שבוע טוב!! וואלה שאלה:39

 מה אתם חושבים על גידול פאות? טוב? פחות?

ובאיזה סגנון, מקדימה מאחורה? מסולסל לא מסולסל?

אתה שואל אותי? שפרינצא בוזגלו

אין על פאות!!
מסולסלות (פנימה! זה חשוב!) , מלפני האוזניים, ארוכות כמה שיותר...

...פלונטר19

פאות זה יותר מטוב זה מעולה ומבחינתי אפילו חובה. 

כול סגנון הוא טוב העיקר שיראו פאות ושיהיו כמה שיותר ארוכות אני ספציפית מתחברת לפאות בסגנון יותר טבעי.

 

תלוי.. ספרדים בד"כ לא נהגו [כמונו]..סוזנה ושות'

אבל מה שבא לך אחי..

...באולפנה...
ספרדים לא נהגו, כי פעם היה מסוכן להסתובב עם מראה יהודי, בארצות הספרד.
אנחנו ספרדים, וב"ה כולם עם פאות. היום זה לא הולך כול כך..
לא רק.סוזנה ושות'

גם כי יש בעיה של פאות עם זקן [חסד ודין, עניין קבלי]. לא רק בגלל מה שאמרת.

ובכלל- זה שהיום פאות ארוכות בדווקא נתפס "מראה יהודי" אינו מוכרח..

לרבנים הראשיים שליט"א יש פאות? אולי לרב דרוקמן? ומה עם הרב אריאל? והרב ליאור?

ועוד רבים וטובים שלא רואים אצלם פאות [יכול להיות שישנן מאחרי אזניהם, אבל עדיין]

למה יש בעיה של פאות עם זקן??תולעת ספריםם


זקן זה חסד, שיער הראש [והפאות] זה דין.סוזנה ושות'

נגיעה שלהם זה בזה יוצרת ערבוב של חסד ודין.. זה ההסבר הפשוט.

מה זה עושה בעולמות העליונים? אין לי שמץ..

מעניין דווקא כל האנשים שאני מכירה עםתולעת ספריםם

זקן הם גם עם פאות...

כן נכון אם אני לא וטועה לרב זצ"ל היה פאות וזקן(לפי התמונות)019284


רבותינו נשיאנו יו0י
לרב זצ''ל זה קטן, הרב חרל''פ היה צ'אלמר...הָיוֹ הָיָה
נערךפלונטר19
עבר עריכה על ידי פלונטר19 בתאריך ט"ו בשבט תשפ"ב 22:34


לרצי"ה לא היו פאות..סוזנה ושות'


...באולפנה...

אני שמעתי משהוא אחד, שיד שמאל זה - דין. יד ימין - רחמים. ואסור לעשות תנועה כזאת בידים שזה מחבר אותם, כי זה מערבב בין דין ורחמים. 

 

גם זה נכון...הָיוֹ הָיָה
...באולפנה...

נכון, אבל זה בקבלה.

רק מי שהולך לפי קבלה, צריך לנהוג כך.

 

*הרבה ממנהגי הספרדים מיוסדים על אדני הקבלה..סוזנה ושות'


.....באולפנה...

לכן אמרתי שזה יותר עכשיו בדור של היום, בשנים האחרונות. אני מאמינה שעוד 20 שנה הרבנים יהיו עם פאות..

ואצלנו למשל כול הרבנים באולפנה עם פאות. 

או, לחלופין, שנמשיך בדרך ישראל סבא כמו בכל הדורות הקודמים..סוזנה ושות'


גם הרבנים שיחסית צעירים הם בלי פאות גדולות...הָיוֹ הָיָה
הרב דוד חי, הרב יעקב שפירא, הרב שמואל אליהו, הרב יהושע שפירא, הרב אלגאזי, הרב י''צ רימון, הרב מיכה הלוי, הרב אליקים לבנון, וכו'
פאות קצרות מאחורי האוזן14

לפי דעתי הכי יפה

ממש לא אוהבת שזה מיקדימה,מסולסלות וארוכות

חושבים או גם חושבות?😉ישראלית2❤🇮🇱
ברור שכן!
מאחורי האוזן,לא מסולסלות מידי ולא ארוכות מידי😁
אני חושבת שיפה פאות מאחורה, לא מידי ארוכות אבל לא קצרות ממש,תולעת ספריםם

ולא מסולסלות... 

אבל תעשה מה שאתה אוהב לא מה שהפורום אוהב...

ואתה שואל בפורום מעורב כדי לדעת מה בנות אוהבות?😜

כן בדיוק..39

קורץ

סתם.. פשוט כי אין כל כך קבוצה רק לבנים(חוץ מקבוצות סגורות)

 לי זה משתנה במצב רוח שלהם, אם זה מסולסל יפה אז הם מקדימה,ואם לא אז מאחורה..

פאות זה חמודדדיהילת ההילות


אתה שואל איזה סגנון יפה?חושבת בקופסא

לדעתי הכי יפה פאות עד האוזן, לא מסולסלות ולא עבות מידי.

 

כשלאחים שלי הייתה בר מצווה כל אחד מהן הלך להסתפר במספרה בפעם הראשונה ולא אצל אמא שלנו, ובין היתר הלכו הפאות האלו.

אני חושבת שזה ממש חבל.

_:א.י.

אני חושבת שהכי יפה פאות ארוכות מסולסלות (לא חובה, אבל לא כמו גוזמבות) ומלפני האוזניים. מראה יהודי

אשריכם ישראל!יו0י

איזה כיף לראות את התגובות האלה.

(וגם הפאות שלי עכשיו זוקפות קומתן )

קלל אין שאלה בכללמשקפת
בטח שזה טוב ,לא משנה ,איפה שנוח לך אני באופן אישי חושב שיותר יפה ארוכות מקדימה ( לא גוזמבות אבל בהחלט על הגבול )
אבל בתכלס זה נטו העדפה אישית מה שעושה לך טוב העיקר תלך איתם בגאווה ברחוב אח יקר!!אין דבר יותר יפה מזה!!
וואיי019284

אני ממש ממש אוהבת פאות ארוכות מסולסלות אבל לא יותר מידי שיהיה משהו משוחרר קצת ומיקדימה.

אין על זה !

 

שזה אחד הדברים היפים בעולםבימאית דמיונות

מיקדימה

 

 

בזמן האחרון התחלתי גם קצת לאהוב את הסיגנון של המאחורה(השפעה סביבתית)

 

 

ואוו זה תלוי ברמות בעקרוןהחיים מאושריםאחרונה

אני חולה  על פאות מקדימה מסולסלות כאלה (בגלל זה כשאני עושה קליפס וכל מיני כאלה אני מוציאה פאותקורץ)

סתם אבל זה ממש תלוי יש כאלה נגיד אח שלי שיש לו פאות מאחורי האוזן  וזה ממש אחלה ויש לי עוד שיש לו גם פאות קטנות מאחורי האוזן (ולא אני חושבת שדווקא יותר יפה פאות מילפני האוזן אבל לאבא שלי יש טראומות מתלמידים שהיה להם פאות ואז זרקו הכל וזה...) קיצור אני ממש אוהבת פאות וזה תלוי על הבן אדם איך הוא נראה

 

 

ולא נראה לי שזה ממש נכון לשאול בנות אבל...

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך