ברק סרי
ברק סריצילום: יובל אליאס

יועץ התקשורת הוותיק, ברק סרי, החליט להתמודד לתפקיד ראש העיר אשדוד בבחירות שייערכו בחודש אוקטובר הקרוב.

סרי בן ה-60 מתגורר ברובע ט"ו באשדוד, נשוי לאורית, אב לארבעה וסב לשלושה. סרי שירת בגולני והשתחרר בדרגת סרן. הוא למד תואר ראשון מאוניברסיטה העברית מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים.

כיועץ תקשורת עבד סרי עם שרי ממשלה מימין ומשמאל, ביניהם אריה דרעי, אבי דיכטר ואהוד ברק. בשנים האחרונות הוא מרבה להופיע בערוצי הטלוויזיה ולהתראיין בתחנות הרדיו כפרשן פוליטי.

"נולדתי באשדוד ומעולם לא עזבתי את העיר, ילדיי גרים בה, נכדיי ואבי בן ה-84", אמר סרי. "אני פטריוט של אשדוד, אשדוד חשובה לי ואני רוצה לעשות ככל יכולתי לעשות לה טוב. אני עוזב חיים טובים ונחים אני עובד בשנתיים האחרונות בחברת פובליסיס, חברת הפרסום הגדולה בישראל.

''אני שותף שם במשרד לייעוץ תקשורת וייעוץ אסטרטגי, אני עובד עם לקוחות פרטיים, עוזב חיים טובים ונוחים מכל הבחינות ורוצה להקדיש את השנים הקרובות להעיר ולקדם את אשדוד ולמצות את הפוטנציאל האדיר שלה".

אביו של סרי, אבינועם, היה סגנו של ראש העיר אשדוד המיתולוגי צבי צילקר ז"ל, "צבי ואבינועם היו דוגמה לאנשי ציבור אמיתיים שעשו רבות למען העיר, בחריצות באנושיות ובחום לכל תושב ותושב. אני מכיר את הפעילות הציבורית כמעט מילדות", הוא אמר.

סרי מותח ביקורת על ראש העיר הנוכחי ד"ר יחיאל לסרי, "יחיאל איש טוב, אנחנו ביחסים טובם ותמיד היינו, אבל כנראה שהוא התעייף, שלוש קדנציות הן די והותר ומה שלא עשית בהן וכבר לא תעשה בעתיד. וכשהראש מתעייף העיר נרדמת, נתקעת במקום וחייב להזרים בה דם חדש".

סרי אמר: "אני חי כל העולמות ומכיר את כל המגזרים, החילוני, המסורתי, הדתי והחרדי. מכיר מצוין את כל העדות החיות באשדוד. אני מומחה בלחבר קהלים, להבין ולקרב, ליצור חיים משותפים בסובלנות, בדו קיום וסטטוס קוו. החינוך, התחבורה, הדיור, התיירות, החוף שלנו, העסקים והזוגות הצעירים, לכל אלו יהיו תוכניות מפורטות שיראו בדיוק איך הדברים הולכים להשתנות לטובה. לא בסיסמאות – בעשייה.

"אני רוצה בהזדמנות הזאת לברך את כל תושבי אשדוד, בחג שמח וכשר. אני נחוש ובעיקר אופטימי מאוד וחדור מטרה לנצח. אני אופטימי ואולי אני כלי, אבל אשדוד הולכת לנצח ולצאת לדרך חדשה", הוסיף ברק סרי.