הרב פרץ תוקף את בנט בחריפות גדולהנחשון מהרחברון
לאחר שנמנע מכך עד עכשיו.

קורא לא להצביע לו. מוציא החוצה כל מה שהיה בפנים בלב עד עכשיו.

האם זה חלק מההסכם עם נתניהו? האם נתניהו ביקש גם תקיפה של הימין החדש?

בנוסף לכך הוא קורא לדתלשים וחילונים לשוב הביתהנחשון מהרחברון
שהבית היהודי זה הבית שלהם.
ואחרי זה אומר שעצמה יהודית לא הגיעו שלו. לא מהבית מדרש שלו. וקשה לו להכניס אותם הביתה. אבל מכיוון שיש סכנה לבית הוא מוכן להכניס אותם בתור אורחים לזמן קצר.
הוא הזוי?
דתלשים וחילונים שלא בשום בית מדרש - זה הבית שלהם. מי שמגיע מבית מדרש אחר - בקושי כאורח?

תסמונת המיזרוחניק המכיל.
מי שפחות דתי/לאומי/ציוני ממני - אני מכיל וזה ביתו. ברי צריך לפתוח את הבית לקהלים חדשים.
מי שיותר דתי/לאומי/ציוני ממני או לא מבית המדרש *שלי* אין לו מקום בבית שלי אפילו כאורח.

מזרוחניק מעצבן. די!
זה מתבקש.די"מ

גם חרד"לים מתנהגים ככה לליברלים.

מי שדתי אבל לא דתי כמוך יותר יעצבן אותך מחילוני.די"מ


נכון. אבל אתה תכיל אותונחשון מהרחברון
מתוך תחושת עליונות מסויימת שלמרות שאתה לא מסכים איתו אתה מכיל אותו. אבל כשאתה פחות דתי ממנו - קשה הרבה יותר להכיל...
דווקא לא.די"מ

את מי חרד"לים מכילים יותר, חילונים או דתיים ליברליים?

השאלה היא לא מי יותרנחשון מהרחברון
מסתדרים יותר עם חילונים אבל מכילים את שניהם
ממש מכילים ליברלים...די"מ


לא הבנתי.נחשון מהרחברון
ארליך ליברלית? היא ח''כית מטען הבית היהודי.
עמיעד טאוב ליברלי? הוא חבר מרכז.
בנט ליברלי? היה יו''ר
אם הבנתי נכון,אפרתולה

אתה מצפה מליברל אמיתי לקבל את כולם, ולא רק מה שנוח לו לקבל.

בתור דוסית, אני ממש לא ליברלית.

לא הייתי רוצה אנשים שלא מייצגים אותי במפלגה (לא נכנסת לזה אם זה מעשי או לא..)

תכל'ס, אני לא ליברלית ולכן לא 'מצופה' ממני לקבל את השונה.

כשאנשים שמגדירים עצמם ליברלים וקוראים לאנשים ששונים מהם לחזור הביתה או וואט אבר אתה מצפה שיקבלו את השונה גם מהצד השני.

לא מצפה מאף אחד לקבל את כולם.די"מ

מצפה מכולם להכיר במציאות שלכולם יש גבולות. 

אז זו לא ליברליות אמיתית.אפרתולה

לא מצפה מליברל לא לבקר צדדים אחרים,

אפשר לבקר אבל לקבל כמו שהוא ולהכיל וכו'...

 

ואגב, בשמאל הצביעות הזו חוגגת..אפרתולה


את מתבלבלת בין ליברליות לפלורליזםדי"מ


יכול להיות אפרתולה


זה הזמן להזכיר שהרב צבי יהודה נתן מכתב תמיכה לרב כהנא לבחירוהסטורי
ואפילו הלך איתו לכותל להצטלם (בד"כ הוא התחמק מלעמוד להצטלם) ונתן לו לפרסם את התמונה.

שמעתי מהרב בני אייזנר זצ"ל, שבאותו עמוד התפרסמו שני מכתבים של הרב צבי יהודה - אחד המכתב הנ"ל והשני מכתב תמיכה במפד"ל. כשהתלמידים שאלו מה הם אמורים לעשות, כשהרב תומך בשתי מפלגות - ענה להם שיש בחירה חופשית, ידוע שאינו מסכים עם הרב כהנא על כל דבר (וגם עם המפד"ל לא הסכים על כל דבר), אבל חשוב מאוד שהקול הזה ישמע בכנסת.
שרשור בנושאי. צ.
די עם המזרוחניק.רפואה שלמה
הדתל"שים אצל בנט, שלא מפחד לתת לשותפה המוצלחת שלו להנהיג .

גם אם דתלשים לא מזדהים עם עוצמה, הוא מזדהים מאד עם תחושות עלבון, דחיה... לתת יחס אנושי ומכבד ! - אם רוצים שאנשים יתחברו חזרה רגשית.

צירוף אשה צעירה ויפה כבר לא יועיל ...
איילת שקד אשה צעירה, יפה, וחכמה- וגם יש לה קבלות בעשייה פוליטית.
הוא תקף את בנט ביום שהוא נבחרדי"מ

חלק מההסכם זה לא לתקוך אחד את השני. מה שאומר שהימין החדש יקבל את כל האש.

הוא 'תקף' מאד בעדינות אזנחשון מהרחברון
אכןדי"מ


אפשר לומרי. צ.

הסכמי העודפים מסמנים את המצב החדש:

הליכוד-הבית היהודי

נגד

הימין החדש-ישראל ביתנו

האמת שזה לא פיירברגוע

הבית היהודי תוקפים בלי סוף את בנט, אבל מצפים שהוא לא יתקוף בחזרה ולא ינסה למשוך מהם קולות.

זה לא פייר שהוא נטש ככה, ביום בהירהסטורי
בתחילת מערכת הבחירות, כשהמפלגה לא מאורגנת בכלל, לקח איתו מימון מפלגות של שלושה ח"כים והשאיר חובות מטורפים.
אני היחיד שלא כ"כ מבין מה כולם כועסים עליו שהוא עזב?הבעטליר החמישי

א. בסביבתו אומרים שכשהוא נכנס למפלגה היא היתה בחובות כפולים מהמצב שהיא כיום. סה"כ הרים אותה מאפר ועשה לה טובה. הוא ניאות והסכים לעמוד בראש מפלגה צולעת והגדיל לה את מספר המנדטים לכמה שנים טובות.
ב. מתי הוא יעשה את זה אם לא עכשיו? בדיעבד, המהלך שלו היה מבריק והגדיל את גוש הימין.

ג. לא שאני מת עליו... הוא לא היה שייך למפלגה. הוא אמר ועשה דברים השנויים במחלוקת. כמו שאורית סטרוק אמרה בכנס- סה"כ טוב שעזב. אבל קצת הכרת הטוב צריך להיות.

ד. פוליטיקה זה פוליטיקה. לגיטימי לעזוב. הוא לא התחתן עם המפלגה. זו זכותו המלאה. (ולגיטימי גם לתקוף אותו, אם כי בעיני לא יודע כמה זה עוזר).

לא לגיטימי לקנות מפלגה אחרי חודשיים לשנותנחשון מהרחברון
את חוקת המפלגה הקיימת ע''מ לקחת המון סמכויות מהמרכז ואז לעזוב ולהשאיר כאוס שלוקח המון זמן לסדר
כמה הערותי. צ.

בסביבתו משקרים: כשנכנס החוב היה 17 מיליון, הוא הצליח להגדיל אותו ל-30 מליון, ואז - איזה יופי - הקטין אותו ל-19.

 

וכפי שכתב הסטורי: הוא נלחם בבית היהודי.

אמנם יאמר לזכותו שהוא מדבר בנימוס, ולא תוקף ישירות. אבל:

הוא מתייג אותם שוב ושוב כחרד"ל, ושהוא "הזרם המרכזי".

הוא צירף את נחי אייל - מזכ"ל תקומה בעבר - לרשימה (במקום לא ריאלי). זה ממש חתירה לאותו בסיס מצביעים.

הוא ישב לשכנע רבנים מהציבור הליברלי לתמוך בו.

 

גם לדעתי המהלך כשלעצמו היה ראוי, אבל העיתוי היה מסוכן והצורה לא ראויה.

לא ידעתי. אכן חבל..הבעטליר החמישי


מסכים איתךדי"מאחרונה


נכון, לא סותר..ברגוע


הרב דרוקמן נתן לו את ברכת הדרךרפואה שלמה
בטווח הנראה לעין עזיבתו לא הזיקה לנו.
הציונות הדתית שותפה להנהגה.
טוב מאד שיש שתי מפלגות אחת לייט והשניה לא. זה מאפשר לכל אחד לבחור כרצונו.
ההתקפות הבלתי פוסקות קודם על השותפים אחר כל על המחוברים ועכשיו על בנט- את הלייטים זה לא יחזיר, והרושם שנוצר לא נעים.
חדל אש, כוחותינו יורים על כוחותינו. בנט לא האויב.
לא בדיוק, הוא לא שאל, אלא הודיע לרבהסטורי
וגם התחייב בפניו שלא ינסה לקחת מצביעים מהבית היהודי והוא כן מנסה כל הזמן.
הרב דרוקמן לא יצא נגדו.רפואה שלמה
יש פער בין לא יצא נגדו, לבין ברכת הדרךהסטורי
יש ראיון בסרוגיםרפואה שלמה
שבו הרב דרוקמן נשאל, אם הוא ניסה לשכנע את בנט ושקד לא לפרוש. ענה שלא, הוא מבין אותם. לו הייתה קיימת מפלגה גדולה כזו לפני ההתנתקות לא הייתה התנתקות וכו'.
קרא לציבור הדתי לאומי לא להצביע להם, ואמר שיש מספיק ציבורים אחרים שיצביעו להם.
זו ברכת הדרך בדיעבד, נקרא לזה ככה. לא ששמח אבל הבין שיש לזה גם יתרון ( והם באמת מושכים קולות ימנים של מאוכזבי ליכוד חילונים)
נראה שגם הבית היהודי יוצא מרווח. למה עצרו במספר 8?
אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
...ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.


להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.


חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.


אותי הוא הציל אישית.

גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר

לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.

 

גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.

 

גם אצל הכנענים היה איוב.

דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
ולהוקיר לו טובה, בדיוק כמו את היחידים בגרמניה הנאצית שהצילו יהודים, בפולין, באוקרינה. כשהכלל כמעט כולו, מההנהגה ועד כמעט אחרון הקבצנים הסגירו יהודים. (אגב, בעזה בשמחת תורה לא היה אפילו אחד...)


אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.


לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.


ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.

יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1

… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.

דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.

מה הקשר מקרה?הסטורי

מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.


אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.

אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.


העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.

לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר

לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.

 

בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש

נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטורי
כל עוד שהוא משתתף בנאומי ההסתה במסגדים, כל עוד שהוא שולח את בניו לבית ספר על שם רוצחים שפלים, כל עוד שהוא מאמין שהנביא לא יכל לטעות ומה שהוא עשה - מוסרי, הוא חלק מזה עד שיוכיח אחרת.
מסכים, לא באתי לחלוק. רקקעלעברימבאר
ציינתי שלכלל אין כל כך בחירה, ושזה שהאסלאם רצחני זה קשור לטבע האומה, כמו הלכה שעשיו שונא ליעקב
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
ללמוד דברים לא קשורים ממקרים ולהסיק מסקנות להתנהגות בפועל מהם, זה כמעט "לא תנחשו".


אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה

יפה, אז אולי…סיעתא דשמייא1

… כדאי לעודד את זה מהצד שלנו?

לא. אני מבין, ברגע שהקיצוניות תדעך יהיה לנו בעיה נצטרך להתפשר. הרי החמס הוא נכס.

מה הקשר?!קעלעברימבאר
רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
ומכיוון שאנחנו יודעים מהי משנת האיסלאם, הקוראן ומוחמד - אז יוצא הדופן הזה הוא זה שצריך להסביר איך זה הגיוני שהוא עבר על מצוות דתו ותרבותו.
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר

יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.

 

הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.


 

יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה

זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
אור החיים הקדוש, בראשית כ"ה ו':


ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.


בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.

אין לנו שום צורך שישרתו אותנו, יש כן ענייןקעלעברימבאר

שהמעצמות יתמכו כלכלית בעם ישראל, מכיוון שעם ישראל הוא קטן ואף פעם לא יהיה בעל עצמה כלכלית של המעצמות, וטובה הכלכלית של עם ישראל היא טובת העולם כולו.  וזה כמו שהאומן מסייע חמרית לתינוק כי התינוק חלש מדי חמרית. "והיו מלכים אמניך ושרותיהם מניקותיך, אפים ישתחוו לך ועפר רגליך ילחכו".

 

לא יודע כמה הערבים יכולים לתמוך כלכלית בישראל,מאחר ואין להם כסף חוץ ממדינות הנפט.


 

כשהתכוונתי שיכרו שהם בן השפחה, הכוונה שיבינו מי מוביל את העולם מבחינה רוחנית - עם ישראל. ושהם מקסימום תפקידם זה להפיץ את המונותאיזם של ישראל בעולם, בחינת "דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים".


 

(ואגב מבחינה משפטית לא נראה שישמעאל הוא העבד של יצחק מאחר שהוא בן האדון אברהם ולא עבד לאברהם. כשם שבני בלהה וזלפה לא עבדים של בני הגבירות)

ברור שצריך להכלילזיויקאחרונה
ולכל כלל יש יוצא מהכלל
הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
אכן טיל עשה את זה.


בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.


אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.

למה הכותרת השלילית?פ.א.
הכתבה מחזקת את ההשקעות האדירות בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח מתוחכם, מצדיקה לחלוטין את המחיר העצום של כל טיל יירוט - כי בהשוואה לנזק, עלות היירוט היא זניחה ושולית.  
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטוריאחרונה
אתה צודק שבניגון אחר זה נשמע אחרת. אם הוא יבהיר שכוונתו לא היתה לייאש - אשמח להתנצל.
- כדי להתקבלקעלעברימבאר

להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.

-למה אוהד מכבי?

-התקבלת


בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה


האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאראחרונה
אכפת לי
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
אבל בתנאי אחד: אתם מקימים מפלגה ומריצים את עצמכם עם נבחרת. מה המצע של המפלגה שלכם? בונוס: מי האנשים שאתכם ברשימה?
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
הבעיה היתה ונשארה איוש המועמדים - ליצור נבחרת שתהיה מקובלת ואטרקטיבית על פלח משמעותי מציבור הבוחרים, שתוכל לזכות במספיק מנדטים כדי להגיע לייצוג הולם בכנסת.  
מה פתאוםזיויק
לוגית, אם לכל אחד היה תקציב, הרבה יותר היו רצים והיה לך היצע גדול יותר. בלי לקבוע אם זה מצב טוב יותר או להפך.
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
עבר עריכה על ידי פ.א. בתאריך כ"ו בכסלו תשפ"ו 7:27

באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.  

 

 בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים.  איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?

מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?

אני לצערי לא מכיר. 

חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
…על תאונות הדרכים הקטלניות. 
אין מקריות בעולם . …סיעתא דשמייא1

… מי שמאמין במקריות כופר בהשגחה האלוהית!!!

ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.

להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.

חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.

אותי הוא הציל אישית.

אני מקציב לכם עד 5 מילים לענות על השאלה:זיויק
מה ה-בעיה המרכזית של עם ישראל שצריך לפתור?
יש בהם נקודת אמתקעלעברימבאר
ה' לא מתגלה באופן מלא כדי לתת אוטונמיה לאדם
עוד הוכחה לאפסיות של ביבירועישםטוב

פשוט לא נתפס

 

 

 

 

ביבירועישםטוב

ביבי מתנהל *בדיוק* לפי התפיסה השמאלנית שאומרת - 

יש בעזה מיליון-2 חפים מפשע, אנשים ממש טובים.

למרבה הצער קבוצה טרוריסטית איכשהו השתלטה עליהם.

בגלל 7.10 ישראל נאלצה בלית ברירה לצאת למלחמה וחבל על כל הרוג ופצוע "לא מעורב".

עכשיו שחמאס כמעט נעקר אז ישראל כמובן תעזור לעזתים, האנשים הטובים והאיכותיים, להשתקם חזרה.

 

אתה קורא את מה שאתה מעלה כאן?!הסטורי
אין כאן שום דבר על ראש הממשלה. ארה"ב דורשת, נו שוויין. היו גם כותרות כאלו, רק לפני קצת יותר מחודש, על המחבלים ברפיח ש"ארה"ב דורשת שניתן להם לצאת" וכל שונאי נתניהו חגגו כאן. היא דרשה, הוא סירב. היום המחבלים הללו מתים או בכלא.
אתה קורא את מה ששלחת?ארץ השוקולדאחרונה

כי נראה שלא.

מדובר פה על דרישה אמריקאית, לא על מה שישראל עושה או מבצעת, אז אין פה הוכחה לכלום על נתניהו.


אפשר לנסות ללחוץ שלא יקרה אם באמת אכפת לך.

עכשיו אפשר להיות בטוחבינייש פתוח

חוק הגיוס לא יעבור בשום מתכונת. אלא אם כן יחליפו ממשלה (לא חייב בחירות, אבל זה תלוי במרכז הפוליטי שיפסיק להחרים את נתניהו) ויביאו לחוק שבאמת יגייס חרדים.

אני מקווה שכולם הבינו מזמן שלעולם לא נשיג שינוי בהידברות, שיתוף פעולה ובאופן הדרגתי.

במיוחד שהחוסר בחיילים די גדול וקריטי, אבל הוא קטן מאוד ביחס למיצוי המקסימלי של החרדים הבריאים בגיל גיוס.

אף אחד לא רוצה ולא צרייך לגייס את כל פונוביץ וכל מיר וכל ישיבת חברון ואת כל חסידות סאטמר ותולדות אהרון.

הסברתי את דבריך לנקדימון, לא כתבתי מה דעתיהסטורי

לגופם של דברים:


א.אני לא מדבר על 'שוויון בנטל' והמושג שוויון כשלעצמו לא מעניין אותי.

אין שוויון ולא היה שוויון. אי אפשר שיהיה שוויון - לא בין לוחמים ביחידות קרביות לג'ובניקים, לא בין אנשים עם מסוגלויות שונות ותפקידים שונים. הכי מביך זה לשמוע עיתונאים בוגרי גלי צה"ל, שהשירות הצבאי שלהם היה חסר כל סיכון, חסר כל מאמץ אמיתי והתרומה של השירות שלהם לבטחון ישראל היתה 0 עגול במקרה הטוב ובעיקר מקפצה לג'ובים הבאים בתקשורת, כזאת שאין לבוגרי שירות צבאי אמיתי - מדברים על הנטל והשוויון בו.


ב. צה"ל צריך להבנות מחדש, ליישר את המטרות, לחזור להיות צבא שמשימתו הראשית היא בטחון ישראל, שהקוד האתי שלו הוא כזה שעמינו וחיילנו קודמים לאוייב וקודמים לכל מיני ניסויים חברתיים של שוויון מדומה וקדמה עקומה. כחלק מזה, הצבא גם יתעדף את הצרכים של הלוחמים בקדושת המחנה, על פני דחיפת נשים לכל מיני מקומות, תוך הורדת הרף והעמדת שרפרף בבוחן מסלול.


ג. חלק מהבניין מחדש הזה, הוא צורך בהרבה יותר חיילים אמיתיים. הצורך הזה מצדיק גם גיוס חובה. צריך לוחמים בשדה הקרב, צריך בשביל שהם יוכלו להלחם תומכי לחימה בהתאם וצריך אנשי 'חזית שבעורף' כמו אנשי מודיעין וכד'.


ד. שאר משימות שאינן צורך ביטחוני ממשי, בין אם עושים אותן על מדים (גלי צהל, מורים חיילים, בדיקות קורונה, סיוד מעונית של מסתננים וכד') ובין אם לא (מה שמוגדר היום שירות לאומי/אזרחי לסוגיו) - אינן  אמורות להיות באחריות הצבא (למעט אולי מצבי חירום ממשיים) ואין שום סיבה להתייחס אליהן כשירות צבאי משום בחינה.


ה. זה נכון גם הלכתית - למחלמת מצווה הכל יוצאין, למשימות אחרות גם אם הן חשובות - מי שנדבו ליבו.


ו. ממילא איני רואה שום מקום להשוואה בין אחי החרדים, לאויבים הערבים.

את הערבים (למעט יחידים מהם שחפצים להיות בצד שלנו על מלא לשמוח בשמחתינו ולהצטער בצרתינו) צריך לגרש מהארץ. גם אם לא בשלו התנאים לכך - חובה להרחיק אותם מכל הקשר ביטחוני לא לאמן אותם בנשק, לא לתת להם להתקרב לנשק, לא לשפץ בסיסים של צה"ל (השתגענו לגמרי?!).

שירות לאומי למי שנשאר כאן? לא יודע, אולי זה יכול להיות סוג מודרני של ה'יהיו לך למס ועבדוך' של התורה. אין לזה קשר לחובה ההלכתית והלאומית של יציאה למלחמת מצווה.

אולי יעניין אותך