שבתאי קטש
שבתאי קטשצילום: ישראל דניאלציק

מי אני: שבתאי קטש, בן 47, נשוי +6

מקום מגורים: לוד.

מתמודד במפלגת: הליכוד- משבצת החרדית.

עבר ציבורי: מזכיר הישוב נריה, חבר מועצת העיר לוד ומחזיק תיק מכרזים, חבר ועדת הבחירות המרכזית ויו"ר ועדות הבחירות המקומיות, חבר מרכז ומועצת הסניף הליכוד, חבר במזכירות פורום G גאורגים בליכוד, עצמאי, יזם נדל"ן, בעל תואר ראשון במשפטים, עו"ד במקצועי, ומוסמך לרבנות ע"י הרבנות הראשית לישראל. מתנדב וחבר בעמותות שונות כגון זק"א ועוד.

מה הדבר הראשון שתרצה לעשות בכנסת הבאה? אפעל לחיזוק המשילות בישראל. אפעל לחיזוק הפרדת שלושת הרשויות בישראל. אפעל לחיזוק הזהות היהודית בישראל ובעולם ובעיקר בקרב בני הנוער. אפעל להכרה רשמית במוסדות בעולם כגון בתי חב"ד. אפעל לחיזוק הבטחון האישי והרווחה הכלכלית.

לא מתחיל את הבוקר בלי: נטילת ידים ואמירת מודה אני, ברכות השחר וקריאת שמע. לאחר מכן קפה ועוגה לצד דף היומי והשיעורים הקבועים.

למה דווקא במפלגה הזאת? הליכוד היא מפלגת העם ומאחדת בתוכה את כל הזרמים בישראל. היא המפלגה הדמוקרטית היחידה ללא התערבות רבנים ועסקנים. מפלגת שלטון שמנהיגה את העם ולא נגררת. מפלגת הרוב ולא המיעוט.

איך היית מגדיר את עצמך במשפט אחד? חסיד חב"ד ישראלי, שנלחם למען שלשת השלמויות: ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל.

איך נראה שולחן השבת שלך? כמו אצל חסידים , מלא בעונג שבת בגשמיות וברוחניות. שולחן מלא אורחים וכמובן שירי שבת ודברי תורה ממני ומהילדים על הנלמד, במיוחד הקשבה לילדים וסיכום שבועי.

מתי פעם אחרונה בכית ובגלל מה? ג' תמוז תשפ"ב בציונו של הרבי מלובאוויטש בניו יורק, עת נכנסה אישה נכה ופתחה בבכי מר בעומדה לפני ציונו של הרבי ושפכה את אשר על ליבה, ואני ביחד איתה מבלי להכיר אותה רק מלשמוע. בעומדי עומד אחרי שעה של תפילה ואמירת מענה לשון, מסתכל לשמים ובוכה ואומר אבא שבשמיים תודה על הכל. חושב ומתפלל רק על גאולה כללית ופרטית ושוב אומר תודה.