איני מצליחה להרים את הרגליים
ולהמשיך קדימה.
רגל ימין שלי כואבת
התחלתי איתה כל כך הרבה התחלות..
או שבגלל הלימודים ימח שמם זה ככה? 
אני בהתחלה הייתי ממש מכורה לפה, עד שישבתי ועשיתי לעצמי סדר בראש... ועכשיו ב"ה גם בעזרת הלימודים (ימח שמם באמת) אני ממש לא מכורה ![]()
מחוברת יותר.
אבל זה כיף,אין ספק.
את כבר בתיכון?
נחלאז הסירי דאגה מלבך חחח...
(אבל אני בטוחה שאם היית מכירה את הבנות האלה היית אומרת אותו דבר - לגביהם בלבד!)

זה לא מצחיק!!פרפר לבן.וזה לא נושא לבדיחות!! ![]()
![]()
אדירכישוף כושל(מזכיר לי משו.. כואב מידי..)
מעיין נובע*
*בננית*

אימצתי את השירשור הזה...
פרפר לבן.אחרונהבאמת תודה
בס"ד
ידועה האמירה שכל יהודי הוא אות בתורה, לא ודע מה המקור המקורי, אבל גם ר' אורי אמר את זה.
ואז אתה שואל את עצמך- באמת? גם אלה? אפילו אותם אלה נוראים שכופרים בכל ומוציאים את עצמם מן הכלל ולא מניחים עבירה שלא עברו עליה, לתיאבון ולהכעיס?
ואז אתה חושב לעצמך, שבעצם גם "לא ידעתי את ה'", וגם "נתנה ראש ונשובה מצרימה" מופיעים בתורה.
ויותר מזה, הסוף הסוף הוא "וימת שם משה עבד ה'".
ובלי הפסוקים הקשים האלה- הספר פסול.
ושכשרואים איך מתה עבדות ה'- בעצם זה אומר שאנחנו בשמחת תורה, ותיכף הבריאה בספר שני.
אז זהו. אפשר לשמוח. אנחנו בעוד מעט גומרים.
*בננית*אהבתי מאוד
(ועוד, זה אומר שאנחנו לא מתחילים להבין את דרכי ה')
בס"ד
מסילת ישרים היה שם סתם תוספת חביבה כי אני אוהב את הספר הזה.
עלה למעלה[בקטע הטוב]
זה כאילו "תמות! כולם שונאים אותך! בהמה!!! ימח שמך תמות אמן ותיחנק אלף פעמים!!!! בקטע הטוב..."
בקטע הטוב!
בקטע הטוב!![]()
בקטע הטוב
בס"ד
בקטע הטוב.
בקטע הטוב
בקטע הטוב
בס"ד
ידועה האמירה שכל יהודי הוא אות בתורה, לא יודע מה המקור המקורי, אבל גם ר' אורי, מבכירי תלמידי ר' אלימך מליז'נסק, שהוא סב-רב-רבה שלי, אמר את זה. ואם הוא לא היה אומר,אני הייתי אומר.
ואז אתה שואל את עצמך- הרי בשבילי נברא העולם, אז מה התועלת באותם אנשים שרק מזיקים?
ואז אתה חושב לעצמך, שבעצם גם "לא ידעתי את ה'", וגם "נתנה ראש ונשובה מצרימה" מופיעים בתורה.
ויותר מזה, הסוף הסוף הוא "וימת שם משה עבד ה'".
ובלי הפסוקים הקשים האלה- הספר פסול.
ושכשרואים איך מתה עבדות ה'- בעצם זה אומר שאנחנו בשמחת תורה, ותיכף הבריאה בספר שני.
אז זהו. אם אפילו התורה צריכה מזיקים, גם אני צריך. וגם הם בשבילי.
בס"ד
אבל ר' אלימלך זה יותר עילאי
הרועההאמירה שהם "רעים" מתייחסת (מבחינתי) להבנה המצומצמת שלנו במושגים של טוב ורע, ולעִתים הטוב לא מתבטא בקיום מצוות אלא באופנים אחרים.
וזה מה שהערתי בסוגריים, שהלימוד הזה דווקא מחנך אותנו להסתכל על כל יהודי במבט קצת יותר רחב, יחד עם אי-הסכמה לפריקת עול מצוות.
כי אם הקב"ה רואה אותם כחלק מהתורה הקדושה, איך נוכל לזלזל בהם..?
ואולי בכלל האמירה שכל יהודי הוא אות מהתורה מכוונת לנשמה, שהיא טהורה..
(והכותרת מיותרת.)
פרפר לבן.כל הילדים לשבת בשקט ולהקשיב לגננת!!



מכ''ד אדר ב' (3/3 למנינם) לא ערכתי טיול ראוי לשמו. המון זמן.
אז החלטתי. דירבלק למי שמשבש לי ת'תוכניות:
בעז''ה יום שני הקרוב,
דרום
כולל קפיצה לערד לצורך מסוים.
יוהו. אין לי סבלנות לחכות.
זה שיש לכם חופש ובין הזמנים,
זה לא אומר שאתם צריכים להתנחל אצל חברים שלכם (שגרים במקום הכי יפה בארץץ)
ולהשתלט להם ולמשפחתם על הבית ![]()
בעיקרון בכיף, אבל.. 
|אבוד|
יאוו הם מלאא. מסכנה שכמוני. הצילו.


ענבל
יהודה פ.אבל עדיין לא התייאשתי..אולי אצליח משו
ענבלאין סיבה כ"כ שאתעדכן..
ענבל

מה את מתכננת ללמוד?
חח עובדת בבית?
איזה מספר הוא?
למה? בגלל התואר?
אויש..חו"ל..ה' ירחם






יהודה פ.וואלה יפה..
העבודה בקרטיבים היא לא טובה?
אז אני פטור מלעשות רשימה?? יששש!

ארצות הניכר..נו שוין
ענבל


בהחלט עבר זמן..
חח מה קרה? האחיינים חיסלו הכל?
אז..הסיכויים שואפים ל0 
ממממ אוקי
ענבל

מה זה אומר?


יש בני אדם שמחפשים גושניקים מבחירה?
למה?
מה זה הסגנון הזה שכמוהו את רוצה??
יהודה פ.אני מכיר סוגים אחרים..אין סיבה שאכיר יותר מדי אנשים משם. נראלי.
חח לא נראלי שהיא זוכרת מי אני..
אז אין קרטיבים לנשנש?
סתם, לא זכור לי שאכלתי מהם..

אני פשוט נוראית.
וצריכה ללכת מפה מהר.
חבל שאין לי לאן
אבל כשפותרים תרגילים שמבוססים על טריגונומטריה רצוי לדעת טריגונומטריה.
שעה אני מסתבכת ומגלה שאפשר להמיר את הביטוי הזה בעזרת אחת הזהויות
|דופק ת'ראש בקיר|
טוב, אז אני לא כ"כ גרועה כמו שחשבתי


קמנו ונתעודדבס"ד
רעיון נפלא! חבל שלא סיפרת לי את זה כשעוד היה רלוונטי..
המורה שלי היה משתגע מההוכחות הארוכות שלי לדברים פשוטים, רק כי לא הכרתי את המשפטים והזהויות הנכונים
*בננית*
אבל גם שם לא השתמשתי בזה המון.
)עשיתי 4 וגמרתי בשביעית. ואז גיליתי שאני באמת מסוגל לעשות 5 וזה יהיה אפילו ניצול מעולה של הזמן השופע שיש בשמינית. וברוך ה' הלך מעולה.
אני גם חשבתי שאני היחיד בעולם שעשה דבר כזה. צחוקים..![]()
כשפותרים תרגילים שמבוססים על טריגונומטריה רצוי גם לדעת גיאומטריה.
ורצוי גם לדעת לא לאבד את המחשבון
אז סתם קשקשו לי ... אני על קוצים !!תחשוב טוב...והחתימה שלך היא לא מהתקציר של מהללאל או שזה לא קשור? ![]()
יפה שזיהית.
באמת היה דיבור כזה שיצא לקראת פסח
תחשוב טוב...
סקומטשון
רק אני כאילו לא מעודכנת..?
שנחמדים מדי
והחברה הכי טובה שלה היא אחת כזאתי.. 
*בננית*וחוץ מזה, שאני לא שונאת אותה,
ולא אנשים כאלה
היא ממש חמודה,
ואני חולה עךליה!
וזה לא אני אמרתי בכלל..
|מתגונן|
*בננית*אני תוהה על המחשבה הזו
מוזרה קצת
ככל שאנשים יותר נחמדים זה יותר טוב, לא?
פרפר לבן.ממ זה קצת מציק שאנשות נחמדות מדי מדי מדי מדי מדי מדי
זה כבר חונק
יש קצת משו בזה
אבל לוידעת,
בכלופן אותה ילדה שהיא הדגימה עליה,
שזאת החברה הכי טובה שלה,
היא התכוונה שהיא לא אוהבת את ההתנהגות עצמה לא את הילדה,
זאת לא ילדה שאפשר כ"כ לשנוא אותה..
*בננית*לפעמים זה הבדלי מנטליות.
אנשים שרגילים ליותר קרבה עלולים להרגיז את אלה שרוצים מרחב
לא בדיוק הבנת..
אוף לא משנה אני לא יודעת להסביר כי אני מוזרה ודי ובוף
וזהו
אסור לקחת אותי ברצינות כשאני מדוכאת
זה ייגמר רע מבחינתך
אני עושה שטויות
ובעע
בגלל הילד?
(הרגע קראתי מה שכתבת.)
ולמה קראת את זה? 
ולא הגבתי כי לא היה לי מה..


פחח הצחקת!!! 
פרפר לבן.ולא ביקשתי שיגיבו לי בכלל
קצת יותר הערכה עצמית..!
פרפר לבן.לא רוצה
אני עכשיו בדיכאון
נא לא להפריע
תודה מראש
אני.
*בננית*ש-ה' יתן לך כח!
פרפר לבן.אחרונהאמן.
זהו.
הוא מתחיל להעלם.
ב"ה.
הלוואי שתמיד הדיכאון היה נעלם לי כ"כ מהר..!!
חרישה חרישה חרישה
![]()
![]()
![]()
לפחות יש את הנחמה שבלכתוב פואמה.
ואת הפטור מהלוג השנה![]()
להעתיק
החינוך יפסול את העבודות של כל הכיתה אם לכולם יהיה אותו דבר... (הם לוקחים שלוש לוגים מכל כיתה)
אה קיצר... כדאי שהמורה שלכם תתעדכן , משרד החינוך כל יומיים משנים את הדרישות שלהם.
אז המורה כתב לכל זוג שונה![]()
![]()
אני אוהבתותך מלא וכבר מתגעגעת
(טוב שישלך ספר לחזיר לי וספר להשאיל לי;))
סקומטשוןאחרונהבו קשור ענן על הראש וכל המחשבות שחולפות לנו בראש מוקרנות בו בתלת מימד. ברר
וסליחה על אתמול, אני סתם אדם מבאס וקרצייתי לחלוטין.
אין שמרים.
וזהו.
אוף.
שונאת שתוכניות מתנפצות לי בין הידיים.