בס"ד
במהלך סבב הקריאות הקודם, אספתי בעז"ה מקומות
בהם נלענ"ד שההבדל בין אות דגושה (בדגש חזק) לרפויה,
עשוי לשנות את משמעות המילים.
מצ"ב הרשימה. מי שמכיר מקומות נוספים מוזמן להוסיף.
בראשית - א, י; א, כב. צ"ל דגש באות מ' במילה "ימים" [שלא ישמע "יום" ברבים אלא "ים"]
(לתשומת לב: שלוש פעמים נוספות בפרשה א"צ להדגיש).
ב, כה - צ"ל דגש באות מ' במילה "ערומים" [שלא ישמע שהיו חכמים...].
לך לך - יג, יג. צ"ל דגש באות ט' במילה "חטאים".
הפטרת חיי שרה (מלכים א, א, כא) - צ"ל דגש באות ט' במילה "חטאים".
תרומה - כו, כד. צ"ל דגש באות מ' במילה "תמים".
הפטרת זכור (שמואל א, טו, יח) - צ"ל דגש באות ט' במילה "חטאים".
כי תשא - לב, יח. צ"ל דגש באות נ' במילה "ענות" השלישית.
ויקהל - לו, כט. צ"ל דגש באות מ' במילה "תמים".
שמיני - יא, ט; יא, י. צ"ל דגש באות מ' במילה "ימים".
הפטרת קדושים (עמוס ט, י) - צ"ל דגש באות ט' במילה "חטאי".
קרח - יז, ג. צ"ל דגש באות ט' במילה "חטאים".
חקת - כא, ל. צ"ל דגש באותיות נ' ו-ש' במילה "ונשים".
מטות - לב, יד. צ"ל דגש באות ט' במילה "חטאים".
וזאת הברכה - לג, יט. צ"ל דגש באות מ' במילה "ימים".
עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי