הנסיכה עם הרב פינטו
הנסיכה עם הרב פינטוצילום: באדיבות המצלם

מפגש מיוחד במנהטן: מרתה לואיז, נסיכת נורווגיה ובתו הבכורה של מלך נורווגיה האראלד החמישי וארוסה השמאן דורק ורט, התארחו אמש (רביעי) במעונו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג "שובה ישראל", במנהטן ניו יורק.

במרכז הביקור המיוחד, ביקשה הנסיכה לקבל את ברכתו של האדמו"ר הרב פינטו ואת עצתו במגוון סוגיות. הרב פינטו התפעל ממעשי הצדקה והחסד שעושה הנסיכה ואמר לה: "בחרת להקדיש את חייך למען הנזקקים והמסכנים, זה מעיד על נפש רחבה ומידות טובות ומיוחדות. כמו שושלת המלוכה הנורבגית - גם את מתמקדת להפיץ טוב ואור בעולם. הקדוש ברוך הוא יעניק לך ולמשפחתך בריאות, אריכות ימים, הצלחה וברכה".

הנסיכה הנורבגית הודתה לאדמו"ר הרב פינטו על קבלת הפנים המיוחדת והוסיפה: "בזכות תורתו של הרב והארת הפנים - העולם נהיה הרבה יותר טוב וחיובי. הרב מפיץ בעולם את השלום והאחדות וכולנו רוצים להיות חלק מהדבר האדיר הזה של הפצת האור והכוח המאחד".

למשלחת הנסיכה - הצטרפו דיפלומטים, אישי ציבור, אנשי עסקים ומובילי דעת קהל; מיליארדר הביטקוין ברוק פירס שרץ בימים אלו לסנאט, ז'אן פול מנכ"ל TEDXWaterStreet, ריק טומלינסון מנכ"ל Space fund, מיכל מלינאר שגריר סלובקיה באו"ם, לירוי פ. מייג'ור ושרי ג'ונסון דיל הקונסול הכללי של בהאמה בניו יורק, שחקן הטלוויזיה האמריקאי טרנס ג'יי, בואנא ברהלפ מנשיאי חברת מייקרוסופט ובכירים נוספים בחברה ועוד.