כדאי לי להתאמץ?
הציון הזה יתקע לי בעתיד בבחירת מקצוע?
מה אתם אומרים? לחזור לשאלון 801 או 803(זה קשה)?
לי לא מספק את הציון אני רוצה לעלות עוד.
אוף, אני בדילמה....יש לי עוד בגרות לעבור....![]()
![]()
אז חבל על ההשקעה...יש למישהו שיטה במציאת והבדלת גזירות בלשון??מחר מתכונת.................
שלום
קוראים לי לירון , אחי צריך להגיש עבודה לאוניברסיטה והוא מחפש אנשים שיענו לסקר קצר
בנושא אפליקציות
https://docs.google.com/forms/d/1sYr0zKEzhbveYAT5AzCjL07FIn4jNZV9ivlFy35h3Gc/viewform
יהיה נחמד אם תוכלו לעזור לנו - ואם לא - אז גם לספר איפה כן אפשר למצוא אנשים יהיה גם סבבה
תודה ושבוע טוב!
לירון
ממש מבאס 
א. מכון צמ"ת ?
ב. מכון התורה והארץ ???
ג. מכון פועה ??
אריאלניקית גאהאחרונהא- מכון שמטרתו להמציא פטנטים על פי ההלכה שיהוו פתרון בשבתות וחגים למגוון נושאים כמו: ביטחון, רפואה וגם בבית- לדוגמה: פלטה של שבת, עגלת נכים, מעלית שבת וכו'...
ב- אני יודעת באופן כללי שזה מכון שעוסק בקיום מצוות הקשורות לאדמת א"י כמו שמיטה (בעיקר) ותרומות ומעשרות..
ג- פוריות ע"פ ההלכה- מכון שעושה עבודת קודש ועוזר לזוגות שלא מצליחים להביא ילדים.

דבר ראשון, חוסר הצלחה בלימודים לא מביאה לא לרווקות ולא לטיאטוא רחובות!
יש הרבה שלא הצליחו בלימודים בתיכון ואח"כ מצאו את עצמם יפה מאד בעולם במקצועות שלא דורשים יכולת לימודית גבוהה והתחתנו וחיות באושר. לא צריך לראות שחורות וזה רק מייאש וגורם לרדת עוד!
דבר שני, לא הבנתי, כתבת שאת 90 פלוס בכמה מקצועות, זה נקרא שהכול לא הולך לך? ושאת בהקבצה א' במ"מ שמן הסתם לא השאירו אותך שם במקרה..
נשמע לי שההרגשה הסוערת שלך היא בגלל מעידות ספציפיות שקרו בתקופה האחרונה שגרמו לך להרגיש לא מוצלחת ואת מכלילה את זה כבר על כל המקצועות.
כדאי להסתכל על המכלול ולהעריך שוב את היכולות וההישגים שלך בכל התחומים. (לפעמים קשה לעשות את זה לבד וצריך מישהו שיפתח את העיניים אז קחי חברה ותשבו על זה.)
חוצמיזה, לדעתי אין שום עניין להיות בהקבצה א' במ"מ כשאת מקבלת 50 במבחנים. זה סתם גורם לתחושת כישלון שאם היית יורדת הקבצה (ותאמיני לי, לא קורה שום דבר מלרדת הקבצה!) היית חווה הצלחה וזה היה חוסך הרבה תיסכולים!
אני הייתי בחמישית ב5 יחידות וקיבלתי 26 במבחן ופשוט הגעתי למסקנה שכדאי שארד הקבצה והתחלתי להבין מה קורה בשיעורים ולהצליח במבחנים וזה חוויה אחרת לגמרי מהמקצוע..
דבר נוסף, לא כדאי להיפרד מהאנגלית. המסקנה שהגעת אליה לא נשמעת לי נכונה ושוב, נשמע שזה נובע מייאוש נקודתי ועם עבודה זה ישתפר. תחליטי שאת משקיעה בזה [כי באמת אין ברירה במקצוע כזה..] ותראי איך את מצליחה בסוף!!
ולסיום, אם יש במקום שאת לומדת בו מורה להוראה מתקנת או שעות פרטניות תבקשי שיתנו לך. זה ממש יכול לעזור ולקדם!!
מאחלת לך המון בהצלחה ואל תוותרי!!
הרווקה זקנה עם מטאטא ברחובות סתם היה ביטוי ;) 90+ זה מצוין , הלוואי עלי! (לומדת שעתיים ומקבלת 80 , 60 .באנגלית זה פשוא בגלל שאת בהקבצה א' , אם את רוצה את טובת עצמך תרדי הקבצה אפילו בלי לשאול את המורה וזהו זה , אני בהקבצה נמוכה באנגלית ואנחנו לומדות הכי טוב מכל ההקבצות וזה לא בושה להיות בהקבצה נמוכה! לגבי מתמטיקה אל תדאגי-גם אני ככה , אז מה? זה לא דבר שחשוב בכלל לחיים אני שונאת חשבון!!
את נראית לי מהחרוצות האלה שמקבלות 89 ומתחילות להתעצבן על המורה על כל נקודה שהיא הורידה לך
אז... תנשמי עמוק לימודים זה לא הכל בחיים ואל תגידי לי שאת שואפת להיות מורה לחשבון , את יכולה לעבוד במקצועות שהם לא עיוניים ויש עוד הרבה חוץ ממטאת רחובות (שאין כזה דבר בכלל חחחחחחחחחחחח) ![]()
אז,,,,,,,,,, לא יודעת בדיוק מה כתבתי לך כי קצת נשפכתי אבל שיהיה לך בהצלחה
אל תכעסי עלי!
קורעת ;)אוהבי ה'לעתים ישנה לקות למידה לא ידועה.
כדי להוריד מהחשש, כדאי שתדעי שההגדרה ללקות למידה היא :
חכמה, מבינה היטב. אך ישנו קושי טכני המפריע ללמוד ולבטא את זה.
למשל:
דיסלקציה - גורמת להפרעה בקריאה ובכתיבה.
מי שלוקה בזה, אפילו ברמה קלה, יתקשה מאוד בלימודים גם שיתאמץ, אם לא תותאם לו תוכנית למידה תואמת.
לומדת בתיכון חרדי (כתה י"א) שלא עושים בו בגרויות, יש למישו מושג אם אני יכולה לעשות אותם לבד, ואיך? תודה!
האם האתר באמת עוזר לשפר את הלימודים בחשבון?
חלק מהאתר בתשלום. האם שווה לעשות מנוי?
אוקיי אז לכבוד שנת הבת מצווה שלי אני רוצה לעזור לילדים עד כיתה ג' שקשה להם בלימודים
באזור קטמון ירושלים
אשמח שאם אתם מכירים מישהי (עזרה לבנות...)
אז תביאו את המספר טלפון או מייל ואני אבדוק את זה איתה...
תודה רבה!!
זה אמור להיות עוזר?
ביקשו ממך לסמן X בצורה פחות הגיונית (שמכניסה לך מינוס לא נצרך למשוואה), אז פשוט הכל הפכתי את הנעלם שלי לT- שזה הזמן של המשאית וללא של המכונית.
קודם תמלא את הנתונים.
T= זמן הנסיעה של המשאים עד המפגש
הפרש הזמנים בין היציאות הוא שעתיים, לכן בטבלה זמן הנסיעה של המכונית עד המפגש גדול בשתיים.
המכונית והמשאית נוסעות על אותה דרך לכן הדרך שעושה אחת מהם שווה להפרש הדרך של השניה מסה"כ הדרך.
זה המקסימום שאני יכולה לעשות דרך המחשב, פשוט תמלאי את הנתונים ותרכיבי משוואה לפי המשפט האחרון.
T שווה שלוש. אתה מוסיף שלוש שעות לזמן היציאה של המשאית ומקבל את השעה 12.
אחרי שאתה יודע מה הערך של T, אתה יכול להציב בביטויי הדרך ולדעת כמה כל כלי רכב נסע עד המפגש.
בהצלחה!
אתה צריך עזרה גם באחוזים?