
שי מימון, מנכ"ל חברת חברת 'MBERׂ' המודדת רייטינג של נתוני האזנה לרדיו וצפיה בטלוויזיה, פרסם את נתוני הצפיה בגמר המונדיאל וחשף נתונים מדהימים על הציבור הישראלי.
על פי הנתונים, 3.2 מיליון ישראלים, מתוך 6.1 מיליון שהחברה מודדת, צפו אמש בגמר המונדיאל. מעל 75 אחוז מהצופים נשארו לצפות לפחות 31 דקות.
בפילוח הנתונים לפי דקות עולה כי הרייטינג הדקתי הממוצע היה כ-1.5 מיליון צופים שהם רבע מאוכלוסיית המדינה. הדקה הנצפית ביותר הייתה ב-19:36 כאשר 1.7 מיליון ישראלים צפו.