כח כח כח
עוד שלשה סימניםנחל
כח כח כח
וזהווו?!שיח סוד
נראלך?!נחל
הם הכי הרבה חומר..
ברכות זה 17 ותפילה זה 13.
השאר כבר לא כזה הרבה חומר..
זה מעולה לך, זה רוב החומר אלופה!שיח סוד
את הקשים שאמרת ועוד קצת אני משאירה למחר, אז בעז"ה ארגיש טוב יותר.
אבל עדיין, אופ

אופ, באמת אופ לךנחל

נשאר קצרצרים ואולי אני הולכת להתוועדות
כל הכבוד!!פנים אחרות.
קחי כח. קחי כח. קחי כח.
אבך תמצאי לי בתמורה כוח לשטוף כלים, טוב?
לשטוף כלים זה כיףףףנחל
אני לא אוהבתתתפנים אחרות.
עדיף מדינים..נחל
אממ.. הגיוני..פנים אחרות.
נו, שטפת? אני אחרי הפרק הארוךנחל
כןן סיימתי!!פנים אחרות.
כל הכבודדד!!!
שכוייח אלופהנחל
זההווו עוד אחדדדדדנחל
אלופהההפנים אחרות.
דינים זה בעעעעחולמת.
לגמרי לגמרינחל
אבל בסוף זה נגמר. תתעודדי..חולמת.
אחרי המתכונת בשישי אהיה המאושרת שבאדםנחל
רגע יש בגרות גםחולמת.
חכי, פרה פרהנחל
ולפני הבגרות הזו יש אזרחות ותניא..
טוב אני הולכת לישון. תעירו אותי כשנגמר הסיוט הזה טוב?חולמת.
טובנחלאחרונה
תאמת? ההתנהגות הזו די דוחה.אביגיל~!
אני אוהבת את עם ישראל!!פה לקצת
גמאני!!בלאגאניס'טאחרונה
סיכום יום.. קצת ארוך ומשעמם.. ראו הוזהרתם..ירא שמים!
5 וחצי בבוקר.. השכמה.. הישיבה יוצאת לטיול אבל אני כבר החלטתי שאני לא הולך לטיול.. למי יש כח?? ועוד על חשבון הריקודגלים?? נשאר לישון קם ב6 הולך לתפילה בישוב אני רואה את הרב שלי שם.. ואין לי כח לריב איתו על זה שלא הלכתי לטיול.. חוזר לישיבה.. מסדר תחדר.. תיק וכו'.. הולך למנין של 7 ורבע.. תפילה.. יוצא לטרמפיאדה והביתה.. 12 ורבע יוצא לטרמפיאדה.. אחרי 20 דקות טרמפ 3 קילומטר קדימה מחכה שם עוד חצי שעה ורק אז יש סוף סוף טרמפ.. לא נאריך כדי לא להלאות אתכם אבל נגיד את זה ככה.. לקח לי 4 שעות להגיע לרכבת הישנה מהבית!!! הולכים עם חבר לאכול להירגע ויאללה לריקוד.. יוצאים לפני כולם כדי שנספיק לפגוש את הישיבה בכותל.. הישיבה לא הגיעה למעט כמה.. אי אפשר לצאת כי הכל מלא בנות או אנשים בכיוון ההפוך.. אחרי מלא בלאגן מצאתי אוטובוס שעובר דרך הבית שלי.. מה לא נעלה?? אז עליתי ומחר אני הולך לחטוף על הראש!!!!! גם הברזתי מהטיול וגם הלילה וגם בטח נקום מאוחר כי נגמר לי הבטריה בפלאפון אז אין שעון מעורר..
הגענו הבייתה עייפים ורעבים!!..
לילה טוב! נמאס לי...אונמר
מה עכשיו?נוצת זהב
איזה פחד! נבהלתי ממך...אונמר
כלוום........
סתם, נמאס לי לשוטט פה...
טוב?
נבהלת ממני? למה?נוצת זהב
ו-טוב..
..אונמר
נבהלתי מה: מה עכשיו?
זה נראה כאילו אני חופרת כל היום, שאין לי כח, ולא באלי, ולמה וכמה, ונמאס לי, ולא רוצה, וכווו...
ואז עכשיו עוד פעם, אז מרוב שנמאס לך מהתלונות,
אמרת: מה עכשיו?
הבנת?
![]()
וכפרה עלייך,
היה לי כייף איתך!
שלא תחשבי שנמאס לי ממך.. חס וחלילה! ![]()
לאא לא חשבתי...גם לי היה כיף איתך
נוצת זהבאחרונה
ולא בתכוונתי כאלו חפרת..
התכוונתי כאלו כמו ביטוי כזה-מה עכשיו?
סורי אם זה היה נשמע אחרת..

ספירת העומרפה לקצת
מותשתפוז סיני
ביטלססססססכישוף כושל
אי וואן הולד יור הנד
אנד ואו אי טאצ' אי פיל הפי אנסיד
איצ' סאצ' אפילינג אי כנט היד
הו
אהבה שכזו
אריקקקקכישוף כושל
יושב בסאן פרנסיסקו על המים
שוטף את העיניים בכחול ובירוק
יפה בסאן םרנסיסקו על המים
אז איך זה ש
אני מרגיש רחוק
זה די מרתק המבנה החברתי בערוץ
אולי על זה יהיה הדוקטורט שלי
(מה את לומדת?)מדעניתאחרונה
טוב אלו משפטים חמודיםכישוף כושל
קיבלת מכה וזה כואב אני יודע
והעלבון שלך צורב גם לי
ואין לי לקח ללמד אבל צלקת
עושה אותך יפה
רק שתדעי
פף הרומנטיקה
שתדעו לכם שהייתי אמורה להיות ציניקנית
ועודני כזאת
אבל לאחרונה אני יותר לב מושי של חמאה על מחבת
פף
אריקקקקק (שוב)כישוף כושל
אם תרצי תפוח זהב
בפרדס אשב עד הסתיו
עד שיבשיל פרותיו
אם פתאום תרצי לך לרקוד
על פסנתר התחלתי ללמוד
אם רק תרצי לחכות
(בית מעפן להלהלהלה)
אם תרצי חימום בביתך
את העיר אצית בשבילך
ואל ביתי
אביאך
האחרון קצת קרפי אבל בעיקרון אווו
לא עכשיו, טוב?שחר.
עוד מעט.
לא עכשיו.
אני צריכה למצוא לאישה הזו תעסוקה לשעות הערב האלהנוצת זהב
להקדים תרופה למכה
היא כבר מצאה
בלאגאניס'ט
כן הרגשתי בזה חזק
נוצת זהב
סופסוף ניתקה הדחפורית
איפה בעלה בכל הסיפור????
חחח בטח מדבר עם תלמיד שלו..אונמר
דווקא נראלי שהוא ישןנוצת זהב
בכזו שעה?! יותר גרועה משלי
חמדמדה
אל תדאגי! אני אדבר עימה בהקדם!!!!
אמרתי לך...שלי חסרת תקנהנוצת זהבאחרונה
אםהייתיממלכתית היה לי מזה כיףעכשיו.מישהי=)
הייתי חוגגת אז הייתי נהניתמישהי=)
אז אני לא כזה נהנית
ובכלל למדתי היום עד מאוחר
באסה..פנים אחרות.
אני דורשתפסידונית
לפני חמש לא נחשב מאוחר.
היום קיצרו לנו כדי שלא ניתקעמישהי=)
אה. יפה מצידם.פסידונית
(פתאום מעניין אותי לדעת מה את לומדת)
תואר באמנותמישהי=)
יפה
פסידונית
(לא ענית הרבה זמן אז חששתי שזה אאוטינג אאוטינגי מידי)
בדיוק חחמישהי=)
בכל זאת אמרת את זה פה...פסידונית
לא פירטתי.. אבל פסדר נומישהי=)אחרונה
את לא?מתיישב בנשמה
נראלי שלא.מישהי=)
אבל אני לא חוגגת את החגים האלה
ה' ישמוראמת מארץ תצמח.
איזה גועל נפש.
ריקודגלים מקום מגעיל.
למה??מה אכפת לך?!
בניםבנותאמת מארץ תצמח.
כאילו בגלל שהיום שחררו את ירושלים מותר לנו להשתחרר?
מה קורה איתנו?
בעעע
כן האמת שלשמור שם נכיעה זה פשוט לא אפשרי.מה אכפת לך?!

היום היה שלוש עזרות.אמת מארץ תצמח.
גברים, נשים, ופנויים.
וגם הם לא באמת היו בפני עצמםבלאגאניס'טאחרונה
לכל מי שלא חוגג יום ירושלים\העצמאותבן-ציון
שאלה לי אליכם.
יציאת מצרים נקראת גאולה נכון?
אבלאבל, איך?
הם השתחררו ממצרים פיזית, בנ"י עבדו אח"כ את העגל, וזכרו את סיר הבשר, המתאוננים והמתלוננים, קרח ועדתו... בשביל זה יצאנו ממצרים? זו גאולה?
אם לא, אז לא נאמר הלל שלם בפסח.
לא נאמר הלל בחנוכה. לא נאמר הלל בכלל, כי באמת עוד לא נגאלנו גאולה שלמה!
קביעת ימים אלו כימי חג, בהלל והודאה, היא כהכרת הטוב שה' הביא לנו את המדינה הזו ולא תחת עול גויים (ומי שיעז להגיד שהממשלה נוהגת בנו כגויים, שילך לומר את זה למי שחי תחת מסך הברזל ברוסיה, תחת הערבים בצפון אפריקה.
אם הוא חוזר חי שיסביר לי שוב שזה אותו הדבר.)
ויש לנו צבא, ועולם התורה פורח, וירושלים, מקום המקדש, בידנו!
כן, הממשלה נוהגת בחוסר היגיון וברפיסות, ובכלל לא עפ"י התורה.
אבל זה שה' לא נתן לנו את כל מה שאנחנו רוצים, לא אומר שלא צריך להודות על מה שיש.
(אחד המקומות היפים לראות את זה הוא במזמור שנוהגים להגיד בימים טובים, תהלים קז. שוב ושוב עמ"י בצרה, ובכל פעם "יודו לה' חסדו ולנפלאותיו לבני אדם", כל פעם גאולה אחרת.)
וואו. מהמם..פנים אחרות.
(אני חוגגת את החגים האלו..)
תשובהימ''ל
הבעיה עם יום העצמאות ויום ירושלים היא אחרת - הקב''ה ברוב חסדו ובניסים גדולים קיבץ את גלויותינו, הציל אותנו ממוות כמעט ודאי ונתן לנו אפשרות להביא את הגאולה (כינון מלכות ובניית המקדש) אבל מה שעשו הרשעים שבראשנו במקום זה לבעוט בקב''ה ולכונן מדינה שמנותקת מהתורה ולמסור את הר הבית. זה לא שה' נתן לנו גאולה חלקית אלא שאנחנו כפינו הטובה. אם להשוות אז זה יותר דומה לחטא המרגלים מאשר ליציאת מצרים. על זה ראוי להתאבל ולא לחגוג. הודאה שכזו לא רק שהיא לא הלל ושבח אלא היא בזיון גדול לקב''ה...
הדבר דומה לבן מלך שגלה וכשהמלך השיב את בנו מהגלות כדי שיהיה איתו בארמון הבן ניצל את זה כדי להדיח את המלך. את החזרה של הבן לא ראוי לחגוג אלא להפך.
מעשה ממלך ושני בנים - צעירים מעל עשרים
אז לא הבנתי.בן-ציון
איזה מין הגיון זה?
המשל לא קשור, שכן את חזרת הבן לא זוקפים לזכותו.
הבן אידיוט, אבל למלך עדיין צריך להודות.
אם הבן היה מתחרט אח"כ, ומשיב את המלך לכסאו - היה ראוי להודות?
כך או כך זה לא משנה.
ההודאה היא למלך, לא לבן.
ואצלינו, ההודאה היא לה', לא לבן גוריון או לוי אשכול.
כןימ''ל
אבל להודות ולחגוג על הגאולה שאתה עצמך דחית בשתי ידיים (כל שכן על המדינה שהיא זו שעשתה את זה בפועל כביכול בשם העם) זו עזות מצח וחוצפה כלפי שמיא. לכ התשובה היא כן - בגלל שאנחנו בעטנו בטובה ואפילו בנותן הטובה לא ראוי לחגוג אותה עד שנתקן את המעוות.
פלפול סרק, סלח לי.בן-ציון
בהנחה שאתה מסוגל לעשות את זה, עדיין לא תאמר לו תודה?
זה טמטום, מחילה.
תקרא שוב ותנסה להבין ואז אסלח לךימ''ל
כתבתי שוב ושוב שכן צריך להודות על הההצלה, המחלוקת היא לא על זה אלא על ההודאה על המדינה (ובכלל זה גם כיבוש שלה) - הטענה היא שהמדינה היא היא דחיית המתנה, ה' הגיש לנו את הגאולה וע''י המדינה דחינו אותה ואותו. לחגוג את המדינה זה לא לומר לו תודה אלא בדיוק להיפך.
נ"ב
אתה יכול לא להסכים איתי, אפילו להבין אותי אתה לא חייב, אבל על 'טענות' לא ענייניות כמו ''פלפול סרק'' ו''טמטום'' אין לי מה לענות לך כי לרמה הזו אני לא ארד.
עכשיו הבנתי אותך.בן-ציון
נ. ב.
צודק בהחלט.
עלה לי הסעיף אז לא קראתי כראוי, והטענות היו בהתאם
וואו! מדהים!אמת מארץ תצמח.
רציתי לענות ולא היה לי כח, זה היה נראה לי שאצטרך לכתוב ממש ארוך..
כתבת קצר וקולע! אשריך!
תהלים קזבן-ציון
א הֹדוּ לַיהוָה כִּי-טוֹב: כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ.
ב יֹאמְרוּ, גְּאוּלֵי יְהוָה-- אֲשֶׁר גְּאָלָם, מִיַּד-צָר.
ג וּמֵאֲרָצוֹת, קִבְּצָם: מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב; מִצָּפוֹן וּמִיָּם.
ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר, בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ; עִיר מוֹשָׁב, לֹא מָצָאוּ.
ה רְעֵבִים גַּם-צְמֵאִים-- נַפְשָׁם, בָּהֶם תִּתְעַטָּף.
ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל-יְהוָה, בַּצַּר לָהֶם; מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם, יַצִּילֵם.
ז וַיַּדְרִיכֵם, בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה-- לָלֶכֶת, אֶל-עִיר מוֹשָׁב.
ח יוֹדוּ לַיהוָה חַסְדּוֹ; וְנִפְלְאוֹתָיו, לִבְנֵי אָדָם.
ט כִּי-הִשְׂבִּיעַ, נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה; וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה, מִלֵּא-טוֹב.
י יֹשְׁבֵי, חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת; אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל.
יא כִּי-הִמְרוּ אִמְרֵי-אֵל; וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ.
יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם; כָּשְׁלוּ, וְאֵין עֹזֵר.
יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל-יְהוָה, בַּצַּר לָהֶם; מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם, יוֹשִׁיעֵם.
יד יוֹצִיאֵם, מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת; וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק.
טו יוֹדוּ לַיהוָה חַסְדּוֹ; וְנִפְלְאוֹתָיו, לִבְנֵי אָדָם.
טז כִּי-שִׁבַּר, דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת; וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ.
יז אֱוִלִים, מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם; וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם, יִתְעַנּוּ.
יח כָּל-אֹכֶל, תְּתַעֵב נַפְשָׁם; וַיַּגִּיעוּ, עַד-שַׁעֲרֵי מָוֶת.
יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל-יְהוָה, בַּצַּר לָהֶם; מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם.
כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ, וְיִרְפָּאֵם; וִימַלֵּט, מִשְּׁחִיתוֹתָם.
כא יוֹדוּ לַיהוָה חַסְדּוֹ; וְנִפְלְאוֹתָיו, לִבְנֵי אָדָם.
כב וְיִזְבְּחוּ, זִבְחֵי תוֹדָה; וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה.
כג ] יוֹרְדֵי הַיָּם, בָּאֳנִיּוֹת; עֹשֵׂי מְלָאכָה, בְּמַיִם רַבִּים.
כד ] הֵמָּה רָאוּ, מַעֲשֵׂי יְהוָה; וְנִפְלְאוֹתָיו, בִּמְצוּלָה.
כה ] וַיֹּאמֶר--וַיַּעֲמֵד, רוּחַ סְעָרָה; וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו.
כו ] יַעֲלוּ שָׁמַיִם, יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת; נַפְשָׁם, בְּרָעָה תִתְמוֹגָג.
כז ] יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ, כַּשִּׁכּוֹר; וְכָל-חָכְמָתָם, תִּתְבַּלָּע.
כח ] וַיִּצְעֲקוּ אֶל-יְהוָה, בַּצַּר לָהֶם; וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם, יוֹצִיאֵם.
כט יָקֵם סְעָרָה, לִדְמָמָה; וַיֶּחֱשׁוּ, גַּלֵּיהֶם.
ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי-יִשְׁתֹּקוּ; וַיַּנְחֵם, אֶל-מְחוֹז חֶפְצָם.
לא יוֹדוּ לַיהוָה חַסְדּוֹ; וְנִפְלְאוֹתָיו, לִבְנֵי אָדָם.
לב וִירוֹמְמוּהוּ, בִּקְהַל-עָם; וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ.
לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר; וּמֹצָאֵי מַיִם, לְצִמָּאוֹן.
לד אֶרֶץ פְּרִי, לִמְלֵחָה; מֵרָעַת, יוֹשְׁבֵי בָהּ.
לה יָשֵׂם מִדְבָּר, לַאֲגַם-מַיִם; וְאֶרֶץ צִיָּה, לְמֹצָאֵי מָיִם.
לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים; וַיְכוֹנְנוּ, עִיר מוֹשָׁב.
לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת, וַיִּטְּעוּ כְרָמִים; וַיַּעֲשׂוּ, פְּרִי תְבוּאָה.
לח וַיְבָרְכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד; וּבְהֶמְתָּם, לֹא יַמְעִיט.
לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ-- מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן.
מ ] שֹׁפֵךְ בּוּז, עַל-נְדִיבִים; וַיַּתְעֵם, בְּתֹהוּ לֹא-דָרֶךְ.
מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי; וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן, מִשְׁפָּחוֹת.
מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ; וְכָל-עַוְלָה, קָפְצָה פִּיהָ.
מג מִי-חָכָם וְיִשְׁמָר-אֵלֶּה; וְיִתְבּוֹנְנוּ, חַסְדֵי יְהוָה.
*חסדי ה'*. לא חסדי בני אדם.בן-ציון
נהדר.*בננית*
אני מתה מעייפות אז אני לוידת אם קראתי נורמלימישהי=)אחרונה
הסוף
מתחשק לי לצרוח עליהםשחר.
אני בהתלבטות קשה.חלילית אלט
אני לא אשאל כן/לא כי זה משהו שבאמת צריך לחשוב עליו.
ואני לא יודעת לא יודעת לא יודעת
אם זה יגרום יותר נזק מתועלת או להפך
אם אני בכלל מוכנה לזה רגשית
אםמישהו לא יתעצבן עלי
אם אני לא אתחרט
מלא אם.

שה' יאיר את עינייך לדעת מה לעשותציף
..חלילית אלטאחרונה
אם אני אחליט לעשות את זה את ככל הנראה תדעי

איזה מטומטמם זה לצבוט את עצמך.גלידת לימון
באלי לספר למישהו שלוש דברים טובים שקרה לי היום.גלידת לימון
תספרי ליחלילית אלט
ואני אספר לך גם
באישי או אסמס?גלידת לימון
מה שבא לך
חלילית אלט
אסמסגלידת לימוןאחרונה
וגם שלוש דברים רעים.גלידת לימון
וואללללהבלאגאניס'ט
היה פשוט טירוף!!!!
וכולי גמור מעייפות והרגליים כואבות והקול צרוד
אבל היה איכות!
רוצה לשיר?
נוצת זהב
זה יצא קטוע מידי... כזה - עבדו א.....בשמח.... עבד... א...בלאגאניס'ט
כמו זמיר..משו פשוט משו..נוצת זהב
|טופח לעצמי על השכם| גם שאני צרוד אני שר יפה חח
בלאגאניס'ט
זה תכונה של בבונים..
נוצת זהב
חחח לא תרדי מזה אה?בלאגאניס'ט
לא בחיים לאנוצת זהב
זה או זה או סחי בלטה
מה מעדיף כבודו?