית מוסיפה, "את המזלה אפשר לשלב במגוון מאכלים. בין בהכנת מאפים מתוקים, תבשילים ועוד. זה מוסיף המון גם מבחינת טעם וגם מבחינת מרקם".

מאפים עם מזולה • מתוך אתר החברה

גם בריא וגם טעים

בתוך כך, הצרכן הישראלי נהנה גם ממוצר 100% מהצומח פרווה וגם ממוצר המעניק לו יתרונות תזונתיים בהם מקור לאומגה 3 ו-6 שמגיע משמן הקנולה וביחס לחמאה – מזולה הינה ללא כולסטרול, וכן בעלת ערכים נמוכים מאוד של שומן טראנס הנמוך מ- 0.6% ב- 100 גרם בעוד שבחמאה יש עד פי 4 (ב-100 גרם יש 2 גרם). כמו כן, Mazola החדשה הינה ללא חומרים משמרים וללא שומנים מוקשים. בנוסף, מזולה מאושרת גם על ידי ארגון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו כשרות ליימות השנה - הבד"צ העדה החרדית ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

המזולה החדשה משווקת בשני סגנונות בהם "בריקים" לאפיה ובישול בעלות של 6.90 ש"ח וממרח בטעמים חמאה ובטעם טבעי בעלות של 8 ש"ח ברשתות השיווק הנבחרות. חברת "אפפילד" הופכת אנשים לשמחים ובריאים יותר עם מוצרים מזינים, מבוססי ויטמינים ובעלי טעם נפלא אשר יוצרים עולם בריא וטוב יותר עבור כולנו.

ניתן לשלב מזולה בכריך, בארוחת הצהריים או בנשנוש – כנסו למתכונים נפלאים>>>