An artist impression of Spotify Camp Nou
An artist impression of Spotify Camp Nouיח"צ ספוטיפיי

מועדון הכדורגל ברצלונה וענקית הסטרימינג Spotify מכריזים על שיתוף פעולה ארוך טווח במסגרתו ספוטיפיי תהפוך לשותפה הראשית של המועדון ושירות הסטרימינג הרשמי של המועדון.

הלוגו של ספוטיפיי יודפס על חולצות קבוצת הגברים והנשים החל מעונת 2022/23 לארבע עונות והיא תתן חסות לחולצות האימונים במשך שלוש עונות. במסגרת שיתוף הפעולה ספוטיפיי ובארסה יפעלו כדי לייצר הזדמנויות לקידום אמנים מרחבי העולם על גבי החולצה האייקונית.

בנוסף, לראשונה בתולדות המועדון, בתחילת יולי 2022 האצטדיון ימותג מחדש כ"ספוטיפיי קאמפ נואו", החזון של השותפות הוא ליצור פלטפורמה שתאפשר לאמנים מכל העולם ליצור אינטראקציה עם קהילת המעריצים העולמית של ברצלונה.

ההסכם שאושר ונחתם על ידי מועצת המנהלים של מועדון הכדורגל ברצלונה, כפוף לאשרור אסיפת חברי הנציגים שתתקיים ב-3 באפריל, באמצעות הליך הצבעה אלקטרוני. המועדון יחשוף בקרוב את כל הפרטים הלוגיסטיים, במקביל להכרזה הפומבית על הפגישה.

במסגרת השותפות, Spotify תהפוך לשותפה הראשית של המועדון מעונת 2022/23. ההסכם על זכויות שם האיצטדיון יחל ביולי 2022 ויימשך לאורך הפיתוח השאפתני של אתר הקאמפ נואו, כחלק מפרויקט Espai Barça אשר ישדרגו את מתקני המועדון לרמה בינלאומית, ויהפכו את חווית המשחקים לחווית בידור המשלבת גם את העיר בארסה.


השותפות בין Spotify ובארסה היא ראשונה מסוגה שכן היא מחברת בין עולמות המוזיקה והכדורגל. כעת שחקני המועדון ואמנים מכל העולם יוכלו לקבל במה באצטדיון Camp Nou Spotify, לאחד בין מעריצים. שלטי החסות הפזורים ברחבי האצטדיון ניתן יהיה למצוא אמנים מרחבי העולם. וכך להציג אותם בפני הצופים בבית. שיתוף הפעולה גם מאחד בין ערכות המועדון של הגברים והנשים כחלק מהמחויבות של שני הארגונים לדאוג לגיוון וטיפוח שני המינים.

"אנו נרגשים להכריז על שותפות חלוצית עם חברה בעלת שם עולמי כמו Spotify" אמר היום ז'ואן לאפורטה, נשיא מועדון הכדורגל של ברצלונה, " שותפות זו תאפשר לנו להמשיך לקרב את המועדון לאוהדיו ולגרום להם להרגיש, יותר מתמיד, חלק ממשפחת בארסה. השילוב של שתי חוויות ייחודיות כמו בידור וכדורגל, יאפשר לנו להתחבר לחדשים קהלים ברחבי העולם."

"האיחוד הזה הוא צעד נוסף בדרכנו לעידן חדש, שבו אנחנו ממשיכים להראות את האופי החדשני והחיפוש המתמיד אחר מצוינות שכה מאפיין את בארסה, תכונות שהופכות את המועדון למיוחד בעולם".

אלכס נורסטרום, מנהל עסקים ראשי של Spotify מסר כי "אנחנו יותר מנרגשים לצאת לדרך עם השותפות עם מועדון הכדורגל ברצלונה שיפגיש בין עולמות המוזיקה והכדורגל. החל מיולי, שיתוף הפעולה שלנו יציע במה גלובלית לאמנים, שחקנים ואוהדים ב-Spotify Camp Nou. אנו נרגשים ליצור הזדמנויות חדשות להתחבר לבסיס האוהדים העולמי של מועדון הכדורגל ברצלונה".

"המשימה של Spotify היא לממש את הפוטנציאל היצירתי של אמנים ולאפשר להם להתפרנס מהאמנות שלהם. אנחנו מאמינים, ששותפות זו תסלול את הדרך להגשים את המשימה באופן יחודי, מלא דמיון והשפעה."