מנכ"ל 'פרסומי ישראל' צביקי גולדברג ומנכ"ל 'סמארט קליק' משה לוינגר בפרק פודקאסט נוסף, העוסק ברזי הפרסום והשיווק בעולם החרדי.
צביקי תיאר מקרה אחד שסיפר על החשיבות של טיימינג בעולם הפרסום ואמר: "ירדנו לרזולוצוית של מאפיינים. מאוד קל לגלוש לקטלוג. יש פילוח אחד מעניין שכמעט לא נוגעים בו, וזה הזמן. הטיימינג. שמעתי פודקאסט מרתק עם מנהל השיווק של וולט, שכאשר פתחו בירושלים, גילו בבת אחת שהיו הרבה מאוד הזמנות בצהריים, ורק לאחר המקרה, אחרי שהם תגברו והכל, הם עשו תחקיר והבינו שבאותו יום היה י"ז בתמוז. זה מרתק כי הם ידעו את עניין הכשרויות והמגזרים, אבל לרדת לרזולוציות הזמן, זה הם לא עשו מספיק".
בנושא הדיוק בפרסום לכל מגזר, אמר לוינגר: "אפשר לטרגט, בלי אלגוריתמים, להבין אם יש קהל יותר ספרדי, חסידי או ליטאי. בקבוצות הוואצאפ אנחנו גם רואים משהו שמזכיר קצת את הגישה, אבל עדיין. כל מדיה מסקרת עבור מי שהיא מייצגת. זה קיים. ברמת הקריאייטיב אפשר יותר לדייק את זה למגזר פנימה, וזה עובד".
בעניין מלחמות המדיה של הציבור החרדי, טען לוינגר: "יש את המציאות והמגזר מצביע ברגליים. מעל ל-30% כבר עם וואצאפ. זה מאות אלפי אנשים. עד 2008 היתה מלחמה על עצם הקיום של האינטרנט. היום המלחמה היא על אופי השימוש. כל השימוש בוואצאפ הוא בדיעבד, לא לכתחילה. לכן יש עדיין כאלו שנלחמים בזירה הזו".