מתן כהנא
מתן כהנאצילום: חזקי ברוך

כשבן גביר יהיה בקבינט, אחרי הרקטה הראשונה יעשו מבצע קרקעי בעזה.

הוא כבר יראה להם מה זה לירות על ישראל. כשסמוטריץ' יהיה שר בממשלה, אחרי ניסיון הפיגוע הראשון ע"י מחבל ערבי ישראלי, יעשו חומת מגן באום אל פאחם. הוא כבר ילמד אותם לקח. כשאורית סטרוק תהיה ראש ועדת חוץ ובטחון, חכו תראו מה יהיה אחרי הבקת"ב הראשון ביו"ש. איזה סגר הם יחטפו.

היא תלמד אותם שאיתה לא מתעסקים. כשרוטמן יהיה בקואליציה, לא תאמינו באיזו מהירות הוא יפרק את הממשלה. בפינוי הראשון של מאחז הוא בחוץ. קרוואן אחד. עזבו קרוואן..., אוהל. באוהל אחד בחומש יעיזו לגעת והולכים לבחירות. כשאבי מעוז יהיה בקואליציה אתם כבר תראו איך יגיבו על התפרעויות בהר הבית. אם לא יעצרו לפחות 430 מתפרעים - אין ממשלה.

איזה מזל שלא צריך לדמיין. הרי (חלקם) כבר היו בקואליציה... כשסמוטריץ היה בקבינט ירו על ישראל. ולא היה מבצע קרקעי בעזה. כשסטרוק היתה בקואליציה היו לצערנו לא מעט פיגועים. גם ע"י מחבלים אזרחי ישראל. ולא היה חומת מגן באום אל פאחם.

כשסמוטריץ' היה בקואליציה פינו מאחזים (גם בחומש) וגרשו מתיישבים. וגם התפרעויות קשות בהר הבית היו. והרבה. והממשלה שהם ישבו בה לא נפלה. אבל עזבו מה שהיה פעם. אם רק עכשיו ההגה היה בידיים שלהם..., ואוו, וואוו מה הם היו עושים כאן...(כי מה בעצם מבינים הרמטכ"ל, המפכ"ל, וראש השב"כ...).

תודה לאל, ההגה נמצא בידיים של ראש ממשלה אחראי. ראש ממשלה שבכל מה שקשור לביטחון לא עושה אף שיקול פוליטי. ראש ממשלה שהפסיק את מזוודות הכסף לחמאס. ראש ממשלה שיחד עם שר הביטחון הנחו את כוחות הביטחון לעבור להתקפה. ראש ממשלה שיחד עם שר הבט"פ מטפלים סוף סוף במחדל ארוך השנים של הזנחת המשילות בחברה הערבית ועושים מבצע אחרי מבצע לאיסוף הנשק הבלתי חוקי.

ראש ממשלה שבתקופה של ממשל דמוקרטי ובממשלת אחדות ממשיך לבנות ביו"ש. ראש ממשלה ששם את טובת המדינה מעל הכל. תחליטו אתם בידיים של מי כדאי שההגה יהיה. חג שמח.