יצחק וסרלאוף בביקור ב'עדי נגב'
יצחק וסרלאוף בביקור ב'עדי נגב'צילום: דוברות עדי

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף הגיע הבוקר (ה') לסיור בכפר השיקומי 'עדי נגב'-נחלת ערן במהלכו ביקר לראשונה בבית החולים השיקומי הראשון בדרום הארץ שנפתח לאחרונה.

בנוסף ביקר השר בגן מיוחד לילדים הנדרשים לליווי סיעודי מורכב וכן נפגש עם אנשי פרויקט 'גננים ללא גבולות' המסייע לאנשים עם מוגבלויות ואנשים בתהליכי שיקום להשתלב בחברה בעזרת עבודה בחקלאות.

אירוע מרגש התרחש במהלך הסיור כאשר אנשי פרויקט 'גננים ללא גבולות' שמעון פרנטי ויוסף מורנו נפגשו עם השר וביקשו לספר את סיפורם האישי ואת הכוחות שהכפר נתן להם להמשיך ולהתפתח בחיים.

השר וסרלאוף: "מאוד התרגשתי לראות את הפעילות והעבודה החשובה של אנשי הכפר עם האוכלוסיות המורכבות והרגישות ביותר שקיימות בחברה הישראלית. אני מקווה שבעבודה משותפת, נרחיב את הפעילות ונדאג להרחיבה בפריפריה".

אבי וורצמן, מנכ"ל עדי נגב – נחלת ערן: "אני שמח לראות כי השר האמון על פיתוח הנגב והגליל בוחר להגיע בימיו הראשונים בתפקיד להיפגש עם אנשים עם מוגבלויות קשות ומורכבות שבעל כורחם נדחקים אל קצה הפריפריה החברתית במדינת ישראל, שמחתי לראות את השר ווסרלוף מתרגש מהמפגש עם הילדים ואת המחויבות הגדולה שהקרין כלפי קידום אנשים ועובדים עם מוגבלויות וכלפי המאושפזים במרכז הרפואי לשיקום. אני משוכנע שהביקור הזה הוא רק יריית פתיחה להמשך שותפות ארוכה ומוצלחת עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי להמשך שילובם של החלש, הנכה, המוגבל והפצוע בחברה הישראלית".

בסיום הסיור כתב השר בספר האורחים: "התרגשתי לבקר ולראות את הפעילות החשובה ויש לומר המרשימה של המקום. פגשתי את האנשים ואת הסיפורים האישיים שחיזקו את אמונתי, אשמח לעזור ולסייע להרחבת הפעילות וליישום תכניות עתידיות לקידום המקום הזה".

יצחק וסרלאוף חותם
יצחק וסרלאוף חותםצילום: דוברות עדי