יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: FLASH90

יאיר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, התנצל בתכניתו ב'גלי ישראל' ששודרה בסוף השבוע (שישי) בפני שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה).

כזכור, בחודש דצמבר האחרון טען נתניהו כי ד"ר שאשא ביטון, אז יו"ר ועדת הקורונה, אחראית למותם של ישראלים רבים מנגיף הקורונה. "פשוט באופן הכי ציני, על הדם של אזרחי ישראל, אנשים מתו בגלל ההחלטות שלה, הפופוליסטיות שלה, יש היום אנשים שהם בקבר", אמר יאיר ב'גלי ישראל'.

שאשא ביטון תבעה דיבה את נתניהו ואת גלי ישראל בסכום של חצי מיליון שקלים, ובמסגרת פשרה בים הצדדים התנצל נתניהו בתכניתו השבועית.

"בדצמבר 2020, במהלך מערכת הבחירות, ייחסתי כאן לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, אז יושבת ראש ועדת הקורונה, אחריות למותם של חולי קורונה רבים ואמרתי שאנשים רבים נמצאים בקבר בגללה", אמר נתניהו.

"בחודשים שחלפו מאז הבנתי שדבריי התקבלו לא באופן אליו כיוונתי ולכן חשוב לי להבהיר את הדברים באופן מפורש ולהביע צער על פרסומם", הוסיף. "בדבריי בשידור רק הבעתי את דעתי ומתחתי ביקורת על ד"ר ביטון ולא התיימרתי לקבוע עובדות".

"בכלל, כל דבריי בתכנית בנוגע לשאשא ביטון ביטאו את דעתי האישית בלבד ולא הייתה לי כל כוונה שהם יתקבלו כעובדות. אני מכיר בכך שגם ביקורת יש להעביר בצורה ראויה וכך אני קורא גם למאזינים לעשות. לכן אני מצר על דבריי", כך יאיר נתניהו.