רחל בן אלול
רחל בן אלולצילום: אסף קרלה

פסטיבל האביב שייפתח מחר (ג') בהיכל הפיס ארנה יחבר בין אוכל משובח להופעות של מיטב האמנים.

בכניסתו, לאורך כל האירוע ולאחריו יהנה הקהל מחלל רחב המעניק חוויה הכוללת מותגי אוכל, פינות ישיבה, ברי יין וקוקטיילים, די.ג׳יי ואווירה. במתחם יפעלו בין השאר השפית רחל בן אלול (׳רחל בשדרה׳ ו׳השפכטל של רחל׳) שתכין בורקס מים סטייק מינוט, שף רועי מימוני (׳מימוניס׳) שיגיש מספר מנות צמחוניות וטבעוניות ובראשן השווארמה-כרובית המפורסמת, ׳קאבום׳ שיגישו מספר סוגי קרמבו מיוחדים וייחודיים המגיעים מבית הקרמבו של ישראל בשוק מחנה יהודה ו׳קראנצ׳יפס', הצ’יפס המסולסל והקריספי שהגיע היישר מארצות הברית, יגישו לכם את הטעם המיוחד שלא קיים בשום צ’יפס. כמו כן יקחו חלק באירוע: "עד העצם"- המבורגר, שניצלונים וצ'יפס; באיירן מארקט – עם 3 סוגי נקניקיות; אבולעפיה - מאפים ייחודיים ועוד.

על הבמה: אייל גולן יפתח את אירועי Eat and show - פסטיבל אביב בירושלים מחר בערב (תאריך 05.04), למחרת בערב (06.04) יתקיים מופע העשור של עידן עמדי, בתאריך 07.04 יופיע הצמד נתן גושן וישי ריבו, ומי שיחתמו את סדרת האירועים בתאריך 09.04 (מוצ"ש) הן הזמרות עדן בן זקן וזהבה בן במופע משותף.

"ירושלים מובילה גם בתרבות, והאביב הירושלמי הוא חוויה שאסור לפספס. מזמין את כל אוהבי התרבות והקולינאריה להגיע לירושלים כדי ליהנות מפסטיבל מיוחד שאנו מכינים עבורכם ולבלות בעירנו הנפלאה", אמר ראש עיריית ירושלים משה ליאון.

מחיר כרטיס: 149 ש"ח - 199 ש"ח
מחיר למחזיקי כרטיס ”ירושלמי " 99 ש"ח-159 ש"ח
כניסה למתחם האוכל מדי ערב, החל מהשעה 19:00
תחילת המופעים בשעה 21:00
לרכישת כרטיסים: קופות תל אביב: *2207