אתה מתערב בדיון בין אנשים, טוען שאף אחד לא הבין נכון פרט לך, ואז מטיל באחרים האשמות על סמנטיקה 
לגוף הדברים, למען הבנת הנקרא: הוא מביא בשם איזה פובליציסט טענה שתועבה אינה חיוב לגועל, ושהיחס "הגועלי" נולד בנצרות. זה שקר גמור, כמובן.
ובנוסף הוא אמר, מדעתו, שגם אם התורה אמרה תועבה, יכול להיות שכל הגיעול שלנו מהעבירה הזאת הוא חיצוני.
@ג'ון בכל אופן, כך או כך, זה להמעיט מערכה של העברה. וזאת דרכם של הרשעים להרוס את התורה ע"י ביטול הרגש. הבעיה שלנו, המנסים להיות יראי שמים, שאנחנו לא רואים את המגמה.
בהתחלה איבדנו את הרגש למחללי שבת (פעם זה היה בושה, ונדיר), והיום אנחנו מאבדים את הרגש לעושי תועבה. ואנחנו כבר בשלבים של אובדן הרגש לגביי חיי אדם.
אם יש אדם שעוד מרגיש קצת צער באחת מהעבירות האלה, אשריו ואשרי חלקיו, ולא צריך להקטין את ישרותו המידתית (מ"עבודת המידות").
וכן, ב"ה יש כאלה שגם חילול שבת מצער אותם באותה המידה, אשריהם ואשרי חלקם!