שרשור חדש
|משועשע|בתוך בני ישראל

לומדים ישעי'הו אז מפה לשם אני עושה ממ ומפעם לפעם כשמקריאים משהו קופצת ואומרת הי זה ישעי'הו

 

 

כי כי כי אממ ישעי'הו| |

בעצם הזמן הוא נברא! נברא!דוס בדם

רגע רגע, עם ישראל הוא הוא בורא?
לאלא, הוא מחיל על בריאה, 
אבל אבל, לקדש דבר כל כך עדין??
יאבאלה,
שלא לדבר על אשה

אוי, יש לי מצב רוח מטורף, למה אני לא עםדוס בדם

**** ****,
עבר יותר מדיי זמן, 
הוא נפלא,
 

חי חי חי כן אני עוד חי!חמדמדה


זה השיר שסבא שר אתמול לאבאחמדמדהאחרונה


אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע, |מתרגש בטירוף|דוס בדם

אקסטזה!@#@ ווהווו, אללה הוא אכבר, הקבה עצום, גאעלאעאעאעאעאעאעאעאעאס

המשנה סדורה שלי מגיעה היום!

הההההההההיום היום תאמצצנו, (אמן)
ההההההההההההההההיום תצברכנו, (אמן)

ותקבל ברחמים וברצון סדר סדר סדר שופרותינו (אאאמן!)

זה ממש סבל...חמדמדה


והנה חזרנו לזום. שיעור אנגליתחמדמדה

לעזאזל.

|משועשע| |ידפרצוף|בתוך בני ישראל

חח יפה יפהמתנחלת גאה!
הסימן הואדוס בדם

סיבוב במקדש,
יאיי

אהאה, שכחו גם באסור שאסור להיכנס בנתיים.דוס בדם


בגלל הממשלה.בתוך בני ישראל


|פרצוף מהורהר|בימאית דמיונות


אסרו כניסה להר הבית למי שלא מוסלמיבתוך בני ישראל


מממ....היו צריכים להמשיך את האיסור על כולםבימאית דמיונות


טכנית המשיכובתוך בני ישראל


גם על המוסלמים?בימאית דמיונות


אה,יופיבימאית דמיונות

עכשיו רק צריך אכיפה

ובעצם בהסתכלות יותר עמוקה,דוס בדם

בגלל הקבה.

טווב, בסדר, צריך השתדלת'.

כן, לעוררנו,בתוך בני ישראל


זה פירוש שלךדוס בדם

(אני במקרה מסכים איתו, אבל)

לשון תורה דילך, זא, עשית על כך קנין,דוס בדם


מאיפה?

לא יודעת, הרב מסתמאבתוך בני ישראל


אנחנו מחכים בסבלנות בנתייםמתנחלת גאה!
אתה!כיפת ברזל-סרוגה




סליחה🙈
זה לא אני, זה הרב.דוס בדם

והסימנים המשוגעים שלו,

שנאמר, כמה טעויות.

הרב של מי?כיפת ברזל-סרוגה
כל אחד ורבו הוא שלו




וד"א לפי מה שהבנתי מפי רב שהמון בארץ סומכים עליו אז מותר...
אה אה, חשבתי שהגבת על הודעה למעלה,דוס בדם

תראה, מותר הכל,

תראה לי יש חוצץ וקוראים לו הקמיצה של יד ימין, 
 

האמת שהתייעצתי על זה פעם עם רהי, מענין אותי לדעת מה הוא חושב על מה שהוא ענה לי,

לא הבינותיכיפת ברזל-סרוגה
לאחר קריאה חוזרת ונשניתכיפת ברזל-סרוגה
ומשתלשת, הבינותי
מה הוא ענה לך?קמנו ונתעודד


דברים שהוא לא אהבדוס בדםאחרונה

|צוחק| ננה

בייניש |מושכתפיים|בתוך בני ישראל

לא אחזתי איך זה סימן,

...*אור קטן*
פפ נשלח פעמיים
גם את בייניש, אבל*אור קטן*
אני? מה פתאום? |מתמם|בתוך בני ישראל


זה נמצא בדף סב בברכותדוס בדם

זא, האסור.

אה,בתוך בני ישראל

טוב, בשביל מה אני אשה ולא בקיאה בש"ס,

לא להאמין מה השעהחסוי מאוד


בא לי להדליק משואה לתפארת מדינת ישראלהמקדש השלישי בדרך


נתנו לעידן רייכללחיוךך


כן... אבל הוא לא דמות מופת לדעתי. אני רוצה להדליק!המקדש השלישי בדרך


אפילו להיפךחסוי מאוד

י'ממלכתי

נכון... דיברתי בלשון נקייה...המקדש השלישי בדרך

פשט

וממילא, מעניין אותי ש*אתה* רוצהקמנו ונתעודד


זה תפארת מדינת ישראלקמנו ונתעודד


בדיוק בגלל זה!המקדש השלישי בדרך


לא הבנתי. אתה רוצה להביע את העולם הזה של תפארת מדינת ישראל?קמנו ונתעודד


ודאי. לצרוח את זה שכל העולם ישמע!המקדש השלישי בדרך


אבל אתה לא מזדהה איתוקמנו ונתעודד


למה לא? ודאי שמזדהה איתו. הכי מזדהה בעולם!המקדש השלישי בדרך


אמרת שהוא מאוד לא דמות מופתקמנו ונתעודד


רייכל. נכון. איך זה סותר?המקדש השלישי בדרך


שוב, זה תפארת מדינת ישראל, וזה רע ואנטי מופתי, אז איפה אתה?קמנו ונתעודד


תפארת מדינת ישראל זה תפארת מדינת ישראל. רייכל לא.המקדש השלישי בדרך

מה עוד?

 

אהה. אז אני התכוונתי, ש*זה* תפארת מדינת ישראלקמנו ונתעודד

כמה שזה כואב ומסובך.

 

עכשיו יש לנו שתי אופציות (או שלוש):

לזרוק את כל הסיפור הזה לפח, או לחפש את המרגלית בתוך הרפש.

 

(או להגיע למסקנה שזה לא בכוחותיי, למסור לגדולי הדור ולהסתגר במקום שבו אני אשמר בטוח עד שיגיעו זמנים יותר פשוטים, ובינינו, ברור שזה מה שאנחנו אמורים לעשות).

מה זה *זה*?המקדש השלישי בדרך

לא הבנתי...

רייכל לדוגקמנו ונתעודד


'ודומיו', כלשון הפשקעוויליםקמנו ונתעודד


גם לדעתי הוא לא נחשב דמות מופת. ממש לאאחיוךך

פשוט מגניב שהוא נבחר

 

 (אבל יש דברים יפים שהוא עשה נגיד לשלב אתיופים וזה...)

מה מגניב בזה שהוא נבחר?המקדש השלישי בדרך

מה יפה בזה? שיתוף פעולה מוסיקלי רגיל. שכוייח.

טויב אולי זה נכוןחיוךך

 

 פשוט הוא חמודד

עכשיו ראיתי שחני לפשיץ שליחת חב' ד תדליק משואהחיוךך

 זה באמת יותר  "לתפארת מדינת ישראל"

לא בדיוק רגילרצה לאש
והוא למשל התחיל את הקטע של הופעות לייב בימי הקורונה,
הוא מהיוזמים של שבט אחים ואחיות,
והשיר שהוא כתב נבחר לייצג אותנו בארוויזיון.

הוא בהחלט דמות מופת מתחום התרבות ומוזיקה..
(אבל כמובן שלא כל אחד חושב ככה, ובטח שדתיים. וזה בסדר)
לא אמרתי שלא... רק אמרתי על השילוב של האתיופים שזה רגילהמקדש השלישי בדרך


לא כזה רגילרצה לאש
וגם להינשא לגויה... ממש תפארת מדינת ישראל.חסוי מאוד

ובואו, זה שהוא יודע קצת לעבד זה לא אומר שהוא מלחין גדול או איזה משורר.

אבל זה לא קשוררצה לאש
לא נתנו לו להדליק משואה על האדם שהוא
אלא על הזמר/היוצר שהוא. על התרומה שלו לחברה.
כי היא לא ישראליתרצה לאש
זו לא היתה דוגמא טובהחסוי מאוד

(לכן ערכתי)

 

להתחתן עם גויה זה מעשה אנטי-ישראלי מובהק. בגידה בכל מה שהשם הקדוש "ישראל" מסמל.

 

האם שייך לתת לאיימן עודה להדליק משואה בגלל פעילותו למען ערביי ישראל?

 

(אגב מה שהשם "ישראל" מסמל,

שימו לב לדברי גרשם שלום במכתבו לפרנץ רוזנצוויג:

"הארץ היא הר געש. היא מאכסנת את השפה... מה תהיה התוצאה של "עיכשוּו" העברית? האם לא תפער את פיה התהום של השפה הקדושה אשר שיקענו בקרב ילדינו? האנשים פה אינם יודעים את משמעות מעשיהם. סבורים הם שהפכו את העברית לשפה חילונית, שחילצו מתוכה את העוקץ האפוקליפטי, אבל זאת אינה האמת... כל מילה שלא נוצרה סתם-ככה מחדש, אלא נלקחה מן האוצר ה"ישן והטוב", מלאה עד גדותיה בחומר נפץ... אלוהים לא יוותר אילם בשפה שבה השביעו אותו אלפי פעמים לשוב ולחזור אל חיינו."

זה לא עבירה על חוקי המדינה,רצה לאש
ולכן אני לא חושבת שזה אנטי ישראלי מובהק.
לתפארת *מדינת* ישראל, לא לתפארת תורת ישראל

בעיניי גם גוי יכול להדליק משואה
ואין מניעה עקרונית שאיימן עודה ידליק.
(אני לא אשמח שהוא ידליק, וגם לא אשמח שגוי ידליק, אבל להגיד שזה לא תפארת מדינת ישראל? זה כן, לחלוטין)
קראי שוב את דברי גרשם שלוםחסוי מאוד

(אני לא מאמין שאני מצטט אותו... אבל יש דברים שאפילו איש כמוהו מבין)

 

אי אפשר לנתק בין המדינה לבין השם שהיא נושאת: מדינת ישראל.

המילה 'ישראל' מקורה בתורה. המילה 'ישראל' נושאת מטען רוחני אדיר.

מדינת 'ישראל' היא התגשמות חזון הנביאים.

 

לכן, לדעתי, אין כזה דבר "ערבי ישראלי", וממילא כמובן שהוא לא יכול להשיא משואה.

זה יפה מאוד בתור וורט, ורעיונית יכול להיות שאני מסכימהרצה לאש
יופי שבעיניך אין כזה דבר ערבי ישראלי. בעיני מדינת ישראל יש, ומה שגרשם שלום חושב לא בדיוק מכתיב את דרכה של המדינה.

זה נהדר והכל, אבל למדינת ישראל אין שום בעיה עם נישואים של יהודי וגויה, והיא לא תפסול מישהו מלהדליק משואה רק כי הוא נשוי לגויה.

(מעבר לזה, שהעובדה שהוא נשוי לגויה כתובה אולי בויקיפדיה וזהו. זה לא שהוא מנופף בזה.) (ואני שמעתי שהוא מתחרט על זה, לא יודעת אם זה נכון)
אמרתי את דעתי האישיתחסוי מאודאחרונה

נכון שבעיני העומדים בהנהלת המדינה יש כזה דבר ערבי ישראלי וכו' וכו'.

נכון שמבחינתם אין בעיה שיהודי יתחתן עם גויה רח"ל. אני יודע את זה. לא חידשת לי.

אבל זה עדיין לא אומר שהם צודקים. כל מה שהעומדים בהנהלת המדינה אומרים זה נכון?

 

אני סך הכל אמרתי את דעתי האישית. ודעתי היא שאם הייתי אחד ממקבלי ההחלטות, הייתי פוסל מישהו להדליק משואה אם הוא נשוי לגויה. בעייני זה לא עוד פרט שולי בויקיפדיה. זה דבר חמור מאוד. ובמיוחד שמדובר באמן מפורסם - הרי זה פגיעה בעצם קיומנו וסכנה אמיתית למדינת ישראל, (שוב, איך שאני מבין את המושג הזה...)

אגב, אני חושב כך גם בעוד מקרים - כמו למשל הענקת פרס ישראל לרב אריאל שליט"א, שאם היו לו אמירות פסולות אז לא שייך לתת לו את הפרס (רק שלשיטתי אמירותיו הם לא פסולות).

 

אמן שאת צודקת ושהוא אכן מתחרט על זה ובע"ה יחזור בתשובה שלימה.

 

(אגב, מצחיק איך מתהפכות היוצרות.

כשאנשי השמאל החילוני מפחדים פחד מוות מהחלת ריבונות על כל שטחי ארצנו, בטענה שזה יהפוך אותנו למדינה "דו-לאומית", בעוד הם עצמם לא חוששים ואך מעודדים התבוללות.)

היה כבר דרוזי שהדליק משואה. מה רע בזה?שעות של אמת.
לא דיברנו עליוחסוי מאוד
עבר עריכה על ידי חסוי מאוד בתאריך כ"ה בניסן תש"פ 05:10

א. זה ש"היה כבר" לא משכנע אותי.

ב. כי אנחנו מדינת ישראל. לא מדינת הדרוזים.

ג. ובכל זאת - אני עדיין לא שולל לחלוטין. איני זוכר במי מדובר וככל הנראה איני מכירו,
ואכן מציאות של גרי-תושב יכולה להיות במידה מסוימת "לתפארת מדינת ישראל", אם הם מכירים בה.

לדעתי, יש צד שעידן רייכל יותר חמור כי זו התנכרות לעם ישראל. אבל כל מקרה לגופו.

מה לך בחוץ ילדה*אור קטן*
מנוח לא מצאה רגלך

ציפור פצועה, חזרי אליי

ושובי לביתך.
...
יש בך הכל. מכל סוג שרק תרצי. איזה שפע.

מילים רכות שמכות
מניע ראשון לבכי.
מה לאה הלברצה לאש
בלילות לא שנת
בלילות לא שנת, מה כבד העולרצה לאש
(הבוקר אור, בכנף רכהרצה לאשאחרונה
על חלון חדרי הוא דופק בלאט



עוד מעט,
עוד מעט)
אני פשוט צריך לשתוקפטל.
עכשיו


עדיף לשתוק בכלל
פתאום הבנתי*אור קטן*

הלוואי שבשבועות כבר נוכל להיות אצל הרמים
מאכ"הפטל.
(?)חופשיה לנפשי
מוצ"ש שמח?
נעעפטל.
עיחור!
ייחור!*אור קטן*
אגב זה, הלוואי שיעבוד לי
הלכתי בסוף על הקיסוס למרות שאני פחות אוהבת אותו
אני לא בטוח אבל יש מצב שיש לו גם יותר מזיקיםפטל.
השם יעזור, יעבוד
בעיקרון אם תראה את הגינה שלנו*אור קטן*
אתה לא תחשוב שיש לו הרבה מזיקים, הוא פרה ורבה
וזה גם יהיה בחדר, אז בטח יש פחות סיכויים
בכמ, זה רק ניסיון, לאנורא
טוב, |ממלמל משהו על שהכל עניין של פרופורציות|פטל.אחרונה

סביר
כן
נמ.
אבא, אבא אבא,*אור קטן*
תן לי להיות עבד שלך
עבד שלך


אוף למה הכל מעונף ומסועף כל כך?
פשוט לומר את האמת פטל.
לחזור או לא לחזור, זו השאלהריעות.
אולי נעשה מזה שרשור מחשבה. בכל אופן

זה לא יהיה מתוך התייאשות, אבל כן מתוך חוסר כלשהו.
זה לא ימלא אותו אבל זה יטשטש קצת את חוסר הנוחות. יש בזה יתרונות, אבל זה לא אידאלי
האם צריך לעשות רק מה שאידיאלי?ריעות.
התשובה, לגביי לפחות, היא לא. העניין הוא למצוא איזון.
הוכחתי לעצמי שאני יכולה. ראיתי את היתרונות בלא להיות כאן בכלל.
אני עוד לא במקום שזה עוזר לי.
למה? מה צריך לקרות?ריעות.
אחד מהשניים: או שאמצא את המסגרת הזו (התנדבות? עבודה קטנה? מפגשים כלשהם?) או שאצליח להחזיר למסלול את הנוכחות שלי בקבוצה הספציפית ההיא. כרגע אני עובדת במקביל על שניהם, אבל הקורונה קצת תוקעת את זה.
אולי בגלל זה מתאים לחזור, לפחות לתקופה קצרה.
אדם צריך שיהיו לו מי או מה לדבר אליהםריעות.
זה לא נעים לדבר בלי שישמעו באמת וזה בטח לא נעים להיות לבד ולראות את זה יום יום, אבל הניסיון שלי אומר שלא לדבר בכלל במשך תקופה ארוכה עושה רע מאוד. צריך לדבר. צריך לכתוב. צריך לתרגם למילים את המחשבות והמסקנות שאני מגיעה אליהן. לא רק כדי שלא יילכו לאיבוד, אלא כדי לייצר להם גבולות ברורים.
תודהריעות.אחרונה
או, זה מענייןריעות.
הרי ברור שצריך גבולות. אין דבר שלא צריך להגביל. וגבולות יש להם נטייה להיטשטש, לכן צריך להגדיר אותם היטב, כמו חוקים. בניגוד לחוקים, לגבולות עצמיים אין רשות חיצונית שתאכוף אותם, לכן כשאנחנו מגדירים אותם הם אמיתיים לנו, אנחנו לא מנסים למתוח גבולות או לרופף מגבלות. אנחנו מנסים להיות אותנטיים לצרכים שלנו.
אז למה לכתוב את זה? למה מחשבה לא מספיקה?ריעות.
הבסיס חייב להיות מחשבה, או לכל הפחות מרחב אישי כלשהו. יש ברכה בדברים לא ציבוריים. זה ככה. כשלא מדברים על זה, יש יותר כוח להתמיד.
אבל לא לנצח. מתישהו הדברים צריכים לצאת כדי לקבל ממשות בעולם. אנחנו חיים באופן כזה שאישור חברתי נותן כוח, ויותר מכוח הוא נותן אישור קיומי.
זה נשמע מבאס או מכעיס, אבל זה ככה. אחרי שהבססנו עם עצמנו במחשבות שלנו, אנחנו רוצים להוציא אותן החוצה ולשתף אותן כי האישור של הסביבה מחזק אותנו. הוא גורם לנו להרגיש חלק ממשהו גדול יותר, ואי אפשר לחיות בלי להיות חלק ממשהו גדול יותר.
ומה קורה כשהאישור החברתי לקיומנו מגיע בצורה שלילית?ריעות.
אפילו התעלמות היא אישור חברתי. קראתי, הבנתי מה את אומרת ולא הגבתי על זה. לא עשיתי לייק. וכמובן תגובה שלילית: זה הכעיס אותי, שיעמם, העלה בי התנגדות, הגעיל אותי.
אבל זו תגובה. זה אישור לקיום שלי. זה הכללה שלי בעולם. זה מקום. וכיוון שאחרים לא מחליטים עליי, מספיק לי האישור שאני קיימת. משם אני אחליט איפה אני רוצה להיות.
התעלמות היא אחרת, אבל אנחנו לא יכולים למדוד אותה. כמעט אף פעם לא. אי אפשר לדעת מי קרא או למה לא הגיבו.
ובכל זאת היא אישור לקיום שלנו, כי עצם הקריאה היא לקיחה בחשבון. במשך שנים ארוכות ניתחתי התייחסויות על פי צורות התעלמות. הן מגוונות כל כך, השתיקות.
לא כולם יודעים להבחין ביניהן, אני כן. לפעמים זה מכאיב, לפעמים בדיוק להפך.
לסיכוםריעות.
לקחתי לי חצי שנה לחשוב עם עצמי. הגעתי למסקנות נהדרות. התקדמתי. אפשר לומר שרצתי קדימה. אי אפשר להשוות בכלל בין איפה שאני היום ובין איפה שהייתי לפני שנה, שלא לדבר על לפני כן.
ועדיין יש כל מיני חוסרים. ככה זה בחיים, וזה בסדר. גם בלי קעקוע שיגיד לי להמשיך ללכת אני יודעת לעשות את זה, ולעצור לנוח כשצריך.
ועכשיו אני יודעת לעצור רגע, להסתכל מסביב ולהגיד: אני צריכה לדבר. אני צריכה שיקראו ויענו לי. אני צריכה להרגיש אדם גם מחוץ למרחב שלי עם עצמי או עם המשפחה שלי.
וחקרתי את הגבולות שלי, אני מכירה את עצמי טוב יותר. זה יעזור לי להישאר בתחום שלי בלי לפגוע או להיפגע בעז"ה ובתשומת לב.
יהיה לנו טוב, טוב מטוב טוב מאוד *אור קטן*
אוי טאטע
איזה שיר יפה שזהגלים.
לגמרי.*אור קטן*אחרונה
שבוע טוב אנשים ואנשות!!רוח סערה
שרדנו את כל החג שבת חג שבת חג שבת חג שבת וכו וכו
שבוע טוב !משה


שבוע טובקפיץ
משרד החינוך מתכוון להפוך את הלמידה מרחוק לחובה. להורים שלי אין מושג איך עומדים בזה.
או כמו שאבא אמר, מזל שלפחות אני כבר סיימתי י"ב
אתם לא תאמינו כמה ציניות ו"אמרתי לכם" זה מוציא ממני
לחצי מאומת הפייסבוק אין מושג. זה הכל כדי שהמורים הקדושיםמשה

יוכלו לא ללמד בחופש הגדול.

 

אף אחד לא רוצה את זה. בשביל "למידה מרחוק" אני צריך לשבת ולשמור שהילד באמת ילמד.

לא יקרה.

שבוע טוב, סוף סוף!רק בשמחה.


שבוע טוב😌שרה את חייה
שבוע טוב!קיבוצניקית
מזל שזה נגמר(:
איך הייתה שבת?
...רוח סערה
ישנתי הרבה 😅
איך לך?
לישון הרבה זה טוב(:קיבוצניקית
לי היא הייתה בסדר, ב"ה
...רוח סערה
לא על חשבון הלילה... 😣


איזה יופי
נכון, אבל הלילה לפחות יש יותר אמצעים לשרוד;)קיבוצניקית
...רוח סערה
אבל זה לא טוב....
אני צריכה לישון קצת בלילה
אחרת המוח נמחק
נכוןקיבוצניקית
במיוחד שממחר חוזרים ללמוד מקוון
😒רוח סערה
תודה.
איבדתי עוד קצת מהחשק לחיות
יהיה טוב!קיבוצניקיתאחרונה
ואממ
נקווה שזה לא יעמיס מידי🙃