חייביםמחליטים!!

להסדיר את עניין הריצה של עוצמה!

 

אני מצביעה ימינה אבל שופטי בג"ץ ממש עשו לי חשק להכניס את עוצמה!

והבעיה שהריצה של עוצמה תשיג את מה שהשמאל רוצה- בזבוז המוני של קולות שעלול לעלות באיבוד השלטון!

 

חשבתי על זה שאולי שאנשי עוצמה יפרסמו עצומה ויחתימו כל מי שמוכן להצביע להם במידה ויתעקשו לרוץ עד הסוף

ואם הם יגיעו עד יומיים-שלושה לפני הבחירות למס' החתמות שיעביר אותם את אחוז החסימה אז כן להירתם להצביע להם וכך גוש ימין כולו ירוויח,

ואם לא- לא להצביע להם בשום אופן!

 

מה דעתכם??

יש הרבה שחושבים על זהסמיילי...

אז פשוט כל אלה שמסתייגים יצביעו ועוצמה יעברו

הבעיה שכל אחד מצביע אסטרטגיתמחליטים!!

באופן פרטי והתוצאה יכולה להיות הרת אסון...

צריך להסדיר את זה ברמה הציבורית. מי שמתעקש להיות ראש בקיר בעיה שלו וחבל.

צריך לחשוב על טובת עמ"י  ואין גרוע כממשלת טיבי-גנץ- לפיד-הורוביץ-פרץ לא משנה כמה ביקורת יש על ממשלת הימין

ואין את בג"ץ והפקידים למיניהם שיאזנו אותם..

מרזל ניסה את זה פעם - לא עבדהסטורי
הרבה יותר 'התפקדו' לו ממה שהצביעו בפעל.
אני מאמינה שהפעם הזאתמחליטים!!

מתוך אחריות לאומית אפילו חלק ממצביעי ליכוד יהיו מוכנים להצביע לעוצמה הצבעה אסטרטגית כדי להצליח להקים ממשלת ימין.

אני בטוחה שיש הרבה אנשים כמוני שיהיו מוכנים ,שלא לדבר על הרבה שמסתייגים מחלק משמעותי מהחברים שמרכיבים את רשימת ימינה אבל יצביעו להם..

הפעם צריך להיות רציניים, הרבה מוטל על הכף.

די, זה לא יקרההסטורי
לפי ההערכה המקסימלית, לעוצמה יש שבעים אלף מצביעים. זו ההערכה שלהם, סביר שהם מגזימים. אבל, אפילו אם נקבל את ההערכה הזאת - היא צריכה לקבל פי שנייים, זה לא יקרה.

אכן הרבה על כף המאזניים ולכן כל המפלגות הקיקיוניות, צריכות לקחת אחריות ולפרוש. יפה שעה אחת קודם.
אגב, מי שפגע בבג"ץ באמת.. זו איילת שקד. ראש ימינה.אריך וייס
עוצמה עסוקים בעיקר בלדבר ....
פגע? מתי בדיוק?נחשון מהרחברון
בתקופה הפרקליט הראשי התחזק בגץ התחזק היועמשים התחזקו חוקים נפסלו.
מה בדיוק היא עשתה שם? ברית עם אפי נווה?
היא עשתה יותר מכל אחד לפניההסטורי
ועדיין שופטי בג"ץ וראשי הפרקליטות המשיכו ביתר שאת בהתפרעות.
על זה שהיא עשתה יותר מכולם, גם בן גביר מודה.

היא מינתה שופטים שמרנים. היא סידרה שעתירות בנוגע להתיישבות יתנהלו בבית משפט בו מביאים ראיות (וממילא יהודים שרכשו אדמות, יכולים להוכיח את זה). ועוד ועוד. כל מי שמבין, יודע שהיא עשתה הרבה.

יתכן שהיה אפשר יותר? סמוטריץ' ובן גביר טוענים שכן, אני חשבתי שהיא נזהרת לא להכנס למקום של דניאל פרידמן ואחרים שהתנגחו במערכת ויצאו בלי כלום.
אמנם לפני הבחירות הקודמות, היא פתאום שלפה תכנית מאה ימים - לשינוי דרסטי. ואז אכן, אחרי שמודים ביושר, שהיא אכן עשתה, נשאלת השאלה למה לא יותר?
צר לי, אתר מידה בכלל ומשה איפרגן בפרט - לא נאמניםהסטורי
רבים מאוד, כולל מתנגדים פוליטיים שלה, אומרים שעשתה הרבה ובוודאי יותר מכל קודמיה (גם אם לא מספיק), לצמצום המהפכה של החונטה המשפטית.

אתר מידה, שכותב בהרבה נושאים מעניינים וחשובים (גם אם לא תמיד אני מסכים איתם), מעלה לסדר היום הרבה דברים. רק שאחרי מעקב של כמה חודשים, גיליתי תגלית מעניינת - יש פוליטיקאים, שגם כשהם עושים דברים שמתאימים לעמדות האתר, לעולם לא יקבלו קומפלימנט חייובי ותמיד יופיעו הסברים מפולפלים, למה זה בעצם לא זה.

ויש אחרים, (בעיקר אחד אחר...) שגם כשהם האחראי הראשי למחדלים עלייהם האתר צועק (למשל חסימת כל נסיון לצמצום כוחה של החונטה המשפטית) - זה נעלם מראייתם של כותבי האתר המכובדים.

זה שהם מאתגרים את ביבי זה ברור.נחשון מהרחברון
זה שיש שם עובדות זה גם ברור.
תנתק את הפרשנות. תתייחס לעובדות.

כמה חוקים בגץ ביטל בתקופתה? כמה כוח צברו היועמשים והפרקליטות כשהיא איתרגה אותם? למה הפילה את חוק היועמשים?
אז נכון עשתה דברים נקודתיים טובים אבל את התגברות המהפכה השיפוטית לא רק שלא עצרה אלא גיבתה...
אני חוזר על דברי - היא עשתה צעדים חשוביםהסטורי
שאף אחד לפניה לא עשה, מתחילת המהפכה השיפוטית. בזה מודים גם מתנגדים פוליטיים שלה, שמבינים דבר אחד או שניים בפוליטיקה ומשפט ועסקו הרבה במורכבות הזאת (למשל סמוטריץ' ובן גביר, משנייהם שמעתי את אותם דברים בנושא, יותר מפעם אחת). חשוב לזכור שלא הכל תלוי בה. בממשלה הקודמת היה ווטו של כחלון, על כל חוק שיצמצם את סמכויות בג"ץ, חבל שנזקקנו לו.

האם היה אפשר לעשות יותר? כנראה שכן. מכאן ועד לבטל את כל הישגיה הדרך רחוקה.

אתר מידה לא רק מאתרגים את נתניהו (בשלל נושאים שהתנהלותו נוגדת את הקו האידיאולוגי אותו האתר מוביל), אלא גם תוקפים את בנט ושקד, בין כשהדברים מוצדקים (למשל הקביעות למפמ"רית באזרחות, הוא אכן כשלון של בנט) ובין כשלא.
לגבי המפמ"רית היא כבר התפטרה/פוטרהסי שארפ

כך שזה לא רלוונטי, ובנט מינה במקומה ראש אולפנה.

מפמ"רית אזרחות חדשה: מנהלת אולפנה - כיפה

 

Shirit Avitan Cohen on Twitter: "פרסום ראשון: מפמ"רית אזרחות יעל גוראון מתפוטרת מתפקידה במשרד החינוך."

 

כך שגם אם בנט טעה בהתנהלותו בנושא, הוא תיקן את הטעות בסוף.

הצבעה לעוצמהkamenker
להצביע לעוצמה זאת הצבעה האסטרטגית הכי טובה לממשלת ימין... כרגע אין ממשלה בכל מקרה, 4 מנדטים של עוצמה יצילו... זה סיכון אבל בסוף אין במלא ממשלה.. 🤔
זה שטות.jurgen

אתה אומר בעצמך שתשים את הקול בפח.

אז לפחות תתן את מה שאתה יכול. 

הדרך היחידית שתיהיה ממשלת ימין זה עם עוצמה ופייגלין יפרשו מהמירוץ....

שטותkamenker
אם עוצמה יפרשו הבסיס מצביעים שלה לא ילכו להצביע וישארו בבית! הפוך אם יעזרו להם לעבור הם יעברו...
יש סחף אדיר לכיוונם בגלל מה שקרה עם בג"ץ וצריך לעזור להם לעבור.
אופציה נוספת, כמו עם זהות שבן דביר יקבל שר בכיר ואז יפרוש..
מצביעיו ילכו להצביע בשביל שיהיה שר בכיר.
ראינו את הסחף לאיחוד הימין אחרי פסילת בן ארי...אריאל יוסף

תוצאה סופית: חצי מנדט מעל אחוז החסימה.

 

מרזל כבר הודה שיש בערך חצי מנדט שיישאר בבית אם הוא לא ירוץ (לענ"ד אפילו פחות).
חבל לשרוף עוד חצי מנדט-עד מנדט וחצי בשביל שהם לא יישארו בבית.

 

כבר כמה פעמים הצביעו להם "כדי לעזור להם לעבור" ורק זרקו יותר קולות.

 

עוצמה לא תעבור. נקודה.

 

בן גביר לא יהיה שר אם הממשלה לא תעמוד בקווים האדומים שלו,

ואם לא יהיה ח"כ, כשיפרוש מתפקידו כשר בממשלה יישאר בלי כלום.

דעתי היא שאפשר לעשות מפקד גדול ובמקביל מבצע יוסף עליכםאביתר יעקב

כמו ש"ס, שכל אחד ישכנע כמה שיותר חברים ומכרים.

חוץ מזה, אם לא הפחד מאחוז החסימה ימינה היתה שווה כמה מנדטים פחות.

 

כבר היינו בסרט הזה...אריאל יוסף

היה מפקד, ובכל זאת קיבלו 60% פחות מהנדרש:

 
הבחירות ההן נגמרו בפחות מ-25 אלף קולות שהלכו לפח.
איפה נעלמו עוד 32 אלף?
 
אבל זה גם לא באמת משנה:
באיחוד הימין עוצמה+מפד"ל"+תקומה קיבלו חצי מנדט יותר מאחוז החסימה.
איך עוצמה תקבל כעט את כל הקולות הללו לבדה?!
מתמטיקה פשוטה.
צריך עבודה מאסיבית יותר, מחקרי עומק רציניים והחתמות עם ת.זאביתר יעקב

שלא יחתמו ילדים קטנים.

במקביל אמרתי על מבצע יוסף עליכם ככם

זה היה מסיבי מאוד.אריאל יוסף

עם פיקוח של עו"ד, רו"ח ורבנים.

 

המבצע הזה לא באמת מועיל. גם בנט ניסה אותו בתשע"ג.

ש"ס לא באמת תעלה משמעותית אא"כ אחוזי ההצבעה בריכוזים שלה יהיו גבוהים בפער גדול מאחוז ההצבעה הכללי.

אבל קולות היא לא תקבל הרבה יותר.

 

בכל מקרה, הבחירות עוד פחות משלושה שבועות והמבצעים האלה לא נעשים.

 

 

ושוב - באיחוד הימין עוצמה+מפד"ל"+תקומה קיבלו חצי מנדט יותר מאחוז החסימה.

איך עוצמה תקבל כמעט את כל הקולות הללו לבדה?!

מתמטיקה פשוטה.

הרב משה צוריאל: הצבעת "ימין" וקבלת לפיד כראש ממשלה - סרוגים

 

עוצמה לא תעבור. נקודה.

התמונה בתהליכי השתנות:אביתר יעקב

1. פייגלין בסיכויים גבוהים לפרישה.

2. גם נעם בסיכויים גבוהים לפרישה.

3. עוצמה יהודית הולכת ונהיית פופולארית (בלע"ז) יותר ויותר.

4. שלושת הפסילות בבג"ץ.

חוץ מזה, מי שמפחד, לפחות שלא יבחר במי שפוגע ביהדותה של המדינה (בנט).

1. מצביעי פייגלין הצביעו למפלגה ליברלית וקפיטליסטיתאריאל יוסף

הם לא יצביעו למפלגה שמרנית וסוציאליסטית.

 

2.  נעם לא היתה בבחירות הקודמות.

 

3. עוצמה מאבדת גובה עם השטויות שהיא עושה.

 

4. גם בבחירות הקדמות היתה פסילה.

 

אני מסכים שג' היא אופציה.

 

אזכיר שבבחירות תשע"ה עוצמה הלכה עם הקו ופורשי ש"ס וזהות לא היתה בגזרה.

 

הפעם היא לבדה.

לא זוכר שטות אחת של עוצמה מאז סגירת הרשימות שפגעה בהמרדכי
לפחות אתה מודה שעד סגירת הרשימות היו כאלה. גם משהו.אריאל יוסף


ואתה מודה שאתה משמיץ סתם. גם משהומרדכי
לדעתי הם עשו שטויות גם מאז סגירת הרשימות ועד עכשיו.אריאל יוסף


דעה זה יפה, אבל עדיף להצמד לעובדותמרדכי
אלו העובדות, אבל "אין אדם רואה חובה לעצמו".אריאל יוסף

לכן איני מצפה שתזכור "שטות אחת של עוצמה".

הדלפת השיחה של בן גביר והגברת פרץ...סי שארפ


למשל. גם לזה רמזתי, אך יש עוד.אריאל יוסף


תודה, חיכיתי שמשהו יאמר את זהמרדכי
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך כ"ט באב תשע"ט 07:22
בס"ד

אני מסכים שלמראית עין זאת נראת הדלפה של עוצמה יהודית, אבל חשוב לזכור את מה שפרסם יהודה שלזינגר ביום למחרת בישראל היום. על פי הפרסום אלישיב עמיצור, מקורב לשקד, הקליט מספר פעמים שיחות בין הרבנית פרץ לבין אנשים שונים.

אני מזכיר שעוד לפני סגירת הרשימות גם הודלפה שיחה בין שרה נתניהו לבין הרבנית פרץ. גם לגביה בן גביר אשם בהדלפה? לא, פשוט יש בתוך ימינה גורמים שרוצים לסכסך בין המנהיגים. ראינו דברים דומים בעבר שהיה מע שסכסך בין הרב פרץ לבין סמוטריץ'. את הבדק בית צריך לעשות שם, אבל הם בחרו בדרך הקלה ולהפנות אצבע מאישמה לבן גביר.

העיתוי כמובן לא היה מיקרי. באותו הסוקר פורסם הסרטון המעוות והמסולף מהראיון עם מרזל. לכן רצו ליצור מצג של נקמה, אבל האמת היא שהשיחה בין צוותי הדוברות באותו היום עסקה בכלל באיזו תגובה ניתן על מנת שיובן שזה לא אנחנו (עקיבא נוביק פנה אלינו מראש עם הדברים וביקש תגובה כי התגובה של ימינה תקפה אותנו).


אגב, הסיבה שלא שמעתם את ההסבר הזה אלא תגובה קצרה של בן גביר זה כי ההנחיה של בן גביר לצוות הדוברים הייתה פשוטה - לתת לאירוע להתמסמס, ורק אם יוצאים עלינו למתקפה להגיב. אם בן גביר היה עומד באמת מאחורי ההדלפה הוא לא היה רוצה שהסיפור ירד מהכותרות כי זה בסופו של דבר זה שימינה נפגעים יכול לשרת אותו, אבל הוא בחר לא להגיב בשביל שהסיפור ירד מהכותרות.

בקיצור, באמת קל להפנות אצבע מאשימה לבן גביר, אבל לא הוא הכתובת.
בטח גם זאת הדלפה של בן גביר -מרדכיאחרונה
בס"ד


או שכבר אפשר להודות בכך שיש בעלי אינטרסים שמנסים לרערע את ימינה ולכן פעם אחר פעם מודלפות שיחות של הרבנית פרץ?!
מכיוון שלא הובןמרדכי
בס"ד

כתבתי בכוונה מאז סגירת הרשימות כי רק מאז אני ממש בצוות ויודע היטב על כל דבר שיוצא מטעמנו.

אגב, אם בכל זאת מחפשים בנרות טעויות בקמפיין, אז אתמול בטעות שחררנו סרטון עם טעות בתאריך.
לא צריך לחפש בנרות...אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך א' באלול תשע"ט 01:31
 

להיכנס בעורך אתר החדשות החזק במגזר באמצע מערכת בחירות,

זו טעות שמשלמים עליה הרבה מאוד, ובמזומן.

 

כנ"ל לגבי איום בתביעה כלפי עיתונאי בכיר ואהוד (שבסה"כ אמר את מה שברור לכולם).

 

איתמר לא מבין שהוא זקוק להם יותר מאשר הם זקוקים לו?!

אבל כרגיל, העיקר האגו - שחלילה עוצמה לא תצא ילדת כאפות...

 

 

ולגבי אלישיב עמיצור - יהודה שלזינגר עסק בהקלטות אחרות,

כמו שכתוב שם בפירוש.

מי פרסם את הקלטות מיכל פרץ? החפרפרת נחשפת | ישראל היום

אין קשר להקלטות של שיחות הרבנית פרץ עם בן גביר.

 

הגיוני מאוד שבן גביר יעדיף לתת לזה לשקוע,

אחרי שהוא קלט שהפרסום הזה חוזר אליו כמו בומרנג.

 

מלבד זאת, כמובן, יש הבדל בין הדלפה של נהג,

לבין הודעות יח"צ של מפלגה.

 

והעיקר: למי בימינה יש עניין כרגע לפרסם שיחה בין איתמר לרבנית פרץ?!

 

בכל מקרה, לא חסרות דוגמאות נוספות לטעויות קשות של עוצמה.

נענה על הדברים אחד אחדמרדכי
בס"ד

לגבי ערוץ 7, לא היה לנו שום דבר להפסיד. גם כך הערוץ מתנהל באופן מגמתי נגדנו ולא מפרסם תכנים שלנו. הייתה גם פגישה עם מנהלי האתר, אבל גם היא לא הועילה ולכן אין שום הפסד. לעומת זאת הרווח הוא שהערוצעים המתחרים, כיפה וסרוגים, מפרגנים לנו מאז הרבה יותר בראיונות והכנסת תכנים. כך שלא הייתי מגדיר את זה כטעות.

לגבי עמית סגל, הוא הצליח לגרום לכולם להבין לא נכון את הדברים. הטענה לא הייתה על כך שהוא טען שיש מי מראשי המפלגה שחושב שנכון היה לפרוש. דבר שלא היה מעולם. כמו כן שלחנו תגובה לפרסום והם התעלמו, ולכן נשלחה לו מכתב התראה. זה בכלל לא קשור לטענה שלו שאנחנו לא עוברים את אחוז החסימה. אתה יכול לחשוב שזאת שטות, אבל אנחנו לא יכולים לשתוק על כך שכלי התקשורת הגדול בישראל מכפיש אותנו ולא נותן לנו את הדבר הכי בסיסי - להגיב.

בקיצטר, מאחורי כל החלטה יש חשיבה עמוקה בשביל לבדוק מה הכי נכון, ורק לאחר מכן מחליטים. פשוט צריך לדעת מהם השיקולים.

לגבי ההקלטות, תרשה לי לנחש שמקורב שקד לא זה שפרסם את ההקלטות בין הרבנית פרץ לבין שרה נתניהו. גם הוא לא קשור לשיחה ובכל זאת השיחה הודלפה. אז או שכולם מקליטים אותה ופעם אחר פעם ביא נופלת בזה, או שיש פה חלק מנסיון פנימי לפגוע בתוך ימינה.

מי רוצה? אני חושב שהשיחה דיברה בעד עצמה - מי שבמפלגה לא רוצה את האחדות עם בנט ושרוצה להפרד ממנו ביום שלאחר הבחירות.
אתה מנהל בפורומים כאןהסטורי
ואף אחד לא מפריע לך לכתוב את דעותיך
זאת כבר היתממותמרדכי

בס"ד

 

אף אחד לא מדבר על הפורמים, אנחנו מדברים על החדשות, ששם יש מגמה ברורה. החלק הכי הזוי היה ביום שבו עוצמה יהודית הגישה בקשה לפסול את הרשימה המשותפת אז שחלילה לא יהיה מבזק מפרגן לעוצמה יהודית, אז הם רשמו שהליכוד הם אלו שהגישו ורק בתוכן הזכירו את עוצמה יהודית.

 

ואם צריך תזכורת איך נראה דף הבית ביום סגירת הרשימות, אז הנה התזכורת: 

זה לא סיקור מגמתי?! 
 
בשבוע שעבר דיברתי והתכתבתי לא מעט עם חזקי ברוך, הוא עוד יחסית הגון כלפינו, אבל גם זה לא יותר מידי.
פורום זה פורוםחופשיה לנפשי
זה לא איזור החדשות.

אני אישית מתקשה לקרוא את הפוליטיקה בבשבע בשבועות האחרונים
קיבלתם הרבה יותר לפני כן.אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך א' באלול תשע"ט 18:31
 

כך שבהחלט הפסדתם.

 

סרוגים פרגנו כבר קודם וכיפה לא ממש מפרגנים.

בכל מקרה, אין התחלה של השוואה בין החשיפה שלהם לזו של ערוץ 7.

 

סגל לא אמר "ראשי המפלגה" ודו"ק ואכמ"ל.

 

"לא יכולים לשתוק כשמכפישים אותנו" = אנחנו לא ילדי כאפות. מ.ש.ל.

 

מי שרוצה להיפרד מבנט מיד אחרי הבחירות יכל לפרסם דבר כזה אחרי הבחירות.

בשלב הזה, לאף אחד שם לא אמור להיות עניין להוציא דבר כזה.

 

גם השיימינג האישי והמכוער נגד פעיל של ימינה ביממה האחרונה הוא טעות לא קטנה של עוצמה.

 

בכל מקרה, יכול להיות שיש הסברים מפולפלים שהציבור לא מבין.

בשורה התחתונה, היא מפסידה ציבורית, גם אם יש לה נימוקים שרק היא מבינה.

לכן אלו טעויות.

בוא תלמד אותי עוד קצת על החשיפה של עוצמה בתקשורתמרדכי
בס"ד

להזכירך, אני יודע על כל הודעה שאנחנו מוציאים לתקשורת, את חלקם אני אישית זה שמוציא. אז בבקשה תאמין לי שאני עוקב היטב מה מתפרסם ואיפה. והנתון הוא חד משמעי: מרגע סגירת הרשימות ערוץ 7 לא נותן לנו כמעט ובכלל במה. נקודה.

זה היה הדיווח של סגל כפי ששכתבתי אותו בשידור חי:
עמית סגל:
"ימינה ונתניהו משקיעים את זמנם לפגוע במפלגות הקטנות. נתניהו הזמין את פייגלין לביתו והציע לו תפקיד שר, קנאבס וחובות. פייגלין הגיב בהודעה שכנראה מוכיחה את פני הדברים: אם תהיה הצעה כזאת נביא להצעה של מועצת המפלגה.

מצד שני ימינה משקיעים בלפגוע בעוצמה יהודית. הם הוציאו מכתב של חב"ד שקורא לא להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. בעוצמה אומרים שזה דווקא למנוע הצבעה לימינה. אך כנראה ברור כנגד מי המכתב מיועד.

בעוצמה יהודית ישנה מחלוקת האם לרוץ עד הסוף או לא. מצד אחד הסיכון הוא גדול מצד שני הם רוצים שיקחו אותם ברצינות. ככל הנראה התקבלה ההחלטה לרוץ עד הסוף למרות שהסיכויים לעבור את אחוז החסימה הם קלושים".

אז נכון הוא לא אמר את המילים ראשי עוצמה, אבל הוא גם לא התכוון למחלוקת בין הפעילים. כולנו יודעים היטב מה הייתה כוונתו של סגל, ומן הראוי היה לאפשר לנו להגיב על זה תוך כדי שידור. אולי זה מאוד יפתיע אותך לשמוע, אבל גם לעוצמה יהודית יש את הזכות לסיקור הוגן.

אבל למה אני בכלל מתווכח איתך, בטח אתה בגישה שגם לא היינו אמורים להגיב לסרטון המסולף והערוך שימינה הוציאו נגד המפלגה. הרי לנו מותר רק לחטוף אסור לנו להגיב.

על פי ההגיון שלך, גם אסור לנו לתקוף את מי שתלה נגדנו שלטים בכל רחבי יו"ש בלילה שבין חמישי לשישי. הרי כאמור לנו מותר רק לחטוף, אסור להגיב, ואם נגיב אז זה כמובן - טעות של הקמפיין.

בינתיים לא רק שאנחנו לא מפסידים, אלא שאנחנו מתחזקים ומגיעים ליותר קהלים חדשים שלא חשבו לפני כן בכלל להסתכל לכיוון עוצמה יהודית. מבטיח כמה הפתעות בדרך.

תגיבו נגד ימינה.אריאל יוסף

תקיפה אישית מכוערת של פעיל זה דבר חסר תקדים.

 

אתה לא מבין שזה מלכלך אתכם. זכותך.

 

ציבורית עוצמה מפסידה נקודות.

 

תתפלא, אבל יש פעילים שהלכו עם ברוך לא מעט מערכות בחירות שאומרים לו לפרוש (בחב"ד, למשל).

גם בין הרבנים שמיכאל וברוך מתייעצים איתם ושתומכים בהם יש שאומרים להם לפרוש.

 

ההפתעה הגדולה בשבילכם תהיה, כנראה, ששוב לא תעברו...

תקיפה אישית מכוערת זה שילוט נגד מרזל וסילוף דברים שלומרדכי
בס"ד

אבל ששש... אסור להזכיר את זה.

לגבי רבני חב"ד, כולנו יודעים מי מוביל את זה ומה המטרות שלו, כמובן שזה בסדר גמור, אבל אנחנו לא מתרגשים מזה. אגב, עד כה כבר התגלה רב אחד שהופתע לגלות את שמו מתנוסס על המודעה הזאת.
יש הבדל בין תקיפה של דמות ציבוריתאריאל יוסף

לתקיפה של פעיל.

 

עאכו"כ לשיסוי תומכים בפעיל.

 

כנראה בעוצמה לא מבינים את זה...

 

רק להם מותר לתקוף את מי שהם רוצים כמה שהם רוצים.

לאחרים אסור.

שני דבריםמרדכי
בס"ד

לא מדובר בסתם פעיל של ימינה, אלא בהרבה יותר מזה.

דבר שני, בינתיים אנחנו המותקפים פה. לימינה אין בכלל קמפיין חוץ מלא להצביע לעוצמה יהודית. לא היינו מתחילים בקמפיין נגאטיב אם לא היו מתחילים נגדנו.
גם "לא סתם פעיל".אריאל יוסף

אין שום תקדים למתקפה אישית על פעיל.

 

יש הבדל בין מתקפה על דמות ציבורית לבין פעיל. גם אם הוא לא "סתם פעיל".

 

יש גם הבדל בין הודעת יח"צ לבין שיימינג מכוער ושיטתי ברשת.

 

אף אחד לא משסה את התומכים שלו בפעילים של היריב.

 

אף אחד!

 

לכן לא שייך "הם התחילו".

 

בכללי, מי שמלכלך כאן זה בעיקר איתמר, לכל אורך מערכת הבחירות.

 

אבל אתה מאשים בחלק מהלכלוכים שלו את אלישיב עמיצור...

 

הקמפיין של ימינה הוא נגד זריקת קולות לפח.

 

הקמפיין של איתמר זה "ימינה שמאלנים (אא"כ הם היו נותנים לי מקום 5)"...

יש כאלה שאכפת להם מהמדיני-בטחוני, ומבג"ץ.אביתר יעקב

1. עוצמה אינה סוציאליסטית.

2. הפעם הקודמת לא רלוונטית.

3. אילו שטויות? האם עוצמה צריכה להיענות להצעות מבזות?

4. נכון, אבל הפעם בנוסף יש תוספת רצינית.

אני מעריך שיש כמות גדולה של אנשים שלא בוחרים עוצמה בגלל אחוז החסימה, אפילו כמות שווה או גדולה יותר מהמצביעים כרגע בפועל.

הצעות מבזות שלפחות יתנו לה יותר סיכוי להיכנס מאשר לבד...אריאל יוסף


הצעות מבזות שישאירו אותה "ילדת כאפות".אביתר יעקב

לא ייתכן.

עוצמה היא לא ילדת הכאפות שלהם, היא שווה יותר מהבית היהודי לחוד, ואת זה הרבה יודעים. אז למה הם דורשים כל כך הרבה ומשאירים לעוצמה כ"כ קצת?!

למה הם מקבלים 3 מושבים בעשירייה ועוצמה 1? מה ההיגיון?

הבית היהודי-האיחוד הלאומי בבחירות הקודמות היו אולי לפני ריצה לבד בלי עוצמה. אני לא חושב שהם היו נענים לקריאות לפרוש.

הבית היהודי שווה יותר מעוצמה.אריאל יוסף

ועדיין עדיף להיות ילדת כאפות מאשר להישאר מחוץ לכנסת...

על זה יש לנו שליטהסביר11

🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)

📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:

לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,

ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,

🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות

מי שיצטרף לזהות, לא ישיג שליטה על 'מקבלי ההחלטות'הסטוריאחרונה
אלא על אלו ששלושים שנה פועלים בפול גז, על ניוטרל. הרבה רוח ופובלציסטיקה - 0 עגול של עשיה.
יש למישהו מהפורום מילה טובה על גדי אינקוט או….סיעתא דשמייא1
…שגם הוא שמאלן, בוגד, קפלניסט, לא ראוי.
יש מורכבות בחיים? יכול להיות שיש מילים טובותהסטורי
ובכל זאת התנגדות להצבתו של האיש במוקדי קבלת ההחלטות?

יש עליו הרבה מילים טובות, בעיקר הערכה על שנים רבות של מסירות נפש קבועה למען עם ישראל כחייל וכקצין זוטר.


יחד עם זאת יש ביקורת רבה על שורת החלטות משמעותיות שקיבל, מאז שנהיה גנרל ועד היום - מאי חיסול נסראלה במלחמת לבנון השניה והשיא כמובן: 'תר"ש גדעון' שבגללו לצה"ל לא היו מספיק כחות מוכשרים ומצויידים בפרוץ המלחמה. החלטות הללו ורבות נוספות, שהוא אישית חתום עליהן, עלו לנו בהרבה מאוד דם ודמעות. ההחלטות הללו לא הגיעו בחלל ריק, אלא בגלל היותו מאמין אדוק בדת הפרוגרסיבית.


אם הוא היה מתכבד ויושב בביתו, היה אפשר להגיד שהוא שילם את המחיר הכבד ביותר במלחמה ולהניח לו - העובדה שהוא עדיין באותן תפיסות הרות אסון, מכריחה להלחם להרחיק אותו מכל עמדה בכירה ובוודאי עמדה של קבלת החלטות.

כן, עופר וינטר זה משהו אחר . נכון?סיעתא דשמייא1
מה הקשר? מה השאלה?הסטורי
הוא בהחלט אחר מאייזנקוט וככל הידוע לי, לא הוא האחראי העיקרי לזה שצה"ל לא היה עם מספיק כחות בפרוץ המלחמה.

(זה לא אומר שהוא מתאים לפוליטיקה)

כשם שלא ממנים רב טוראי לרמטכ"לאיתן גיל

כך לא בוחרים פוליטיקאי מתחיל לראש ממשלה.

ואני הקטן לא מכיר אפילו רמטכ"ל אחד שגיליון הציונים שלו מראה על פוליטיקאי מצליח.

משה דיין כשלון.

יגאל ידין כשלון.

רבין היה כשלון, ואלמלא כדורי האקדח של יגאל עמיר, אף אחד לא היה יודע מיהו.

אהוד ברק כשלון.

בני גנץ כשלון.

גדי אייזנקוט הוא מהזן של כל קודמיו, ותקופתו הקצרה בקבינט המלחמה הוכיחה בבירור שגם הוא כלומניק פוליטי מהלך על שתיים. יאמר לזכותו שבהשוואה לבני גנץ הוא אכן פחות גרוע. 

שום בשורה פוליטית לא צמחה, לא צומחת, ולא תצמח מהם. ההתלהבות של חלק מאיתנו מגנראלים היא פאתטית, וחלק בלתי נפרד מהקונספציה הידועה שהביאה אותנו לעברי פי פחת.

 

 

וכל הפוליטיקאים סיפור הצלחה. נכון?סיעתא דשמייא1
דיברנו על רמטכ"לים.איתן גיל

ואפשר להוסיף: רוב אנשי הצבא הבכירים. לא כולם.

יש מי שיוסיף. אני אהיה בארץ ושוקל להשתתף בבחירות.סיעתא דשמייא1
אני ממליץ להצביע לבנטאיתן גיל

הוא הכי קרוב בעמדותיו לחסל את מדינת ישראל, מה שירגיש לך בנוח לשבת בארץ נוכרית.

אומר את האמת - חוקית זו זכותךהסטורי
אבל מאוד לא הגון, שמי שלא מתכוון לחיות בארץ בארבע השנים שאחרי הבחירות, יצביע וישפיע על מי תהיה הממשלה שהחלטותיה ישפיעו עלינו ולא עליך.
האמן לי השפיע עלי מאוד מאודסיעתא דשמייא1
זו לא שאלה של אמונה, אלא של פרשנותהסטורי
אתה מחזיק בעמדה נפשית אוטו-אנטישמית, שמניחה שהיהודים אשמים בזה ששונאים אותם. ממילא אתה קונה את השקר, שהסיבה לאנטישמיות היא ההתנהלות של מדינת ישראל.

האמת היא הפוכה - האטישמיות ושנאת ישראל שהיתה כל הדורות (לא, מוסלמים לא באמת היו צריכים תירוץ כדי לרצוח/לאנוס/לבתר/להתקיף יהודים - הם עושים זאת ברצף 1400 שנה), רק הלבישה את ההתנהלות הקבועה, בתירוץ שאנטישמים כמוך קונים.

אני מחזיק באמונה שהכל מאיתו השם יתברך….סיעתא דשמייא1

… אני יודע יש השגחה עליונה וכל מה שקורה מבחינה פרטית וגם מבחינה לאומית לטוב ולמוטב נובע ממנו יתברך.

יראת השם היא לנגד עיני כל רגע ולכן אם באים עלי יסורים אני מיד מפשפש וממשש.

בכללי אני מרגיש מבורך ושלם על כל  צעד שאני עושה בחיי בכל אתר ובכל זמן.

אני אוהב כל יהודי בכל מקום.

מתרגש תמיד לקראת נסיעתי לארץ הקודש , לעלות לירושלים , להתפלל בכותל המערבי ולהנות מזיו השכינה.

אז תשאר בארץקעלעברימבאר
זה לא כל פשוט. יש הרבה שנאה…סיעתא דשמייא1
… וחילול השם.

כל השנאה שנמצאת פה היא יבוא לא חוקי מחוץ לארץ.איתן גיל
יש חילול השם בזה שיהודים גרים מחוץ לארץהסטורי
בה ד' אמר להם לגור.
שוב החלפת טיעון!הסטורי
כשלא נח לך להתמודד עם הפרשנות שלך, אתה בורח להשגחה.

בוודאי שהכל מאיתו יתברך, גם חוקי הטבע והפסיכולוגיה האנושית - זה לא אומר שאנחנו אשמים בזה ששונאים אותנו.

אבל זה אפשרות. הרב יוסף…סיעתא דשמייא1

…טוען שטראמפ התהפך עלינו בגלל רדיפת לומדי התורה. זה בידינו. יכול להיות .

על אותו משקל אני טוען שמכוון שלא היה צורך בצה"ל לגייס את לומדי התורה לפני השביעי באוקטובר אז כנראה השם לא אוהב את העובדה שמפלגות דתיות הולכות עם "הימין על מלא".

לכל יהודי  שחש את השם מבשרו כל רגע ורגע יש את הזכות לפשפש ולמשש בכל רגע ורגע כל עוד הוא שואף להשתוות הצורה.

כאשר חיינו כמדינה היו בסגנון "בקש שלום ורודפהו" זכינו הרבה יותר לסיעתה דשמייא מאשר כיום כשאנחנו רודפים אחרי כל סנטימטר מרובע של אדמה באופן אובססיבי.

איך דחפת את זה לכאן?!הסטורי

איני טוען שאין מישור אמוני, במישור האמוני תתחזק בתורה, במצוות, בלימוד זכות על עושי רצון ד' מיישבי ארץ הקודש. אגב, תשאל את הרב יצחק יוסף אם אולי, רק אולי, יש עלינו קפידא כי אלפי שבבניקים בטלנים נמנעים מהרבה מצוות ובינהן ממצוות עזרת ישראל מייד צר.


ההצבעה בבחירות היא הצבעה ארצית. היא חלק מההשתדלות. היא משפיע על חיינו, על ביטחונינו וכן - גם על השאלה כמה נוכל לקיים מצוות.


לך זה לא נוגע, אתה בין כך ובין כל לפי חז"ל מוגדר כ'עובד עבודה זרה בטהרה', כלומר אתה וודאי לא מתכווין לכך, אבל אתה במציאות של עובד לעובדיהם.

לא ראוי שתתערב בהחלטות שנוגעות לחיים שלנו ולא לחיים שלך.

דחפתי כדי להמחיש…סיעתא דשמייא1

… שאפילו הרב יוסף מאשים אותנו בהתהפכות של טראמפ. עכשיו כדאי שתבין שאם בני הבכור יוצא למילואים ללבנון ביולי אז בטח ובטח מה שקורה בארץ הקודש נוגע לי.

לי לא מתחשק להיות אב שכול או ממשפחת נפגעי טרור אתה מבין!!!!

דבר שני אין כאן מישור אמוני ומישור מעשי הכל כלול בכל. לפי מראות בכל העולם כשרואים איך המשטרת ישראל גוררת חרדים על הכביש זה רך מבזה אותי כיהודי. אני לא מצדיק אף צד אני רק מתאר מצב.

תמסור לרב יוסף שליט"אהסטורי
שלפני שהוא מאשים - יברר עם נציגיו דרעי וארבל, למה הם סיכלו את הרפורמה המשפטית באופן כללי, ולא תמכו בחילוט פיטורי היועצת שבגלל הוראותיה נעצרים בחורי ישיבה באופן ספציפי.
כןמשה

הם מתייחסים לרפורמה המשפטית כאילו שזה בעיה של המתנחלים (כמשל) ולא שלהם.

אני יודעהסטורי
אח"כ בחוצפתם הם 'זורקים' על הקואליציה, את הצרות שעושה להם מערכת המשפט.
אגב, סתם לפרוטוקולמשה

קרה משהו גדול במערכת המשפטית בישראל  בשנים האלה שאחרי 7.10 אבל גם קצת קודם. אחד מהם זה שהיא התמלאה באנשים שאפשר להגדיר אותם בערך כ"ימין קפלניסטי". כלומר שהם לקחו את הצד של סמוטריץ' ומנהלת ההתיישבות שלו אבל ממשיכים לרדוף את ביבי/בנגביר/החרדים.

 

היועצת המשפטית לממשלה עצמה לענ"ד גם בקטגוריה הזו. היא אשת ימין כנראה. רואים את זה בהחלטות מסויימות שלה.

כרגיל מאשימים את כל העולם ואשתו. האספסוף אוהב זאת.סיעתא דשמייא1
מראה דחוףהסטוריאחרונה
תבחר ותשאר בארץ אחר כךקעלעברימבאר
הוא שמאל, קפלן, שתקן כטקטיקה, הוא גרבייםנקדימון
רמטכל לא מוצלח שהתוכניות שלו הזיקו לישראל.

עוד גנרל שהוזה שבגלל שהיה לו הכי הרבה טסטוסטרון מבין כל המועמדים במטכל אז הוא פוליטיקאי מתוחכם ומנוסה.


הוא לא ראוי, אבל הוא ה"לפיד" של הבחירות האלה. שותק ולא מתבטא בכלום כדי להיות ברירת מחדל של עדר מפגר. זה יצליח כנראה בפעם הראשונה, ואחר כך יזרקו אותו - השמאל יודע להחליף גרביים מהר מאוד.

טוב . קבלתי....סיעתא דשמייא1

...תמונה כללית מהצוות המייצג את הפורום הנכבד.

הבנתי. תודה

תמיד שמחים...נקדימון

...לעזור למבולבלים.

אולי יום אחד יתקנו דרכיהם הנלוזות.

הוא מצוין!קעלעברימבאר

באופוזיציה

..קעלעברימבאר
עבר עריכה על ידי קעלעברימבאר בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 20:41

..

זה שהוא מזרחי משחק רק לרעתוhamedinai
כלל אצבע: מזרחי או חרדי שמתחנף לשמאל, בדרך כלל בגלל שמכר את נפשו לשטן.

המזרחים מכירים היטב את המנטליות המזרח-תיכונית, והחרדים גם הם מכירים: "עשו שונא ליעקב".


אלו לא טועים נאיביים כמו השמאל האשכנזי החילוני; הם עושים זאת למען טובות הנאה וליטופים מהשמאל הקיצוני, או בגלל שהם אחוזים בגרון.

אולי איש נחמד אבל אין כושל כמותו בכל פרמטרזיויק
הכל ברור ,רק לא קולטים שזה צריך להתבטא בקלפיסביר11
אם ה' לא יבנה בית... אם ה' לא ישמר עיר...hamedinai
"אִם ה' לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ, אִם ה' לֹא יִשְׁמׇר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר." (תהילים קכז, א)

​אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר שבין פגיעה בעולם התורה והרוח לבין המשברים הביטחוניים והמדיניים שפוקדים אותנו. המציאות מוכיחה שוב ושוב שכאשר ישנה פגיעה בלומדי התורה או בקודשי ישראל, ההגנה עלינו מתערערת:


​* התפנית בעמדת ארה"ב: השינוי המפתיע והמדאיג במדיניותו של נשיא ארצות הברית כלפינו, החל בדיוק בנקודת הזמן שבה החל מסע רדיפה והסתה קשה נגד אחינו החרדים ולומדי התורה.


​* אסון שבעה באוקטובר: הטבח הנורא בעיצומו של חג שמחת תורה הגיע בדיוק שבועיים לאחר המראות הקשים של רדיפת המתפללים והפרעת התפילות ביום הכיפורים בתל אביב ובערים נוספות.


​* חורבן גוש קטיף (ההתנתקות): התפנית הקיצונית והפתאומית בעמדתו של אריאל שרון, שהובילה לתוכנית ההתנתקות, התרחשה מיד לאחר גזירות רווחה ופגיעה קשה בילדים ובמשפחות מהמגזר החרדי בתקופת ממשלתו.


​ההיסטוריה הקרובה מראה לנו פעם אחר פעם: כשאנו פוגעים ביסודות הרוחניים ובאחדות שבין חלקי העם – השמירה האלוקית עלינו נפגעת.

נכוןבחור עצוב
אבל שכחת את החצי השני של המשפט. 
"שוא שקד שומר" - סימן שצריך שומרחתול זמני

"לא בגבורת הסוס יחפץ" - סימן שצריך סוסים גיבורים

"אל תבטחו בנדיבים" - סימן שצריך אנשים גיבורים

"לא בשוקי האיש ירצה" - סימן שצריך כח בשוקיים

 

............

ההשוואות שלך לא נכונותבחור עצוב
נכון. אתה צודק.חתול זמני

סתם, לפי מה?

אני מכיר את הפירוש הזה אבל:

 

– הוא אינו עולה בקנה אחד עם פשט הפסוק

– בוודאי שלא פשט הפרק

– אינו מסתדר עם כל שאר המסרים בתהילים / נביאים

– נגד הירושלמי במסכת חגיגה של "נטורי קרתא"

– די והותר פירושים נגדיים לכך

 

=> אין צורך לומר את המובן מאליו שיש צורך בהשתדלות האדם כבכל מקום שאין סומכים על הנס זאת אמירה פשוטה עד־כדי מיותרת.

 

=> הפירוש של אם ה' שמר עיר אז יפה שמר השומר אינו מסקנת הפסוק כי לא על זה הפסוק מדבר. זה פשוט הסבר שמיישב את הצורך בהשתדלות עם הפסוק. אין שום דרך להבין בפשט הפסוק הזה שהכוונה היא שיש צורך בשומר מבלי לעוות את הפשט ואת ההקשר שלו.

 

"והחל המשורר להזכיר כי הכל ביד השם ולא כפי מחשבות אדם ולא כפי שיפצר במעשיו יתחזק ככל כחו." [אבן עזרא]

 

"אמ' דרך עצה ומוסר לבני אדם שבעת השתדלותם בקנינם אע"פ שההשתדלות טוב מ"מ לא ישים בטחונו בהשתדלותו ולא יחשוב בהשיגו חפצו כי יד השתדלותו עמדה לו אבל הכל מאת האל ית' והוא העירו בהשתדלות והוא הביאו להשיג חפצו וכבר הזהיר זה בתורה באמרו ואמרת בלבבך כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וידעת כי ה' אלקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל (דברים ח יז ויח) ואמ' על זה דרך כלל אם ה' לא יבנה בית ר"ל אם לא יהא ההשתדלות מצדו ומהשגחתו שוא עמלו בוניו בו ואם ה' לא ישמור עיר בעת המלחמה שוא התמיד הצופה להביט הנה והנה אם יבואו בה האויבים כי אין אזהרתו עושה כלום אם מאתו ית' לא תבא השמירה" [מאירי]

 

שיר המעלות לשלמה, השיר הזה ושאחריו נסמכו בכונה, שבראשון יבאר שהשתדלות האדם אין מועיל כל מאומה רק הכל נעשה ונגמר בעצת ההשגחה העליונה, ובסימן שאח"ז יבאר מתי ההשתדלות מועיל, ואופנים אשר יובילוהו אל המטרה הנכונה - אם לא ה' יבנה בית אם לא ילוה אל הבנין עזר אלוה, אך שוא עמלו בוניו בו, ואין ההשתדלות מועיל מאומה, ולא לבד בהוצאת כלל הדבר אל הפועל, שאין האדם לבדו יכול עליה בעמל בלא עזר ממרום, כי בשמירת הדברים שכבר הם עשוים כמו בשמירת העיר הבנויה, גם בזה אם לא ה' ישמר עיר שוא שקד שומר והשתדלות האדם בשמירתה לא יועיל מאומה - ולא לבד בפעולות כלליות כי גם בפרטים: [מלבי"ם]

 

בקיצור לומד התנ"ך הממוצע לא אמור להגיע לפירוש הזה שמשום־מה מחזיקים ממנו פשט מובן מאליו שאין עליו עוררין.

אין לי כח לקרוא הכלבחור עצוב

כל בן אדם שפתח דף גמרא אחד בחייו יודע שמכלל לאו אתה לומד הן.

לא כתוב "אל תשמור בכלל, רק הקב"ה שומר". הפסוק כתוב בצורה מסויימת, ולא בכדי.

הדוגמאות שהבאת בתגובה הקודמת הן לא של לאו והן, ולא רלוונטיות בשום צורה. 

אם אין לך כח לקרוא הכל, איך אתה לומד גמרא?חתול זמני
כשאתה תהיה גמרא, ראשון או אחרוןבחור עצוב
נדבר. לא מוציא כוחות על חתולים. 
אם היית טורח לקרוא היית רואה שהבאתי ראשוניםחתול זמני

ואחרונים...

 

מה אגיד לך, אחלה גישה לחיים. תיהנה בבועה הקטנה שלך.

בכיףבחור עצובאחרונה

רמזתי לפות"ש רמז על דבריו. אם יבין אותו - אחלה. אם לא - גם אחלה.

התשובה הלא קשורה שלך פשוט לא חשובה מספיק בעיני.זה הכל. 

הפוסל, במומוהסטורי
הזחיחות היא שלך. אתה פותח כאן שרשור מבקר, תוך 0 ידע הסטורי והבנה מהותית. האבות המיסדים של ארה"ב באמת ראו בבני ישראל ובעם ישראל את הדגם המבני והמוסרי שלהם. נכון שהפרוגרסבים זנחו את הערכים הללו, אבל רבים בארה"ב (בעיקר בחוגי המפלגה הרפובליקנית), חיים בתודעה כזאת עד היום.

לא שאנחנו חותמים על כל ערך שלהם. הרבה מתפיסת 'בני ישראל' שלהם, עברה דרך התרגום של הנצרות-הפרוטסטנטית על עיוותיה.

אני לא שגריר ארצות הברית בישראל…סיעתא דשמייא1

….  מתי תבינו שאנחנו מתגרים במעצמה שבראשה עומד הפכפך שלא חושב פעמיים לפני שהוא מחליט לעשות מעשה.

אתם עוד תביאו עלינו את החורבן ומרד בר כוכבא ביחד. אתם סכנה לכל יהדות העולם כולל העם בישראל.

ימי בין המיצרים הבאים עלינו לרעה רק מחזקים בליבי את גודל הסכנה .

בעזרת השם אני אהיה בחגים בארץ . רק שלא יבטלו לי את הכרטיס בגלל השטויות שהמנהיגים שלך עושים.

ודרך אגב אני מכיר ההסטוריה שאתה מנסה ללמד.

רוב האמריקאים לא יודעים או לא רוצים לדעת את זה.

אתה קורא את עצמך?!הסטורי
מי שאמר את הדברים, הראויים כשלעצמם, אינו שגריר ישראל בארה"ב, אלא שגריר ארה"ב בישראל. הוא יסתדר עם מי ששלח אותו ואשריו שמוכן להגיד את האמת, גם כשמסתכן בפיטורים.

את החורבן הביאו ברי-קמצא כמוך, שהעדיפו להיות נגד אחייהם ולרקוד מה יפית מול הגויים. אנחנו גמרנו עם הגלותיות.

אני לא מאמין ששגריר אמר דבר כזה בלי אישור מלמעלהמשה

מהקצת הכירות עם טראמפ שיש לנו בעולם אנחנו יודעים שזה איש שמסוגל לשלוח אנשים להגיד דבר והיפוכו. זה בונוס אצלו.

מה אתה רוצהברגוע
מי מתגרה?? שגריר ארה"ב החליט לבד לומר את זה
הוא גם אבגליסט. כשהיה...סיעתא דשמייא1

.... מוסלמי נשיא ארצות הברית עשו מזה מטעמים לגבי נאמנות.

מספיק להתמם ולגלגל עניים.

??ברגוע

כתבת כאן על זחיחות והתגרות באומות, על מי דיברת??

זה התגרות בפירוש.סיעתא דשמייא1
שהאקבי התגרה בטראמפ?ברגוע

זה חדש.. לצאת נגד התגרות של נוצרים בנוצרים..

אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום??

כלום. פשוט...סיעתא דשמייא1

... הפורום בו נאמרו הדברים שם אותנו יחד איתו.

זה בדיוק כמו השמועה שביבי דחף את טרמפ לצאת למלחמה וזה גרם לטרמפ להתרחק מביבי בלשון המעטה.

מי יודע איך יגיב לזה טרמפ. כיום הוא שומע לקטרים יותר ויותר.

אתה חייב למצוא לך תחביבברגוע

במקום לחפש כל הזמן איך להוציא את המתיישבים הצדיקים ביו"ש רע

יש מתיישבים ויש מתיישבים.....סיעתא דשמייא1

... באופן כללי התיישבות מנקרת בתוך אוכלוסיה עויינת לא תורמת לעניות דעתי לשלמות ארץ ישראל. זה רק מבעיר אש.

בעבר עשינו את זה יותר בחוכמה.

האוסטרלים מעולם לא עשו זאת בחכמההסטורי

אולי אם כוונתך שעל המתיישבים לפעול נגד הפולשים מערב, כמו שהאירופאים שפלשו לאוסטרליה נהגו בילידים שבאמת חיו שם אלפי שנים - זאת באמת תהיה חכמה.

אבל בחכמה הם יודעים לפייס את הצצאים....סיעתא דשמייא1

1. בכל מוסד כולל בתי ספר נוסף על דגל המדינה גם הדגל של הילידים.

2. בכל טופס ממשלתי יש שאלה ספציפית אם אתה יליד כדי לתת הפליה מתקנת.

3. שבטים שעל אדמתם יש מחצבים מקבלים תמלוגים.

....ועוד הרבה זכויות .

הכל כדי להמעיט להבות.

כמובן שזה לא דומה אבל מה לעשות  השם שם את הישמעלים בארץ ישראל 

כדי להצדיק את הדברים בפרקי דרבי אליעזר:

"ולמה נקרא שמו ישמעאל? שעתיד הקדוש ברוך הוא לשמוע באנקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"

בפרק ל"ב, המדרש מתאר תיאור נבואי (הנמסר על ידי רבי ישמעאל) ובו חמישה עשר דברים שעתידים בני ישמעאל לעשות בארץ ישראל באחרית הימים. אירועים אלו מתארים בעיקר תקופות קשות של שלטון ומלחמות, כגון: [1, 2]

  • מדידת הארץ בחבלים.
  • הפיכת מקומות קדושים לאתרים עבורם.
  • מלחמות שונות, חרפת רעב ואי-שקט בארץ ישראל לפני בוא המשיח

 

בקיצור הערבים בארץ ישראל זה גזרה משמים שהציונות צריכה לחיות אותה בחכמה דבר שהפסקנו לעשות מאז 1977.

אין לך מושג איך לומדים מדרש אגדההסטורי
ואיך מוציאים ממנו מסקנות (בעיקר איך לא).

אגב, אני בהחלט בעד שנחזור לטפל באויב הערבי בשיטות של בן גוריון:


כיבוש-גירוש-התישבות שמוחקת את שרידי הערבים שישבו שם.

בלי אגב כל ישראלי…סיעתא דשמייא1
… היה בעד הפנטזיה הזאת אבל זה ילדותי לחשוב שמהשהיה אפשר לעשות ב48 אפשר לעשות עכשיו. הטרגדיה היא שבממשלה יושבים אנשים מכובדים שמאמינים שאפשר וגורמים לנו לכל היהודים  צרות בהתבטאויות שלהם כשהם יודעים שזה לא ראלי לבצע את הדברים ועושים זאת כדי לשמר קולות בוחרים בלבד.
גם בתש"ח, היו שטענו שילדותי לחשוב שנצליח להקיםהסטורי

מדינה. האמת - זה היה הרבה פחות סביר, שש מאות אלף איש, רגע אחרי שואה, כשכל העולם הערבי מאיים לעלות עלינו וכל המדינות ה"נאורות" מטילות אמברגו.


לפני שנה וחצי קיבלנו לגיטימציה מנשיא המעצה הגדולה בעולם להגירה של הפולשים בעזה. מנהלת ההגירה לא קמה, רק כי הגורמים ה'משפטיים' עאלק, תקעו מקלות בגלגלים.

בעז"ה, ובהשתדלותנו לקיים מצוות ירושת הארץ, זה יגיע ומהר משחושבים.

אגב, גם היה להם הסבר גאוני למה הם לא יכוליםהסטורי
לקלוט פליטים יהודים הנמלטים מהנאצים:

בוועידת איוואן שהיתה אמורה למצוא פתרון לפליטים, לכל מדינה היה תירוץ למה היא לא יכולה לקלוט. כשהגיע תור אוסטרליה, התשובה היתה : "אין באוסטרליה פליטים ולכן גם לא התעוררה בה בעייה של גזענות , אך אם יגיעו פליטים יהודים תתעורר בעיה שכזו , ואין האוסטרלים מעוניינים בזאת."


במילים אחרות - אין אצלינו יהודים, אז אנחנו לא שונאים אותם. שבני הגזע הנחות הזה ימשיכו למות בגרמניה ואנחנו נגלגל עיניים, שאנחנו מאוד הומניים ונגד גזענות.

חחחח מזכיר לי טיעונים של שמאלנים:קעלעברימבאר

" אנחנו יודעים שמדינה פלסטינית תהיה אסלאמיסטית דקטטורית עניה שתדכא את אזרחיה ותגרום להם סבל יותר ממה שהם חווים עכשיו , אבל לפחות אנחנו לא נעשה להם כיבוש"

סיבה מצוינת לכך שתשתוקנקדימון
השגריר צודקאיתן גיל

האבות המייסדים של ארצות הברית שאבו מן היסוד היהודי התנכ"י, ועלה רעיון לאמץ את השפה העברית, שירד מן הפרק בשל דלילותה של השפה העברית באותם הימים. כנגדה עלתה הצעה להפריד את המדינה מהדת, מכל דת, והיא התקבלה בסופו של יום.

כך ואחרת, לארצות הברית של אמריקה אין שפה רישמית, ונכון להיום האנגלית אינה שפה רשמית. העברית נפסלה כאמור, והיא אולי עוד תשוב.

שטרות הכסף בארצות הברית נושאים עד היום שם שמיים, ולא בכדי.

הבעיה בארצות הברית היא נחילי הארבה הפרוגרסיבי שמשתלטים עליה 24/7, ואם לא די בכך הם מקבלים חיזוק מן השרץ הקפלניסטי המקומי שמכסה את עין הארץ, ומתפשט במהירות האור אל מעבר לאוקיינוס.

אם מטרת הגעתך ארצה היא בהשראת המרגלים מפרשת שלח, אז במטותא, השאר במקומך. לא מעוקצך ולא מדובשך.

כן בעל הבית . סליחה שלא בקשתי ראשות.סיעתא דשמייא1
רשות ולא ראשותאיתן גיל

אתה לא מקורי, כל הדר בחו"ל מרשה לעצמו לירוק עלינו, ואין שום סיבה שתנהג בשונה מדף המסרים של קפלן 

תתבייש....סיעתא דשמייא1

....כאחד שעדין חי את הטראומה של בונדי ביץ  ששניים נהרגו חצי מטר משמאלו  ואחד נפצע חצי מטר מימינו

כדאי שתבין שיש שותפות גורל לכולנו!!!!

אחרי כשלון מרד בר כוכבא כל היהודים בעולם סבלו.

כאן בארץ נרצחו יותר אנשיםאיתן גיל
ועדיין זו ארצנו, וכאן נהיה, ולא בארץ נוכרית
היא ארצם של כל היהודים בעולם.סיעתא דשמייא1
Interbeingנקדימון
בלי היסוד היהודי אכן לא היתה אמריקה, כיקעלעברימבאר
אמריקה נוסדה בגלל ההומניזם של עידן האורות. שקיבל השראה מהתנך.

לא יודע מה היה קורה אם האמריקאים לא היו מורדים בבריטים. איזו מדינה היתה כיום שם

זה ממש לא מעניין את רוב האמריקאים ולכן...סיעתא דשמייא1

...להתנצח אתם על זה ממש זה לא מועיל.

את אוהבי ישראל בארהב, כןקעלעברימבאר
וגם את האוונגליסטים.

הם יודעים שלעם ישראל יש בשורה לעולם

ברור. אני פוגש אותם יום יום כאן גם כן…..סיעתא דשמייא1

….זה מחמם את הלב , מעודד ומביא תקווה . אבל לצערינו הם לא הרוב האלקטורלי. בנינו גם בישראל הימין האמיתי אין לו רוב אלקטורלי . זה שהליכוד תאב שלטון וחיבר אותם אליו יחד עם הדתיים ונתן להם להיות דומיננטיים עשה את ההבדל.

אז כמו שהדתיים בגלל הליכתם עם הליכוד קבלו לאחר השביעי באוקטובר את המכה על ידי כך שהם כרגע בפוקוס לגבי הגיוס ימין מקבל בממשלת הליכוד חוסר בטחון בכל הגזרות וצונמי מדיני בכל העולם.

תקציבים ומשרות אמנם יש אבל

השגים אמיתיים אין ממש.

זאת המציאות לצערי.

הכי טוב לחפש בעצמנו מידע, ככה מפילים תעמולהנקדימוןאחרונה

תתחילו בשיחה הזו גוגל שמשכה עבורי מידע מרחבי התקשורת האמריקאית:

https://share.google/aimode/cv99KlHn7Uvo3E155


וגם תבקרו כאן Top Republican decries Trump’s Iran deal: ‘Reagan is rolling over in his grave’

וכאן https://edition.cnn.com/2026/06/18/politics/republicans-trump-iran-agreement-congress

וכאן https://www.washingtonpost.com/politics/2026/06/18/parts-trumps-iran-deal-sharply-criticized-by-some-key-republicans/

 

מה תגלו? שמי שצריך להצדיק את עצמו זה טראמפ והסגן הקתולי שלו. 

למה טראמפ התהפך מול אירןאיתן גיל

הוא טעה?

הטעו אותו?

כולי האי ואולינקדימון
מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

אבל, בהנחה ש, כלומר אם, ואני מתכוון להתנות את הדברים שלי באופן ברור, אכן ייחתם הסכם כניעה ללא אף שפן בכובע או טריק בשרוול אזי הייתי אומר שמישהו שם עוד כמה דברים במטוס הקטארי שטראמפ קיבל במתנה.


העובדות לגבי איראן לא השתנו, ההשלכות של כניעה לאיראן הן הרות גורל על המערב כולו, על אמריקה, על ישראל, על המחשבה האילאסמית, על המסקנות של סין ושל רוסיה (וגם של צפון קוריאה), על העולם הערבי - הכל נשאר זהה, אז מה קרה לטראמפ? המישור הרוחני "לב מלך ביד ה'" אבל במישור הארצי זה נראה לי דבר פרסונלי לחלוטין כלומר שתלוי במשהו שקשור בטראמפ עצמו.


אבל כמו שפתחתי ואמרתי: מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

הוא לא חשב שיסגרו את מיצרי הורמוזברגוע
איפה כל הגנרלים שלו.איתן גיל

אם היה מפציץ אותם 24/7 עד שיתחייבו לשמור על מיצרים פתוחים, האמינות שלו היתה מרקיעה לשחקים במקום יורדת לטמיון

הוא אוכל עכשו את מה שבישל, וגם אנחנו.

ובעיקר אנחנו.

שאלה טובהברגוע

לא בטוח שהיה עוזר להפציץ אותם בלי הפסקה כי הם עקשניים, אבל כן היה צריך להתכונן יותר טוב לאפשרות שהם ינסו לחסום את הורמוז

אי אפשר היה להפציץ אותם 24/7 כי הם כבר הצליחוכמו🐌תמס

להבעיר את שדה הנפט של אחת המפרציות ואיימו להבעיר את כולם.

הוא היה צריך במכת הפתיחה להשמיד את הגרעין עם הרבה אמהות של כל הפצצות ולא עם כמה בודדות. ואז מההלם הם היו יורדים על ארבע. אבל הוא פחד. הם איימו לפגוע במתקני ההתפלה של המפרציות ושכולם ימותו מצמא. אי אפשר לנהל מלחמה כשאתה מפחד מהאויב ולא מוריד לו את האאש. והראש פה זה הגרעין, לא הנפט.

אפשר היה לייצר שטח סטרילי ברדיוס 500 ק"מ מהמיצריםאיתן גיל

אבל טראמפ ההפכפך התהפך פעם נוספת.

כמו סטייק.

אולי הוא חשב על זהכמו🐌תמס

אבל האמין שמאורע כזה ייצר קואליציה של המערב, דהיינו נאטו תצטרף, והמפרציות יואילו לעזור.

נאטו לא רצתה לשלוח אפילו שולות מוקשים שלא לדבר על לאבטח ספינות.

והמפרציות, עצרו אותו מתלקוף והתחיחו לשלם מליארדים פרוטקשיין לאיראן. זה הרס את הסנקציות והסגר שהוא יצר.

לא נותרו לו הרבה ברירות לפתוח את הורמוז. אם היה מפציץ את האי חארג האיראנים כבר הודיעו שיפציצו את שדות הנפט של המפרציות. והוא נבהל - הוא מצא את עצמו בעמדת הדביל שהרס את כלכלת המערב, ורצה להחלץ מזה בכל מחיר. והאיראנים גבו את כל המחיר.

קודם כל - המילה האחרונה עוד לא נאמרההסטורי
בנתיים, כל הסיפור הוא הארכת הפסקת האש לצורך מו"מ, אמנם בתנאים שפחות מחזיקים את הרגל על הצאוור שלהם וחבל שכך - אבל האפשרות לחזור ללחימה, קיימת. אני מצטרף ל @נקדימון, בזה שטראמפ כבר כמה פעמים היה נראה שהוא הולך למו"מ גרוע, כשבפועל התכונן ללחימה.

אחרי שאמרנו את זה, מסכים שאיך שהדברים נראים נכון לכרגע - טראמפ נשבר וויתר על כל מה שהציג כקווים אדומים בוהקים.


הרושם הוא שהוא עם כל זה שאינו פוליטילקלי-קורקט כמו יריביו במפלגתו ומחוצה לה, הוא עדיין חושב בראש מערבי-חילוני-מודרני, ולא העריך נכונה את כח העמידה של אומה בת שלושת אלפים שנה ועם אמונה דתית פונדמטליסטית. כמי שכבר עשה כמה עסקאות מוצלחות בחיים - היה ברור לו שאחרי שערפנו את רוב ההנהגה ופגענו להם קשה בכלכלה, הם יבינו שהצעד ה'הגיוני', הוא להסכים ל'עיסקה' בתנאים שלו. ממילא, אין צורך והצדקה לגרום שם הרג מיותר והרס שיגרום לאזרחים התמימים לרעוב.


בגלל זה הוא עצר, פעמיים, את המתקפה כשהם היו קרובים לקריסה במחשבה שעכשיו הם יסכימו לעסקה, מה שיותר אלגנטי מבחינתו מלהשמיד מדינה (אגב, בדיוק כמו שעיסקת החטופים הראשונה הגיעה כשחמאס היו על סף קריסה ולוחמים שלהם סירבו להלחם. לולי הלחץ הציבורי המטורף בנושא - הנצחון המוחלט בעזה היה מגיע בסביבות חנוכה תשפ"ד). הוא רק לא לקח בחשבון את כח העמידה שלהם. יותר מזה, המצור על הורמוז היה גאוני - הם כל יום דיממו מאות מליוני דולרים, עוד כמה שבועות היו קורסים כלכלית. רק ששוב מתברר שהמערב השבע פחות מסוגל לעמוד בעליית מחירי הדלק, מאנשי האמונה (המעוותת) כשהם רעבים ללחם.

מתי באמת נדע שהופקרנו לגורלנו?נקדימון

ביום שתרד הפקודה להסיג את הכוחות בחזרה לאמריקה.
 

אבל אם נהיה כנים, אחרי 39 פעמים שהוא איים בחודשיים האחרונות ולא עשה כלום, אני כבר נוטה להאמין שטראמפ הגדול הוא הרבה יותר קטן ממה שיש בחלון הראווה.

 

אבל גמו שאכן כבר אמרתי, קל לפטפט. מניסיון העבר אי אפשר ללמוד כלום, מהכתבלבים השונים אפשר ללמוד פחות ממה שאפשר ללמוד מהניסיון, ולכן נותרנו רק עם תחושות ומשאלות לב. 

זה לא המערב השבעסודית
בשבוע האחרון המפרציות עלו לרגל לאיראן לשלם פרוטקשיין. כל הסגר הכלכלי שלו ירד לטימיון. הוא מצא את עצמו ללא שום מנוף.לחץ מולם. אלא אם היה מתגבר על הפחד להפציץ אץ האי חאג. אבל כל הזמן הם איימו שישרפו את כל המפרץ ו אמין להם
השאלה היאזיויק
איך הוא לא צפה את חסימת מיצרי הורמוז
הורמוז שבר אותוזיויק
כסף (מהקטארים?)סודית

לעניות דעתי

 

 

כי הייתה אפשרות להמשיך עם המצור עוד חודשיים. הכלכלה העולמית הייתה נקלעת למיתון? היה יכול להפציץ גשרים כמו שאיים והכל היה נראה אחרת.

ברור שרק הורמוז מעניין אותו, אבל היה יכול להלחם קצת יותר. בלי מגפיים על הקרקע. 

 

אבל אז היינו מודים לטראמפ המשיח ואמריקה הגדולה שהצילו אותו

 

 

בקיצור, זאת הסיבה:

"אשור לא יושיענו, על סוס לא נרכב, ולא נאמר עוד אלוהינו למעשה ידנו, אשר בך ירוחם יתום". 

כה אמר ה' למשיחו לכורשנקדימון

לא ברור לי למה את מחליטה בשביל עם שלם איך הוא תופס את המהלכים בעולם. תחליטי בשביל עצמך בלבד. את כנראה היית אומרת שאלוקים לא שותף להצלחה ולניצחון.

אל תדברי בשמנו.


את מחליטה בשביל נציגי הציבור הדתיים והחרדיים שיש בממשלה.

את מחליטה בשביל המוני חוזרי בתשובה ומתחזקים במהלך 3 השנים האחרונות.

את מחליטה בשביל אלפי חיילים שמבקשים ציציות לפני שיוצאים לקרבות.

את מחליטה בשביל ציבור דתי וחרדי ענק.


על סמך מה את מחליטה את הקביעות ההבליות האלה?!

מה?סודית

לא הבנת אותי בכלל.

אם טראמפ היה פותר לנו את בעיית איראן ברור שהיינו אומרים שהוא שליח ה'.

אבל הוא בגד בנו.

במה ההתחזקות ולבוש הציצית סותר את מה שכתבתי? ערב הגאולה יש שיבה אל ה'. וכן. אנחנו במצב שאין לנו על מי להישען חוץ מהקב"ה. הוא מזריח מאות מליארדים לאויב הכי חזק חזק שלנו שמקיף אותנו סביב עם הפרוקסי שלו, והם כולם צוהלים ושמחים, רק אנחנו שואלים להיכן נלך ונבוא. 

באמת לא הבנתינקדימון
בתגובה עליה הגבתי כתבת שהיינו אומרים שטראמפ ואמריקה הם אלה שהצילו אותנו. את באת שם לקטרג על עם ישראל.
אני בחיים לא מקטרגת על עם ישראלכמו🐌תמס
תסתכל בעיניים טובות ותראה בעצמך
הוא מתכוון אליסודית
הוא חושב שאם אמרתי שהיינו רואים בטראמפ מושיע זה אומר ששכחנו את הקב"ה. וזה לא מה שאמרתי. אני אמרתי שהקב"ה רצה שנרים עיניים רק אליו. לא דרך שליח. אולי לא כתבתי מספיק ברור
יש פה מהלכים גאונייםש.א.צ

איך זה שכל פעם אנחנו שוב פעם אוכלים את מה שטראמפ וביבי מספרים לנו דרך התקשורת בכזאת תמימות?

כמה פעמים האמנו שהם רבו והם בכאסח ואז פתאום תקיפה מטורפת באיראן עם שיתוף פעולה מדהים בין טראמפ לביבי?

כמה פעמים היינו עוד שנייה בהסכם ואז קרה משהו מפתיע ובלתי צפוי?

עובדים עלינו ומסובבים אותנו דרך התקשורת

כל מה שיש בתקשורת קחו בערבון מוגבל

נחיה ונראהכְּקֶדֶם
גם הגירוש מעזה והבריחה מלבנון היו גאונייםאיתן גילאחרונה
איזו בושהרועישםטוב

 

 

 

איזו בושה, להיות חתום על אותו מסמך עם ארכי רוצח מרושע. 

איפה הימים שלא עושים משא ומתן עם טרורטיסטים.

כל המשים ליבואריק מהדרום
כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא, לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים, 'כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם'. ועוד ציוו ואמרו, 'אל תעשם עטרה להתגדל בהן ולא קרדום לחפור בהן'. ועוד ציוו ואמרו, 'אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות', 'וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון'. וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות.
אם הבעל עשה צבא או קיבל פטור חוקי מקבל גם היוםמשה

אולי יעניין אותך