תכנון
תכנוןצילום: Freepik

חברת מייזן פועלת כחברה יזמית בתחום השקעות נדל"ן למגורים. החברה לוקחת חלק במספר רחב של פרויקטים בתחום בניית הבוטיק בכל רחבי הארץ, בדגש על תכנון, בנייה ועיצוב אדריכלי עשיר.

שי מייזן, בעלי החברה, מומחה בתכנון בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושומר על רף מקצועי גבוה תוך חשיבה מעמיקה על צורכי הדיירים והסביבה.

ניסיונה העשיר של החברה בייזום פרויקטים בשכונות מרכזיות בארץ מאפשרת לה להבין לעומק את הדרישות התכנוניות הקיימות בעיר, לצפות מראש מגבלות או אתגרים עתידיים ולהיערך אליהם בהתאם. החברה לא מפחדת מפרויקטים בעלי דרישות ייחודיות או כאלה שרוצים לפרוץ את דרכי המחשבה העיצוביות הקיימות – להפך, זו חברה שתשמח ללכת יד ביד אל עבר השאיפות היצירתיות הגדולות של הלקוחות שלהם.

החברה לא עוזבת את לקוחותיה לאחר הבנייה והתכנון הראשוניים והיא מציעה את שירותיה גם בתהליך עיצוב הפנים של הנכס. עולם עיצוב הפנים לא זר לחברה, והם מעסיקים את האנשים המקצועיים והבולטים בתחומם על מנת לוודא שלקוחותיהם מקבלים נכס שהוא מאה אחוז בוטיק, גם מבחוץ וגם מבפנים.

הפרויקטים הבולטים שבהם החברה עוסקת כיום נמנה תכנון בניין בוטיק במבשרת ציון בעל מפרט גבוה במיוחד. מדובר בפרויקט בוטיק יוצא דופן הכולל חמש יחידות דיור חדשות ומעוצבות ברמה שקשה למצוא באזור זה. מעבר לאותן יחידות דיור, הפרויקט יכלול בנייה ועיצוב של שתי דירות גן, שתי דירות פנטהאוס ודירת דופלקס פנטהאוס אחת. כל הדירות בפרויקט יבנו באיכות הגבוהה ביותר וללא פשרות תוך עבודה של אנשי החברה המנוסים והמקצועיים.

בנוסף, יוזמת החברה בימים אלו את פרויקט "שבטי ישראל" בנס ציונה המבוקשת והאיכותית. הפרויקט יכלול שני בתי בוטיק פרטיים צמודי קרקע, נכסים שדי קשה להשיג בעיר מתפתחת כמו נס ציונה.

החברה רכשה את המגרש והחלה בתוכניות המפרט והעיצוב של שני הבתים. הנכסים יהיו מעוצבים בעיצוב אדריכלי מוקפד ושימת דגש על כל הפרטים העיצוביים שניתן לפספס. בימים אלו ממש החברה מחכה להיתר בנייה ולאחר שתקבל אותו תתחיל החברה לשווק את הפרויקט ללקוחות פוטנציאלים.

נראה כי החברה צועדת בהצלחה ובנחישות ונשמע עליה עוד הרבה בהמשך.