ואחריו יום שני!!
ואחריו, שלישי! כן כן, שלישי!!!
הר ומדברלא אמין
לא נראלי פשוט...
כיפת ברזל-סרוגהמצאנו ת'אשם

זה עושה הרבה רעש.
שכחתי שזה ספירת העומר
לפני ל"ג
השנה יענו אין עליה למירון?!?!?!??!?!?!?
נואו וואי
אע,
אע,
אע,

וממש באלי להמשיך את הסרט שאמרתי שאני לא אמשיך
והתלהבתי שהוא לא עלה עלי
חֲבֵרוּת שלא מכבה או מרסקת את כוחות החיים, שלא מורידה למטה בנרגנות או בקיטור על המציאות. אלא להפך שמתקדמים יחד לטוב.
מישהי שהיא קצת בבחינת עצם מעצמי, שיש לנו חיבור נשמתי עמוק,
שהקשר איתה עובר תהליכים, קשר שיש בו הכלה ואמת, ב"ה שזיכני שיש כמה נדירות וטובות כאלה.
חבר = מכונה לייצור דופמין בשביל לעבוד את ד',
(#אלתשאלואנימדורדר)(וציני)
מישהו שעובדים איתו את השי"ת. גם אם לא במודע
גם עובדים את השי"ת, זה לא עושה אותו לחבר
אחרת היא הייתה אומרת עשה לך חבר וקנה לך עוד חבר
א-לא שרב יכול להיות חבר.
מוגדר חבר
כי לא הגדרת מה זה חבר
לא הגדרתי מי זה מי שעובדים איתו את השי"ת, כי התשובה היא לאו דווקא חבר.
אז צריך שתכונות ההגדרה יכללו אך ורק את המושג המוגדר וגם ייחדו את המושג המוגדר זא תכונות שיאפיינו את המושג וישאפיינו רק את המושג ולא משהו אחר.
אחת עשרה ועשרים, למה אני ככ עייפה? צריך לסיים חזרות!
התגדלות הדעת!
ראוי זה שיחללו עליו את השבת, אבל ממוצע לא? כי רשע ודאי שכן, אז מה זה בא למעט,
גם, אין י'הודי ממוצע,
טוב טוב אולי,
מי אמר שאני יכולה לעשות את זה?
כאילו,ברור שאני יכולה,
אבל לאף אחד אין ביטוח והשליטה העצמית שלי לא משו משו איך שאני מכירה את עצמי
ומי אמר שהזה שלי יהיה טוב? בטוח? ששווה להקים אותו ושלא יצטרכו לתמוך בו?
אוףףף

אז אשמח ממש
הממ, תגידי לי כשנוח לך?
(בצדק, זא, |נבוך|)


הרגע הזה שרופא העיניים שלי אומר לי ללמוד נידה |משועשע|
הייתי צריכה משהו עם אותיות קטנות, זה היה הכי קרוב והוא אמר להשאר איתו בשבוע הקרוב, לפחות עשר דקות ביום.
רצי"ה לא הרשה..
(מזכיר את הסיפור על ר' אברום שהגיע לרופא עיניים ואמר שקשה לו עם רבנו חננאל..)
זכור לי שראיתי בגדול שימושה שאינו תח"י כרגע בעוונות, ולא מצאתי גם באינטרנט או באוצר החכמה, שאמר לבחור למד נידה לחכות לאחרי החתונה.
הבעיה שאינו תח"י ואני לא זוכר האם היו שם עוד פרטים, וגם אם היה, יש הרבה מה לחקור אולי זו היתה הוראה מיוחדת דווקא לאותו תלמיד, ואולי דווקא מי שלא למד את שאר הש"ס, ועוד כמה וכמה ספקות וצדדים, כי קשה לי להאמין שזו הוראה גורפת, רק קריאת כיוון מסויימת.
הממ, שכוייח,
נראה לי שאולי יש מקום לראות ששונה, זא אני אשה, ו, אני עולה להר ד', ו לכאורה אין סיבה להגרע דווקא מזה.
(הלוואי עליי. כלומר לא הלהיות אשה, השני)
חמודים![]()
*אור קטן*אפס, כי לא יהיה בך סביון
ברך לך יברכון.
(גירסת קורן.. במחזור רבא הישן והטוב שלי כתוב אחרת אבל זה פחות מתאים כאן)