יצחק וסרלאוף
יצחק וסרלאוףצילום: חופשי

מנכ"ל מפלגת עוצמה יהודית והמועמד מטעמה לכנסת יצחק וסרלאוף טוען הבוקר (שלישי) כי יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' לא מעוניין בריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25.

"אנחנו מתרשמים שח''כ סמוטריץ' לא מעוניין באיחוד משום שההצעות שלו מבזות ומשפילות", אמר וסרלאוף בראיון לדובי גילהר ברשת ב'. "הוא אומר לנו 'אני לא רוצה אתכם', כשהוא מציע 2 מקומות מתוך 8 ברשימה זה מראה שהוא לא מעוניין למרות שהכח שלנו כמעט כפול ממנו".

וסרלאוף הוסיף: "אנחנו מתרשמים שבצלאל סמוטריץ' מכוון לימין הרך, למצביעים של איילת שקד, למה שנקרא הציונות הדתית הקלאסית. אבל אנחנו מביאים קהלים מפריפריה, חילונים, חרדים ומסורתיים, מצביעים שהציונות הדתית הקלאסית לא מביאה".

וסרלאוף התייחס לשאלה האם יסכימו כעת לשבת למו''מ עם הציונות הדתית והגיב: "אנחנו כבר חודש וחצי קוראים לסמוטריץ' לשבת למו"מ, תמיד הדלת שלנו פתוחה למו''מ שוויוני, בצורה של כבוד הדדי, אבל הצד השני לא רצה לנהל משא ומתן אמיתי".

לדבריו, "עוצמה יהודית כבר לא איפה שהיא הייתה פעם, לא היה לנו סקרים כאלו וגם לא היה לנו שטח וכנסים עם מאות אנשים כל שבוע ותמיכה רחבה כזו, הדברים השתנו וצריך לא רק לדרוש מהקהלים האלה להצביע, אלא גם לתת להם ייצוג. זה הסיפור".