הפרסום האנטישמי
הפרסום האנטישמיצילום: מהאינסגטרם

בית הקפה "gostacoffeejo" השוכן בעיר זרקא בירדן, פרסם השבוע פוסט באינסטגרם שבו הציע לקהל לקוחותיו קפה בטעם חדש - "טעם שואה".

המודעה המזעזעת מציגה את הטעם החדש כ"טעם הערבי" ומציגה קפה שמעליו מרשמלו בצורת מגן דוד. משמאל, ניתן לראות יד של מלצר ששורפת את המרשמלו באמצעות ברנר ועטויה בדגל אש"ף.

הגולשים האנטישמים הצטרפו לחגיגה: "הבריסטה הוא היטלר", כתב גולש אחד. משתמש אחר הגדיל לעשות וצירף סרטון של יד שמכניסה עוף הודו לתנור, ברומזו למשרפות במחנות ההשמדה.

הפרסום מצטרף לעשרות פרסומים של עסקי ערבים בסגנון דומה בישראל ומחוצה לה כגון, בעלת חנות הבגדים תושבת קלקיליה שהתבדחה על חשבון החטופה ונעצרה לאחרונה.

סביר שהעלייה באנטישמיות מושפעת גם מן הרטוריקה הלוחמנית שמפגין הממשל הירדני בעת האחרונה כלפי ישראל.