חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמן
חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמןצילום: דוברות יכ"ל

תפנית בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית שנעלם לפני 100 ימים באזור מירון.

המשטרה שיחררה היום (שני) את הגבר שנעצר לפני כשבוע בחשד למעורבות בהיעלמותו של מוישי. בהודעת המשטרה שפורסמה עם המעצר, הוטל צו איסור פרסום גורף על פרטי החשוד והסיבה בגינה נעצר.

הוריו של מוישי קליינרמן, גיטי ושמואל, הגיבו על שחרור העצור ומסרו: "אנו מצפים ודורשים שהמשטרה תמשיך לפעול למען החזרתו של בננו הביתה ותפעל באמצעות כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותה למען כך.

"כבר 100 ימים שמוישי לא בבית ולצערנו עדיין אין קצה חוט משמעותי שיוביל לבשורה. היום פנינו לשר הביטחון בבקשה שיעשה כל שביכולתו לסייע למשטרה ולאפשר ליחידות הרלוונטיות לפעול למציאתו. אנו מודים לעם ישראל ולתקשורת שתומכים בנו בימים אלה ומבקשים להמשיך להתפלל עימנו לחזרתו הביתה של בננו היקר", הוסיפו ההורים המודאגים.

שמואל וגיטי, הוריו של מוישי בן ה-16, שלחו היום מכתב לשר הביטחון בני גנץ בבקשת עזרה וסיוע במציאת בנם מוישי. "פנינו למשטרה כדי שיעזרו לנו לאתרו, וגם אנו מצדנו עושים מאמצי על בנושא. עד כה כל הנסיונות לאתרו עלו בתוהו. אי אפשר לתאר את הקושי והצער, את הדאגה לחייו כל שניה. אנו חווים כבר 100 יום של מתח אין-סופי, סימן שאלה אחד גדול שנוגס בנו באכזריות, רגע אחר רגע", כתבו ההורים.

הם הוסיפו, "המשטרה מעורבת בנושא כבר שלשה וחצי חודשים, ומשום מה לא רואים התפתחות מיוחדת, ואין שום קצה חוט. מדובר פה בחשש לחייו של קטין, אזרח ישראלי, בכל רגע שעובר. אנו פונים אליך כמוצא אחרון בתור האדם שיכול לעזור לנו. גם אתה אבא, ואתה יכול להבין קצת מה שעובר עלינו כהורים, בדאגה יומיומית, שמאיימת להוציא אותנו מדעתנו. חוסר הוודאות פוגע ביכולת שלנו לתפקד נורמלי בבית, לטפל בשבעת ילדינו האחרים, בעבודה, ובלימודים".

"אנחנו מתחננים אליך, אתה האחראי על הצבא ועל שירותי הבטחון, עזור לנו למצוא את מוישי האהוב שלנו. אין לנו יום ולא לילה, כל רגע קריטי. כידוע אנו מתגוררים ביהודה ושומרון, הריבון כאן הוא הצבא עליו אתה אמון. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שתיכנס לתמונה ותפעיל את הצבא, תכניס את היחידות לאיתור נעדרים ותעזור לנו למצוא את מוישי שלנו", כתבו ההורים.

לדבריהם, "כידוע מקום העדרותו במירון- מקום גאוגרפי קשה ונאמר לנו על ידי רבים שלצבא יש יכולות מבצעיות גבוהות לאיתורו כמו: עוקץ/איתן ומרול. אנחנו בטוחים שאם כבודו יפעל, יפעיל ויעשה כל שביכולתו נמצא את מוישי ונחזירו הביתה בהקדם".