שרשור חדש
עזרה - מי שלומד מגמת פיזיקה 5 יח"ל~מישי~

אני ניגשת לבגרות במכניקה ואופטיקה גיאומטרית וגלים.

אפשר אם למישהו יש או שיכול לכתוב סיכום או הסבר קצר על אנרגיות.. (שימור אנרגיה קינטית,מכנית וכיו"ב, כוחות משמרים, מערכת סגורה, עבודה וכו')

בספרים העניין כתוב בצורה הרבה יותר מדוייקת!!נפשי תערוג


יש את אתר "אלפ"Namy

בכל מקרה מומלץ ללמוד מן החוברת שלמדת השנה ולתרגל בגרויות.

תודה.~מישי~אחרונה

בהצלחה לכולם בבגרויות!

איך ללמוד למבחן בחשבון בנעלמים?נשגבת מבינתך


לתרגל תרגילים בצורות שונותנפשי תערוג


איזה נושא בנעלמים?Namyאחרונה

משוואה אחת עם נעלם אחד? שתי משאוות עם שני נעלמים? משוואה ריבועית? אי שוויונים? משוואות טריגונומטריות? מעריכויות?

צריך עזרה בוקטורים שאלון 807Namy
ניסיתי להבין, לא הצלחתינשגבת מבינתך


תנסה לשאול באתר "עזרשת" אתר מדהים ויעיל!! ב"הצלחה!מייכאחרונה


אם מישהו צריך עזרה לקראת הבגרות בלשון - כאן בשמחה.כתר הרימון

ההודעה מופנית לבנים ובנות כאחד.

אני זקוקה לעזרה אנונימי (פותח)

 

מיכוון שאני למדתי בחינוך חרדי אני השנה נאלצת להשלים בגריות

ואני חייבת עזרה מיכון שמעולם לא הנסתי בבחינת בגרות.

 

תנ"ך 3 יחידות

שכתוב לי בקיאות מה זה אומר מבחינת הדרישה?

ושכתוב לי עיון ?

 

כתוב לי לדוג'

נביאים אחרונים וכתובים עיון בספרים

ישעיה

יחזקאל.

תהילים

 

והפירוט של הפרקים אז במה אני צריכה לעיין ?

הרי יש כל מיני סוגים של מפרשים איך אדע מה ללמוד?

ואם לא כתוב לי המפרשים ? לשון אדומה

 

בנוסף יש שם הערה

יש ללמוד את הפרשנים לפרקי הנביאים לפי ההנחיה שפורסמה בחוזר מפמ"ר בתחילת שנת הלימודים תשס"ט מה זה אומר?

 

עזרה ענקית  

הסבר בפניםאקטירו

בקיאות זה אומר בלי מפרשים או רק רש"י תלוי עם תורה או נ"ך (תורה זה רש"י)

עיון זה עם הרבה אבל לא בטוח מעודכן כי לא יביאו  לך בגרות ישנה הודעת מפמ"ר תשס"ט זה הודעה ששלחו לכל המורים ורשימת המפרשים ללמידו אני ממליץ לך לשלוח מייל למפמרית האחרית על המקצועה מירי שיסל

mirish2@education.gov.il

ולשאול על הסברים

וממליצה ללמוד מתוך ספרי המיקודיותבצי.ג
המיקוד של אנקורי בתנ"ך השנה גרוע מאד, מידיעה.כתר הרימון
היידתיה גאה

 

אני עברתי מחרדי לאופלנה בי"א והשלמתי לבדי 5 בגרויות לבד..

אם את צריכה עזרה .. פני במייל ..

 

hodaya2006100@walla.com

 

 

בהצלחה !!

המלצה: המיקודיות של הרב עמנואל אליצור-מעולות!נדנדה כתומה.

מקיפות את כל החומר, בצורה ברורה ונוחה..

 

לכל מיקודית יתרונות.אבן ספיר

 בס"ד

       כנראה שלא למדת במיקודית "אנקורי", וההפסד שלך. אם תקראי את הקדמתו של א. עמנואל תראי שהוא אומר, שהמיקודית שלו טובה רק למי שיודע את החומר, ואת זה עושה מיקודית "אנקורי".

  מועבר לידע שבה, ממש כיף ללמוד בה, כי יש בה הומור מגניב, וכמובן היא מסבירה כראוי את החומר.

הוא אומר ככה.. אבל ת'כלס, כן יש הסברים על כל החומרנדנדה כתומה.

ולא ממש למדתי תנ"ך השנה, ובכ"ז למדתי מאוד טוב מהמיקודיות שלו..

 

 

אבל שוין.

אין כמעט הסברים על החומר רק שאלות...~מישי~אחרונה

וקצת הסברים פה ושם.. יש לי סיכומים לרוב החומר כך שאני מסתדרת.. אבל מי שאין אליצור עמנואל פחות יעיל. היתרון שלו כמובן זה שאלות הבגרות שנמצאות שם שזה ממש עוזר להתכונן לבגרות אבל לא מספיק עוזר ללמוד את החומר למי שלא למד אותו בכלל.. בקיצור אם רוצים ללמוד את החומר כמו שצריך צריך מיקודית של אנקורי או מיקודיות דומות אם יש כי באמת זה פשוט מגוחך ללמוד שאלות כשאתה לא יושע את החומר עצמו במיוחד שלא שואלים את שאלות הבגרות מתוך מאגר של שאלות בגרות משנים קודמות ומי שלא יודע את החומר כמו שצריך פשוט יאכל אותה אז אל תלמדו רק שאלות אלא תלמדו את החומר מסיכומים באופן מסודר!

מיקודיות תנ"ך דתי "אנקורי".אבן ספיר

 אני מופתעת מדברי כתר רימון, כי אני מאוד וחברותיי מאוד נהנות  ממנה. על איזו מיקודית את מדברת, ומה גרוע בה?!

תשובה:כתר הרימון

1. יש דברים שהם רשות ולא צריך אותם לבגרות!

2. יש הרבה הערות של "תנ"ך בגובה העיניים".

 

ואת הנ"ל אני אומרת מתוך משרד החינוך - תנ"ך...

תשובה לתשובה.אבן ספיר

 הפניתי את טענותייך למחבר, אותו אני מכירה, ולהלן תשובותיו:

1) אכן יש פה ושם דברי רשות, אבל הם נראים לי חשובים, שכל לומד תורה כדאי שידע. במיקודית יש העשרה למי שרוצה ללמוד לא רק לבגרות, כי מי לומד תנ"ך רק לבגרות?! בכל אופן, זה לא הופך את המיקודית לגרועה מאוד! אדרבא...

2) נראה לי, שתלמידה זו מומחית גדולה יותר ממורה ותיק, במה שקורה במשרד החינוך... .האם היא מבינה מה זה ב"גובה העינים"?  שתראה לי הערה "שלילית" אחת כזו, לדוגמא, כדי שאבין את כוונתה. אבל לא נראה לי שהיא בכלל למדה ממנה, ובכל זאת, היא יודעת הכול... בהתנהגות כזו היא עוברת על איסורי תורה של הוצאת שם רע ורכילות, כי לפני שפוסקים, צריך להתבסס על מומחים, ולא רכילות חובבנית של תלמידות. כמו כן יש כאן אולי גם יהירות, ויש מקום ל"חשבון נפש".

 המפקחת והרבה מורים, גם מהבכירים, מכירים אותי ואת המיקודית, והם לא היו חוסכים ממני ביקורת, אם הייתה. אבל מי הם בכלל, לעומת התלמידה שיודעת יותר טוב מהם?!

 נכון, יש הערות שמשלבות אקטואליה, ועל ה"מומחית" לדעת, שבשנים הקרובות יהיו בבגרות שאלות כאלה. זה לא "גובה העינים", אלא התכלית של התנ"ך.

 לסיום, חכמים היזהרו בדבריכם, במיוחד שהם מתפרסמים בציבור.

אני לא תלמידה, נתחיל מזהכתר הרימון

1. מיקודית מטרתה להכין את התלמיד לבגרות בצורה הטובה ביותר.

2. יש לציין שכל השנים המיקודיות שכתב היו בסדר גמור. אך הפעם משהו פה התפספס, במטרה להגיע אל התלמידים ואל שפתם.

 

בהחלט יש לי קשר עם משרד החינוך, אך לא אחשוף אותו פה.

ההתקפה שבהודעה זו מריחה ממש לא טוב...

אני לא מרוויחה דבר מפרסום דבריי, לעומת הרווח שיש בפרסום מיקודית.

 

אבל בהחלט לא ניכנס לזה.

אני רק אמרתי את דבריי למען התלמידים.

מי שרוצה, באישי. אם כי בתקופה זו של השנה זה כבר לא כ"כ רלוונטי.

תשובה למורה?אבן ספיר

 להלן תשובת המחבר לדברייך.

 1. עדיין איני מבין למה המיקודית לא מכינה את התלמיד בצורה טובה?  אין לך מושג כמה שהיא מכינה, ואלפים יוכיחו.

 2. איני כותב מחדש כל שנה, ולכן איני מבין מה נשתנה השנה. אמנם הוספתי חומרים חדשים בהתאם לתכנית החדשה, אך לא שיניתי את סגנוני. שוב אני מבקש: אם המיקודית לפנייך, צטטי לי משפט אחד שאינו ראוי בעינייך. ובכלל, מה רע להגיע אל שפתם של התלמידים? הרי גם התורה דיברה בלשון בני אדם!

 3. נצלי את קשרייך כדי לשאול את המפמ"רית מה דעתה על דעתך. היא מוסמכת להחליט מה טוב, או רע לתלמידים. איני יודע מי ומה את, ששמת עצמך למומחית ושופטת. לא אני התחלתי בהתקפה, אלא חוות דעתך החובבנית על המיקודית ,היא יותר מהתקפה.

 4. איני יודע מה חוש הריח שלך אומר כאן. את יכולה להבין איזה ריח אני חש מדברייך. אל תדאגי לרווחיי מהמיקודית, כי ה' זן ומפרנס, ואני משקיע הרבה יותר זמן ממה שאני מרוויח, ולכן זה לא כלכלי, ואיני עושה זאת רק לרווח (כל אחד יודע מהו "שכר סופרים"...). יש גם עניין של הפצת תורה, גמ"ח עם הזקוקים לעזרה, ועיקר הנאתי היא מהתודות ממורים ותלמידים, וגם מהורים. ויותר מזה: כשאומרים לי תלמידים,שהם נהנו ללמוד.

 5. גם אני פועל למען תלמידים, רק חבל שאת מנסה להרחיקם, ממה שיכול לעזור למי שזקוק לכך.

 6. בהנחה שעיינת במיקודית, כל עוד לא הראית לי, לנו, את הפגמים בה, דברייך הם בגדר הוצאת שם רע ורכילות, ולבוגרים זה חמור יותר.

עזרה בתנ"ך.אבן ספיר

 שאלה לאלון: האם יש לכם באתר חומר לנבחנים בתנ"ך ממ"ד, או רק לבי"ס חילוניים?

מתמטיקה. עזרה!אנונימי (פותח)

אוטוטו המתכונת במ"מ והבגרות.

קניתי מיקודית של 805 של אנקורי.

הבעיה היא שיש פתרונות מלאים רק לעשרה המבחנים הראשונים וכל השאר לא. [11-30 לא]

שמעתי שמועה שיש פתרונות מלאים באינטרנט לכל הספר [באישורם, כן? לא גזל או משהו.] מישהו יודע איפה?

זה כ"כ יציל אותי!

תודה רבה.

 

ניסיתי לחפש, לא כ"כ מצאתי...כתר הרימון

אולי זה יכול לעזור?

 

http://www.mantrik.co.il/forum/18

 

בהצלחה!

תודה בכל זאת על הניסיון..אנונימי (פותח)


כדאי לבדוק בemathNamy

חוץ מזה, אפשר לעשות תרגילי בגרות משנים קודמות ולראות פתרונות מלאים שלהם של עופר ילין.

אחרי שתפתור את עשר הראשונים ותבין היטב(!!!)מייכאחרונה

נראה לי תדע לעשות גם את השאר..

 

 

אני צריך תרגילים טובים ל807Namy

יש אתר כלשהו שיש בו תרגילים טובים (עדיף גם קשים) לשאלון 807?

אגב, עשיתי כבר את כל הבגרויות של 807.

תודה לעוזרים ושבת שלום.חיוך

מחפשתתת---שליחה!

סיכומים לחוברת אמונה וגאולה (שאלון ראשון במחשבת) לפי המיקוד של הקיץ..

 

תודה תודה!!

יש באינט' סיכומים מעווליםם.נדנדה כתומה.אחרונה

אני יעלה לך אותם:

20130506123822.doc

בהצלחה!

עזרה דחוף!ה-ימני!
עבר עריכה על ידי ה-ימני! בתאריך י"ט באייר תשע"ג 23:14

מישו עשה תעבודה על השואה??שמראיינים ניצול שואה..

אני חייב דחוף דחוףף!!!

 

אני מחפשת בגרויות במחשבת ישראל השאלון השני- 038106אנונימי (פותח)
אם מישהו פה יודע את חומר הרקע לאינפי -דחוף-בועית מחשבה

בס"ד ובהשתדלותי

 

ובאופן ספציפי יודע לפתור את המשוואה [x^2]=[x], ויוכל לעזור לי עד מחר זה יהיה פנטסטי

 

(אני כבר לא מדברת על הוכחת אי-שיוויונים מתוך אי-שיוויונים....)

 

תודה רבה

כמה יחידות את?אקטירואחרונה
כנסו....נ!עם

איך יוצאים ממצב של אי השקעה בלימודים למצב השקעה? (אפילו מינימלי)

א. מבינים את הצורך בכך.כתר הרימון

חושבים מה יכול לעזור לי - לימוד עם חברים? לימוד לבד?

 

מציבים מטרות, לדוגמה: מספר שעות ביום שלומדים בהם.

 

אפשר גם לקבוע 'צ'ופרים' - אם אני מסיים את זה ואת זה - אני עושה כך וכך.

 

זה מה שעולה לי.

והעיקר - להבין שיש לך את היכולת הזאת! ואין דבר העומד בפני הרצון.

 

בהצלחה!

^^^ לקחת לי הכל...מושמושית

אבל בעיקרון זה באמת למצוא מטרה אמיתית שמצדיקה זאת. בין אם זה יהיה לסיים תעודת בגרות\משו שווה שתרוויח אם תשקיע. כל מיני. כל אחד והמטרות שלו...

 

בהצלחה!

אני אנסה ב"ה! נ!עםאחרונה
פליזז זקוקות לעזרה קטנטנה אודי23

היי,

קוראים לנו שני עדי ואודיה. אנחנו עושות פרויקט באונ'..

מחפשות חברה שעומדים להתגייס או שהתגייסו לצבא שיכולו לענות לנו על שאלון קצרצר..

זה לוקח 3 דקות, וממה מהיר..

אם תוכלו לעזור לנו אנחנו נשמח ממש ממש )

זה הקישור לשאלון-

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFdEQnViZWZoaUlPQVh4ZW15d3FsV0E6MQ

אלפיי תודות מראש!!

שני עדי ואודיה

יחד נציל את פולארדאלישיבד50

אני לא מבקש ש"תבזבזו" זמן

אני גם לא מבקש שתצאו לרחובות ותפגינו

אני בסך הכל מבקש

אנא, אם אכפת לכם מיהודי

שהקריב את חייו, חירותו, ושפיותו למען המולדת,

יהודי שיושב כבר קרוב ל 10,000 (!!!) ימים בכלא 

בארה"ב, על תרומתו למדינה,

 

אם אכפת לכם- הקדישו 1/2 דקה כדי לחתום על

עצומה הקוראת לנשיא ארה"ב אובמה, לשחרר

את פולארד לרגל ביקורו בארץ.

הקדישו 1/2 דקה מזמנכם למען אדם היושב יותר

מ-28 שנים בשביל להגן עליכם.

לחתימה: לחצו על הקישור הבא:

http://www.atzuma.co.il/presidentobama

 

אם אכפת לכם- הקדישו עוד 5 דקות כדי לשכנע

כמה שיותר אנשים לחתום על העצומה בהקדם 

האפשרי.

תודה.

שאלה קטנה באלגברה בת-ישראל-וציון
איך פותרים את התרגיל הבא:
0=3x^2+2
??
תודה מראש
2 דרכים לפתור:אנונימי (פותח)

א. מבחינה הגיונית- כל מספר שתעלי אותו בריבוע יהיה חיובי. אם תכפילי אותו בשלוש ותוסיפי עוד 2, זה עוד יותר יהיה חיובי. אם תציבי 0, שזה המספר הכי קטן שאת יכולה להעלות בריבוע [בערך מוחלט], עדיין יהיה לך +2. זאת אומרת, הוא לעולם לא יוכל להיות קטן מ-2.

ב. מבחינה חישובית: נוסחת השורשים, כאשר A הוא 3, B הוא אפס וC הוא 2. יוצא שהמשוואה הינה שורש 4AC-. 

A, C חיוביים, ולכן בתוך השורש יוצא שלילי- ולכן אין פתרון.

אין פתרון באלגברה הרגילהנפשי תערוג

ניתן לפתור במספרים מרוכבים

אם את לומדת את השאלון האחרון ב5 יח"ל או נמצאת באקדמיה (שם לומדים מספרים מרוכבים)

זה רלוונטי אלייך

 

אם לא

מבחינתך אמור להיות אין פתרון

שקאנונימי (פותח)אחרונה
למורים ולתלמידים לגמרא בחינוך הממ"דכתר הרימון

מייל שקיבלתי, ויכול לעזור לכם!

מוזמנים להיכנס לקישורים המופיעים כאן.

 

למורים ותלמידים לגמרא בחינוך הממ"ד,

שלום וברכה,

בחודשים האחרונים אנחנו עובדים על פרויקט חדש ללימוד גמרא,

במסגרת רשת אמי"ת,

ובו סרטונים שיעזרו לתלמידים להבין את פשט הגמרא,

כדי שלר"מ בכיתה יהיה זמן וכוח להשקיע בדברים נוספים מעבר לפשט -

עיון, לימוד אליבא דהלכתא, חיפוש המשמעות הרוחנית בסוגיה או הרלוונטיות לחיי התלמיד ועוד ועוד.

הסרטונים כרגע הם על פרק הכונס במסכת בבא קמא, שזהו הפרק שרוב רובם של התלמידים לומדים השנה לבגרות.

בצד שמאל שם באתר תמצאו תיבת הרשמה לצורך קבלת מייל כשיוצא שיעור חדש.

 

בנוסף ניתן למצוא שם סרטונים מצוירים קצרים של ידידי ר' יואל סגל,

שמהווים פתיחה מהנה ומעוררת דיון לסוגיה,

והצעות להפעלות מושקעות סביב לימוד הגמרא.

לכניסה ליחצו - http://bit.ly/gmara

 

נודה לכם אם תעבירו מכתב זה לרמי"ם, מורים ותלמידים רלוונטים,

בתפילה שהדבר יביא לתועלת,

אורי בריליאנט, אתר העומר

איך מסכמים???כתר הרימון

דחוף...

 

טיפים לסכם מאמר, כמו דרישות הבגרות.

תלמידי תיכון הושיעו נא.

אממ..נדנדה כתומה.

לוקחים מרקר.

 

מסמנים בכל פיסקה את המשפט-מפתח>> הרעיון המרכזי של הפסקה.

 

[הרבה פעמים בפסקה יש מלא דוג' וכו' ומשפט מפתח אחד.. ובד"כ הוא יהיה בהתחלה/בסוף הפסקה]

 

 

עכשיו, יש לך את הבסיס למאמר.

 

את צריכה פתיחה-מה אתץ הולכת להציג בסיכום, וסיום- מה ניסית לומר בכל הבלהבלהבלה שם למעלה. באמצע-גוף, את מסדרת את המשפטים שסימנת, במילים שלך.

 

חשוב>> #לא לחזור על עצמך! אם יש כמה משפטים שהם אותו רעיון, לא לכתוב מליון פעמים במילים שונות, זה מוריד!! מספיק 1, או אולי.. 2.

#לשים לב לא להוסיף דוגמאות. מקס' דוג' 1 לכל נושא, אם צריך

#להוסיף מילות קישור וכו', שהסיכום יהיה מובן וזורם..

#לראות שהנושא העיקרי של המאמר הועבר בצורה ברורה.

 

בהצלחה!!!

תודה רבה, נשמה.כתר הרימון
ראשי פרקים לכל פסקה, עם טיפה הערות.לך דומיה תהילה
תודה גם לך.‎כתר הרימוןאחרונה
הבגרות בדינים -אנונימי (פותח)

למישו יש מושג איך אני משיגה את הספר לימוד של דינים של הבגרות השנה?

יש שאלות בגרות או משו? 

איזו בגרות את עושה? מה הספר?כתר הרימוןאחרונה

בעיקרון יש באינטרנט אוסף של שאלות בגרות.

 

(הבגרות חיצונית?)

עזרה באיזה לימודים?-Rעות-

בס"ד

 

יסודי? גן ? תיכון? מכללה?

אפשר הכול.כתר הרימוןאחרונה

רק כדאי לציין במה מדובר כל פעם.

התחדשנו!!!כתר הרימון

אז הנה אנחנו בעמוד הראשי, תחת הכותרת "חינוך ולימודים".

 

מוזמנים לשאול שאלות ולעזור לחברים.

 

הצלחות!

בהצלחה נפשי תערוג
בהצלחה-משה ר-
בהצלחה (חחחח)מוטיזאחרונה
שנת תשע"בראו כי טוב

עדיין לא הגיעה לפה?