הרב פיין וסמוטריץ
הרב פיין וסמוטריץצילום: באדיבות

יו"ר מפלגת הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' נפגש עם המועמד בפריימריז הרב דוד פיין וברך אותו על התמודדותו במסגרת הרשימה למפלגה ואיחל לו הצלחה רבה.

בדבריו ציין סמוטריץ' כי "לאחר שפעל לאורך שנים לחיזוק הזהות היהודית והציונות היהודיות בקרב הקהילות היהודיות אותן הנהיג בארצות הברית, קיבל הרב פיין לפני 14 שנים החלטה להגשים את חלום הציונות כאן בישראל ולעלות ארצה עם משפחתו.

"מזה עשור עומד בראש ארגון רבני ברקאי, ארגון המכשיר רבני קהילות שמשתלבים בעשרות רבות של קהילות דתיות ומסורתיות במרכז הארץ, דרומה וצפונה ועושה זאת בצורה מעוררת השתאות. לרשות הקהילה האנגלוסקסית המונה 400 אלף איש בארץ אין היום אף נציג במחנה הלאומי, ולכן חשוב מאוד לפעול על מנת שהרב פיין ישמש עבורם כנציג נאמן בכנסת ישראל".

"הרב פיין מבקש להשמיע את קולם של 400 אלף אנשי הקהילה, מתוך הכרת הצרכים והערכים עליהם גדלו, ואני שמח וגאה בכך שהוא נתן בנו אמון ובחר לעשות זאת במסגרת הציונות הדתית, בתוך הבית הגדול של הערכים של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

הרב דוד פיין הודה לסמוטריץ', "אני מודה מאוד לידידי חבר הכנסת ואיש העשייה בצלאל סמוטריץ' על תמיכתו. בעזרת השם נחזק את הקשר בין הקהילה האנגלו סקסית למפלגה ,ונדאג לקליטתם המיטבית בארץ ישראל. זאת לצד המאבק על זהותה היהודית של הארץ, פיתוח הפריפריה ולמען הקהילות הפרושות ברחבי הארץ".