לאחרונה השבנו את האופציה לכתוב כ'אנונימי'.
לפני שאנו מחליטים על המשכת השימוש בו או
הפסקתו, אנחנו רוצים לשמוע את דעתכם.
אוהבים? עוזר? יעיל?
לא אוהבים? מציק? מיותר?
אתם קהל היעד, כך שחשוב שתביעו דעה.
אה, ואל תגיבו פה באנונימי. ![]()
לאחרונה השבנו את האופציה לכתוב כ'אנונימי'.
לפני שאנו מחליטים על המשכת השימוש בו או
הפסקתו, אנחנו רוצים לשמוע את דעתכם.
אוהבים? עוזר? יעיל?
לא אוהבים? מציק? מיותר?
אתם קהל היעד, כך שחשוב שתביעו דעה.
אה, ואל תגיבו פה באנונימי. ![]()
מי שעקרוני לו שלא יזהו אותו, שיפתח ניק חדש וחסל.
אנשים לא עומדים מאחורי האמירה שלהם.
זה יוצר מצב של שירשורים שרוב התגובות הם מאנונימי, אבל בעצם משתתפים בהם כמה וכמה אנשים..
אני מבינה את הרצון לאנונימיות, אבל לענ"ד עדיף פצל"ש על "אנונימי" אפור סתמי שאי אפשר לדבר איתו..
בת'כלס אני חושב שהוא מאוד יעיל- ככה כל אדם שרוצה לפרוק משהו בלי להזדהות יוכל לעשות זאת בקלות...
ווואלה מי שחושב שזה לא יעיל שלא ישתמש בזה...
כי הרי יש אנשים שרוצים וצריכים את זה אז מה אכפת לך שזה יהיה קיים?!
בס"ד
השאלה היא מה יותר טוב. וההצעה שלי כבר ידוע למנהלים אבל לצערי זה לא הגיוני 


בכל מקרה יש הרבה דוגמאות (שאחת מהם נמחקה בעת כתיבת שורות אלו) למה אנונימי יוצר בעיות
אבל יש גם דברים טובים שנפתחו מאנונימי אבל כמו שכבר איזה מישי' (
) הזכירה אז בשביל זה אפשר לפתוח פצל"ש ואז גם אפשר לשוחח איתו באישי וגם אפשר ליצור איתו קשר למקרה של עזרה ודברים נוספים.
אבל שוב נחזור ללפני כמה שבועות בפורום השכן (או שפה זה לא צמ"ע שאסור להזכיר שם את לנ"ו ופה מותר להזכיר את נסיו"פ
) אז באמת יש שם שרשורים שמתאימים בתוכן שלהם לפה, אך מכיוון ששם יש אנונימי אנשים מעדיפים לכתוב את זה שם (אהם אהם אושר
)
ההתלבטות היא קשה מה יותר טוב. אבל אני חושב שיותר עדיף בלי. כי משה השאיר את האפשרות שכל אחד יכול לפתוח עשרות משתשמים (יש בזה גם הרבה חסרונות וכבר היו משתמשים בעבר שביקשו ממנו לחסום את האפשרות הזאת) אז אם משהו רוצה לכתוב מאנונימיות שיפתח משתמש חדש (אבל תשנו לזה את השם, כי פצל"ש זה מרתיע
)
מיותר לגמרי...
מרדכי צודק, יש בזה יתרונות וחסרונות, אבל שוב בואו ניראה מה גובר על מה!
כמו שהזכירו, יש אפשרות לפתוח משתמש חדש, לא צריך אלף אלא עוד אחד שישמש אנונימי בכל הענייניים.
בכללי-אנשים כותבים מאנונימי(או כתבו פה מאנונימי)כי הם פחדו מהצל של עצמם, הם לא עמדו באמת מאחורי מה שאמרו, והגיבו באנינימי, סתם מתוך ידיעה ש"במיילא אף אחד לא מכיר אותי, אז מה העיה???!
לא!!!!!!!!
המטרה של פתיחת האנונימי כאן הייתה, לעלות את רמת הפורום, כדי שאנשים ירגישו יותר נחמד לכתוב פה ...,
אבל זה גרם ההפך, כל שני וחמישי אנינימי, לפעמים מוצדק ולפעמים-הורס לגמרי!!!(וזה לא שווה את זה)
בואו נהיה אנחנו....(ואגב, כשמגיבים למישו, יותר נחמד לדעת מי הוא(במקרה שאפשר)יותר קל להגיב לו...)
אם יש לנו מה לומר ואנחנו רוצים להשמיע את זה ,אז נכתוב מהניק שלנו-זה אני , לא??
אז...הרבה הצלחה לכם....!
ואלי לא פצל"ש אלא, ניק חלופי, אניונימי אישי
..."אני בגיוון"
...
בס"ד
ואני אומרת מניסיון שהוא סתם גורם לבעיות.
הרי, לא כולם צדיקים תמימים שלא ינצלו את הכינוי הנ"ל לטובה, ויעשו איתו דברים לא ממש ראויים, וקרו מקרים בעבר, יותר מדי מקרים, שאני ממליצה לסגור.
אם בן אדם לא עומד מאחורי המילים שלו- שלא יגיד אותם בכלל.
אם הוא בכל זאת רוצה לפתוח שרשור בלי שיזהו אותו- שיפתח לעצמו כינוי חדש לשימוש דברים מסוג אלו (תתפלאו, אבל גם לי יש כינוי שאני משתמשת בו מדי פעם לדברים שאני לא רוצה שיזהו שזאת אני- ואיזה קטע, לא קרה לי כלום.)
נכון, יש בו יתרונות, אבל לצערי יש בו יותר חסרונות מאשר יתרונות.
לדעתי הוא סתם הורס את האווירה בפורום.
זוהי דעתי האישית בלבד.
זה מעצבן!!! כל יום יש אנונימי חדש, וזה לא שלא היו כותבים לפני זה את אותם הדברים. חוץ מהתלונות המפגרות על המפגש שכמעט כל התגובות[!!!] היו מאנונימי.. לכזה דבר לא צריך אנונמי. ומי שיבין.. יבין...
הפורום באמת נהיה קצת מציק מאז שיש אותו וזה ..
וכמו שאמרו פה , שתי שניות לוקח לפתוח ניק חדש , אז למה לא ?
ואושר , כל הכבוד לכם שאתם עושים דברים כאלה וזה , אחלה מנהלים , תודה 
יום טוב !
אני יודעת שאם אני יחפור אפחד לא יקרא את זה..
אבל רק תחשבו שאתם רוצים לדוגמא לשאול שאלה בלי שאפחד ידע מי זה, אנונימי זה סידור אחלה..
חבל לבטל כי לדעתי זה ממש ירוקן ת'פורום..
תפתחי ניק חדש... אמרו למעלה..
כמו פעם, שהיה אפשר לכתוב בחופשיות מסויימת, כי הכל ווירטואלי ולא ממש מכירים אישית.
קצת הרסנו את זה, יש פה קבוצה לא קטנה שמכירה וממשיכה להיפגש ולהכיר עוד..
אני לא חושבת שזה רע, אבל כן, הפורום איבד פה משו' יקר..
אולי האנונימי יכול לעזור לנו להחזיר את זה.
אבל אני עדיין חושבת שפצל"שים עדיפים. אפשר אפילו לנהל פצל"ש פעיל..
כמו שמרדכי כבר הזכיר, עם ניק, אפילו אם הוא פצל"ש, אפשר לפתח קשר. שיחות. לנסות לעזור.. להרגיש שיש פה באנדם שנמצא מאחורי הכינויי.
באנונימי אין את זה. להגיב לאנונימי זה כמו לשלוח מכתב לרוח.
ואם כבר נגעתי בעניין- יש פה אנשים שלא מכירים. שלא רוצים שיכירו אותם. ואליי כבר פנו ואמרו שלפעמים מרגישים כאילו מי שלא חשף את עצמו נשאר בחוץ. וחבל. כי עם כל הכבוד [ויש כבוד!] למפגשים וכו', אולי כדאי לנו עדיין להשתדל לשמור על פן האנונימיות הוורטואלית שלפעמים נותן פתח לעזרה..
בל"חיתידעו שזאת אני!!!
שלבתושיש את מי שמשתמש בו סתם, כי הוא לא עומד מאחורי הדעה שלו, אבל יש מקרים שזה חשוב.
אני בעד להשאיר, ופשוט שכל אחד יעשה השתדלות.
לעמוד מאחורי הדעות שלו , למה זה אמור להפריע לי?!
עץ על מיםלא השתמשתי בו למען האמת, אבל לדעתי הוא גם יעיל וגם לא יעיל, כל דבר יש לו שלילי וחיובי.
אני חושבת שזה רק ההתחלה וניתן להמשיך, מי שמפריע לו שלא כתוב בצד מה הכינוי המדבר זה בעיה שלו תכתבו בלי קשר לכינוי! תכתבו כמו שהייתם כותבים לבנאדם הכי חשוב לכם בעולם! אם הוא בחר כך אז בחירה שלו.
מצד שני זה גורם קצת לבלאגנים לפעמים וזה (למרות שנראלי בפורום הזה לא היה איתו תקריות לפחות לא שראיתי)
אמרתי על נוג"ה בלבד שלא השתמשתי!
בנסיו"פ השתמשתי לא פעם ולא פעמיים.
אגב כאלה דברים נגיד אני חושבת שמי שכותב אותם מאנונומי הוא חצוף! ישלך הערה תבוא תגיד באישי/תפסיק להסתתר.
זה מעצבן אנונימי!!! אי אפשר לומר לבן אדם כל דבר שהו בלי שכולם יראו....
לא צריך לייצר חדש על כל שירשור שרוצים לפתוח..
ניק "גיבויי" לשעת הצורך..
ככה גם יהיה יותר קל לעזור, כשיודעים שזה מישו' רציני ולא סתם עוד אחד שמחרטט..
לי יש כמה וכמה ניקים אנונומים כי באחד יש כמה שיודעות שזאת אני מסיבה X ובאחר יש אחרות שיודעות שזה אני מסיבה Y וכו'. ויש כמובן את ההוא שאפאחד לא יודע אבל מעדיפה לכתוב ממנו כמה שפחות וכן הלאה.
לפעמים האנונומי יעיל. (אגב לפעמים כותבים משו מניק אחר ואז מתחילים לכתוב לך באישי דברים ולא נעים לסנן את כולם אבל מה לעשות כתבת בפורום לא בשיחה אישית!! ואנשים לא תמיד מבינים את זה ולפעמים זה מעצבן. אז האנונומי פותר גם תבעיה הזאת.
הבעיה באנונומי היא בדברים כמו זה למשל. מי שיש לו הערה למישהו ספציפי שלא יתחבא מאנונומי!
אז הוא לא יזהה בדברים אחרים שכתבת...
אם אני כותבת דבר X מכינוי A ומישהו עלה עלי
ואח"כ אני אכתוב דבר Y מאותו כינוי אז הוא עלול לדעת שוב שזאת אני גם אם פה הוא לא אמור לדעת זאת. יש מבין?
לפעמים זה מאוד מציק כי אתה יש כמה שכותבים מאנונימי וזה מאוד מבלבל.
וזה טוב כי לפעמים לא רוצים שידעו מי זה אז זה מעולה!!!
יש חסרונות, כמו כל דבר, אבל בכללי זה כן חשוב שתהיה אופציה להיות אנונימי, כשאתה בטוח שאף אחד לא מכיר אותך...
יש פה אנשים שמכירים אותי ואני לא תמיד מעוניינת שיזהו אותי, ואין טעם לפתוח ניק חדש בשביל זה. סתם בזבוז.
אם אנשים מפחדים להגיד דברים מהניק האישי שלהם - שלא יגידו בכלל.
ואם מישו רוצה לפרוק - שיפתח משתמש חדש.
אם תראו בתחילת השרשור כתבתי שזה יעיל כי באמת חשבתי שזה יעיל- כי מי שרוצה את זה וצריך את זה ישמתמש ומי שלא רוצה לא חייב להשתמש...
אבל עכשיו אני משנה את דעתי- לא יעיל בכלל!!
זה באמת ממש מעצבן שכולם כותבים מאנונימי- אנשים כותבים סתם מאנונימי בשביל ה"קטע". וזה ממש מעצבן כי אין לך מושגלמי אתה מגיב- אז כל התגובה משתנה!...
מי שלא רוצה שידעו מי הואר שיפתח משתמש חדש (אני יכול להעיד על עצמי שעשיתי את זה פעם-פעמיים)
ככה גם יוכלו לדבר איתו בשיחה אישית
בקושי פה אני זוכרת ת'סיסמא... אז לפתוח עוד אחד?!
יש המוון אנשים שפורקים רק באונונימי ובמשתמש הרגיל שלהם הם מתבישים.
זה סתם יכביד להוריד את זה כי פתאום תראו שיש פי 2 משתמשים..
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...