אז נדרשתי לגעת בסוגיא חמורה ששרשיה בשמי שמי קדם- מנין מצינו תחפושות בפוריא?
וכיוון שאין דנים אלא בפני באלאדין (ראה ערך) רק אומר שהשואל רחמנא ליצלן מדויט שפגושתו הטילה עליו פצצה שלא תנוח דעתה ממצוות פריה ורביה אלא בח"י שבטי קה... ואכמ"ל תעשו אתם את החשבון
אז אמר החבר בליבו מי הוא זה ואיזה הוא אשר מלאו ליבו לדרוש מכיסי כוסי וכעסי להלביש כמידי שנה בשנה ח"י שבטי קה בתחפושת שתעלה בהרבה יותר מתריי זוזי כמפורש שם שם שישתלשלו היישר לפניי דרכיכם לקופה של הפיראט האדומי בלעז
ונתייאש מאוד ואמר בליבו אם כך ייעשה לאיש אשר בסה"כ רצה להתחתן עלול אני לאבד את הרצון רחמנה ליצמן
ולא חשב לרגע מחשבת פיגול לא להסכים עם העלמה להתווכח עימה כי ידוע ידע את דברי הכתוב "כל אשר תאמר אליך האישה שמע בקולה"
וכן כנא' בספר הספרים החומש השישי "היא תמיד צודקת"
מה גם שרצה לומר שאין היא מצווה על הנ"ל אבל היא ענתה עוד לפניו שתחתוך אם יעלה את המילים על דל שפתיו ואף גיבורינו בבינתו החסרה הבין שלא מדובר בחיתוך סלט (ומה גם שמדובר בפמיניסטית סמוראית ואכמ"ל)
רק נצטער מאוד ונפלה בו רוחו ואמונתו ונתבושש מאוד ובא אלי כבוד הרב ובכה בכיה גדולה על הצרה אשר עומדה לפתחו לפרנס ל"ע את הפיראט האדומי בטבין ותקילין כמידי שנה בשנה וביקש עצה מה יעשה האיש הירא ורך הלבב אשר לא ירצה לשלם ח"ו לבדו על סעודת אותו רשע, אבל גם לא שהיא תשלם כי הוא גבר גבר וגם י"א שאביניסט.
ולכן מתוך פיקוח נפש הדוחה טבעת שינסנו מותנינו למצוא טעם ומקור לעניין הקדום וזאת מצאתי "חייב איניש....עדלידע בין ארור המן לברוך מרדכי"- ועיי"ש כי שורש המצווה הגדולה שלא יכיר בחביריו אם ארורים אם לאו או שחייבים לו 43.62 שח על שווארמע משנה דאשתקד ובתוך שאר ישראל גם עליו החובה לא להכיר בנגעי עצמו ומשוגותיו ושטויותיו כגון שיש לו ניק בפארום ששמעתי זה מכבר על הנגע הזה בערוצינו
וכן גם להתחפעש עוזר להענין הנ"ל שהרי כמה שמעלה עליו שכבות הרבה המכסות על גופו ורוחו ונשמתו מעלה עליו הכתוב כי לא יזההו אדם וחי מה שירבה אהבת ישראל שלא מזהים זה את זה גם בחורי שונאי ישראל
(וכן מעלה עליו הכתוב שפורים היוצא באותה השנה בחודש אב בחרבוני הקיץ יש להקל ולהוריד שכבות כי זיעה היא לא תענוג גדול)
ועוד מצינו שיעקב אבינו ע"ה התחפש לאחיו וחיפשנו מקור שקנה ח"ו בפיראט האדומי מיוצאי חלציו של עשיו הרשע ובחשבון פשוט נראה כי אין לומר שיעקב התגלגל לדור אחר לכשיקימו את אותו אדומי בקעניון אלא לקח מבגדי עשיו גופא,
ומתוך כך ראינו לומר שאין להתחפש אלא מתוצרת עצמו שח"ו לא חל עליה קדושת שביעית שמא יתחלל כבודה
ואין התר גם בשעת הדחק להוציא לירה שחוקה אלא ישנורר מאחיו וחמותו וכן אל לו להתחפש בשדות זרים אלא ילמד מיעקב אבינו שהתחפש לאחיו ממש כנא' "כי אחיך הוא" שם שם.
וגם מצינו בפארום בערוצינו רחמנא וכו יהודים מוכשרים עם שמות דלא מעלמא הדין אלא מראש פרוע שמוצץ מן האצבע את יציאותיו ונתרגשתי לבשר לאותו חבר כי ביום זה ניתנה הדת בלנ"ו הבירה להחליט להתחפש איש כלבבו לכל ניק שיחפוץ- והנה הוראות ההפעלה ככתבן וכלשונן:
שתפונו רבוייסי (ותייגו כמובן) לאיזה ניק תתחפשו השנה![]()
![]()
![]()
ואיך כבודו הניק הנבחר ייראה כיד הדמיון הטובה עליכם, מה ילבש ומה יאחז בידו ואיפה יאחז ביבמות דף קמה- סומך עליכם צניקים![]()
![]()
ובונוסססס![]()
ספרו מדוע ולמה בחרתם ללבוש דווקא ל@זברה את הפיג'מה ומה ייחודי בו/ה![]()
מי שיענה לכבוד הרב על זה יזכה לעלות להר המוריה ובברכה אישית מכבוד הרב העניו בכבודו!!! ובידוע הוא שברכות הרב לא שוות ריקם![]()
למותר לציין שאמר החבר שהוא צופה בכם מצניק נסתר ומתרגש ומתנחם מכל רעיון חינמי ופנטסטי שיעלה ויבוא בשרשור!!![]()
![]()
רוב תודות צניקים ואולי יאמר החבר בזכותכם התנשאי לי
ותזכו אף אתם בשליש כיה"ר שכוייחחחחח ונאמר אמן
יאללה חברים דברו![]()
![]()






