שרשור ריכוז ידיעות על אזעקות מכל הארץמרדכי
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך ד' כסלו תשע"ג 19:24

בס"ד

 

 

מכיוון שהשרשור הקודם התמלא לצערנו, אנו פותחים שרשור חדש שבו יתרכזו כל ההודעות על אזעקות ועוד חדשות מהדרום.

 

שימו לב: לעיתים מגיעים לכאן עידכונים איפה היו נפילות, אם הנכם רואים הודעה כזאת אנא ידעו אותי על מנת שהיא תמחק בהקדם האפשרי על פי הוראת פיקוד העורף. 

בתקווה שהשרשור לא התמלא באזעקות אלא רק בדיווחים על נפגעים מהצד שלהם.

 

נ"ב - תודה רבה ל11111 על הפעלת התוכנה.

וידאו: יירוט טיל הפאג'ר 5 שנורה ב18:45 לעבר המרכז/
הערות נוספות11111

א. מידי פעם ככל אתר שניזון מגולשים ישנם טעויות והטעיות.

ב. הכותרות מתפרסמות באופן כמעט מיידי כשהידיעות עולות לרוטר,
מכיוון שכך הכותרות הן הכותרות הראשוניות של הידיעות (גם אם לאחר מכן שינו את הכותרת ברוטר)
וכן מידי פעם ישנן ידיעות שנמחקות שם מסיבות של כפילויות וסיבות אחרות ואז הקישור מפה יגיע לשגיאה 404.

ערבים ערבים-תיעוד רקטה נופלת בים במרינה באשקלון/
עזה, רקטות מהעיר המודרנית של השקרנים - וידאו/
נא לאמת. האם היה נפילה באילת?/
נכון לעכשיו לא אותר נפל-משה ר-
נשמע פיצוץ עז באופקים, ללא אזעקה/
שני פיצוצים אדירים באופקים ללא אזעקה. למה לנעול?/
מפקד מחוז דרום של המשטרה: הפיצוץ באילת - רקטה/
2 נפילות באיזור אילת-משה ר-
ארגון הג'יהאד העולמי שנקרא 'מועצת השורא' טוען כי ירי רק/
22:54 אזעקה בקריית מלאכי ובמ.א. באר טוביה, יואב ושפיר/
22:55 אזעקה באשדוד/
צבע אדום אשדוד/
צבע אדום אשדוד - 22:55 ראשון
אזעקה באשדוד/
אזעקה באשדוד - 22:55 ראשון
23:00 אזעקה בגדרה/
23:00 אזעקה בגדרה - 23:00 ראשון
ערוץ 2: שתי ירוטים ושתי נפילות כוחות בדרך!/
יירוט כושל של כיפת ברזל בשידור חי בערוץ 2 לפני דקות בוד/
23:25 צבע אדום במ.א. אשכול/
23:30 צבע אדום במ.א. אשכול/
צבע אדום חוף אשקלון 23:31/
צבע אדום במ.א חוף אשקלון 23:32/
בערוץ 2 אמרו שיש אזעקה באופקים, אבל מה לעשות, אין אזעקה/
הטלגראף: הילד המת שנישא בידי ראש ממשלת מצרים נהרג מרקטה/
צבע אדום חוף אשקלון/
אזעקה מ.א אשכול/
אילת: אישה לקתה בחרדה ככל הנראה עקב נפילת רקטה בעיר/
מבדיקת מערכת הביטחון עולה כי לא התפוצצה רקטה באילת/
דיווח: יחידות עילית של צה''ל פועלות בשטח הרצועה לאיתור /
08:39 צבע אדום במ.א. אשכול/
09:01 צבע אדום במ.א. אשכול/
09:26 צבע אדום במ.א. אשכול/
09:26 צבע אדום מועצה אזורית אשכול ומועצה אזורית שדות נג/
09:29 צבע אדום במ.א. אשכול/
09:29 צבע אדום מ.א. אשכול/
09:58 צבע אדום במ.א. שדות נגב ושער הנגב/
דיווחים בנוגע לרצועת עזה / צה''ל תקף אופנוע בדרום הרצוע/
10:08 צבע אדום במ.א. אשכול/
10.09 - אזעקה בכיסופים/
מהבוקר כ -10 נפילות בשטחים פתוחים בשטחי עוטף עזה/
10:32 אזעקה באשקלון/
אזעקה בחוף אשקלון ושפיר 10:33/
11:34 באר טוביה אזעקה/
ירוטים מוצלחים באשקלון!/
11:34צבע אדום אשקלון . כנראה 3 ירוטים/
אשקלון - טיל גראד פגע בבית ספר/
לטענת ה'פלסטינים' הרוג ומספר פצועים בתקיפה של צה''ל במז/
10:48 אזעקה באופקים ובמ.א. מרחבים/
10.48 - אזעקה באופקים, מסלול, פדויים/
0.49 - אזעקה באורים ופטיש/
11:02 צבע אדום במ.א. אשכול/
11:03 אזעקה באשכול/
הרופאים הצילו את ידו של בוריס שנפצע בקריית מלאכי מפגיעת/
11:13 אזעקה במ.א. חוף אשקלון, יואב, לכיש, שער הנגב ושפי/
צבע אדום מ.א חוף אשקלון 11:13/
11:13 אזעקה באופקים ובמ.א. אשכול ומרחבים/
בת הדר אזעקה/
בת הדר אזעקה - 11:15 שני
11:16 אזעקה באופקים ובמ.א. בני שמעון ומרחבים/
11:19 אזעקה במ.א. בני שמעון/
אזעקה בבאר שבע 11:20/
אזעקה בבאר שבע/
11:29 אזעקה בבאר שבע/
11:51 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
12:07 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
12:06 צבע אדום שדרות/
12:30 אזעקה באשדוד ובמ.א. חבל יבנה/
צבע אדום באשדוד 12:30/
12:34 צבע אדום במ.א. אשכול/
אזעקה אשכול 12:35/
צבע אדום מ.א אשכול 12:41/
12:50 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
13:00 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב - מטח/
צבע אדום שדרות 13:00/
אזעקה שדרות/
אזעקה שדרות - 13:01 שני
אזעקה באופקים/
אזעקה אופקים-ערוץ 2/
צבע אדום - אשקלון 13:10/
13:11 אזעקה באשקלון/
אזעקה באופקים ומועצה אזורית אשכול ואשקלון- שידור חי בער/
13:11 אזעקה בא.ת אשקלון/
12:11 אזעקה בזיקים/
נפילה באשקלון - 13:12/
צבע אדום -/
צבע אדום - - 13:13 שני
צבע אדום מ.א אשכול 13:17/
13:17 אזעקה בתלמי יוסף/
נפילות במרחב חבל שלום - לא ברור אם הירי מעזה 13:20/
2 נפילות באשקלון- אין נפגעים/
פגיעה ישירה באשקלון 2 מוקדי נפילות - כוחות בדרך/
3 נפילות באשקלון ! 13:12 ראשוני/
צבע אדום במ.א אשכול 13:24/
יש נפגעים באשקלון כתוצאה מהנפילה בבית ! ראשוני/
13:55 צבע אדום באר שבע/
13:56צבע אדום ב''ש/
13:56 אזעקה בבאר שבע - ערוץ 22/
אזעקה בבאר שבע 13:55/
אזעקה בבאר שבע 14:01/
14:01 : צבע אדום בבאר שבע/
14:02 אזעקה בבאר שבע/
14.02 אזעקה בבאר שבע. גראד אחד יורט קודם ע''י כיפת ברזל/
צבע אדום מ.א אשכול 14:05/
12.12 אזעקה בבאר שבע/
14:13 : צבע אדום בבאר שבע/
באר שבע אזעקה/
14:13 אזעקה ב''ש/
אזעקה באשקלון 14:20/
14:20 אזעקה אשדוד/
14:20 אזעקה אשקלון/
ש : אזעקה באשדוד!/
חיסול בעזה - ירי על רכב/
14:22 צבע אדום מ.א אשכול/
כפר עזה צבע אדום/
14:22 : צבע אדום שער הנגב/
צבע אדום שער הנגב 14:23/
סיכום בנוגע לאזעקה באשקלון ואשדוד בדקות האחרונות/
מישהו מכיר xml שמתעדכן מיידית בהתראות צבע אדום?/
הגראי''ל: ''אם יש אזעקה באמצע הלימוד - שיברחו''/
14:57: אזעקה אשדוד/
אזעקה במ.א חוף אשקלון ובאשקלון 14:57/
14:58 אזעקה קרית מלאכי/
קרית מלאכי אזעקה/
אזעקה קרית מלאכי , אשקלון , 14:57/
הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי: ירינו טיל פאג'ר 3 לעב/
מטח פצמ''רים ללא אזעקה באשכול/
15:25 צבע אדום במ.א. אשכול/
הג'יהאד: צה''ל לא פגע במאות משגרים שלנו כפי שטוענת ישרא/
15:33 צבע אדום במ.א. אשכול/
קליפת ברזל: סיור בבית הקברות לרקטות/
15:36 צבע אדום אשכול/
רעש נפילה ופיצוץ באיזור מעבר ניצנה לפני כרבע שעה/
15:51 אזעקה במ.א שדות נגב/
15:52 : צבע אדום אשכול/
צבע אדום 16:0/
צבע אדום 16:0 - 16:04 שני
16:20 : צבע אדום שדות נגב/
צבע אדום שער הנגב 16:20/
16:39 אזעקה בנתיבות ובמ.א. שדות נגב/
16:40 צבע אדום נתיבות/
דיווח ראשוני: צבא לבנון פירק רקטות שהיו מכוונות לישראל/
דיווח ראשוני: צבא לבנון פירק רקטות שהיו מכוונות לישראל/
16:45 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
16:50 תושבי מ.א. שער הנגב להכינס מידית למרחב מוגן - חשש/
חברון- חיילי צהל חיסלו מיידה בקט''ב בשלאלות/
מה היה קורה אילו...? תמונות בלעדיות לרוטר ממקום הנפילה /
אזעקה בבאר שבע 17:03/
17:03 אזעקה בבאר שבע/
אזעקה בב''ש/
אזעקה בב''ש - 17:03 שני
וידאו , תיעוד: ירי רקטות לטווח רחוק , על פי הג'אהד רקטו/
מה היה קורה אילו התפוצץ הטיל - תמונות בלעדיות לרוטר ממק/
תומר: אזעקה בב''ש 17:3/
נפילה באשכול - בלי אזעקה/
אזעקה בדקל ונצרים/
צבע אדום מ.א אשכול 17:09/
חמאס יורה הרבה רקטות עכשיו כדי לרוקן את מלאי כיפת ברזל/
17:18 אזעקה מ.א חוף אשקלון/
אזעקה בחוף אשקלון 1719/
בעוטף עזה יש נפילות כל רגע ואף אחד לא מדווח!!!/
17:53 צבע אדום במ.א. חוף אשקלון/
א.ת אשקלון אזעקה/
ירוט כיפת ברזל מעל אשקלון 1754/
18:09 צבע אדום במ.א. אשכול - מטח/
18:12 צבע אדום במ.א. אשכול/
18:26 אזעקה בא.ת. אשקלון ובאשקלון/
אשקלון אזעקה/
אשקלון אזעקה 18:28/
מ.פלסטינים : תקיפת חוליה באל בוראג' - יש הרוגים/
מרגל פלסטיני בא לצלם את מקום הנפילה בירושלים ושוטר/
זה אומר שהיתה נפילה בירושלים,או שמדובר על מ שהיה באנונימי (פותח)

בערב שבת?

אזור כרם שלום - נפילה לפני כ 20 דקות, פגיעה ישירה ברכב,/
אהוד יערי: מחצית מהרקטות של חמאס נפגע/
אהוד יערי: 50% מהרקטות שבידי חמאס הושמדו/
מכתב עילג שמשגרים ברגעים אלו בחמאס לעשרות אלפי כתובות א/
אהוד יערי: החמס והג'יאהד נותרו עם מחצית מכמות הרקטות שה/
תמונות גג בנין הטלויזיה שהותקף ע''י צהל/
21:13 צבע אדום במ.א. אשכול/
ה'פלסטינים' טוענים שיותר מ-16 בלתי מעורבים נפגעו בתקיפה/
21:57 אזעקה בבאר שבע ובמ.א. מרחבים/
רון אנקרי:אזעקה בבאר שבע 21:57/
אזעקה שניה באר שבע/
לראות ולהבין את גודל הנס: רקטה פגעה בכיתה - ''בדיוק איפ/
22:37 ארבע רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באזור באר שבע/
22:37 ארבע רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באזור באר שבע/
במשך הערב היה יירוט דרומית מזרחית מאוד לבאר שבע/
פיצוץ עז ללא אתרעה בשדרות. נפילה או תקיפה של צה''ל..?/
אזעקות נשמעו באיזור רמלה לוד ראשון - תרגיל בצריפין/
דוצ: צה''ל תקף היום כ-50 מנהרות הברחה ברצועה/
23:58 אזעקה באופקים ובמ.א. בני שמעון ומרחבים/
2 אזעקות בבאר שבע ממש חלשות 23:59/
00:02 אזעקה באופקים ובמ.א. מרחבים/
הבומים בבאר שבע ממש חזקים-אזעקה חלשה מאוד/
01:54 אזעקה בא.ת. אשקלון, אשקלון ובמ.א. חוף אשקלון/
אזעקה באשקלון/
אזעקה באשקלון - 01:54 שלישי
01:56 אזעקה בקריית גת, שדרות ובמ.א. באר טוביה, חוף אשקל/
צפו: פעילי ג'יהאד עולמי מטמינים 8 משגרים באדמה ומשלחים /
ארה''ב מנעה הצהרה באו''ם בלי אזכור לרקטות/
צה''ל תקף הלילה 100 מטרות טרור בעזה/
רקטות לאופקים, הבנק האיסלאמי בעזה הופצץ/
7.28 אזעקה בבאר שבע/
יירוט 14 רקטות מעל באר שבע/
7.29 - צבע אדום במרחבים/
בישובם של המגורשים: הפגזות ללא אזעקות/
7.57 שוב אזעקה בבאר שבע ובבני שמעון/
אזעקה בבאר שבע/
אזעקה בבאר שבע - 07:57 שלישי
צבע אדום בבית קמה, משמר הנגב/
נספרו לפחות ששה פיצוצים אדירים - עוד האזעקה נשמעת/
לא די בגראדים באשקלון: אישה נפלה מגובה רב - פרמדיקים קב/
באר שבע: רקטה נפלה באחת השכונות בעיר - צוותי מד''א מטפל/
ברוורמן: הביקוש לטכנולוגיות יירוט יגדל בזכות הצלחת כיפת/
08:20 אזעקה באשקלון/
אשקלון אזעקה/
אשקלון אזעקה - 08:21 שלישי
8.21 אזעקה באשקלון/
8:21 א.ת. אשקלון אזעקה/
08:24 צבע אדום במ.א. חוף אשקלון/
8.24 צבע אדום ביד מרכי והנתיב העשרה/
08:42 אזעקה באשדוד ובמ.א. באר טוביה וחבל יבנה/
8.43 - אזעקה באשדוד וסביבותיה/
8.43 צבע אדום בבני שמעון/
דרעי נקלע למטח הרקטות באשדוד/
08:57 אזעקה במ.א. בני שמעון ושדות נגב/
תמונות מהנפילה בבאר שבע/
08:59 אזעקה בלהבים, רהט ובמ.א. אבו בסמה, בני שמעון ומרח/
09:01 אזעקה בא.ת. אשקלון ובמ.א. חוף אשקלון/
מומחים מסבירים: האם פרסום מיקומי נפילות באמת עוזר לאויב/
09:04 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
צבע אדום שדרות 9:04/
צבע אדום שדרות/
צבע אדום שדרות - 09:05 שלישי
09:19 צבע אדום במ.א. אשכול/
אזעקה חצרים/
אזעקה חצרים - 09:26 שלישי
09:26 אזעקה במ.א. בני שמעון/
09:28 צבע אדום במ.א. אשכול/
אזעקה בבאר שבע/
אזעקה בבאר שבע - 09:28 שלישי
דיווח של טל עברם גל''צ: צה''ל פגע בשתי חוליות ששגרו את /
ערוץ 2: הרוג בעזה בנסיון חיסול בדקות האחרונות אין דיווח/
09:34 צבע אדום במ.א. אשכול/
צבע אדום מ.א אשכול - 9:34/
משעות הבוקר: 40 רקטות נורו מעזה לעבר מדינת ישראל/
09:37 : צבע אדום שער הנגב/
09:47 אזעקה בבאר שבע/
9.47 - אזעקה בבאר שבע/
09:49 צבע אדום במ.א. אשכול/
כיפת ברזל יירטה שתי רקטות לעבר באר שבע/
09:56 צבע אדום במ.א. אשכול/
צבע אדום כעת באופקים/
ישראלי נפצע קשה בנפילה בעוטף עזה/
9.57 צבע אדום באופקים ובמרחבים/
מסוק בדרך לפינוי חייל במצב קשה מפגיעת רקטה באיזור כביש /
10:01 צבע אדום במ.א. אשכול/
10:15 אזעקה באופקים ובמ.א. מרחבים/
10.15 אזעקה באופקים ובמ.א. מרחבים/
10:15 אזעקה בבאר שבע/
אזעקה באופקים/
אזעקה באופקים - 10:15 שלישי
אזעקה ב''ש/
אזעקה ב''ש - 10:17 שלישי
מעבר כרם שלום נסגר עקב ירי הרקטות/
באר שבע: 2 רקטות גראד נפלו בתוך העיר - 2 נוספות יורטו ע/
10:32 אזעקה במ.א. באר טוביה וחוף אשקלון/
10:33 נשמע פיצוץ חזק באזור קריית גת לא הייתה אזעקה/
10:35 צבע אדום אשדוד/
11:05 צבע אדום במ.א. אשכול/
11:11 צבע אדום במ.א. אשכול/
11.12 צבע אדום בבארי/
אזעקה במ.א אשכול/
400 פניות של הורים בגוש דן על פגיעות נפשיות של ילדים עק/
מבצע ''עמוד ענן'': פגיעה במשגר מוטמן חמוש/
יעלון רומז לחיסולים בצמרת: ברצועת עזה יש ממשלת טרור/
11:54 צבע אדום במ.א. חוף אשקלון/
אזעקה בזיקים 11:54/
11.55 אזעקה בחוף אשקלון/
11:55 אזעקה בקריית מלאכי ובמ.א. באר טוביה, יואב, לכיש ו/
11.56מ אזעקה בקרית מלאכי וחוף אשקלון ומ. א. יואב/
11:58 צבע אדום במ.א. אשכול/
12:07 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
12.07 -אזעקת צבע אדום בשדרות ארז/
12:08 צבע אדום שדרות/
הותר לפרסום: קצין מילואים בשריון בגיל 40 נפצע בינוני מפ/
תקיפה נוספת של צהל בדיר אל בלאח/
קשישה נפצעה - כתוצאה מהאזעקות/
מתחילת המבצע בעזה שוגרו 1,209 רקטות לעבר ישראל/
12:40 צבע אדום במ.א. חוף אשקלון/
12:44 צבע אדום בשדרות ובמ.א. שער הנגב/
12.45 צבע אדום בשדרות באיבים וגבים/
12:52 אזעקה בנתיבות ובמ.א. שדות נגב/
אזעקה במרחב נתיבות 12:53/
בהמשך לצבע אדום בנתיבות בשעה 12:52 : רקטה פגעה ישירות ב/
צבע אדום עוטף?/
צבע אדום עוטף? - 13:08 שלישי
13:16 צבע אדום במ.א. אשכול/
13:25 אזעקה באופקים ובמ.א. מרחבים/
13:34 צבע אדום במ.א. חוף אשקלון/
13:35: אזעקה יד מרדכי, נתיב העשרה./
רקטה פגעה ישירות במפעל בשדות נגב, אין נפגעים/
13:47 אזעקה במ.א. מרחבים/
13.48 אזעקה באופקים רנןומ.א.מרחבים -/
13:51 צבע אדום במ.א. אשכול/
14:00 אזעקה במ.א. בני שמעון/
14:02 אזעקה במ.א. בני שמעון/
14:02 אזעקה במ.א אשכול/
14:11 צבע אדום במ.א. חוף אשקלון/
אזעקה בירושלים/
אזעקה בירושלים - 14:13 שלישי
14:13 אזעקה באזור ירושלים/
אזעקה בירושלים/
אזעקה בירושלים - 14:14 שלישי
14:13 אזעקה מעלה אדומים ירושלים/
14/13 צבע אדום בירושלים והאיזור/
אזעקה בירושלים/
אזעקה בירושלים - 14:14 שלישי
אזעקה במבשרת ציון/
נפילה בירושלים רבתי/
אשקלון צבע אדום א.ת/
הנפילה בגוש עציון-כפר ג'בע במורדות עמק האלה/
אזעקה איזור תעשייה הדרומי אשקלון 14:28/
דיווח ראשוני:נפילה בבית לחם ואפרת!/
לתשומת לב כוחות הבטחון: האזעקה בירושלים הייתה חלשה מאוד/
ארגון החמאס נטל אחריות לירי הרקטה לעבר ירושלים/
14:38 אזעקה באופקים ובמ.א. מרחבים/
14:38 צבע אדום תפרח/
14.38 אזעקה באופקים, גבעולים מעגלים, שרשרת, שיבולים מלי/
נפילה בשטח פלסטיני בטיפול הסהר האדום/
ביתר עילית:לא שומעים אזעקה!!/
14:45 צבע אדום במ.א. אשכול/
2 רקטות נפלו בחצרות בתים במרכז העיר שדרות, ללא נפגעים/
14:45 אזעקה במ.א אשכול/
14:39 צבע אדום אופקים , אשל הנשיא גבעולים/
גלי צה''ל: הנפילה בכפר נוצרי ליד בית לחם - החמאס פותח ח/
14:48 אזעקה בא.ת. אשקלון ובאשקלון/
14.49 אזעקה ביד מרדכי ונתיב העשרה תלמי יפה גיאה/
14:50 צבע אדום במ.א. אשכול - מטח/
14:48 אזעקה אשקלון/
נפילה באשקלון מחכה לאימות/
14:59 צבע אדום במ.א. אשכול/
צבע אדום צאלים!!/
צבע אדום צאלים!! - 15:01 שלישי
צבע אדום צאלים! 14:58/
עדכוני מלחמה: 2 חוליות שיגור נפגעו בדקות האחרונות מירי /
גם מזכ''ל האו''ם ברח והסתתר לאחר האזעקה בירושלים/
צה''ל תקף מרחבי שיגור רקטות ברצועת עזה/
15:15 צבע אדום במ.א. אשכול/
תמונה דרמטית מהכותל בעת האזעקה/
15:17 צבע אדום במ.א. אשכול/
15:19 צבע אדום בארי/
15:24 צבע אדום במ.א. אשכול/
קלינטון ובאן-קי-מון שמעו וחווו את האזעקה במרחב ירושלים./
15:27 אזעקה באשדוד ובמ.א. חבל יבנה/
3:27 אזעקה באשדוד/
3:27 אזעקה באשדוד - 15:27 שלישי
15:28 אזעקה באשקלון/
15:28 אזעקה בגדרה ובמ.א. ברנר, גדרות, חבל יבנה, יואב ונ/
צבע אדום גדרה/
צבע אדום גדרה - 15:30 שלישי
צה''ל בדק שאין חפים מפשע ותקף את המשגר - צפו בוידאו/
ליברמן שמע אזעקה ואמר לשר היפני: חוזר אליך/
15.49 צבע אדום בשדרות באיבים ובגבים/
6 הרוגים בעזה מהתקיפה האחרונה של צהל/
אזעקה אשדוד 1556/
אזעקה אשדוד 1556 - 15:56 שלישי
3:56 אזעקה אשדוד/
3:56 אזעקה אשדוד - 15:56 שלישי
15.56 אזעקה באשדוד וכל סביבותיה/
15.56 צבע אדום בניצן/
אזעקה ניצנים 1557/
אזעקה ניצנים 1557 - 15:56 שלישי
אזעקה באר טובה 1557/
בזמן השיגור לירושלים צהלו תושבי בית לחם עד הנפילה/
עוד טיל ''תקול'' של מערכת כיפת ברזל/
אשדוד צבע אדום/
אשדוד צבע אדום - 15:56 שלישי
ירוט כושל , פגיעה ישירה באשדוד 15:56/
אשדוד: רקטת גראד פגעה פגיעה ישירה בבניין מגורים - יש חש/
גם בצבע אדום הפעילות נמשכת, במקלטים./
פרופסור ראובן פדהצור:להביא לשדרות מערכת לייזר נגד רקטות/
נתניהו עכשיו: ''השמדנו אלפי טילים של חמאס ופגענו קשות ב/
צבע אדום צאלים 16:31/
צבע אדום צאלים 16:33/
צבע אדום מ.א אשכול 16:32/
16:33 צבע אדום באזור צאלים/
צפו: צה''ל משמיד משגר תת קרקעי - רקטות עפות לכל עבר/
צבע אדום חצרים 16:34/
צבע אדום בעוטף באר שבע 16:34/
צבע אדום אזור חצרים 16:35/
צבע אדום נירים עין השלושה 16ף40/
טיל מעזה על בית לחם. קריקטורה/
13 הרוגים מתקיפה של צהל בעזה/
ראשוני : צה''ל תקף ברצועת עזה , הפלסטינים מדווחים על 13/
14:38 צבע אדום תפרח/
ה'פלסטינים' טוענים שלראשונה נורה טיל לעבר ספינת קרב ישר/
הרוג מפגיעת רקטה בישובי עוטף עזה; קצין צה''ל נפצע בינונ/
17:05 צבע אדום במ.א. אשכול/
17:14 אזעקה באשדוד ובמ.א. חבל יבנה וחוף אשקלון/
אשדוד ניצנים אזעקה/
אזעקה במרחב אשדוד 1715/
17:20 אזעקה בא.ת. אשקלון ובמ.א. חוף אשקלון/
יירוט המטח האחרון לאשקלון - צילום שלי/אחרונה
על זה יש לנו שליטהסביר11

🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)

📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:

לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,

ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,

🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות

מי שיצטרף לזהות, לא ישיג שליטה על 'מקבלי ההחלטות'הסטורי
אלא על אלו ששלושים שנה פועלים בפול גז, על ניוטרל. הרבה רוח ופובלציסטיקה - 0 עגול של עשיה.
ל"זהות" אין שום שליטה על מקבלי ההחלטותshaulreznik

כי פייגלין לעולם לא יעבור את אחוז החסימה. ואם יקרה נס, והאיש ייכנס לכנסת, הוא:

 

1. לא יקדם שום דבר משמעותי, כפי שזה היה בתקופת היותו ח"כ מהליכוד.

2. חיש מהר יבין שאין לו שליטה על חברי מפלגתו, כי מנהל הוא לא, אלא הוגה דעות בלבד.

 

שאר ההמלצות שכתבת, נשמעות נאיביות להחריד. רוב החיילים (ובני אדם בכלל) הם קונפורמיים ועושים את מה שהמפקדים אומרים להם לעשות.

שאול,חסר לך הרבה מידעסביר11

א. הוא עובר את אחוז החסימה בסקר של מנו גבע הסוקר של ערוץ 12-13

ב. שווה לך להשקיע חצי שעה באתר זהות ותראה את ההישגים שהוא השיג.

ג. שטייניץ הוא פילוסוף ובכל זאת השיג הישגים משמעותיים כגון הגז ו/או הפצצת הכור בסוריה ב-2007 .

ד. יש עוד הרבה לפרט אבל אין לי זמן

תשובותshaulreznik

א. טעות סטטיסטית


ב. כל המיזמים של פייגלין נחלו כישלון. 'זו ארצנו' לא בלמו את הסכמי אוסלו, 'מנהיגות יהודית' לא הצמיחה מנהיגות, 'מפקד לאומי' לא המריא.


ג. לשטיניץ יש אופי אחר.

מנו גבע הוא לא סוקר של חדשות 13מרדכי

בס"ד


וגם בסקר הזה בוא היה כפסע ולא עבר ממש.

אפשר לשאול ישירות - חוץ מלארגן חסימות כבישים לפניהסטוריאחרונה
שלושים שנה, מה הוא הצליח בחיים הפוליטיים ציבוריים שלו?!

יש למישהו מהפורום מילה טובה על גדי אינקוט או….סיעתא דשמייא1
…שגם הוא שמאלן, בוגד, קפלניסט, לא ראוי.
הרב צבי יהודה זצ"ל, דימה בחור שבחורההסטורי

לא רוצה אותו.

לא נעים לה להגיד בפנים, אז היא בכוונה מגיעה מרושלת לפגישה, מציעה עוגה טפלה מעשה ידיה וכו'. הבחור בטוח שהוא דחה אותה, כשהאמת היא שהיא בכוונה דאגה להציג לו, כדי שידחה אותה.


כך גם הארץ כלפי יורדים המלאים תלונות כרימון.

הכל ברור ,רק לא קולטים שזה צריך להתבטא בקלפיסביר11
אם ה' לא יבנה בית... אם ה' לא ישמר עיר...hamedinai
"אִם ה' לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ, אִם ה' לֹא יִשְׁמׇר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר." (תהילים קכז, א)

​אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר שבין פגיעה בעולם התורה והרוח לבין המשברים הביטחוניים והמדיניים שפוקדים אותנו. המציאות מוכיחה שוב ושוב שכאשר ישנה פגיעה בלומדי התורה או בקודשי ישראל, ההגנה עלינו מתערערת:


​* התפנית בעמדת ארה"ב: השינוי המפתיע והמדאיג במדיניותו של נשיא ארצות הברית כלפינו, החל בדיוק בנקודת הזמן שבה החל מסע רדיפה והסתה קשה נגד אחינו החרדים ולומדי התורה.


​* אסון שבעה באוקטובר: הטבח הנורא בעיצומו של חג שמחת תורה הגיע בדיוק שבועיים לאחר המראות הקשים של רדיפת המתפללים והפרעת התפילות ביום הכיפורים בתל אביב ובערים נוספות.


​* חורבן גוש קטיף (ההתנתקות): התפנית הקיצונית והפתאומית בעמדתו של אריאל שרון, שהובילה לתוכנית ההתנתקות, התרחשה מיד לאחר גזירות רווחה ופגיעה קשה בילדים ובמשפחות מהמגזר החרדי בתקופת ממשלתו.


​ההיסטוריה הקרובה מראה לנו פעם אחר פעם: כשאנו פוגעים ביסודות הרוחניים ובאחדות שבין חלקי העם – השמירה האלוקית עלינו נפגעת.

נכוןבחור עצוב
אבל שכחת את החצי השני של המשפט. 
"שוא שקד שומר" - סימן שצריך שומרחתול זמני

"לא בגבורת הסוס יחפץ" - סימן שצריך סוסים גיבורים

"אל תבטחו בנדיבים" - סימן שצריך אנשים גיבורים

"לא בשוקי האיש ירצה" - סימן שצריך כח בשוקיים

 

............

ההשוואות שלך לא נכונותבחור עצוב
נכון. אתה צודק.חתול זמני

סתם, לפי מה?

אני מכיר את הפירוש הזה אבל:

 

– הוא אינו עולה בקנה אחד עם פשט הפסוק

– בוודאי שלא פשט הפרק

– אינו מסתדר עם כל שאר המסרים בתהילים / נביאים

– נגד הירושלמי במסכת חגיגה של "נטורי קרתא"

– די והותר פירושים נגדיים לכך

 

=> אין צורך לומר את המובן מאליו שיש צורך בהשתדלות האדם כבכל מקום שאין סומכים על הנס זאת אמירה פשוטה עד־כדי מיותרת.

 

=> הפירוש של אם ה' שמר עיר אז יפה שמר השומר אינו מסקנת הפסוק כי לא על זה הפסוק מדבר. זה פשוט הסבר שמיישב את הצורך בהשתדלות עם הפסוק. אין שום דרך להבין בפשט הפסוק הזה שהכוונה היא שיש צורך בשומר מבלי לעוות את הפשט ואת ההקשר שלו.

 

"והחל המשורר להזכיר כי הכל ביד השם ולא כפי מחשבות אדם ולא כפי שיפצר במעשיו יתחזק ככל כחו." [אבן עזרא]

 

"אמ' דרך עצה ומוסר לבני אדם שבעת השתדלותם בקנינם אע"פ שההשתדלות טוב מ"מ לא ישים בטחונו בהשתדלותו ולא יחשוב בהשיגו חפצו כי יד השתדלותו עמדה לו אבל הכל מאת האל ית' והוא העירו בהשתדלות והוא הביאו להשיג חפצו וכבר הזהיר זה בתורה באמרו ואמרת בלבבך כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וידעת כי ה' אלקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל (דברים ח יז ויח) ואמ' על זה דרך כלל אם ה' לא יבנה בית ר"ל אם לא יהא ההשתדלות מצדו ומהשגחתו שוא עמלו בוניו בו ואם ה' לא ישמור עיר בעת המלחמה שוא התמיד הצופה להביט הנה והנה אם יבואו בה האויבים כי אין אזהרתו עושה כלום אם מאתו ית' לא תבא השמירה" [מאירי]

 

שיר המעלות לשלמה, השיר הזה ושאחריו נסמכו בכונה, שבראשון יבאר שהשתדלות האדם אין מועיל כל מאומה רק הכל נעשה ונגמר בעצת ההשגחה העליונה, ובסימן שאח"ז יבאר מתי ההשתדלות מועיל, ואופנים אשר יובילוהו אל המטרה הנכונה - אם לא ה' יבנה בית אם לא ילוה אל הבנין עזר אלוה, אך שוא עמלו בוניו בו, ואין ההשתדלות מועיל מאומה, ולא לבד בהוצאת כלל הדבר אל הפועל, שאין האדם לבדו יכול עליה בעמל בלא עזר ממרום, כי בשמירת הדברים שכבר הם עשוים כמו בשמירת העיר הבנויה, גם בזה אם לא ה' ישמר עיר שוא שקד שומר והשתדלות האדם בשמירתה לא יועיל מאומה - ולא לבד בפעולות כלליות כי גם בפרטים: [מלבי"ם]

 

בקיצור לומד התנ"ך הממוצע לא אמור להגיע לפירוש הזה שמשום־מה מחזיקים ממנו פשט מובן מאליו שאין עליו עוררין.

אין לי כח לקרוא הכלבחור עצוב

כל בן אדם שפתח דף גמרא אחד בחייו יודע שמכלל לאו אתה לומד הן.

לא כתוב "אל תשמור בכלל, רק הקב"ה שומר". הפסוק כתוב בצורה מסויימת, ולא בכדי.

הדוגמאות שהבאת בתגובה הקודמת הן לא של לאו והן, ולא רלוונטיות בשום צורה. 

אם אין לך כח לקרוא הכל, איך אתה לומד גמרא?חתול זמני
כשאתה תהיה גמרא, ראשון או אחרוןבחור עצוב
נדבר. לא מוציא כוחות על חתולים. 
אם היית טורח לקרוא היית רואה שהבאתי ראשוניםחתול זמני

ואחרונים...

 

מה אגיד לך, אחלה גישה לחיים. תיהנה בבועה הקטנה שלך.

בכיףבחור עצובאחרונה

רמזתי לפות"ש רמז על דבריו. אם יבין אותו - אחלה. אם לא - גם אחלה.

התשובה הלא קשורה שלך פשוט לא חשובה מספיק בעיני.זה הכל. 

הפוסל, במומוהסטורי
הזחיחות היא שלך. אתה פותח כאן שרשור מבקר, תוך 0 ידע הסטורי והבנה מהותית. האבות המיסדים של ארה"ב באמת ראו בבני ישראל ובעם ישראל את הדגם המבני והמוסרי שלהם. נכון שהפרוגרסבים זנחו את הערכים הללו, אבל רבים בארה"ב (בעיקר בחוגי המפלגה הרפובליקנית), חיים בתודעה כזאת עד היום.

לא שאנחנו חותמים על כל ערך שלהם. הרבה מתפיסת 'בני ישראל' שלהם, עברה דרך התרגום של הנצרות-הפרוטסטנטית על עיוותיה.

אני לא שגריר ארצות הברית בישראל…סיעתא דשמייא1

….  מתי תבינו שאנחנו מתגרים במעצמה שבראשה עומד הפכפך שלא חושב פעמיים לפני שהוא מחליט לעשות מעשה.

אתם עוד תביאו עלינו את החורבן ומרד בר כוכבא ביחד. אתם סכנה לכל יהדות העולם כולל העם בישראל.

ימי בין המיצרים הבאים עלינו לרעה רק מחזקים בליבי את גודל הסכנה .

בעזרת השם אני אהיה בחגים בארץ . רק שלא יבטלו לי את הכרטיס בגלל השטויות שהמנהיגים שלך עושים.

ודרך אגב אני מכיר ההסטוריה שאתה מנסה ללמד.

רוב האמריקאים לא יודעים או לא רוצים לדעת את זה.

אתה קורא את עצמך?!הסטורי
מי שאמר את הדברים, הראויים כשלעצמם, אינו שגריר ישראל בארה"ב, אלא שגריר ארה"ב בישראל. הוא יסתדר עם מי ששלח אותו ואשריו שמוכן להגיד את האמת, גם כשמסתכן בפיטורים.

את החורבן הביאו ברי-קמצא כמוך, שהעדיפו להיות נגד אחייהם ולרקוד מה יפית מול הגויים. אנחנו גמרנו עם הגלותיות.

אני לא מאמין ששגריר אמר דבר כזה בלי אישור מלמעלהמשה

מהקצת הכירות עם טראמפ שיש לנו בעולם אנחנו יודעים שזה איש שמסוגל לשלוח אנשים להגיד דבר והיפוכו. זה בונוס אצלו.

מה אתה רוצהברגוע
מי מתגרה?? שגריר ארה"ב החליט לבד לומר את זה
הוא גם אבגליסט. כשהיה...סיעתא דשמייא1

.... מוסלמי נשיא ארצות הברית עשו מזה מטעמים לגבי נאמנות.

מספיק להתמם ולגלגל עניים.

??ברגוע

כתבת כאן על זחיחות והתגרות באומות, על מי דיברת??

זה התגרות בפירוש.סיעתא דשמייא1
שהאקבי התגרה בטראמפ?ברגוע

זה חדש.. לצאת נגד התגרות של נוצרים בנוצרים..

אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום??

כלום. פשוט...סיעתא דשמייא1

... הפורום בו נאמרו הדברים שם אותנו יחד איתו.

זה בדיוק כמו השמועה שביבי דחף את טרמפ לצאת למלחמה וזה גרם לטרמפ להתרחק מביבי בלשון המעטה.

מי יודע איך יגיב לזה טרמפ. כיום הוא שומע לקטרים יותר ויותר.

אתה חייב למצוא לך תחביבברגוע

במקום לחפש כל הזמן איך להוציא את המתיישבים הצדיקים ביו"ש רע

יש מתיישבים ויש מתיישבים.....סיעתא דשמייא1

... באופן כללי התיישבות מנקרת בתוך אוכלוסיה עויינת לא תורמת לעניות דעתי לשלמות ארץ ישראל. זה רק מבעיר אש.

בעבר עשינו את זה יותר בחוכמה.

האוסטרלים מעולם לא עשו זאת בחכמההסטורי

אולי אם כוונתך שעל המתיישבים לפעול נגד הפולשים מערב, כמו שהאירופאים שפלשו לאוסטרליה נהגו בילידים שבאמת חיו שם אלפי שנים - זאת באמת תהיה חכמה.

אבל בחכמה הם יודעים לפייס את הצצאים....סיעתא דשמייא1

1. בכל מוסד כולל בתי ספר נוסף על דגל המדינה גם הדגל של הילידים.

2. בכל טופס ממשלתי יש שאלה ספציפית אם אתה יליד כדי לתת הפליה מתקנת.

3. שבטים שעל אדמתם יש מחצבים מקבלים תמלוגים.

....ועוד הרבה זכויות .

הכל כדי להמעיט להבות.

כמובן שזה לא דומה אבל מה לעשות  השם שם את הישמעלים בארץ ישראל 

כדי להצדיק את הדברים בפרקי דרבי אליעזר:

"ולמה נקרא שמו ישמעאל? שעתיד הקדוש ברוך הוא לשמוע באנקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"

בפרק ל"ב, המדרש מתאר תיאור נבואי (הנמסר על ידי רבי ישמעאל) ובו חמישה עשר דברים שעתידים בני ישמעאל לעשות בארץ ישראל באחרית הימים. אירועים אלו מתארים בעיקר תקופות קשות של שלטון ומלחמות, כגון: [1, 2]

  • מדידת הארץ בחבלים.
  • הפיכת מקומות קדושים לאתרים עבורם.
  • מלחמות שונות, חרפת רעב ואי-שקט בארץ ישראל לפני בוא המשיח

 

בקיצור הערבים בארץ ישראל זה גזרה משמים שהציונות צריכה לחיות אותה בחכמה דבר שהפסקנו לעשות מאז 1977.

אין לך מושג איך לומדים מדרש אגדההסטורי
ואיך מוציאים ממנו מסקנות (בעיקר איך לא).

אגב, אני בהחלט בעד שנחזור לטפל באויב הערבי בשיטות של בן גוריון:


כיבוש-גירוש-התישבות שמוחקת את שרידי הערבים שישבו שם.

בלי אגב כל ישראלי…סיעתא דשמייא1
… היה בעד הפנטזיה הזאת אבל זה ילדותי לחשוב שמהשהיה אפשר לעשות ב48 אפשר לעשות עכשיו. הטרגדיה היא שבממשלה יושבים אנשים מכובדים שמאמינים שאפשר וגורמים לנו לכל היהודים  צרות בהתבטאויות שלהם כשהם יודעים שזה לא ראלי לבצע את הדברים ועושים זאת כדי לשמר קולות בוחרים בלבד.
גם בתש"ח, היו שטענו שילדותי לחשוב שנצליח להקיםהסטורי

מדינה. האמת - זה היה הרבה פחות סביר, שש מאות אלף איש, רגע אחרי שואה, כשכל העולם הערבי מאיים לעלות עלינו וכל המדינות ה"נאורות" מטילות אמברגו.


לפני שנה וחצי קיבלנו לגיטימציה מנשיא המעצה הגדולה בעולם להגירה של הפולשים בעזה. מנהלת ההגירה לא קמה, רק כי הגורמים ה'משפטיים' עאלק, תקעו מקלות בגלגלים.

בעז"ה, ובהשתדלותנו לקיים מצוות ירושת הארץ, זה יגיע ומהר משחושבים.

אגב, גם היה להם הסבר גאוני למה הם לא יכוליםהסטורי
לקלוט פליטים יהודים הנמלטים מהנאצים:

בוועידת איוואן שהיתה אמורה למצוא פתרון לפליטים, לכל מדינה היה תירוץ למה היא לא יכולה לקלוט. כשהגיע תור אוסטרליה, התשובה היתה : "אין באוסטרליה פליטים ולכן גם לא התעוררה בה בעייה של גזענות , אך אם יגיעו פליטים יהודים תתעורר בעיה שכזו , ואין האוסטרלים מעוניינים בזאת."


במילים אחרות - אין אצלינו יהודים, אז אנחנו לא שונאים אותם. שבני הגזע הנחות הזה ימשיכו למות בגרמניה ואנחנו נגלגל עיניים, שאנחנו מאוד הומניים ונגד גזענות.

חחחח מזכיר לי טיעונים של שמאלנים:קעלעברימבאר

" אנחנו יודעים שמדינה פלסטינית תהיה אסלאמיסטית דקטטורית עניה שתדכא את אזרחיה ותגרום להם סבל יותר ממה שהם חווים עכשיו , אבל לפחות אנחנו לא נעשה להם כיבוש"

סיבה מצוינת לכך שתשתוקנקדימון
השגריר צודקאיתן גיל

האבות המייסדים של ארצות הברית שאבו מן היסוד היהודי התנכ"י, ועלה רעיון לאמץ את השפה העברית, שירד מן הפרק בשל דלילותה של השפה העברית באותם הימים. כנגדה עלתה הצעה להפריד את המדינה מהדת, מכל דת, והיא התקבלה בסופו של יום.

כך ואחרת, לארצות הברית של אמריקה אין שפה רישמית, ונכון להיום האנגלית אינה שפה רשמית. העברית נפסלה כאמור, והיא אולי עוד תשוב.

שטרות הכסף בארצות הברית נושאים עד היום שם שמיים, ולא בכדי.

הבעיה בארצות הברית היא נחילי הארבה הפרוגרסיבי שמשתלטים עליה 24/7, ואם לא די בכך הם מקבלים חיזוק מן השרץ הקפלניסטי המקומי שמכסה את עין הארץ, ומתפשט במהירות האור אל מעבר לאוקיינוס.

אם מטרת הגעתך ארצה היא בהשראת המרגלים מפרשת שלח, אז במטותא, השאר במקומך. לא מעוקצך ולא מדובשך.

כן בעל הבית . סליחה שלא בקשתי ראשות.סיעתא דשמייא1
רשות ולא ראשותאיתן גיל

אתה לא מקורי, כל הדר בחו"ל מרשה לעצמו לירוק עלינו, ואין שום סיבה שתנהג בשונה מדף המסרים של קפלן 

תתבייש....סיעתא דשמייא1

....כאחד שעדין חי את הטראומה של בונדי ביץ  ששניים נהרגו חצי מטר משמאלו  ואחד נפצע חצי מטר מימינו

כדאי שתבין שיש שותפות גורל לכולנו!!!!

אחרי כשלון מרד בר כוכבא כל היהודים בעולם סבלו.

כאן בארץ נרצחו יותר אנשיםאיתן גיל
ועדיין זו ארצנו, וכאן נהיה, ולא בארץ נוכרית
היא ארצם של כל היהודים בעולם.סיעתא דשמייא1
Interbeingנקדימון
בלי היסוד היהודי אכן לא היתה אמריקה, כיקעלעברימבאר
אמריקה נוסדה בגלל ההומניזם של עידן האורות. שקיבל השראה מהתנך.

לא יודע מה היה קורה אם האמריקאים לא היו מורדים בבריטים. איזו מדינה היתה כיום שם

זה ממש לא מעניין את רוב האמריקאים ולכן...סיעתא דשמייא1

...להתנצח אתם על זה ממש זה לא מועיל.

את אוהבי ישראל בארהב, כןקעלעברימבאר
וגם את האוונגליסטים.

הם יודעים שלעם ישראל יש בשורה לעולם

ברור. אני פוגש אותם יום יום כאן גם כן…..סיעתא דשמייא1

….זה מחמם את הלב , מעודד ומביא תקווה . אבל לצערינו הם לא הרוב האלקטורלי. בנינו גם בישראל הימין האמיתי אין לו רוב אלקטורלי . זה שהליכוד תאב שלטון וחיבר אותם אליו יחד עם הדתיים ונתן להם להיות דומיננטיים עשה את ההבדל.

אז כמו שהדתיים בגלל הליכתם עם הליכוד קבלו לאחר השביעי באוקטובר את המכה על ידי כך שהם כרגע בפוקוס לגבי הגיוס ימין מקבל בממשלת הליכוד חוסר בטחון בכל הגזרות וצונמי מדיני בכל העולם.

תקציבים ומשרות אמנם יש אבל

השגים אמיתיים אין ממש.

זאת המציאות לצערי.

הכי טוב לחפש בעצמנו מידע, ככה מפילים תעמולהנקדימוןאחרונה

תתחילו בשיחה הזו גוגל שמשכה עבורי מידע מרחבי התקשורת האמריקאית:

https://share.google/aimode/cv99KlHn7Uvo3E155


וגם תבקרו כאן Top Republican decries Trump’s Iran deal: ‘Reagan is rolling over in his grave’

וכאן https://edition.cnn.com/2026/06/18/politics/republicans-trump-iran-agreement-congress

וכאן https://www.washingtonpost.com/politics/2026/06/18/parts-trumps-iran-deal-sharply-criticized-by-some-key-republicans/

 

מה תגלו? שמי שצריך להצדיק את עצמו זה טראמפ והסגן הקתולי שלו. 

למה טראמפ התהפך מול אירןאיתן גיל

הוא טעה?

הטעו אותו?

כולי האי ואולינקדימון
מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

אבל, בהנחה ש, כלומר אם, ואני מתכוון להתנות את הדברים שלי באופן ברור, אכן ייחתם הסכם כניעה ללא אף שפן בכובע או טריק בשרוול אזי הייתי אומר שמישהו שם עוד כמה דברים במטוס הקטארי שטראמפ קיבל במתנה.


העובדות לגבי איראן לא השתנו, ההשלכות של כניעה לאיראן הן הרות גורל על המערב כולו, על אמריקה, על ישראל, על המחשבה האילאסמית, על המסקנות של סין ושל רוסיה (וגם של צפון קוריאה), על העולם הערבי - הכל נשאר זהה, אז מה קרה לטראמפ? המישור הרוחני "לב מלך ביד ה'" אבל במישור הארצי זה נראה לי דבר פרסונלי לחלוטין כלומר שתלוי במשהו שקשור בטראמפ עצמו.


אבל כמו שפתחתי ואמרתי: מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

הוא לא חשב שיסגרו את מיצרי הורמוזברגוע
איפה כל הגנרלים שלו.איתן גיל

אם היה מפציץ אותם 24/7 עד שיתחייבו לשמור על מיצרים פתוחים, האמינות שלו היתה מרקיעה לשחקים במקום יורדת לטמיון

הוא אוכל עכשו את מה שבישל, וגם אנחנו.

ובעיקר אנחנו.

שאלה טובהברגוע

לא בטוח שהיה עוזר להפציץ אותם בלי הפסקה כי הם עקשניים, אבל כן היה צריך להתכונן יותר טוב לאפשרות שהם ינסו לחסום את הורמוז

אי אפשר היה להפציץ אותם 24/7 כי הם כבר הצליחוכמו🐌תמס

להבעיר את שדה הנפט של אחת המפרציות ואיימו להבעיר את כולם.

הוא היה צריך במכת הפתיחה להשמיד את הגרעין עם הרבה אמהות של כל הפצצות ולא עם כמה בודדות. ואז מההלם הם היו יורדים על ארבע. אבל הוא פחד. הם איימו לפגוע במתקני ההתפלה של המפרציות ושכולם ימותו מצמא. אי אפשר לנהל מלחמה כשאתה מפחד מהאויב ולא מוריד לו את האאש. והראש פה זה הגרעין, לא הנפט.

אפשר היה לייצר שטח סטרילי ברדיוס 500 ק"מ מהמיצריםאיתן גיל

אבל טראמפ ההפכפך התהפך פעם נוספת.

כמו סטייק.

אולי הוא חשב על זהכמו🐌תמס

אבל האמין שמאורע כזה ייצר קואליציה של המערב, דהיינו נאטו תצטרף, והמפרציות יואילו לעזור.

נאטו לא רצתה לשלוח אפילו שולות מוקשים שלא לדבר על לאבטח ספינות.

והמפרציות, עצרו אותו מתלקוף והתחיחו לשלם מליארדים פרוטקשיין לאיראן. זה הרס את הסנקציות והסגר שהוא יצר.

לא נותרו לו הרבה ברירות לפתוח את הורמוז. אם היה מפציץ את האי חארג האיראנים כבר הודיעו שיפציצו את שדות הנפט של המפרציות. והוא נבהל - הוא מצא את עצמו בעמדת הדביל שהרס את כלכלת המערב, ורצה להחלץ מזה בכל מחיר. והאיראנים גבו את כל המחיר.

קודם כל - המילה האחרונה עוד לא נאמרההסטורי
בנתיים, כל הסיפור הוא הארכת הפסקת האש לצורך מו"מ, אמנם בתנאים שפחות מחזיקים את הרגל על הצאוור שלהם וחבל שכך - אבל האפשרות לחזור ללחימה, קיימת. אני מצטרף ל @נקדימון, בזה שטראמפ כבר כמה פעמים היה נראה שהוא הולך למו"מ גרוע, כשבפועל התכונן ללחימה.

אחרי שאמרנו את זה, מסכים שאיך שהדברים נראים נכון לכרגע - טראמפ נשבר וויתר על כל מה שהציג כקווים אדומים בוהקים.


הרושם הוא שהוא עם כל זה שאינו פוליטילקלי-קורקט כמו יריביו במפלגתו ומחוצה לה, הוא עדיין חושב בראש מערבי-חילוני-מודרני, ולא העריך נכונה את כח העמידה של אומה בת שלושת אלפים שנה ועם אמונה דתית פונדמטליסטית. כמי שכבר עשה כמה עסקאות מוצלחות בחיים - היה ברור לו שאחרי שערפנו את רוב ההנהגה ופגענו להם קשה בכלכלה, הם יבינו שהצעד ה'הגיוני', הוא להסכים ל'עיסקה' בתנאים שלו. ממילא, אין צורך והצדקה לגרום שם הרג מיותר והרס שיגרום לאזרחים התמימים לרעוב.


בגלל זה הוא עצר, פעמיים, את המתקפה כשהם היו קרובים לקריסה במחשבה שעכשיו הם יסכימו לעסקה, מה שיותר אלגנטי מבחינתו מלהשמיד מדינה (אגב, בדיוק כמו שעיסקת החטופים הראשונה הגיעה כשחמאס היו על סף קריסה ולוחמים שלהם סירבו להלחם. לולי הלחץ הציבורי המטורף בנושא - הנצחון המוחלט בעזה היה מגיע בסביבות חנוכה תשפ"ד). הוא רק לא לקח בחשבון את כח העמידה שלהם. יותר מזה, המצור על הורמוז היה גאוני - הם כל יום דיממו מאות מליוני דולרים, עוד כמה שבועות היו קורסים כלכלית. רק ששוב מתברר שהמערב השבע פחות מסוגל לעמוד בעליית מחירי הדלק, מאנשי האמונה (המעוותת) כשהם רעבים ללחם.

מתי באמת נדע שהופקרנו לגורלנו?נקדימון

ביום שתרד הפקודה להסיג את הכוחות בחזרה לאמריקה.
 

אבל אם נהיה כנים, אחרי 39 פעמים שהוא איים בחודשיים האחרונות ולא עשה כלום, אני כבר נוטה להאמין שטראמפ הגדול הוא הרבה יותר קטן ממה שיש בחלון הראווה.

 

אבל גמו שאכן כבר אמרתי, קל לפטפט. מניסיון העבר אי אפשר ללמוד כלום, מהכתבלבים השונים אפשר ללמוד פחות ממה שאפשר ללמוד מהניסיון, ולכן נותרנו רק עם תחושות ומשאלות לב. 

זה לא המערב השבעסודית
בשבוע האחרון המפרציות עלו לרגל לאיראן לשלם פרוטקשיין. כל הסגר הכלכלי שלו ירד לטימיון. הוא מצא את עצמו ללא שום מנוף.לחץ מולם. אלא אם היה מתגבר על הפחד להפציץ אץ האי חאג. אבל כל הזמן הם איימו שישרפו את כל המפרץ ו אמין להם
השאלה היאזיויק
איך הוא לא צפה את חסימת מיצרי הורמוז
הורמוז שבר אותוזיויק
כסף (מהקטארים?)סודית

לעניות דעתי

 

 

כי הייתה אפשרות להמשיך עם המצור עוד חודשיים. הכלכלה העולמית הייתה נקלעת למיתון? היה יכול להפציץ גשרים כמו שאיים והכל היה נראה אחרת.

ברור שרק הורמוז מעניין אותו, אבל היה יכול להלחם קצת יותר. בלי מגפיים על הקרקע. 

 

אבל אז היינו מודים לטראמפ המשיח ואמריקה הגדולה שהצילו אותו

 

 

בקיצור, זאת הסיבה:

"אשור לא יושיענו, על סוס לא נרכב, ולא נאמר עוד אלוהינו למעשה ידנו, אשר בך ירוחם יתום". 

כה אמר ה' למשיחו לכורשנקדימון

לא ברור לי למה את מחליטה בשביל עם שלם איך הוא תופס את המהלכים בעולם. תחליטי בשביל עצמך בלבד. את כנראה היית אומרת שאלוקים לא שותף להצלחה ולניצחון.

אל תדברי בשמנו.


את מחליטה בשביל נציגי הציבור הדתיים והחרדיים שיש בממשלה.

את מחליטה בשביל המוני חוזרי בתשובה ומתחזקים במהלך 3 השנים האחרונות.

את מחליטה בשביל אלפי חיילים שמבקשים ציציות לפני שיוצאים לקרבות.

את מחליטה בשביל ציבור דתי וחרדי ענק.


על סמך מה את מחליטה את הקביעות ההבליות האלה?!

מה?סודית

לא הבנת אותי בכלל.

אם טראמפ היה פותר לנו את בעיית איראן ברור שהיינו אומרים שהוא שליח ה'.

אבל הוא בגד בנו.

במה ההתחזקות ולבוש הציצית סותר את מה שכתבתי? ערב הגאולה יש שיבה אל ה'. וכן. אנחנו במצב שאין לנו על מי להישען חוץ מהקב"ה. הוא מזריח מאות מליארדים לאויב הכי חזק חזק שלנו שמקיף אותנו סביב עם הפרוקסי שלו, והם כולם צוהלים ושמחים, רק אנחנו שואלים להיכן נלך ונבוא. 

באמת לא הבנתינקדימון
בתגובה עליה הגבתי כתבת שהיינו אומרים שטראמפ ואמריקה הם אלה שהצילו אותנו. את באת שם לקטרג על עם ישראל.
אני בחיים לא מקטרגת על עם ישראלכמו🐌תמס
תסתכל בעיניים טובות ותראה בעצמך
הוא מתכוון אליסודית
הוא חושב שאם אמרתי שהיינו רואים בטראמפ מושיע זה אומר ששכחנו את הקב"ה. וזה לא מה שאמרתי. אני אמרתי שהקב"ה רצה שנרים עיניים רק אליו. לא דרך שליח. אולי לא כתבתי מספיק ברור
יש פה מהלכים גאונייםש.א.צ

איך זה שכל פעם אנחנו שוב פעם אוכלים את מה שטראמפ וביבי מספרים לנו דרך התקשורת בכזאת תמימות?

כמה פעמים האמנו שהם רבו והם בכאסח ואז פתאום תקיפה מטורפת באיראן עם שיתוף פעולה מדהים בין טראמפ לביבי?

כמה פעמים היינו עוד שנייה בהסכם ואז קרה משהו מפתיע ובלתי צפוי?

עובדים עלינו ומסובבים אותנו דרך התקשורת

כל מה שיש בתקשורת קחו בערבון מוגבל

נחיה ונראהכְּקֶדֶם
גם הגירוש מעזה והבריחה מלבנון היו גאונייםאיתן גילאחרונה
איזו בושהרועישםטוב

 

 

 

איזו בושה, להיות חתום על אותו מסמך עם ארכי רוצח מרושע. 

איפה הימים שלא עושים משא ומתן עם טרורטיסטים.

כל המשים ליבואריק מהדרום
כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא, לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים, 'כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם'. ועוד ציוו ואמרו, 'אל תעשם עטרה להתגדל בהן ולא קרדום לחפור בהן'. ועוד ציוו ואמרו, 'אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות', 'וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון'. וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות.
אם הבעל עשה צבא או קיבל פטור חוקי מקבל גם היוםמשה

אולי יעניין אותך