ההפנינג בחטמ"ר שומרון
ההפנינג בחטמ"ר שומרוןצילום: דוברות

אלפי בני אדם צפויים להגיע מחר (חמישי) ביום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל לחגיגות העצמאות בבסיס צה"ל בחטמ"ר שומרון, חניון צה"ל מהגדולים בארץ.

למשתתפים הרבים צפוי לו"ז עמוס ומלא של פעילויות, מופעי קרקס, מתחמי יצירה, מתחם קולנוע, דוכני לונה פארק ומתנפחים, זאת לצד חניון הענק של צה"ל, בו יזכו המשתתפים לדבר לחוות את עוצמתו של צבא ההגנה לישראל, תוך הסברים ופירוט על התפתחותו של צה"ל מקום המדינה.

לאחר שנתיים בהן לא התקיים ההפנינג המסורתי, מזמינה מועצת שומרון יחד עם חטיבת שומרון, אגף ישובים ומתנ"ס של המועצה והאגף לתרבות יהודית במשרד החינוך את עם ישראל לחגיגות ענק בחטמ"ר שומרון. לצד חניון צה"ל הענק במקום, ייהנו המשתתפים מעשרות פעילויות שונות מתאימות לכלל הגילאים. החל ממופעי קרקס מקצועיים, ועד למתחם סרטים של 'קרן קולנוע שומרון'.

המבוגרים יוכלו לצפות בחידון התנ"ך העולמי, זאת בזמן שלילדים ולנוער יש מתקני פעילויות נוספים כמו פינות יצירה, מתחם קארטינג משוכלל, מתנפחים, מתקני לונה פארק, תחנות לתחרויות ספורטיביות, מתחמי יצירה, באולינג, מתחם הקולנוע, מתחמי ישיבה ועוד.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קרא לציבור הרחב להגיע בהמוניו. "האירוע המרכזי בשומרון עם צה"ל, אנחנו שמחים ביום העצמאות יחד עם חיילי צה"ל, ומצדיעים יחד לצה"ל להתיישבות כולה. לאחר שנתיים של קורונה, השומרון שמח אזרחי את כללי עם ישראל ומדינה לחגוג איתנו את חגה של מדינת ישראל. אירוע ההפנינג לכל המשפחה בחטמ"ר שומרון הוא מסורת ארוכת שנים במועצה, מתוך הכרת תודה גדולה לצה"ל ולחיילים שמגנים עלינו, ולהנאתם של המועצה והכלל אזרחי מדינת ישראל.

"אל מול העיר שכם, אנחנו חוגגים את יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל בגאווה עצומה. מתוך ידיעה ברורה שנשוב לכלל המקומות שעזבנו. משנה לשנה השומרון הולך וגדל, הולך ופורח, ואנחנו מבטיחים להמשיך ולגדול. כולם לבוא לחגוג איתנו להגשים את חזון הנביאים לטעת , לנטוע ולבנות את הרי השומרון", דברי דגן.