תרחישים אפשריים להבאבינייש פתוח

ביבי מודח מראשות הליכוד ויש ממשלת אחדות עם רוטציה. סיכוי אפסי לחלוטין.

כחול לבן מתפרקת ויש ממשלת ליכוד גנץ חרידים. לא קרא לפני כן לכן סיכוי קלוש.

הליכוד וכחול לבן נכנסים למו"מ על אחדות, הליכוד דורשים רוטציה כחול לבן מסרבים, (ביבי תחת חקירות) ואז יקרה אחד מהשניים:

  • ליברמן מודיע שנכשל בניסיון להקים ממשלת אחדות ונכנס לקואלציית ימין כמו גדול
  • בחירות פעם שלישיתעצבניעצבניעצבני
בחירות פעם שלישית. אנחנו לא המדינה הראשונה שזה קרה להסודית
ספרד וזה לא מעודדהסטורי
למה לא מעודד? אני חושב שהם נהנו מהצמיחה הכי גבוהה בעשורספק


לפחות זה אומר שתוכנית המאה תדחה עוד ואולי אפילו תגנזברגוע


תגנז, כשגנץ יסכים לשבת עם נתניהו, יגיע המשיחסודית


מה יעזרו בחירות מחודשות, כשהמנהיגים דבוקים לכיסאות?shaulreznik

ביבי "אני ואפסי עוד" לא ייתן לח"כ אחר בליכוד להחליף אותו. הרב פרץ לא יזוז אף הוא, כי הרבנית לא תיתן לו. השמאל ימשיך לעודד את הערבים להצביע, ש"ס תפיק סרטון נוסף עם פיוטים מבית אבא ותקבל עוד מנדט. זהו, לא מסתמן שינוי לטובה.

זה רק אם השמאל לא יצליח להרכיב ממשלהסודית
את נתניהו השמאל מתכוון להזיז באמצעות כתב האישום
הרב פרץ יודח בפריימריז בבית היהודי.
יש לקוות שממלא מקומו לא יהיה טהרן יפה נפש, כי מתקומה לא תבוא הישועה
המצב הנפשי של הנהגת המפד"ל קשה מנשואshaulreznik

גם אם יהיו פריימריז, הם יצניחו איזה מועמד מקורי במיוחד, כמו לפני חצי שנה:

ראש השב"כ לשעבר יעמוד בראשות הבית היהודי? - סרוגים

זה כשלא היה שייך לעשות פריימריזהסטורי
בן גביר הרס הכל עם הגאווהיהודי קטןן

בן גביר פושע..

עוצמה יהודית חבורה של מפגינים בשקל...

סמוטריץ הרס הכל עם הגאווה שלוצדק משמים נשקף
אופיר סופר היה מוכן להתחלף עם בן גביר.
סמוטריץ מנע
הפסדנו דו ספרתי בגלל סמוטריץ
והפסדנו את הבחירות
הבל הבליםיהודי קטןן

ב"ה

 

בן גביר רצה מראש לרוץ לבד הוא חושב את עצמו מלך העולם ...

הוא והחבורה שלו הם בדיוק כמו מפלגת נ נח הרבה הרבה רעש וצלצולים  ואפס עשייה 

 

מפגינים טובים וחוץ מזה הם כלום

כולם יודעים את האמתצדק משמים נשקף
בבחירות הבאות שקד ובנט בליכוד
סמוטריץ יכרע וישתחווה בפני בן גביר. רק שלא יאבד את הכסא
לא יכרע ולא ישתחווה.מחליטים!!

אתם כאלה קטנוניים. נקמניים.

כשאדם שם את עצמו בעמדה הכי ערכית כביכול מצופה ממנו בד"כ לקצת יותר גם בתחום המידות..

תשארו עם עצמכם ודי.

סמוט מפחד מבן גביר, שם אותו בכיס הקטןסודית
אבל גם במחיר הפלת ההתיישבות הוא לא יכרע ולא ישתחווה. מסכימה איתך. הכל אגו
הגשר היחיד שיכול לאפשרמחליטים!!

לנציגי עוצמה להכנס לכנסת אי פעם אם בכלל הוא סמוטריץ'. חוץ ממנו אף אחד לא מעוניין בהם.

לטובתם כדאי שלא יהיו כפויי טובה. מי שעמד לצד הנציגים שלהם כשרצו לפסול את בן ארי ובן גביר היה סמוטריץ ובן גביר  אמר זאת בקולו. 

אפשר לטעון טענות אבל הצורה שתומכי עוצמה מתבטאים ומתנהגים ובראשם בן גביר.. 

אם אף אחד לא מעוניין בהםאקאי נצחוני

והיחיד שכן "מוכן" לתת להם רק מקום ריאלי אחד במקום ה-2 מינימום שמגיעים להם, למה אתה וחבריך עסקתם בחודש האחרון בהתבכיינות עלובה ומעוררת רחמים על עצם הריצה של עוצמה?

מה אכפת לכם שהם רצים לבד, הרי אתם לא באמת רוצים אותם?

 

קחו טיפול פסיכולוגי נאות לדיסוננס הקוגניטיבי שלכם.

חשבת על זה שאיכפת לו מה יעלה בגורל ארץ ישראל?מחליטים!!

יש הרבה מצביעי עוצמה שיצביעו לסמוטריץ אם בן גביר לא יתמודד. הקולות האלה הלכו לפח והימין הפסיד.

 

הסגנון שלך..רפואה שלמה.

תהיה רגוע, אף תומך עוצמה לא יצביע לננס הנכלוליאקאי נצחוני

גם אם יצמידו קורנט לרקה שלו. את הקולות האלה אתם יכולים להציל רק ביחס ראוי ומכובד כיאה לסיעה שמקבלת 83,000 קולות. לא רוצים? לא נורא. עוצמה תמשיך לרוץ בכל מערכת בחירות עד שתצליח לעבור. יש לה מסר ייחודי וברור שאין לעסקני מפז"ל ותקומה

בהצלחה בפעם הבאה, דברוסודית
קודם עם המועמד החדש שיביא הבית היהודי.( אחרי שהרב פרץ יאבד את התקווה להיות שר החינוך.)
אין סיבה שתאלצו לרוץ לבד פעם אחר פעם.
שבת שלום
אתה עצמך, הודת שלא הצבעת לאיחודהסטורי
כך שאין שמונים אלף...
ו..? היתה הוה אמינא שאצביע למקום 7 באיחוד?אקאי נצחוני

תלמד לקרוא. יש 83,000 מצביעים שיצביעו כולם כאחד לאיחוד במידה ועוצמה תקבל יחס הוגן ולא משפיל. ויחס הוגן = 2 מקומות ריאליים. 3,6 בתור מינימום. בכל מקרה אחר תומך עוצמה שיצביע לאיחוד הינו אידיוט מושלם.

כל המכנה שם לחברו אין לו חלק לעולם הבא. מכוון אליךעם הארץ
אכפת לנו מעם ישראל, מארץ ישראל ומהתורההסטורי
כששמונים אלף קולות של אנשים שלפי דעותייהם יכלו להועיל - נשרפו, זה עצוב.
שטויות.אריאל יוסף

אופיר סופר היה מוכן בכמה תנאים שבן גביר לא היה מוכן לקבל.

אחר כך הוא טען שבצלאל הפיל את זה.

 

עוד שקר מיני רבים של איתמר.

מה התנאים? אולי תגלה לנוחיובי

שנדע אם התנאים האלו היו כל כך חשובים שהצדיקו את הזריקה שלהם למספר 8

אם תזלזל פחות, אולי יהיה חשק לענות לך יותר.אריאל יוסף


לא משכנע ההתחמקות...חיובי

בנתיים מי שזילזל וממשיך לזלזל זה בצלאל...

ידידי, אני חושב שזלזלת בי כאן מספיק בשבועות האחרונים.אריאל יוסף

אבל אצל אנשי עוצמה המילה "טעינו" לא קיימת.

 

הוכחתי כאן בעבר שאני יודע יותר ממה שאני כותב

(לדוגמה: מה התנהל במו"מ בין איתמר לבצלאל, לפני שפורסם כאן -

הן ההסכם המזויף והן המהלכים שקדמו לחתימה עם הימין החדש).

 

אבל היחס שלך לא עושה לי חשק להשקיע ולשבת לכתוב.

אז ככה:חיובי

א. ראשית, איני מאנשי עוצמה, למרות שהצבעתי להם.

 

ב. לא זילזתי בך. היה לנו ויכוחים נוקבים. אם נאמרו דברים חריפים במהלך הויכוח והרגשתי שחרגתי, ידעתי גם להתנצל. אין לי שום דבר אישי נגדך. מותר היה לי להעלות תמיהה מה עומד מאחורי ההתקפות שלך הבלתי פוסקות מול עוצמה (שאינם נפסקות גם אחרי הבחירות). זו החלטה שלך, אם לראות את זה כזלזול אישי או לא.

 

ג. השאלה שלי היא בשיא הרצינות. מה הם אותם תנאים, שאי ההסכמה אליהם, הצדיק להציע לעוצמה רק מספר 8, בשעה שברור מעל כל ספק, גם אז, ועל אחת כמה וכמה היום, שמגיע לו מקום 3 או 4, ואפילו מקום 6 שאיתמר הסכים, זה היה ויתור בשבילו, מבחינת הצדק (אני אישית הייתי ממליץ לו לקבל את מקום 8, אבל אם מדברים על הצדק, ברור שאיתמר צודק בויכוח איזה מקום מגיע לו).

כמה פעמים אפשר לחזור על הצ'יזבט של מקום 8?הסטורי
הציעו לו מקום 4/5 וגם מקום 8. התחייבו שגם במקרה של איחוד נוסף, הוא לא ידחק משם. הוא העדיף למרוח את הזמן. אחרי שנאלצו לחתום עם בנט, מה שנשאר זה 8.
לא זילזלת...אריאל יוסף

רק "שכחתי שאתה נביא"*10 +

"חשבתי שאתה פועל לשם שמיים אבל כנראה שלא" (אני לא נביא, אבל אתה בוחן כליות ולב...) +

"אתה עובד בשביל ימינה" (למה שישלמו על עבודה אחרי בחירות?!) +

"אם תכתוב את זה עם כמה קווים זה לא משכנע" +

"אם הייתי משקיע חצי מהאנרגיה הזו להביא את המשיח הוא היה בא ממזמן" +

"ראיה מפלגתית צרה" +

"אתה זה שמגויס" +

"אתה שכיר מקלדת של ימינה" (אני מבין שאתה עוקב אחרי חשבון הבנק שלי)
 

אני "ניהלתי קמפיין" בפורום נגד עוצמה כשהיה ברור לי - והוכח שצדקתי -

שיש כאן רק נזק ואין סיכוי שהמהלך הזה יביא תועלת,

כשאחרים טענו "לשכנע 100,000 קולות בטוחים בעוצמה שלא להצביע אליה?"

(לאן נעלמו מאה אלף הבטוחים הללו? כמה "לא בטוחים" נוספו לתוצאה שהתקבלה?)

"השטח מוכיח שעוצמה עוברת"

ועוד כמה מהסוג הזה.

 

אתה מוזמן לעבור על הכרטיס האישי שלך,

ולבדוק כמה מההודעות שלך בחודש האחרון עסקו בזלזול על פסים אישיים.

על חלק מהמשפטים הללו, התנצלתיחיובי

היה מן הראוי שתצטט גם את ההתנצלות.

חלקם נכתבו בעיקר מתוך כאב. אני כואב את המצב שהגענו אליו.

אני עדיין חושב שכל מה שהיה יכל להימנע, וגם התוצאות היו אחרות, אם לא היה הסתה נגדם. יש לי עוד מה לכתוב, ואולי אכתוב בהמשך, לגבי הכוחות שעמדו כאן מאחורי המלחמה בעוצמה.

לצערי, זה לא היה לשם שמים. אני יודע זאת מידיעה ברורה.

 

יתכן וכל כוונתך באופן אישי היתה לשם שמים. אבל הכאב שלי יצא עליך, בתוך אחד שעמד כאן בפרץ ורק דיבר נגדם.

 

בכל אופן, אני שוב מתנצל ומבקש סליחה אם פגעתי.

חלק מהמשפטים שכתבתי היו יכולים להיות מנוסחים אחרת.

הערב הולכים להגיד סליחות מהקב"ה.

זה לא פחיתות כבוד בשבילי, לבקש ממך גם סליחה באופן אישי.

 

 

 

 

 

 

 

 

על חלק די קטן...אריאל יוסף

אבל ההתנצלות התקבלה.

 

גם אני כואב את המצב הזה לא פחות ממך.

 

הסברתי במקום אחר באריכות, וגם הבעתי אמפתיה:

סליחה מראש על האריכות... - אקטואליה וחדשות

 

היו לי התכתבויות ושיחות נוקבות (לפני ואחרי הבחירות) עם מרזל ובן ארי על המהלכים שהביאו את עוצמה למקום הזה (האחרונה בליל שישי האחרון).

 

אני חושב שההצעה של 4,8 שהוצעה להם בסיבוב הקודם היתה מידתית ביחס לקולות שהביאו לאיחוד הימין.

היא היתה הוגנת וצודקת וחבל שאנשי עוצמה לא שמעו לי ודרשו יותר.

 

הפילוח שפורסם כאן מראה שצדקתי: עוצמה לקחה מאיחוד הימין כרבע מכוחו.

 

הקולות האחרים שקיבלה הפעם הם קולות שלא הביאה לאיחוד וממילא לא היה נכון להעניק לה מקום על פיהם.

 

גם בסיבוב השני עשיתי ככל יכולתי כדי שעוצמה תיקח את מקום 4 המשוריין שהוצע לה (ולו כדי לתקוע את בנט),

ותקבל נציג נוסף בנורווגי.

 

היא סרבה שוב ושוב, טיפסה על עצים, דרשה דרישות מופרזות ביחס לקולות שהיא מביאה,

ונדחקה למקום ה-8.

 

בניגוד לפעילים אחרים של עוצמה שעבדו כדי לדחוף אותה שוב ושוב על עצים גבוהים יותר ויותר,

אני ניסיתי להוריד אותם אל קרקע המציאות ולהבנה שגם אם מגיע להם יותר -

אין ביכולתם להשיג יותר מהצעות אלו.

 

פוליטיקה היא אומנות האפשר.

במקום לקחת מה שהם יכולים להשיג, הם דרשו עוד ועוד ונותרו ללא כלום.

 

אני מקווה שילמדו את הלקח, ומבין שכנראה לא ילמדו.

יש לי יותר מדי ניסיון איתם. כדאי לך ללמוד ממנו קצת.

לא יזיק גם לך להתנצלסודית
בגלל הטפשות של הסיסמא שלך 'רק אל תצביעו לעוצמה' יש מצב שאבדנו 4 מנדטים.
הברחתי לעוצמה 70 אלף קולות שחסרו לה?!אריאל יוסף

אפילו אני לא עף ככה על עצמי.

 

מקסימום הצלתי כמה עשרות או מאות קולות שלא ילכו לפח, וגם זה בהגזמה.

 

היא היתה רחוקה מאוד מאוד מלעבור גם בלעדיי.

ליבית כאן שנאת חינם מיתרתסודית
ואחוזי ההצבעה בהתיישבות היו נמוכים. אלו שלא רצו לצאת להצביע לימינה /ליכוד/ ג', למי רצו?
למה לא יצאו להצביע לימינה???
עדיף היה שיצביעו
את מפריזה מאוד בכוחן של ההודעות שלי כאן גברת.אריאל יוסף


למען האמת חסרו לה כ61 אלף, אבל בגדול אתה צודק.עם הארץ
אם אנשים היו מודעים למספרים, אולי לא היו מתפתים להצביע עוצמה. הרבה הוטעו ע״י הסקרים, שלגבי עוצמה תמיד רחוקים מהמציאות.
60 אלף. אבל זה לא באמת משנה.אריאל יוסףאחרונה

המספרים ברורים, והיו ברורים כשאיחוד הימין - שכלל לצד עוצמה את המפד"ל ותקומה - גמר חצי מנדט בערך מעל אחוז החסימה.

 

אנשים פשוט לא חושבים ולא בודקים.

 

ואגב סקרים - הסקרים שנתנו להם את התוצאה הנמוכה ביותר (1.8-1.9%) מסגירת הרשימות ועד הבחירות,

היו הקרובים ביותר למה שקיבלה בפועל: 1.88%

   
את באמת מעלה על דעתך ששבעים אלף אישהסטורי
נוספים התכוונו להצביע עוצמה, והיו עושים זאת לולי הקריאה לו להצביע למפלגה שלא עוברת?!

אני די משוכנע, שעל כל אחד שהשתכנע, היה לפחות אחד שהשתכנע מהקמפיין של עוצמה בשת"פ עם השמאל והתקשות, שהיא כן עוברת והצביע כדי להעביר אותם, וכך איבדנו מנדט נוסף לימינה/ליכוד ואולי אפילו לשניהם.

אבל אם הצלנו כמה מאות או אלפי קולות מהפח (אין מצב שהיו עוד חמישים אלף) - והיה זה שכרנו.
אני מעלה על דעתי,סודית
שאם היו 100% הצבעה בהתיישבות - וככה צריך היה להיות בכזאת מערכת בחירות
היו עוד 70000 קולות.
ואני בטוחה שהם לא שייכים לאף מפלגה שעברה, כי אחרת היו פשוט מצביעים לה
ואני מניח שהקולות הללו היו מתפלגים כמו הקולות של אלו שהצביעואריאל יוסף

הם גם יכלו להצביע לועצמה ולהעביר אותה.

לא עשו זאת.

 

למה?

שאלי את איתמר למה המצביעים שלו לא הגיעו לקלפי.

אולי הם קצת פחות "שרופים" עליו כמו שהוא רוצה לחשוב.

 

אין בהתיישבות בשום אופן עוד 70 אלף קולות שלא הצביעו.

שכחי מזה.


מוזמנת לעבור ולבדוק אחוזי הצבעה וכמות מצביעים.

כתבתם כאן מה היו אחוזי ההצבעהסודית
תהיו בריאים.
חשבון נפש זה לשני הצדדים.
את מוזמנת לבדוק מה היו אחוזי ההצבעה ביו"ש.אריאל יוסף

אתן מדם של יישובים "אידאולוגיים" שיש פוטנציאל שיצביעו לעוצמה:

יצהר - 80.72. 130 מצביעים לא מימשו את זכות ההצבעה (58% הצביעו עוצמה).

 

אלון מורה - 78.76. 196 מצביעים לא מימשו את זכות ההצבעה (18.87% הצביעו עוצמה).

 

בת עין - 69.77. 260 מצביעים לא מימשו את זכות ההצבעה (18% הצביעו עוצמה).

 

איתמר - 76.4. 135 מצביעים לא מימשו את זכות ההצבעה (26.9% הצביעו עוצמה).

 

הר ברכה - 86.61. 151 מצביעים לא מימשו את זכות ההצבעה (12.92% הצביעו עוצמה).

 

קרית ארבע - 71.3. 1357 מצביעים לא מימשו את זכות ההצבעה (23.18% הצביעו עוצמה).

 

גם אם כל אלו שלא הצביעו היו מצביעים עוצמה, אין כאן אפילו 2,500 קולות נוספים.

 

את מדברת על 70 אלף קולות?!

 

לעוצמה לא היה שום סיכוי. כמו שהיה ברור לכל אורך הדרך.

וסביר שחלקם כן הצביע במעטפות כפולותהסטורי
זניח. לא שונה מהשיעור בשאר האוכלוסייה.אריאל יוסף


בהתישבות, כמו בכל מקום אחר, יש יותר פעילים ופחות פעיליםהסטורי
יש מיעוט קטן שהתיאשו מהציונות והם בעקרון לא מצביעים. אם מישהו יכול לשכנע אותם להצביע, זה רק אלו שכמעט כמוהם - אנשי עוצמה. הם ממש לא התפעלו מנתניהו או סמוטריץ' ולא היו טורחים להצביע לולי ה'לא לזרוק קולות'.

יש עוד מיעוט קטן שלא הצביע/שם פתק לבן מחוגי הר המור. הם בחיים לא היו מצביעים למפלגה של עולי הר הבית (ורובם כן הצביעו ג').

חוץ מזה, יש בהתיישבות מכל המגוון, חבל שלא הצביעו, אבל אין מצב שהיו עוד 70 אלף מצביעי עוצמה.

כן יתכן, שלולי ההרפתקה שסופה ידוע מראש של עוצמה - היה עוד מנדט לימינה ועוד מנדט לליכוד, קריטי למצב הגושים כעת.
אגב - אם מקבלים 7 בלי איתמר -אריאל יוסף

כמו שקיבלו בסוף - הגיוני להציע לו מקום 8.

אם תביא מנדט - תיכנס.

לא תביא - תישאר בחוץ.

 

אין סיבה שיחלקו איתו את מה שמקבלים בלעדיו ושייכנס על חשבון קולות שאחרים מביאים.

הגיע זמן סליחותסודית
מה נאמר, מה נדבר ומה נצטדק
האמת שלאו דווקא שליברמן יגלה אחריות. אולי זה דווקא גנץבינייש פתוח
מעדיף את האופציה הראשונה
על זה יש לנו שליטהסביר11

🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)

📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:

לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,

ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,

🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות

מי שיצטרף לזהות, לא ישיג שליטה על 'מקבלי ההחלטות'הסטורי
אלא על אלו ששלושים שנה פועלים בפול גז, על ניוטרל. הרבה רוח ופובלציסטיקה - 0 עגול של עשיה.
ל"זהות" אין שום שליטה על מקבלי ההחלטותshaulreznik

כי פייגלין לעולם לא יעבור את אחוז החסימה. ואם יקרה נס, והאיש ייכנס לכנסת, הוא:

 

1. לא יקדם שום דבר משמעותי, כפי שזה היה בתקופת היותו ח"כ מהליכוד.

2. חיש מהר יבין שאין לו שליטה על חברי מפלגתו, כי מנהל הוא לא, אלא הוגה דעות בלבד.

 

שאר ההמלצות שכתבת, נשמעות נאיביות להחריד. רוב החיילים (ובני אדם בכלל) הם קונפורמיים ועושים את מה שהמפקדים אומרים להם לעשות.

שאול,חסר לך הרבה מידעסביר11

א. הוא עובר את אחוז החסימה בסקר של מנו גבע הסוקר של ערוץ 12-13

ב. שווה לך להשקיע חצי שעה באתר זהות ותראה את ההישגים שהוא השיג.

ג. שטייניץ הוא פילוסוף ובכל זאת השיג הישגים משמעותיים כגון הגז ו/או הפצצת הכור בסוריה ב-2007 .

ד. יש עוד הרבה לפרט אבל אין לי זמן

תשובותshaulreznik

א. טעות סטטיסטית


ב. כל המיזמים של פייגלין נחלו כישלון. 'זו ארצנו' לא בלמו את הסכמי אוסלו, 'מנהיגות יהודית' לא הצמיחה מנהיגות, 'מפקד לאומי' לא המריא.


ג. לשטיניץ יש אופי אחר.

מנו גבע הוא לא סוקר של חדשות 13מרדכי

בס"ד


וגם בסקר הזה בוא היה כפסע ולא עבר ממש.

אפשר לשאול ישירות - חוץ מלארגן חסימות כבישים לפניהסטוריאחרונה
שלושים שנה, מה הוא הצליח בחיים הפוליטיים ציבוריים שלו?!

יש למישהו מהפורום מילה טובה על גדי אינקוט או….סיעתא דשמייא1
…שגם הוא שמאלן, בוגד, קפלניסט, לא ראוי.
הרב צבי יהודה זצ"ל, דימה בחור שבחורההסטורי

לא רוצה אותו.

לא נעים לה להגיד בפנים, אז היא בכוונה מגיעה מרושלת לפגישה, מציעה עוגה טפלה מעשה ידיה וכו'. הבחור בטוח שהוא דחה אותה, כשהאמת היא שהיא בכוונה דאגה להציג לו, כדי שידחה אותה.


כך גם הארץ כלפי יורדים המלאים תלונות כרימון.

הכל ברור ,רק לא קולטים שזה צריך להתבטא בקלפיסביר11
אם ה' לא יבנה בית... אם ה' לא ישמר עיר...hamedinai
"אִם ה' לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ, אִם ה' לֹא יִשְׁמׇר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר." (תהילים קכז, א)

​אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר שבין פגיעה בעולם התורה והרוח לבין המשברים הביטחוניים והמדיניים שפוקדים אותנו. המציאות מוכיחה שוב ושוב שכאשר ישנה פגיעה בלומדי התורה או בקודשי ישראל, ההגנה עלינו מתערערת:


​* התפנית בעמדת ארה"ב: השינוי המפתיע והמדאיג במדיניותו של נשיא ארצות הברית כלפינו, החל בדיוק בנקודת הזמן שבה החל מסע רדיפה והסתה קשה נגד אחינו החרדים ולומדי התורה.


​* אסון שבעה באוקטובר: הטבח הנורא בעיצומו של חג שמחת תורה הגיע בדיוק שבועיים לאחר המראות הקשים של רדיפת המתפללים והפרעת התפילות ביום הכיפורים בתל אביב ובערים נוספות.


​* חורבן גוש קטיף (ההתנתקות): התפנית הקיצונית והפתאומית בעמדתו של אריאל שרון, שהובילה לתוכנית ההתנתקות, התרחשה מיד לאחר גזירות רווחה ופגיעה קשה בילדים ובמשפחות מהמגזר החרדי בתקופת ממשלתו.


​ההיסטוריה הקרובה מראה לנו פעם אחר פעם: כשאנו פוגעים ביסודות הרוחניים ובאחדות שבין חלקי העם – השמירה האלוקית עלינו נפגעת.

נכוןבחור עצוב
אבל שכחת את החצי השני של המשפט. 
"שוא שקד שומר" - סימן שצריך שומרחתול זמני

"לא בגבורת הסוס יחפץ" - סימן שצריך סוסים גיבורים

"אל תבטחו בנדיבים" - סימן שצריך אנשים גיבורים

"לא בשוקי האיש ירצה" - סימן שצריך כח בשוקיים

 

............

ההשוואות שלך לא נכונותבחור עצוב
נכון. אתה צודק.חתול זמני

סתם, לפי מה?

אני מכיר את הפירוש הזה אבל:

 

– הוא אינו עולה בקנה אחד עם פשט הפסוק

– בוודאי שלא פשט הפרק

– אינו מסתדר עם כל שאר המסרים בתהילים / נביאים

– נגד הירושלמי במסכת חגיגה של "נטורי קרתא"

– די והותר פירושים נגדיים לכך

 

=> אין צורך לומר את המובן מאליו שיש צורך בהשתדלות האדם כבכל מקום שאין סומכים על הנס זאת אמירה פשוטה עד־כדי מיותרת.

 

=> הפירוש של אם ה' שמר עיר אז יפה שמר השומר אינו מסקנת הפסוק כי לא על זה הפסוק מדבר. זה פשוט הסבר שמיישב את הצורך בהשתדלות עם הפסוק. אין שום דרך להבין בפשט הפסוק הזה שהכוונה היא שיש צורך בשומר מבלי לעוות את הפשט ואת ההקשר שלו.

 

"והחל המשורר להזכיר כי הכל ביד השם ולא כפי מחשבות אדם ולא כפי שיפצר במעשיו יתחזק ככל כחו." [אבן עזרא]

 

"אמ' דרך עצה ומוסר לבני אדם שבעת השתדלותם בקנינם אע"פ שההשתדלות טוב מ"מ לא ישים בטחונו בהשתדלותו ולא יחשוב בהשיגו חפצו כי יד השתדלותו עמדה לו אבל הכל מאת האל ית' והוא העירו בהשתדלות והוא הביאו להשיג חפצו וכבר הזהיר זה בתורה באמרו ואמרת בלבבך כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וידעת כי ה' אלקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל (דברים ח יז ויח) ואמ' על זה דרך כלל אם ה' לא יבנה בית ר"ל אם לא יהא ההשתדלות מצדו ומהשגחתו שוא עמלו בוניו בו ואם ה' לא ישמור עיר בעת המלחמה שוא התמיד הצופה להביט הנה והנה אם יבואו בה האויבים כי אין אזהרתו עושה כלום אם מאתו ית' לא תבא השמירה" [מאירי]

 

שיר המעלות לשלמה, השיר הזה ושאחריו נסמכו בכונה, שבראשון יבאר שהשתדלות האדם אין מועיל כל מאומה רק הכל נעשה ונגמר בעצת ההשגחה העליונה, ובסימן שאח"ז יבאר מתי ההשתדלות מועיל, ואופנים אשר יובילוהו אל המטרה הנכונה - אם לא ה' יבנה בית אם לא ילוה אל הבנין עזר אלוה, אך שוא עמלו בוניו בו, ואין ההשתדלות מועיל מאומה, ולא לבד בהוצאת כלל הדבר אל הפועל, שאין האדם לבדו יכול עליה בעמל בלא עזר ממרום, כי בשמירת הדברים שכבר הם עשוים כמו בשמירת העיר הבנויה, גם בזה אם לא ה' ישמר עיר שוא שקד שומר והשתדלות האדם בשמירתה לא יועיל מאומה - ולא לבד בפעולות כלליות כי גם בפרטים: [מלבי"ם]

 

בקיצור לומד התנ"ך הממוצע לא אמור להגיע לפירוש הזה שמשום־מה מחזיקים ממנו פשט מובן מאליו שאין עליו עוררין.

אין לי כח לקרוא הכלבחור עצוב

כל בן אדם שפתח דף גמרא אחד בחייו יודע שמכלל לאו אתה לומד הן.

לא כתוב "אל תשמור בכלל, רק הקב"ה שומר". הפסוק כתוב בצורה מסויימת, ולא בכדי.

הדוגמאות שהבאת בתגובה הקודמת הן לא של לאו והן, ולא רלוונטיות בשום צורה. 

אם אין לך כח לקרוא הכל, איך אתה לומד גמרא?חתול זמני
כשאתה תהיה גמרא, ראשון או אחרוןבחור עצוב
נדבר. לא מוציא כוחות על חתולים. 
אם היית טורח לקרוא היית רואה שהבאתי ראשוניםחתול זמני

ואחרונים...

 

מה אגיד לך, אחלה גישה לחיים. תיהנה בבועה הקטנה שלך.

בכיףבחור עצובאחרונה

רמזתי לפות"ש רמז על דבריו. אם יבין אותו - אחלה. אם לא - גם אחלה.

התשובה הלא קשורה שלך פשוט לא חשובה מספיק בעיני.זה הכל. 

הפוסל, במומוהסטורי
הזחיחות היא שלך. אתה פותח כאן שרשור מבקר, תוך 0 ידע הסטורי והבנה מהותית. האבות המיסדים של ארה"ב באמת ראו בבני ישראל ובעם ישראל את הדגם המבני והמוסרי שלהם. נכון שהפרוגרסבים זנחו את הערכים הללו, אבל רבים בארה"ב (בעיקר בחוגי המפלגה הרפובליקנית), חיים בתודעה כזאת עד היום.

לא שאנחנו חותמים על כל ערך שלהם. הרבה מתפיסת 'בני ישראל' שלהם, עברה דרך התרגום של הנצרות-הפרוטסטנטית על עיוותיה.

אני לא שגריר ארצות הברית בישראל…סיעתא דשמייא1

….  מתי תבינו שאנחנו מתגרים במעצמה שבראשה עומד הפכפך שלא חושב פעמיים לפני שהוא מחליט לעשות מעשה.

אתם עוד תביאו עלינו את החורבן ומרד בר כוכבא ביחד. אתם סכנה לכל יהדות העולם כולל העם בישראל.

ימי בין המיצרים הבאים עלינו לרעה רק מחזקים בליבי את גודל הסכנה .

בעזרת השם אני אהיה בחגים בארץ . רק שלא יבטלו לי את הכרטיס בגלל השטויות שהמנהיגים שלך עושים.

ודרך אגב אני מכיר ההסטוריה שאתה מנסה ללמד.

רוב האמריקאים לא יודעים או לא רוצים לדעת את זה.

אתה קורא את עצמך?!הסטורי
מי שאמר את הדברים, הראויים כשלעצמם, אינו שגריר ישראל בארה"ב, אלא שגריר ארה"ב בישראל. הוא יסתדר עם מי ששלח אותו ואשריו שמוכן להגיד את האמת, גם כשמסתכן בפיטורים.

את החורבן הביאו ברי-קמצא כמוך, שהעדיפו להיות נגד אחייהם ולרקוד מה יפית מול הגויים. אנחנו גמרנו עם הגלותיות.

אני לא מאמין ששגריר אמר דבר כזה בלי אישור מלמעלהמשה

מהקצת הכירות עם טראמפ שיש לנו בעולם אנחנו יודעים שזה איש שמסוגל לשלוח אנשים להגיד דבר והיפוכו. זה בונוס אצלו.

מה אתה רוצהברגוע
מי מתגרה?? שגריר ארה"ב החליט לבד לומר את זה
הוא גם אבגליסט. כשהיה...סיעתא דשמייא1

.... מוסלמי נשיא ארצות הברית עשו מזה מטעמים לגבי נאמנות.

מספיק להתמם ולגלגל עניים.

??ברגוע

כתבת כאן על זחיחות והתגרות באומות, על מי דיברת??

זה התגרות בפירוש.סיעתא דשמייא1
שהאקבי התגרה בטראמפ?ברגוע

זה חדש.. לצאת נגד התגרות של נוצרים בנוצרים..

אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום??

כלום. פשוט...סיעתא דשמייא1

... הפורום בו נאמרו הדברים שם אותנו יחד איתו.

זה בדיוק כמו השמועה שביבי דחף את טרמפ לצאת למלחמה וזה גרם לטרמפ להתרחק מביבי בלשון המעטה.

מי יודע איך יגיב לזה טרמפ. כיום הוא שומע לקטרים יותר ויותר.

אתה חייב למצוא לך תחביבברגוע

במקום לחפש כל הזמן איך להוציא את המתיישבים הצדיקים ביו"ש רע

יש מתיישבים ויש מתיישבים.....סיעתא דשמייא1

... באופן כללי התיישבות מנקרת בתוך אוכלוסיה עויינת לא תורמת לעניות דעתי לשלמות ארץ ישראל. זה רק מבעיר אש.

בעבר עשינו את זה יותר בחוכמה.

האוסטרלים מעולם לא עשו זאת בחכמההסטורי

אולי אם כוונתך שעל המתיישבים לפעול נגד הפולשים מערב, כמו שהאירופאים שפלשו לאוסטרליה נהגו בילידים שבאמת חיו שם אלפי שנים - זאת באמת תהיה חכמה.

אבל בחכמה הם יודעים לפייס את הצצאים....סיעתא דשמייא1

1. בכל מוסד כולל בתי ספר נוסף על דגל המדינה גם הדגל של הילידים.

2. בכל טופס ממשלתי יש שאלה ספציפית אם אתה יליד כדי לתת הפליה מתקנת.

3. שבטים שעל אדמתם יש מחצבים מקבלים תמלוגים.

....ועוד הרבה זכויות .

הכל כדי להמעיט להבות.

כמובן שזה לא דומה אבל מה לעשות  השם שם את הישמעלים בארץ ישראל 

כדי להצדיק את הדברים בפרקי דרבי אליעזר:

"ולמה נקרא שמו ישמעאל? שעתיד הקדוש ברוך הוא לשמוע באנקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"

בפרק ל"ב, המדרש מתאר תיאור נבואי (הנמסר על ידי רבי ישמעאל) ובו חמישה עשר דברים שעתידים בני ישמעאל לעשות בארץ ישראל באחרית הימים. אירועים אלו מתארים בעיקר תקופות קשות של שלטון ומלחמות, כגון: [1, 2]

  • מדידת הארץ בחבלים.
  • הפיכת מקומות קדושים לאתרים עבורם.
  • מלחמות שונות, חרפת רעב ואי-שקט בארץ ישראל לפני בוא המשיח

 

בקיצור הערבים בארץ ישראל זה גזרה משמים שהציונות צריכה לחיות אותה בחכמה דבר שהפסקנו לעשות מאז 1977.

אין לך מושג איך לומדים מדרש אגדההסטורי
ואיך מוציאים ממנו מסקנות (בעיקר איך לא).

אגב, אני בהחלט בעד שנחזור לטפל באויב הערבי בשיטות של בן גוריון:


כיבוש-גירוש-התישבות שמוחקת את שרידי הערבים שישבו שם.

בלי אגב כל ישראלי…סיעתא דשמייא1
… היה בעד הפנטזיה הזאת אבל זה ילדותי לחשוב שמהשהיה אפשר לעשות ב48 אפשר לעשות עכשיו. הטרגדיה היא שבממשלה יושבים אנשים מכובדים שמאמינים שאפשר וגורמים לנו לכל היהודים  צרות בהתבטאויות שלהם כשהם יודעים שזה לא ראלי לבצע את הדברים ועושים זאת כדי לשמר קולות בוחרים בלבד.
גם בתש"ח, היו שטענו שילדותי לחשוב שנצליח להקיםהסטורי

מדינה. האמת - זה היה הרבה פחות סביר, שש מאות אלף איש, רגע אחרי שואה, כשכל העולם הערבי מאיים לעלות עלינו וכל המדינות ה"נאורות" מטילות אמברגו.


לפני שנה וחצי קיבלנו לגיטימציה מנשיא המעצה הגדולה בעולם להגירה של הפולשים בעזה. מנהלת ההגירה לא קמה, רק כי הגורמים ה'משפטיים' עאלק, תקעו מקלות בגלגלים.

בעז"ה, ובהשתדלותנו לקיים מצוות ירושת הארץ, זה יגיע ומהר משחושבים.

אגב, גם היה להם הסבר גאוני למה הם לא יכוליםהסטורי
לקלוט פליטים יהודים הנמלטים מהנאצים:

בוועידת איוואן שהיתה אמורה למצוא פתרון לפליטים, לכל מדינה היה תירוץ למה היא לא יכולה לקלוט. כשהגיע תור אוסטרליה, התשובה היתה : "אין באוסטרליה פליטים ולכן גם לא התעוררה בה בעייה של גזענות , אך אם יגיעו פליטים יהודים תתעורר בעיה שכזו , ואין האוסטרלים מעוניינים בזאת."


במילים אחרות - אין אצלינו יהודים, אז אנחנו לא שונאים אותם. שבני הגזע הנחות הזה ימשיכו למות בגרמניה ואנחנו נגלגל עיניים, שאנחנו מאוד הומניים ונגד גזענות.

חחחח מזכיר לי טיעונים של שמאלנים:קעלעברימבאר

" אנחנו יודעים שמדינה פלסטינית תהיה אסלאמיסטית דקטטורית עניה שתדכא את אזרחיה ותגרום להם סבל יותר ממה שהם חווים עכשיו , אבל לפחות אנחנו לא נעשה להם כיבוש"

סיבה מצוינת לכך שתשתוקנקדימון
השגריר צודקאיתן גיל

האבות המייסדים של ארצות הברית שאבו מן היסוד היהודי התנכ"י, ועלה רעיון לאמץ את השפה העברית, שירד מן הפרק בשל דלילותה של השפה העברית באותם הימים. כנגדה עלתה הצעה להפריד את המדינה מהדת, מכל דת, והיא התקבלה בסופו של יום.

כך ואחרת, לארצות הברית של אמריקה אין שפה רישמית, ונכון להיום האנגלית אינה שפה רשמית. העברית נפסלה כאמור, והיא אולי עוד תשוב.

שטרות הכסף בארצות הברית נושאים עד היום שם שמיים, ולא בכדי.

הבעיה בארצות הברית היא נחילי הארבה הפרוגרסיבי שמשתלטים עליה 24/7, ואם לא די בכך הם מקבלים חיזוק מן השרץ הקפלניסטי המקומי שמכסה את עין הארץ, ומתפשט במהירות האור אל מעבר לאוקיינוס.

אם מטרת הגעתך ארצה היא בהשראת המרגלים מפרשת שלח, אז במטותא, השאר במקומך. לא מעוקצך ולא מדובשך.

כן בעל הבית . סליחה שלא בקשתי ראשות.סיעתא דשמייא1
רשות ולא ראשותאיתן גיל

אתה לא מקורי, כל הדר בחו"ל מרשה לעצמו לירוק עלינו, ואין שום סיבה שתנהג בשונה מדף המסרים של קפלן 

תתבייש....סיעתא דשמייא1

....כאחד שעדין חי את הטראומה של בונדי ביץ  ששניים נהרגו חצי מטר משמאלו  ואחד נפצע חצי מטר מימינו

כדאי שתבין שיש שותפות גורל לכולנו!!!!

אחרי כשלון מרד בר כוכבא כל היהודים בעולם סבלו.

כאן בארץ נרצחו יותר אנשיםאיתן גיל
ועדיין זו ארצנו, וכאן נהיה, ולא בארץ נוכרית
היא ארצם של כל היהודים בעולם.סיעתא דשמייא1
Interbeingנקדימון
בלי היסוד היהודי אכן לא היתה אמריקה, כיקעלעברימבאר
אמריקה נוסדה בגלל ההומניזם של עידן האורות. שקיבל השראה מהתנך.

לא יודע מה היה קורה אם האמריקאים לא היו מורדים בבריטים. איזו מדינה היתה כיום שם

זה ממש לא מעניין את רוב האמריקאים ולכן...סיעתא דשמייא1

...להתנצח אתם על זה ממש זה לא מועיל.

את אוהבי ישראל בארהב, כןקעלעברימבאר
וגם את האוונגליסטים.

הם יודעים שלעם ישראל יש בשורה לעולם

ברור. אני פוגש אותם יום יום כאן גם כן…..סיעתא דשמייא1

….זה מחמם את הלב , מעודד ומביא תקווה . אבל לצערינו הם לא הרוב האלקטורלי. בנינו גם בישראל הימין האמיתי אין לו רוב אלקטורלי . זה שהליכוד תאב שלטון וחיבר אותם אליו יחד עם הדתיים ונתן להם להיות דומיננטיים עשה את ההבדל.

אז כמו שהדתיים בגלל הליכתם עם הליכוד קבלו לאחר השביעי באוקטובר את המכה על ידי כך שהם כרגע בפוקוס לגבי הגיוס ימין מקבל בממשלת הליכוד חוסר בטחון בכל הגזרות וצונמי מדיני בכל העולם.

תקציבים ומשרות אמנם יש אבל

השגים אמיתיים אין ממש.

זאת המציאות לצערי.

הכי טוב לחפש בעצמנו מידע, ככה מפילים תעמולהנקדימוןאחרונה

תתחילו בשיחה הזו גוגל שמשכה עבורי מידע מרחבי התקשורת האמריקאית:

https://share.google/aimode/cv99KlHn7Uvo3E155


וגם תבקרו כאן Top Republican decries Trump’s Iran deal: ‘Reagan is rolling over in his grave’

וכאן https://edition.cnn.com/2026/06/18/politics/republicans-trump-iran-agreement-congress

וכאן https://www.washingtonpost.com/politics/2026/06/18/parts-trumps-iran-deal-sharply-criticized-by-some-key-republicans/

 

מה תגלו? שמי שצריך להצדיק את עצמו זה טראמפ והסגן הקתולי שלו. 

למה טראמפ התהפך מול אירןאיתן גיל

הוא טעה?

הטעו אותו?

כולי האי ואולינקדימון
מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

אבל, בהנחה ש, כלומר אם, ואני מתכוון להתנות את הדברים שלי באופן ברור, אכן ייחתם הסכם כניעה ללא אף שפן בכובע או טריק בשרוול אזי הייתי אומר שמישהו שם עוד כמה דברים במטוס הקטארי שטראמפ קיבל במתנה.


העובדות לגבי איראן לא השתנו, ההשלכות של כניעה לאיראן הן הרות גורל על המערב כולו, על אמריקה, על ישראל, על המחשבה האילאסמית, על המסקנות של סין ושל רוסיה (וגם של צפון קוריאה), על העולם הערבי - הכל נשאר זהה, אז מה קרה לטראמפ? המישור הרוחני "לב מלך ביד ה'" אבל במישור הארצי זה נראה לי דבר פרסונלי לחלוטין כלומר שתלוי במשהו שקשור בטראמפ עצמו.


אבל כמו שפתחתי ואמרתי: מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

הוא לא חשב שיסגרו את מיצרי הורמוזברגוע
איפה כל הגנרלים שלו.איתן גיל

אם היה מפציץ אותם 24/7 עד שיתחייבו לשמור על מיצרים פתוחים, האמינות שלו היתה מרקיעה לשחקים במקום יורדת לטמיון

הוא אוכל עכשו את מה שבישל, וגם אנחנו.

ובעיקר אנחנו.

שאלה טובהברגוע

לא בטוח שהיה עוזר להפציץ אותם בלי הפסקה כי הם עקשניים, אבל כן היה צריך להתכונן יותר טוב לאפשרות שהם ינסו לחסום את הורמוז

אי אפשר היה להפציץ אותם 24/7 כי הם כבר הצליחוכמו🐌תמס

להבעיר את שדה הנפט של אחת המפרציות ואיימו להבעיר את כולם.

הוא היה צריך במכת הפתיחה להשמיד את הגרעין עם הרבה אמהות של כל הפצצות ולא עם כמה בודדות. ואז מההלם הם היו יורדים על ארבע. אבל הוא פחד. הם איימו לפגוע במתקני ההתפלה של המפרציות ושכולם ימותו מצמא. אי אפשר לנהל מלחמה כשאתה מפחד מהאויב ולא מוריד לו את האאש. והראש פה זה הגרעין, לא הנפט.

אפשר היה לייצר שטח סטרילי ברדיוס 500 ק"מ מהמיצריםאיתן גיל

אבל טראמפ ההפכפך התהפך פעם נוספת.

כמו סטייק.

אולי הוא חשב על זהכמו🐌תמס

אבל האמין שמאורע כזה ייצר קואליציה של המערב, דהיינו נאטו תצטרף, והמפרציות יואילו לעזור.

נאטו לא רצתה לשלוח אפילו שולות מוקשים שלא לדבר על לאבטח ספינות.

והמפרציות, עצרו אותו מתלקוף והתחיחו לשלם מליארדים פרוטקשיין לאיראן. זה הרס את הסנקציות והסגר שהוא יצר.

לא נותרו לו הרבה ברירות לפתוח את הורמוז. אם היה מפציץ את האי חארג האיראנים כבר הודיעו שיפציצו את שדות הנפט של המפרציות. והוא נבהל - הוא מצא את עצמו בעמדת הדביל שהרס את כלכלת המערב, ורצה להחלץ מזה בכל מחיר. והאיראנים גבו את כל המחיר.

קודם כל - המילה האחרונה עוד לא נאמרההסטורי
בנתיים, כל הסיפור הוא הארכת הפסקת האש לצורך מו"מ, אמנם בתנאים שפחות מחזיקים את הרגל על הצאוור שלהם וחבל שכך - אבל האפשרות לחזור ללחימה, קיימת. אני מצטרף ל @נקדימון, בזה שטראמפ כבר כמה פעמים היה נראה שהוא הולך למו"מ גרוע, כשבפועל התכונן ללחימה.

אחרי שאמרנו את זה, מסכים שאיך שהדברים נראים נכון לכרגע - טראמפ נשבר וויתר על כל מה שהציג כקווים אדומים בוהקים.


הרושם הוא שהוא עם כל זה שאינו פוליטילקלי-קורקט כמו יריביו במפלגתו ומחוצה לה, הוא עדיין חושב בראש מערבי-חילוני-מודרני, ולא העריך נכונה את כח העמידה של אומה בת שלושת אלפים שנה ועם אמונה דתית פונדמטליסטית. כמי שכבר עשה כמה עסקאות מוצלחות בחיים - היה ברור לו שאחרי שערפנו את רוב ההנהגה ופגענו להם קשה בכלכלה, הם יבינו שהצעד ה'הגיוני', הוא להסכים ל'עיסקה' בתנאים שלו. ממילא, אין צורך והצדקה לגרום שם הרג מיותר והרס שיגרום לאזרחים התמימים לרעוב.


בגלל זה הוא עצר, פעמיים, את המתקפה כשהם היו קרובים לקריסה במחשבה שעכשיו הם יסכימו לעסקה, מה שיותר אלגנטי מבחינתו מלהשמיד מדינה (אגב, בדיוק כמו שעיסקת החטופים הראשונה הגיעה כשחמאס היו על סף קריסה ולוחמים שלהם סירבו להלחם. לולי הלחץ הציבורי המטורף בנושא - הנצחון המוחלט בעזה היה מגיע בסביבות חנוכה תשפ"ד). הוא רק לא לקח בחשבון את כח העמידה שלהם. יותר מזה, המצור על הורמוז היה גאוני - הם כל יום דיממו מאות מליוני דולרים, עוד כמה שבועות היו קורסים כלכלית. רק ששוב מתברר שהמערב השבע פחות מסוגל לעמוד בעליית מחירי הדלק, מאנשי האמונה (המעוותת) כשהם רעבים ללחם.

מתי באמת נדע שהופקרנו לגורלנו?נקדימון

ביום שתרד הפקודה להסיג את הכוחות בחזרה לאמריקה.
 

אבל אם נהיה כנים, אחרי 39 פעמים שהוא איים בחודשיים האחרונות ולא עשה כלום, אני כבר נוטה להאמין שטראמפ הגדול הוא הרבה יותר קטן ממה שיש בחלון הראווה.

 

אבל גמו שאכן כבר אמרתי, קל לפטפט. מניסיון העבר אי אפשר ללמוד כלום, מהכתבלבים השונים אפשר ללמוד פחות ממה שאפשר ללמוד מהניסיון, ולכן נותרנו רק עם תחושות ומשאלות לב. 

זה לא המערב השבעסודית
בשבוע האחרון המפרציות עלו לרגל לאיראן לשלם פרוטקשיין. כל הסגר הכלכלי שלו ירד לטימיון. הוא מצא את עצמו ללא שום מנוף.לחץ מולם. אלא אם היה מתגבר על הפחד להפציץ אץ האי חאג. אבל כל הזמן הם איימו שישרפו את כל המפרץ ו אמין להם
השאלה היאזיויק
איך הוא לא צפה את חסימת מיצרי הורמוז
הורמוז שבר אותוזיויק
כסף (מהקטארים?)סודית

לעניות דעתי

 

 

כי הייתה אפשרות להמשיך עם המצור עוד חודשיים. הכלכלה העולמית הייתה נקלעת למיתון? היה יכול להפציץ גשרים כמו שאיים והכל היה נראה אחרת.

ברור שרק הורמוז מעניין אותו, אבל היה יכול להלחם קצת יותר. בלי מגפיים על הקרקע. 

 

אבל אז היינו מודים לטראמפ המשיח ואמריקה הגדולה שהצילו אותו

 

 

בקיצור, זאת הסיבה:

"אשור לא יושיענו, על סוס לא נרכב, ולא נאמר עוד אלוהינו למעשה ידנו, אשר בך ירוחם יתום". 

כה אמר ה' למשיחו לכורשנקדימון

לא ברור לי למה את מחליטה בשביל עם שלם איך הוא תופס את המהלכים בעולם. תחליטי בשביל עצמך בלבד. את כנראה היית אומרת שאלוקים לא שותף להצלחה ולניצחון.

אל תדברי בשמנו.


את מחליטה בשביל נציגי הציבור הדתיים והחרדיים שיש בממשלה.

את מחליטה בשביל המוני חוזרי בתשובה ומתחזקים במהלך 3 השנים האחרונות.

את מחליטה בשביל אלפי חיילים שמבקשים ציציות לפני שיוצאים לקרבות.

את מחליטה בשביל ציבור דתי וחרדי ענק.


על סמך מה את מחליטה את הקביעות ההבליות האלה?!

מה?סודית

לא הבנת אותי בכלל.

אם טראמפ היה פותר לנו את בעיית איראן ברור שהיינו אומרים שהוא שליח ה'.

אבל הוא בגד בנו.

במה ההתחזקות ולבוש הציצית סותר את מה שכתבתי? ערב הגאולה יש שיבה אל ה'. וכן. אנחנו במצב שאין לנו על מי להישען חוץ מהקב"ה. הוא מזריח מאות מליארדים לאויב הכי חזק חזק שלנו שמקיף אותנו סביב עם הפרוקסי שלו, והם כולם צוהלים ושמחים, רק אנחנו שואלים להיכן נלך ונבוא. 

באמת לא הבנתינקדימון
בתגובה עליה הגבתי כתבת שהיינו אומרים שטראמפ ואמריקה הם אלה שהצילו אותנו. את באת שם לקטרג על עם ישראל.
אני בחיים לא מקטרגת על עם ישראלכמו🐌תמס
תסתכל בעיניים טובות ותראה בעצמך
הוא מתכוון אליסודית
הוא חושב שאם אמרתי שהיינו רואים בטראמפ מושיע זה אומר ששכחנו את הקב"ה. וזה לא מה שאמרתי. אני אמרתי שהקב"ה רצה שנרים עיניים רק אליו. לא דרך שליח. אולי לא כתבתי מספיק ברור
יש פה מהלכים גאונייםש.א.צ

איך זה שכל פעם אנחנו שוב פעם אוכלים את מה שטראמפ וביבי מספרים לנו דרך התקשורת בכזאת תמימות?

כמה פעמים האמנו שהם רבו והם בכאסח ואז פתאום תקיפה מטורפת באיראן עם שיתוף פעולה מדהים בין טראמפ לביבי?

כמה פעמים היינו עוד שנייה בהסכם ואז קרה משהו מפתיע ובלתי צפוי?

עובדים עלינו ומסובבים אותנו דרך התקשורת

כל מה שיש בתקשורת קחו בערבון מוגבל

נחיה ונראהכְּקֶדֶם
גם הגירוש מעזה והבריחה מלבנון היו גאונייםאיתן גילאחרונה
איזו בושהרועישםטוב

 

 

 

איזו בושה, להיות חתום על אותו מסמך עם ארכי רוצח מרושע. 

איפה הימים שלא עושים משא ומתן עם טרורטיסטים.

כל המשים ליבואריק מהדרום
כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא, לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים, 'כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם'. ועוד ציוו ואמרו, 'אל תעשם עטרה להתגדל בהן ולא קרדום לחפור בהן'. ועוד ציוו ואמרו, 'אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות', 'וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון'. וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות.
אם הבעל עשה צבא או קיבל פטור חוקי מקבל גם היוםמשה

אולי יעניין אותך