השתלת שיער
השתלת שיערFREEPIK

עד לשנה האחרונה מרבית הישראלים העדיפו לטוס לטורקיה על מנת לעבור את הפרוצדורה, כיוון שבטורקיה ניתן היה לעשות את הטיפול על ידי המומחים הטורקים ולקבל את התוצאות הטובות ביותר. טורקיה ידועה כמרכז העולמי לביצוע השתלות שיער משום שלטורקים יש ניסיון רב בענף הרפואה האסתטית של השתלות שיער ניסיון וותק בתחום והם המובילים בעולם בתחום השתלות שיער, וגם בגלל שעלות הפרוצדורה הייתה נמוכה באופן משמעותי ביחס לעלות הטיפול בארץ, אבל היום המצב השתנה, אז דעו כי מעתה אם אתם מחפשים מידע על השתלת שיער בארץ מחירים ותנאים, דעו כי תוכלו לקבל את המחיר הטוב והמשתלם ביותר לטיפול בחברת מיי הייר ועדיים לעבור את הפרוצדורה בידי כירורג מומחה ומנוסה בתחום, כך שמובטחת לכם התוצאה הטובה ביותר.

מיי הייר ישראל קידמה את הטיפול בקליניקה חדישה באיסטנבול והפכה לאחת החברות המובילות להשתלות שיער בארץ, בטורקיה ובכל אירופה. החברה מציעה את הטיפול גם בקליניקות יוקרתיות בדובאי. לאור הביקוש הרב, הוחלט לאחרונה לפתוח קליניקה בארץ, שתבטיח את איכות הטיפול הניתן באיסטנבול ובדובאי – כאן בישראל.

טיפול השתלת שיער בארץ ברמה הגבוהה ביותר בארץ

השתלת שיער היא פרוצדורה מבוקשת עם ביקוש רב. עד לאחרונה מטופלים רבים בחרו לעבור את ההליך בטורקיה על מנת לעבור את התהליך בידי המומחים הטורקים שנחשבים למומחים בתחום. עם זאת, בחברת מיי הייר החליטו להעתיק את ההצלחה של הטיפול בקליניקות באיסטנבול ובדובאי, לישראל.

נתמקד כעת בטיפול השתלת שיער בארץ מחירים ותנאי התהליך. בפועל ההפרש במחירים של ביצוע השתלת שיער בישראל לעומת השתלת שיער בטורקיה הוא סך הכל $850. בפועל, לא מדובר בתוספת תשלום מוגזמת ולא כדאית לטובת הטיפול בארץ, כיוון שהסכום הזה מתקזז עם הוצאות אחרות הכרוכות בנסיעה לחו"ל לצורך ההשתלה. אף על פי שביצוע השתלה בחו"ל מצריך נסיעה קצרה למשך שלושה ימים, עדיין תצטרכו לקחת ימי חופש מהעבודה למשל, ולקחת עמכם סכום כסף להוצאות נלוות – בכל זאת אולי תרצו לצאת לטייל קצת לפני, ללכת למסעדות או לעשות שופינג, וכמובן שבל נשכח את הנוחות שאתם מבטיחים לעצמכם, במקום הטיסה וכל ההיערכות והשהייה בחו"ל, תוכלו להגיע לקליניקה בארץ, ולסיים את הטיפול תוך מספר שעות ולחזור לביתכם ולשגרה. על כן, כל מי שלא מסתדר לו לטוס לחו"ל כדי לעבור השתלת שיער מכל סיבה, ולכן עד היום לא התקדם בעניין, יכול מעתה לבחור לעבור את ההליך כאן בארץ בקלות ובנוחות מרבית.

השתלת שיער – שאלות ותשובות

למה טיפול השתלת שיער בארץ הוא יקר יותר?

מבחינת רגולציה, החוק בארץ באשר לנהלי טיפולים רפואיים וכירורגיים, מחמיר מאוד לעומת הרגולציה בטורקיה לדוגמה. למרות שמדובר בהליך רפואי אסתטי הכרוך בהתערבות כירורגית מינורית שלא מצריך הרדמה מלאה, בישראל ניתן לבצעו אך ורק על ידי כירורג מומחה.

כמו כן משום שמדובר בטיפול ארוך שאורך כמה שעות (השתלה שיער מתבצעת בין שש לשמונה) מימון הפרוצדורה על ידי הרופא הכירורג כרוך בהוצאות כספיות גבוהות יותר, ולכן ההבדל במחיר.

מהי כמות הזקיקים שאפשר להשתיל בפעם אחת?

בבדיקה לקראת ההשתלה ניתן לדעת כמה זקיקים צריך להשתיל כדי לקבל תוצאה מוצלחת, ישנם מטופלים שקו השיער שלהם נמוך ויש מטופלים עם נסיגת מפרצים ברמות שונות. על כן, רק במהלך הבדיקה ניתן לדעת כמה זקיקי שיער יידרשו לאזור ההשתלה וזאת על פי צפיפות השיער אליה מכוונים.

מה הוא קו שיער ומה המשמעות שלו באשר לקבלת תוצאה מוצלחת?

קו השיער הוא נתון חשוב מאוד המשפיע על הצלחת ההשתלה ועל קבלת תוצאה טובה, וביצוע ההליך נעשה באופן מותאם לקו השיער הקיים אצל המטופל.

יש קו שיער שנראה כחצי עיגול, קו שיער בצורת לב, קו שיער ישר או שאינו ישר וכן הלאה. ברגע שהרופא מגדיר את צורת קו השיער, את כיוון ורמת הצמיחה וכמובן את דרגת ההתקרחות, הוא יוכל לתכנן את הטיפול באופן הטוב ביותר עבור המטופל.

מהו משך ההחלמה מהתהליך ומתי אפשר לחזור לעבוד?

אין זמן החלמה ממושך מהטיפול וברמת העיקרון אפשר לחזור לעבודה יום לאחר ההשתלה. יכול להיות שהסביבה תוכל לשים לב לשינוי מסוים אבל באופן כללי, כיום השתלות השיער מבוצעות ברובן בשיטות מתקדמות שאינן מצריכות גילוח של הראש ואז הטיפול פחות בולט לעין בשלבים הראשונים.