מה הפתרון לסכסוך בין הישראלים לערביםעוזר

אני חושב שצריך לותר על ישראל ולחיות בארץ תחת הערבים כימו פעם.כי הרי כתוב בגמרא לא תעלה בחומה שזה אומר לא להקים מדינה עד שמשיח מגיע

מה נסגר??לאנשכחולאנסלח!
תגיד אתה רציני???
לוותר על ארץ ישראל???
לחיות תחת שילטון ערבי?????
אני באמת לא מבינה אותך!!!!
אם לא הייתה לך מדינה סביר להניח שהיית נהרג חס וחלילה בפוגרום זה או אחר או שבכלל אם היינו ץחת שילטון ערבי ןיום אחד היה נמאס להם ממנו הם היו פשןט הורגים אותנו אחד אחד....
אם אתה באמת חושב ככה אז לדעתי תלך לאיזה טיפול נפשי לא בקטע הרע פשוט אני באמת לא מבינה מה נסגררר!!!

זה לא נכון בישראל חיו תחת הערבים לפני קום המדינה בשלוםעוזר

המשפחה שלי כבר 9 דורות בארץ ישראל ולא הרגו אותם . וגם הנאצים הרגו אתנו באירופה רק בגלל שהתחלנו להיתנג כמוהם נכנסנו לממשלה ועוד אבל סתם ככה אם אנחנו מתנהגים כימו יהודים רגילים זה לא קורה .אני רוצה להזכיר שאנחנו עכשיו בגלות שזה  אומר לחיות תחת הגוים עד שמשיח מגיע 

מאורעות תרפח/ט פרעות תח ותט??לאנשכחולאנסלח!
מוכר לך מאיפשהו?
ערביי חברון היו השכנים הכי טובים של היהודים שגרו שם... הכל הם עשו ביחד! ואז כשאיזה ערבי אחד התחיל להסית אותם כל ערביי חברון הלכו ורצחו את שכניהם שעוד אתמול שתו איתם קפה בסלון... הם רצחו את מי שפירנס אותם הציל אותם לא אחת ממות ובזכות בית החולים והטיפול המסור הם ניצלו ואת מי שסמך עליהם והיה בטוח שהם החברים הכי טובים...
וזו רק דוגמה אחת...
ראש של ערבי הוא לא כמו הראש שלנו מכיוון שהוא מרגע הולדתו מוטבעת בו מידת "עשיו שונא ליעקב" והוא שונא שלך אם תרצה או לא... 99% מהערבים שתפגוש אי פעם בחייך גם אם לא תראי את זה עליהם הם שונאים אותך בתוך ליבם ורוצים רק להרוג אותך... יש כאלה ש*לפעמים* מצליחים לכבוש את השנאה וכל הכבוד להם אבל זה לא הטבע שלהם... עוד באותו היום הם מסוגלים להתהפך לגמרי ולהרוג אותך...

ובכלל במציאות של ימינו אתה בטוח שאתה רוצה לחיות תחת שלטון ערבי שעכשיו כשאין לו שילטון ואישור הוא רוצח והורג אותנו בליסוף??
אני נגיד לא רוצה לחשוב אפילו על מה יקרה אם חס וחלילה ערבים ישלטו במדינה שלנו...
עשיו שונה ליעקב זה נכון אבל הם עדיין לא יכולים להרוג אתנו ..עוזר

יש אום  ודווקא שאין שילטון הם הורגים מכמה סיבות אחד אנחנו הורגים את הילדים שלהם [לפחות כך הם טוענים]אז הם נוקמים וגם זה מה שהם רוצים לקבל את השלטון ברגע שיהיה להם את השלטון הם יפסיקו 

אנחנו הורגים את הילדים שלהם???לאנשכחולאנסלח!
אתה באמת חושב שאם הם ישלטו פה הם לא ימשיחו לרצוח אותנו על ימין ועל שמאל???
תגיד איפה אתה חי????????????
תפתח את העינים ותסתכל כבר על המציאותתתת
ואל תשחק אותה תמים ולא יודע כי אתה יודע בדיוק מה הערבים חושבים עלי ו ובדיוק אבל בדיוק מה הם רוצים לעשות לנו בכל רגע נתון...
אז אל תשחק אותה
זה לא נכון זה רק בגלל שהם עצבנים שאין להם מדינה ...עוזר

אני חוזר ואומר זה לא מגיע  להם אבל אין בררה או שנישאר תחתם או שנחזור לאירופה 

יש להם איזה 32 מדינות,מה אתה מקשקש..בימאית דמיונות


לא לפלסיניםעוזר


פלסטיניםעוזר


הפעם הגזמת!!!לאנשכחולאנסלח!
אתה בטוח שאתה שפוי?
לא טוב לך במדינה? לך לאירופה ותעזוב אותנו בשקט...
ההורים שלי הם רוצים לגור כאן וגם אני רוזה אבל תחת הערביםעוזר


חבר אתה פסיכילאנשכחולאנסלח!
מה שאתה רוצה נקרא התאבדות!!!
למה אתה רוצה לגרום לכל העם שלך רע?
לא בכלל לא פשוט לתת את ישראל זה הכולעוזר


למה לתת את ישראל?לאנשכחולאנסלח!
איזה טוב יצא לך מזה?
פסיכי מלשון פסיכי או מלשון פסיכיהגאון


מזה התינוק הזהעוזר


שמדבר על פסיכי ועל שלשוליםעוזר


ואמרת שאנחנו בגלות?לאנשכחולאנסלח!
אז שתדע שגאולה זה לא שפתאום איזה יום אחד יבוא המשיח ואותו יום יהיה "יום הגאולה"
גאולה זה תהליך שלם שבימינו אנו עוברים אותו לאט לאט...
אנחנו נמצאים בתקופה של אתחלתא דגאולה...
ועצם זה שיש ככ הרבה חושך רק מחזק את זה שאנחנו ממש ממש קרובים לגאולה...
שכן השעות הכי חשוכות בלילה הם השעתים האחרונות לפני עמוד השחר-האור
וכך גם בגאולה...
אנחנו איננו בגלות אנחנו באתחלתא דגאולה ובימינו התפקיד שלנו הוא להכין את העם והארץ לביאת המשיח...
מקווה שהבנת אם יש לך עוד משהו לומר תגיד
דבר ראשון תסתכל על מה שעניתי לכותב יהיה בסדר....עוזר

וזה איסור גמור ולא שום תהליך .ובקשר למאורעות תרפט זה קרה אחרי שהתחילה הצינות אז הם ההתעצבנו כי הם פיחדו שנכך את הארץ .אני רוצה להדגיש זה לא שאני חושב שמגיע להם זה פשוט שלנו אסור ואין מישהו אחר הבריטים והטורקים עזבו אז זה רק הם נשארו

מה איסור??? אני לא מבינה....בוערתלארץישראל

יש מצווה מפורשת לרשת את הארץ, לכבוש אותה ולגור בה... למה אתה חושב שזה אסור???

לנו אסור לצאת לבד למלחמה צריך לישאול באורים ותומיםעוזר


???בוערתלארץישראל

לא יודעת מה איתך, אני ראיתי מצווה ליישב את הארץ, לא ראיתי שבאותו מקום כתוב שצריך לחכות לאורים ותומיםחושב

אתה מדבר על ג השבועותחוני המעגל פינות

וזה מדרש ולא ברור שהוא להלכה

נניח שהוא להלכה, ג השבועות הן

1. שלא יעלו בהר-שלא לעלות לארץ בלי הסכמת הגויים

2. שלא ימרדו בגויים

3. שהגויים לא יתעללו בעם ישראל יותר מדי

 

1.היה את הסכמת האומ והצהרת בלפור

2.לא מרדנו באף אחד

3.כיוון שהגויים לא עמדו בשבועתם 

כך גם אנו כבר לא מחוייבים לקיים את ההסכם

קודם כל זה כתוב בגמרא 2 אנחנו מורדים באומות העולם האום קבע..עוזר

חלק קטן למדינת ישראל ואנחנו כבשנו עוד. וגם לפני פחות מחדוש האום קבע שהכותל והעיר העתיקה כבושים וביבי אומר שהוא לא מתכונן לעשות את זה וגם אנחנו מכניסים את עצמנו לסכנה מהערבים .וגם שיש מיליונים שמתנגדים שיהיה מדינת ישראל הערבים ועוד מיליונים וזה נקרא להכיס את האומות. וזה בדיוק מה שאסור שידברו בתקשורת העולמית כל הזמן על ישראל שזה כבוש ושאנחנו הורגים ערבים [יכול ליהות שזה לא אמת אבל הם לא יודעים את זה] זה מביא שינאה וזה אסור. ו

תנו רבנן: 'לעולם ידור אדם בארץ ישראל - אפילו בעיר שרובה עובדי כוכבים, ואל ידור בחוץ לארץ ואפילו בעיר שרובה ישראל, שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה, שנאמר: (ויקרא כה לח: אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים) לתת לכם את ארץ כנען להיות לכם לאלהים; וכל שאינו דר בארץ אין לו אלוה? אלא לומר לך כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים; וכן בדוד הוא אומר [שמואל א כו,יט: ועתה ישמע נא אדני המלך את דברי עבדו: אם ה' הסיתך בי ירח מנחה ואם בני האדם ארורים הם לפני ה’] כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמר לך עבוד אלהים אחרים'; וכי מי אמר לו לדוד "לך עבוד אלהים אחרים"? אלא לומר לך: כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים.' רבי זירא הוה קמשתמיט מיניה דרב יהודה, דבעא למיסק לארץ ישראל, דאמר רב יהודה: כל העולה מבבל לארץ ישראל עובר בעשה, שנאמר (ירמיהו כז כב) בבלה יובאו ושמה יהיו עד יום פקדי אותם נאם ה' [והעליתים והשיבתים אל המקום הזה]. ורבי זירא? ההוא - בכלי שרת כתיב. ורב יהודה? כתיב קרא אחרינא: (שיר השירים ב ז) השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה [אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ]. ורבי זירא? ההוא - שלא יעלו ישראל בחומה. ורב יהודה? 'השבעתי' אחרינא כתיב. ורבי זירא? ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא, דאמר: שלש שבועות הללו למה? - אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את אומות העולם שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדאי. ורב יהודה? - אם תעירו ואם תעוררו כתיב. ורבי זירא מיבעי ליה לכדרבי לוי, דאמר: שש שבועות הללו למה? תלתא - הני דאמרן; אינך: שלא יגלו את הקץ, ושלא ירחקו את הקץ, ושלא יגלו הסוד לאומות העולם. 'בצבאות או באילות השדה' - אמר רבי אלעזר: אמר להם הקב"ה לישראל: אם אתם מקיימין את השבועה – מוטב, ואם לאו - אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה.

Cquote3.svg

הנה הגמרא  https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9_%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA

תנו רבנן: 'לעולם ידור אדם בארץ ישראל - אפילו בעיר שרובה עובדי כוכבים, ואל ידור בחוץ לארץ ואפילו בעיר שרובה ישראל, שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה, שנאמר: (ויקרא כה לח: אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים) לתת לכם את ארץ כנען להיות לכם לאלהים; וכל שאינו דר בארץ אין לו אלוה? אלא לומר לך כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים; וכן בדוד הוא אומר [שמואל א כו,יט: ועתה ישמע נא אדני המלך את דברי עבדו: אם ה' הסיתך בי ירח מנחה ואם בני האדם ארורים הם לפני ה’] כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמר לך עבוד אלהים אחרים'; וכי מי אמר לו לדוד "לך עבוד אלהים אחרים"? אלא לומר לך: כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים.' רבי זירא הוה קמשתמיט מיניה דרב יהודה, דבעא למיסק לארץ ישראל, דאמר רב יהודה: כל העולה מבבל לארץ ישראל עובר בעשה, שנאמר (ירמיהו כז כב) בבלה יובאו ושמה יהיו עד יום פקדי אותם נאם ה' [והעליתים והשיבתים אל המקום הזה]. ורבי זירא? ההוא - בכלי שרת כתיב. ורב יהודה? כתיב קרא אחרינא: (שיר השירים ב ז) השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה [אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ]. ורבי זירא? ההוא - שלא יעלו ישראל בחומה. ורב יהודה? 'השבעתי' אחרינא כתיב. ורבי זירא? ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא, דאמר: שלש שבועות הללו למה? - אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את אומות העולם שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדאי. ורב יהודה? - אם תעירו ואם תעוררו כתיב. ורבי זירא מיבעי ליה לכדרבי לוי, דאמר: שש שבועות הללו למה? תלתא - הני דאמרן; אינך: שלא יגלו את הקץ, ושלא ירחקו את הקץ, ושלא יגלו הסוד לאומות העולם. 'בצבאות או באילות השדה' - אמר רבי אלעזר: אמר להם הקב"ה לישראל: אם אתם מקיימין את השבועה – מוטב, ואם לאו - אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה.

Cquote3.svg
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9_%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AAhttps://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9_%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AAhttps://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9_%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA

תנו רבנן: 'לעולם ידור אדם בארץ ישראל - אפילו בעיר שרובה עובדי כוכבים, ואל ידור בחוץ לארץ ואפילו בעיר שרובה ישראל, שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה, שנאמר: (ויקרא כה לח: אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים) לתת לכם את ארץ כנען להיות לכם לאלהים; וכל שאינו דר בארץ אין לו אלוה? אלא לומר לך כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים; וכן בדוד הוא אומר [שמואל א כו,יט: ועתה ישמע נא אדני המלך את דברי עבדו: אם ה' הסיתך בי ירח מנחה ואם בני האדם ארורים הם לפני ה’] כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמר לך עבוד אלהים אחרים'; וכי מי אמר לו לדוד "לך עבוד אלהים אחרים"? אלא לומר לך: כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים.' רבי זירא הוה קמשתמיט מיניה דרב יהודה, דבעא למיסק לארץ ישראל, דאמר רב יהודה: כל העולה מבבל לארץ ישראל עובר בעשה, שנאמר (ירמיהו כז כב) בבלה יובאו ושמה יהיו עד יום פקדי אותם נאם ה' [והעליתים והשיבתים אל המקום הזה]. ורבי זירא? ההוא - בכלי שרת כתיב. ורב יהודה? כתיב קרא אחרינא: (שיר השירים ב ז) השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה [אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ]. ורבי זירא? ההוא - שלא יעלו ישראל בחומה. ורב יהודה? 'השבעתי' אחרינא כתיב. ורבי זירא? ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא, דאמר: שלש שבועות הללו למה? - אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את אומות העולם שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדאי. ורב יהודה? - אם תעירו ואם תעוררו כתיב. ורבי זירא מיבעי ליה לכדרבי לוי, דאמר: שש שבועות הללו למה? תלתא - הני דאמרן; אינך: שלא יגלו את הקץ, ושלא ירחקו את הקץ, ושלא יגלו הסוד לאומות העולם. 'בצבאות או באילות השדה' - אמר רבי אלעזר: אמר להם הקב"ה לישראל: אם אתם מקיימין את השבועה – מוטב, ואם לאו - אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה.

Cquote3.svg

תנו רבנן: 'לעולם ידור אדם בארץ ישראל - אפילו בעיר שרובה עובדי כוכבים, ואל ידור בחוץ לארץ ואפילו בעיר שרובה ישראל, שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה, שנאמר: (ויקרא כה לח: אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים) לתת לכם את ארץ כנען להיות לכם לאלהים; וכל שאינו דר בארץ אין לו אלוה? אלא לומר לך כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים; וכן בדוד הוא אומר [שמואל א כו,יט: ועתה ישמע נא אדני המלך את דברי עבדו: אם ה' הסיתך בי ירח מנחה ואם בני האדם ארורים הם לפני ה’] כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמר לך עבוד אלהים אחרים'; וכי מי אמר לו לדוד "לך עבוד אלהים אחרים"? אלא לומר לך: כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים.' רבי זירא הוה קמשתמיט מיניה דרב יהודה, דבעא למיסק לארץ ישראל, דאמר רב יהודה: כל העולה מבבל לארץ ישראל עובר בעשה, שנאמר (ירמיהו כז כב) בבלה יובאו ושמה יהיו עד יום פקדי אותם נאם ה' [והעליתים והשיבתים אל המקום הזה]. ורבי זירא? ההוא - בכלי שרת כתיב. ורב יהודה? כתיב קרא אחרינא: (שיר השירים ב ז) השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה [אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ]. ורבי זירא? ההוא - שלא יעלו ישראל בחומה. ורב יהודה? 'השבעתי' אחרינא כתיב. ורבי זירא? ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא, דאמר: שלש שבועות הללו למה? - אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את אומות העולם שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדאי. ורב יהודה? - אם תעירו ואם תעוררו כתיב. ורבי זירא מיבעי ליה לכדרבי לוי, דאמר: שש שבועות הללו למה? תלתא - הני דאמרן; אינך: שלא יגלו את הקץ, ושלא ירחקו את הקץ, ושלא יגלו הסוד לאומות העולם. 'בצבאות או באילות השדה' - אמר רבי אלעזר: אמר להם הקב"ה לישראל: אם אתם מקיימין את השבועה – מוטב, ואם לאו - אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה.

Cquote3.svg

תנו רבנן: 'לעולם ידור אדם בארץ ישראל - אפילו בעיר שרובה עובדי כוכבים, ואל ידור בחוץ לארץ ואפילו בעיר שרובה ישראל, שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה, שנאמר: (ויקרא כה לח: אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים) לתת לכם את ארץ כנען להיות לכם לאלהים; וכל שאינו דר בארץ אין לו אלוה? אלא לומר לך כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים; וכן בדוד הוא אומר [שמואל א כו,יט: ועתה ישמע נא אדני המלך את דברי עבדו: אם ה' הסיתך בי ירח מנחה ואם בני האדם ארורים הם לפני ה’] כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמר לך עבוד אלהים אחרים'; וכי מי אמר לו לדוד "לך עבוד אלהים אחרים"? אלא לומר לך: כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים.' רבי זירא הוה קמשתמיט מיניה דרב יהודה, דבעא למיסק לארץ ישראל, דאמר רב יהודה: כל העולה מבבל לארץ ישראל עובר בעשה, שנאמר (ירמיהו כז כב) בבלה יובאו ושמה יהיו עד יום פקדי אותם נאם ה' [והעליתים והשיבתים אל המקום הזה]. ורבי זירא? ההוא - בכלי שרת כתיב. ורב יהודה? כתיב קרא אחרינא: (שיר השירים ב ז) השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה [אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ]. ורבי זירא? ההוא - שלא יעלו ישראל בחומה. ורב יהודה? 'השבעתי' אחרינא כתיב. ורבי זירא? ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא, דאמר: שלש שבועות הללו למה? - אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את אומות העולם שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדאי. ורב יהודה? - אם תעירו ואם תעוררו כתיב. ורבי זירא מיבעי ליה לכדרבי לוי, דאמר: שש שבועות הללו למה? תלתא - הני דאמרן; אינך: שלא יגלו את הקץ, ושלא ירחקו את הקץ, ושלא יגלו הסוד לאומות העולם. 'בצבאות או באילות השדה' - אמר רבי אלעזר: אמר להם הקב"ה לישראל: אם אתם מקיימין את השבועה – מוטב, ואם לאו - אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה.

Cquote3.svg

תנו רבנן: 'לעולם ידור אדם בארץ ישראל - אפילו בעיר שרובה עובדי כוכבים, ואל ידור בחוץ לארץ ואפילו בעיר שרובה ישראל, שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה, שנאמר: (ויקרא כה לח: אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים) לתת לכם את ארץ כנען להיות לכם לאלהים; וכל שאינו דר בארץ אין לו אלוה? אלא לומר לך כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים; וכן בדוד הוא אומר [שמואל א כו,יט: ועתה ישמע נא אדני המלך את דברי עבדו: אם ה' הסיתך בי ירח מנחה ואם בני האדם ארורים הם לפני ה’] כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמר לך עבוד אלהים אחרים'; וכי מי אמר לו לדוד "לך עבוד אלהים אחרים"? אלא לומר לך: כל הדר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים.' רבי זירא הוה קמשתמיט מיניה דרב יהודה, דבעא למיסק לארץ ישראל, דאמר רב יהודה: כל העולה מבבל לארץ ישראל עובר בעשה, שנאמר (ירמיהו כז כב) בבלה יובאו ושמה יהיו עד יום פקדי אותם נאם ה' [והעליתים והשיבתים אל המקום הזה]. ורבי זירא? ההוא - בכלי שרת כתיב. ורב יהודה? כתיב קרא אחרינא: (שיר השירים ב ז) השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה [אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ]. ורבי זירא? ההוא - שלא יעלו ישראל בחומה. ורב יהודה? 'השבעתי' אחרינא כתיב. ורבי זירא? ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא, דאמר: שלש שבועות הללו למה? - אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את אומות העולם שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדאי. ורב יהודה? - אם תעירו ואם תעוררו כתיב. ורבי זירא מיבעי ליה לכדרבי לוי, דאמר: שש שבועות הללו למה? תלתא - הני דאמרן; אינך: שלא יגלו את הקץ, ושלא ירחקו את הקץ, ושלא יגלו הסוד לאומות העולם. 'בצבאות או באילות השדה' - אמר רבי אלעזר: אמר להם הקב"ה לישראל: אם אתם מקיימין את השבועה – מוטב, ואם לאו - אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה.

Cquote3.svg
כתבתי את זה כמה פעמים שתקלוטעוזר


אני חוזר על עצמיחוני המעגל פינות
1. זה אגדתא ולא פוסקים הלכה ממנה
היא יכולה לשמש כראיה אבל לא להלכה

2. ברגע שהאום הסכים בטלה השבועה

3.הגוים לא עמדו במילתם וממילא אין אנו מחויבים להסכם

4. הצעה לעתיד : כשאתה תוקף טענה תתקוף אותה ולא את הטוען
ככה זה יותר ישכנע וישמור על רמת הפורום
זה לא נכון אתה לא קראת את כל מה שכתבתי זה איסור תיסתכל....עוזר

בויקיפדיה שלש השבועות כתוב במפורש שאסור .אין כזה דבר האום הוא לא כל העולם הערבים לא יסכמו וגם אנחנו כבשנו עוד בלי רשות .אנחנו זה שאסור להם לא הערבים ואין כזה  דבר לא עמדו במילתם דימו שהם קבעו אז הם יכולים לקבוע עכשיו .אני חוזר ומדגיש שאני חושב שזה מגיע לערבים פשוט אין מישהו אחר .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            התחלתי שירשור חדש בקשר לגוש קטיף תתסתכל שם מעוד מעניין

אסתכל בלי נדרחוני המעגל פינות
אבל עדיין ענית רק על דבר אחד

ממליץ מאוד לקרוא את אם הבנים שמחה
עניתי על הכול אתה פשוט לא רוצה להביןעוזר


ענית על 3 בלי ששמתי לב?!חוני המעגל פינות
אשמח אם תאיר את עייני
קח את יו"ש זה מרידה באומות הרי האום לא נתן את יו"ש ואנחנו ..עוזר

לקחנו אותו בלי רשות 

אחרי שניתנה לנו רשות להקים מדינהחוני המעגל פינות
אז השבועה מתבטלת

כידוע להסכם יש שני כיוונים
וגם זה בהנחה שזה נפסק להלכה,
הרמב"ם פסק כך להלכה?!
נכון יש הרבה אחרוני אחרונים גדולים שחידשו שהשבועה להלכה ויש הרבה גדולים לא פחותים מהם שהשאירו את ההלכה כפי שהיא
אתה גם קולט מה שאתה רושם?אביגיל~!
ניראלי אתה בן 6,7אביגיל~!
צודקת?
האום לא ידול לקבוע יש עוד המון אנשים שהתנגדועוזר


אני מחפש אנשים בשרשור אלאור עזריה לא הציל אף אחד תתסתכל ...עוזר

למטה יותר

לא הבנתי את ההקשר, הגבת אלי?חוני המעגל פינות
לא דיברתי אליך צדיקעוזר


לשלשל נכון אתה מתכווןעוזר


לשלשל מלשון שלשול או מלשון שלשולהגאון

עצור

מזה הילד הזהעוזר


אל תוריד רמההגאון


הסכם החלוקה מיועד רק אם שני הצדדים מקבלים אותושחר אורן

ברגע שהערבים תקפו ההסכם בטל

אני חושב שהם צריכים לראות את זהחוני המעגל פינות
אל תדאגאלי--

אחי היקר, אף אחד לא הולך לוותר על ארץ ישראל ואנחנו לא הולכים לחיות תחת הערבים. הגאולה לפי חזון הנביאים כבר התחילה והצעד הראשון הוא קיבוץ גלויות ועצמאות מדינית , זה דבר ה'. ואף אחד לא מסוגל להחזיר את תכניתו של הקב"ה כמה צעדים לאחור , לא משנה כמה פוליטיקאים כאלו ואחרים ינסו. לעניות דעתי הפיתרון הוא "והורשתם את יושבי הארץ מפניכם" לפי הכללים שמפורטים בתלמוד. דבר אחד בטוח,  הגאולה רק מתקדמת , ולא הולכת אחורה , ואני מצטט את חז"ל: "כך היא גאולתן של ישראל, בתחילה קמעא קמעא, כל מה שהיא הולכת היא רבה והולכת".

 

ואם אתה רוצה מקור לעניין של שלבי הגאולה וכו' , אתה מוזמן לעיין בהפטרה של השבת הקרובה (פרשת ויגש) , שהיא נבואת הנחמה של יחזקאל.

ברגע שהקנאים והשמאל ינצחו יהיה שתי מדינותעוזר

טלפון

אני מציע לך שוב לעיין בנבואה של יחזקאלאלי--

 

הנבואה זה על ימות המשיחעוזר


הם לא ינצחו כי אנחנו נילחםחוני המעגל פינות
כי מדובר במאבק בשם ה'

שנאמר "השופט איתכם ואלוקים איתנו"
תפסיקו אם הפסוקים מהתורה אסור לנו אתם יכולים להגיד אנחנו....עוזר

לא מאמינים בתורה רחמנן ליצלן

אם אני הבנתי אתה מאשים את הציבור הדתי לאומי בצביעותחוני המעגל פינות
אתה סובר שלכאורה לא אכפת לנו מהתורה
אלא אנחנו משמשים בה לצורכי כיבוש לאומני

טוב, זה האשמה כבידה ודי לא נכונה תשאל את הרב קוק או את תלמידיו
היא מספיק כבידה כדי שאני אוכל לבקש ממך ראיות אני מעריך
אז אני מבקש שתתן ראיה להוצאת שם רע

וכן זה נראה שעם כאלה האשמות אתה סביר להניח שהכרת את הדברים מקרוב ולמדת את סוגיה לעומק
על כן אשמח אם תבסס את דבריך


במחילה אם הסגנון הוא סגנון חריף מדי אבל התגובה הקודמת עברה את גבול הטעם הטוב
אמרתי לך מאה פעם תסתכל בגמרא שכתבתי למעלה והרב קוק ...עוזר

טעה אנשים טועים הוא האב כל כך את הארץ עד שהוא שכח לבדוק את ההלכה

אתה מזלזל בגדול הדור ואין לי אפילו מילים לתאר את החוצפהחוני המעגל פינות
אתה מדבר על החברותא של החפץ חיים
אתה מדבר על העילוי של ישיבת וולוזין


גבר כבוד מינימלי לאנשים שאתה לא מדגדג להם את הציפורן

סתם לשם השוואה הרב אלישיב והרב קנייבסקי
הם היו תלמידים של תלמידו הרב חרלפ

שקול מילים ביזוי תלמידי חכמים בפרט גדולי דור הוא לא שייך ולא לעניין

אני מבקש ממך בבקשה שתחזור בך
לא מזלזל דווקא ההפך מצדיק את הרב למה הוא עשה את זה ....עוזר


וסליחה אם חשבת שניסיתי לזלזלעוזר


אתה דביל, אין בכלל טעם להתווכח איתךאביגיל~!
אתה לא מנסה לקלוט,
אתה בטוח בעצמך שאתה בכלל לא מקבל גם דעות אחרות,
ואת כן מנסההגאון


אני יסביר לך הציבור החילוני הוא פשוט לקח את הארץ וזהו אתם ..עוזר

עושים עוול אתם טוענים שכתוב בתורה שזה שייך לנו וזה אסור "לשקר"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שוב אתה לא מתמודד עם טענותחוני המעגל פינות
עוד הוכחה שהוא מנסה לעצבןאביגיל~!
דייייייייהגאון


חחחחח. וכתוב בתורה והורשתם וזה לא סותרכהנא צדק!


אני גם בעד, נלך לאי בודד. למה להילחם על ארץ ישראל?מישהי=)

כאילו.. כולה המקום היחיד שיש לנו 

והחיבור שלנו לדת ולקב"ה,

כולה פה צריך היבנות בית המקדש וכו..

כמובן לא לארץ ישראלהגאון


לא אמרתי באיי אמרתי בארץ תחת הערביםעוזר


שהם ישלטו עלינו ולא אנחנו עליהם?מישהי=)

הסטוריה, אתה יודע?

בואו נטבע בים, למה לא?^^אביגיל~!
אין לך תשובות אני מביא עובדותהגאון


האם באמת צריך להרוס את הבתים של המחבלים או לא אני חושב......עוזר

שלא מה המשפחה אשמה 

זה אמור להרתיע את המחבלים שלא יעשו פיגוע, שלא יקרה משהורוקדת בגשם

למשפחה שלהם... לא שבטוח שזה מרתיע... אבל ברמת העיקרוןקורץ

אין כזה דבר לעניש את ההורים בגלל הבןעוזר


וואו חמוד חפרת!!!לאנשכחולאנסלח!
פעם הבאה תעשה את כל השאלות בשרשור 1
תפסת מרובה לא תפסת...
מרוב שאלות אף אחד לא רוצה לענות לך...
נחיה ונראה ואם באמת לא יענו לי סימן שאין לכם תושבותעוזר


זה נקרא להתחמקהגאון


תןדה על המחמאהעוזר


יש המון תשובות אבל חלאסלאנשכחולאנסלח!
חפרת
אז למה אתם לא עוניםהגאון


אני רוצה לשמוע אולי אני יהפוך לימיניעוזר


אני גם חושב שלא צריך להרוס את הבתים של המחבלים...דבש חריף
צריך לגרש את המשפחות מהארץ
מה הבית אשם?
מה המשפחה אשמההגאון


אם יבוא כלב ויהרוס לך את העציצים בגינה.. אתה תאשים את הבעליםדבש חריף
מה הבעלים אשם?
מה השוואה לכלב אין שליטה עצמית לאנשים כןהגאון


ההשואה היא כמו שלכלב יש בעלים. ככה למחבל יש משפחהדבש חריף
והם לא חייבים לעשות משהו כדי שנצדיק גרוש.
יש מושג של נקמה.. לנקום באוכלוסיה. משפחה.. שיכאב למי שירצה להציק לנו בפעם הבאה
אם זה נקמה אז למה אתה אומרים שאלאור אזריה לא צריך לקבל עונשהגאון


לא תנקוםעוזר


לא איכפת לי מלא תיקום... מה הבעיה?דבש חריף
בלי קשר לתורה ומוסר.. אתה אוייב שלי?דבש חריף
אני יהרוג אותך ואת כל מי שחשוב לך ואת כל מה שמזכיר לי אותך....
או בשפה גסה.. אני אוציא לך את הלב אלעס אותו טוב טוב ויבדוק שאתה לא גוסס..

מה הבעיה בזה?
איזה בעיההגאון


צודק. בעיה.דבש חריף
אני לא חושב שזאת בעיה. אבל זכותך
לא מבין מה אתה רוצנ להגיד אם זההגאון


אני רוצה שתצטרף ללה פמיליה..דבש חריף
פרט הסבר נמקהגאון


פרט הסבר נמקדבש חריף
את מה שאתה רוצה שאני יפרט...
תקשיב אני לא מדבר אם ילדים תשאל את אבא שלך למה זה אסורעוזר


אין השוואה בין כלב לאיש כלב הבעלים קנו אותו הם לקחו...עוזר

אחריות אדם מתחת 18 מה המשפחה אשמה הוא ילד קטן לא מבין כלום מעל 18 הוא כבר לא באחריות של ההורים 

זה קורבנות של המלחמה שהקרוב משפחה פתח..דבש חריף
בעיה שלהם שהם הקרובים שלו.. והם לא הוקיעו אותו מהבית..
הם לא אשמיםהגאון


צודק .זכותך לחשוב ככהדבש חריף
אני חושבת שצריך להרוס את הבתים ולהרוג את המחבליםאביגיל~!
ולהרוג את המשפחה,

היא אשמה שהיא נתנה למחבלים כזה חינוך וכזאת השראה
מה פתאום יש הרבה משפחות שהאבא התנגדהגאון


גם לי אין לי כוח להגיב לילד הזה.. משרבט מילים בלי קשרדבש חריף
^^אביגיל~!
יש מצב שזה איזה סתם משועמם אחד שפתח ניק בכדי לעצבן את אנשי הפורום
למה אני חושב שזה אותו אדם עצמו?דבש חריף
1-אל תוריד רמה 2-אני לא רוצה לשכפל את עוזרהגאון


אני לא מצליח להוריד רמה.. הקרקעית לא נותנת לי..דבש חריף
שכפל.. מחזיק לך אצבעות
נו באמתהגאון


אביגיל~!אחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך